Aeroflotem PRG-SVO-PVG v C a Y+ (fototripreport)

Odpovědět
Lemon
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 150
Registrován: 19. 01. 2009, 11:04
Oblíbené typy letadel: E190, A340, IL-96
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Aeroflotem PRG-SVO-PVG v C a Y+ (fototripreport)

Příspěvek od Lemon »

Trochu se zpožděním přidávám malý fototripreport z cesty Aeroflotem do Šanghaje, která proběhla loni v září. Na SU padla volba jen kvůli tomu, že se v době nákupu letenky tato cesta objevila v C (PRG-SVO) a Y+ (SVO-PVG) za nějakých bratru 31 tis. Kč, což už stálo za vyzkoušení. Celé by to tenkrát stálo v C přibližně 37 tis. Kč, ale to už bych dostal přes prsty... (stejný itinerář, celý v Y, byl za 16 tis. Kč) :)

PRG-SVO
SU2013, Airbus 320
VQ-BCN, V. Chelomey, C, 2h 35m

Vcelku povedený přískok s rozumným servisem, kromě jídla. Ve srovnání se stejnou cestou, kterou jsem měl možnost před pár lety v C vyzkoušet s ČSA jsem byl, minimálně co se týče jídla, dost zklamaný...

Odpolední dovolenková pohoda v Praze
02.jpg

01.jpg

03.jpg

04.jpg

Předkrm, vcelku ucházející.
06.jpg

Ale tohle k jídlu už příliš nebylo...
05.jpg

Dezert 1
08.jpg

Dezert 2 - Chivas Regal, pro jistotu bez vyžádání dvojitá...
07.jpg

Po přístání na SVO
09.jpg

10.jpg

Přestup se dal při nákupu letenky naplánovat na 1, 4 nebo 7 hodin... Vzhledem k pověsti SVO jsem zvolil prostřední variantu, ale z terminálu F na terminál E jsme se dostali asi za 15 minut... :crazy: Takže jsme se s kolegou přesunuli do salónku, kde ale bylo jen pivo a něco drobného k pivu (hlavně ryby)... Na dotaz, zda bychom dostali panáka na spláchnutí těch ryb, nám bylo mile odpovězeno, že není problém, že naproti salónku je restaurace... :) Také je zajímavé, že přestože před pár lety soud v Chimki vyřkl, že v zájmu veřejného zdraví se nikde na letišti nebude kouřit a zamknul tím veškeré kuřárny i salóncích, tak je celé letiště zahulené od zaměstnanců letiště, kteří spokojeně kouří kdesi v servisních chodbách... :) No shrnuto, na čtyřhodinový přestup letiště příliš zábavy neposkytuje - ani v salónku. Obzvlášť když člověk jen tranzituje, nemá víza a nemůže ven...

SVO-PVG
SU208, Boeing 777-300ER
VP-BGB, M. Kutuzov, Y+, 9h35m

Nějak ten přestup nakonec utekl a řekl bych, že jsme byli rozumně upraveni na necelých 10 hodin v sucholetu, jako za časů prohibice... Economy Comfort není co se týče pohodlí nějak super extra, ale nějaké to místo navíc přináší. Rozdíl měl být hlavně v tom, že mělo být podáváno jídlo z C, takže jsem byl dost zvědavý a následně opět dost zklamaný... :D

Tak tady to vypadá zpočátku nadějně, ale jak člověk posunuje oči po trase, tak se zdá, že tu něco nehraje...
12.jpg

A taky že jo... :D PVG nebo PUG? Co na tom sejde... :)
11.jpg

13.jpg

14.jpg

Po přistání - naštěstí v PVG :)
15.jpg

16.jpg

18.jpg

17.jpg


PVG-SVO
SU207, Boeing 777-300ER
VP-BGD, M. Barclay de Tolly, Y+, 10h00m

Cesta zpět se nesla v podobném duchu, před odletem překvapila jen přibližně desetiminutová cesta autobusem k letadlu, které čekalo kdesi v polích.

19.jpg

Takto vypadá odbavení pro dvě B777 najednou, naštěstí u Sky Priority bylo zcela volno...
21.jpg

20.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

26.jpg

25.jpg

Při odletu v 1:30 ráno je těžké určit, kam toto zařadit - je to pozdní večeře?
27.jpg

Ale kam potom zařadit tohle před příletem v šest ráno?
29.jpg


SVO-PRG
SU2012, Airbus 320
VP-BZP, E. Habarov, C, 2h45m

Stejně velkorysý čas na přestup jako na první cestě a stejně málo možností na SVO, jak ho smysluplně využít... Už jsem se těšil, jak se na posledním segmentu rozvalím, ale to mi nebylo bohužel umožněno, protože hned řadu za mnou seděli dva hluční Češi, kteří očividně předtím cestovali BKK-SVO... No abych jen nehanil, tak jsem byl alespoň obohacen o spoustu cenných informací - např. kolik stojí kilo koksu? proč je thajská společnice lepší než česká nevděčná manželka? proč se tohle C nedá srovnávat s C u QR? proč je tenhle "bolindžr" horší než Dom? A tak v podobném duchu celou cestu - většina příběhů začínala "Jó tenkrát, když jsem letěl do..." :lolno:
No přijde mi, že ať letí člověk na posledním segmentu do Prahy z libovolné světové strany, tak je v polovině případů podobně kulturně obohacen... :roll:
28.jpg

30.jpg

31.jpg

32.jpg

34.jpg

33.jpg

36.jpg

35.jpg

37.jpg

Zhodnocení:
+ cena letenky, o tom asi žádná...
- jídlo odpovídá ceně, ne cestovní třídě - pokud bylo v Y+ jídlo z C, tak bych byl v C trochu rozladěn...
- Šeremetěvo a jeho specifika a svérázy
- převážná část dlouhých letů u SU je sucholet

Jako experiment to bylo zajímavé, ale pro příště bych se před objednáním letenky rozmyslel pro jistotu ještě jednou (než bych ji možná v prvotním nadšení opět koupil)...
No každopádně díky za pozornost. :thumbup:
Naposledy upravil(a) Lemon dne 04. 03. 2016, 12:29, celkem upraveno 4 x.


pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3026
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
Bydliště: Olomouc
Stav: Offline

Re: Aeroflotem PRG-SVO-PVG v C a Y+ (fototripreport)

Příspěvek od pepa007 »

No abych jen nehanil, tak jsem byl alespoň obohacen o spoustu cenných informací - např. kolik stojí kilo koksu? proč je thajská společnice lepší než česká nevděčná manželka? proč se tohle C nedá srovnávat s C u QR? proč je tenhle "bolindžr" horší než Dom?


a co letušky? říkali něco o sexy letuškách a jak by je sbalili? to jsou moje nejoblíbenější historky! :D

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Aeroflotem PRG-SVO-PVG v C a Y+ (fototripreport)

Příspěvek od alesesl »

Ahoj,
diky za TR. JInak ten servis v Ccku na letu SVO-PVG mi prijde hodne ubohy. To dostanes cca podobne jidlo v economy u EK nebo TK. Alespon si clovek udela obrazek. Za ten rozdil v cene mi to neprijde jako dobrej deal. Jinak super fotky. Libi se mi to Aeromexico. Jen tak dal.

bepo
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 234
Registrován: 22. 02. 2013, 20:30
Stav: Offline

Re: Aeroflotem PRG-SVO-PVG v C a Y+ (fototripreport)

Příspěvek od bepo »

Pekný TR, len nerozumiem prečo si ľudia chvália SU na trase VIE-SVO?

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Aeroflotem PRG-SVO-PVG v C a Y+ (fototripreport)

Příspěvek od micaello »

To ses neodvážil je napomenout? :shh:

Btw., hádám to byl Chivas Regal, ne chival :biggrin:

PS: to jídlo bych jim asi vrátil, minimálně v to prvním případě :sick:


Lemon
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 150
Registrován: 19. 01. 2009, 11:04
Oblíbené typy letadel: E190, A340, IL-96
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Aeroflotem PRG-SVO-PVG v C a Y+ (fototripreport)

Příspěvek od Lemon »

pepa007 píše:a co letušky? říkali něco o sexy letuškách a jak by je sbalili? to jsou moje nejoblíbenější historky! :D

No sice mají u SU takové upnuté sytě červené kostýmky, ale dost záleží na tom, co se do něj zrovna upne... :) Takže na tomto letu nebyl moc na tyhle historky prostor a navíc byli pánové očividně namlsaní Thajskem...

micaello píše:To ses neodvážil je napomenout? :shh:

Btw., hádám to byl Chivas Regal, ne chival :biggrin:

PS: to jídlo bych jim asi vrátil, minimálně v to prvním případě :sick:

Napomenout jsem se neodvážil :) Se stevardkou jsem komunikoval rusky a kolega upadl do komatu ještě u gatu, takže jsem pak nebyl ochuzen o hlášky typu "Musíme sem volat častěji obsluhu nebo nám ten rusák před náma vypije všechen bolindžr" :D

Díky za upozornění, už jsem tu nyní odlovil pár překlepů, ale tohle mi uniklo... :thumbup:

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Aeroflotem PRG-SVO-PVG v C a Y+ (fototripreport)

Příspěvek od micaello »

Lemon píše:"Musíme sem volat častěji obsluhu nebo nám ten rusák před náma vypije všechen bolindžr" :D

:)) :)) :))

hafi
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1805
Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
Pohlaví: muž
Bydliště: bejvávalo YVR
Stav: Offline

Re: Aeroflotem PRG-SVO-PVG v C a Y+ (fototripreport)

Příspěvek od hafi »

Lemon píše:Napomenout jsem se neodvážil :) Se stevardkou jsem komunikoval rusky a kolega upadl do komatu ještě u gatu, takže jsem pak nebyl ochuzen o hlášky typu "Musíme sem volat častěji obsluhu nebo nám ten rusák před náma vypije všechen bolindžr" :D

Ideální případ je na konci se rozloučit plynou češtinou.

pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3026
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
Bydliště: Olomouc
Stav: Offline

Re: Aeroflotem PRG-SVO-PVG v C a Y+ (fototripreport)

Příspěvek od pepa007 »

hafi píše:
Lemon píše:Napomenout jsem se neodvážil :) Se stevardkou jsem komunikoval rusky a kolega upadl do komatu ještě u gatu, takže jsem pak nebyl ochuzen o hlášky typu "Musíme sem volat častěji obsluhu nebo nám ten rusák před náma vypije všechen bolindžr" :D

Ideální případ je na konci se rozloučit plynou češtinou.


případně se za letu otočit na ně a zašeptat "allahu akhbar"

skutic
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 09. 01. 2016, 06:09
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Aeroflotem PRG-SVO-PVG v C a Y+ (fototripreport)

Příspěvek od skutic »

Super TR. Jak si popisoval ty lidi zasebou, dost jsem se zasmál a přišel mi do hlavy výraz DYKWIA, který používaj lidi na zahraničních fórech (Do you know who I am?). V žádné vyšší třídě jsem zatím nikdy neletěl, natož s českýma frajírkama. Ale teď už si to dokážu představit celkem. Já bych jim ten "bolindžr" asi vylil do ksichtu :D


Odpovědět