Přes Itálii až do Brazílie

Odpovědět
gigy
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 64
Registrován: 12. 04. 2014, 16:33
Stav: Offline

Přes Itálii až do Brazílie

Příspěvek od gigy »

Ahoj všem, zkusil jsem sepsat náš výlet do Brazílie, snad si to najde aspoň pár čtenářů. Jelikož jsem líný, je tento TR trochu stručnější, proto jsem se snažil alespoň nahrát více fotek.

Celé to začalo někdy v září, kdy se objevila error fare od Turkish Airlines z Italských měst do Brazílie. Základem našeho tripu tedy byly letenky z Benátek do Sao Paula. Cenově přijatelný přípoj přímo do Benátek na náš termín neexistoval, takže letíme o den dřív Wizzem do Bergama, na zpáteční cestě z Benátek jsme plánovali využít Voloteu, let byl ale zrušen a tak jsme přidali noc v Benátkách a využili Easyjet. Přelety po Brazílie vyřešil místní Azul a GOL. Cestu podnikám se spolužákem Martinem.

14.3.2016

Náš let do Bergama odlétá z Prahy v 15:50. Vyrážíme autobusem v 8:30 z Vrchlabí, v 11 hodin jsem na Černém Mostě, máme hafo času, s pauzou na oběd se přesouváme na letiště. Odevzdáváme batoh k odbavení, provoz je touto dobou opravdu bídný, takže čas do odletu ani moc neutíká.

W6 2681
PRG-BGY
HA-LWB A320
21F
LF: 98%

Boarding autobusem, nová livery wizzu se mi líbí, určitě lepší jak ta starší. Před odletem trávím asi 10 minut v kokpitu, FO je velice přátelský.
in the cockpit
in the cockpit

Odlet načas z dráhy 06. Dostává se nám opravdu krásný pohled na zasněžené Alpy.
Alpy
Alpy

V Bergamu je zataženo, letiště v příletové hale mile překvapilo, nové a čisté, wifi na 15 minut zdarma.
BGY
BGY

Autobus do Milána nám odjíždí až za 50 minut, volného času využíváme k nákupu jídla a pití v místním obchodním centru.

15.3.2016
Nádraží
Nádraží

Milán
Milán

Vlak do Benátek nám odjíždí ve 13:05, před odjezdem procházíme část centra. V Miláně se nám nejvíce líbí místní "hlavák". Zajímavá a veliká budova a přitom je všude relativně čisto.
Milán - Benátky
Milán - Benátky

V Benátkách vystupujeme ve stanici Mestre, zpoždění bylo asi 5 minut. Autobus na letiště stojí nehezkých 8 EUR.

TK 1870
VCE-IST
TC-JLM A319
21A
LF: Y 80% C 0%

Palubky dostáváme i na let do GRU. Letiště je touto dobou úplně mrtvé, bezpečností kontrolu procházíme snad za 30 sekund. Využíváme free wifi, tuším až na 2h. Na poslední chvíli byl změněn typ z A321 na A319. Boarding chobotem, odlet načas, legroom výborný, sedadla pohodlná. Bohužel je to noční let takže není nic moc na co koukat. Z jídla jsme nadšení, chutnalo to lépe než vypadalo a bylo toho dostatek.
menu
menu

meal
meal

Přiblížení do IST se neobejde bez několika vyčkávacích obrazců a složitého vektorování před přistáním. Každou chvílí kolem prolétá nějaké letadlo, jen třeba o hladinu níž. To je opravdu parádní podívaná, podle osvětlených ocasů ani neni problém rozpoznat společnost. Výstup autobusem, venku je příjemně teplo. Náš přestup má více jak 10 hodin takže máme právo na hotel, na Hotel desk je asi hodinová fronta. Řidič je trochu zmatený a nejdříve nás doveze do úplně jiného hotelu, nakonec i s těmito zmatky máme asi 5h čistého spánku.
hotel
hotel

16.3.2016

TK 15
IST-GRU
TC-JJR B77W
35K
LF: Y 80% C -
naše T7
naše T7

Celý proces projít od vstupní kontroly ke gatu nám zabral asi 30 minut. Potvrzuji, že při nahazování jsou motory "triplu" doopravdy hodně hlučné. Jinak je to letadlo obrovské, jsem z toho úplně vedle, dostává se do mě ještě větší adrenalin jak jindy. :D
Mahan Air A343
Mahan Air A343

Na vzlet čekáme asi 40 minut. Naopak při vzletu jsem čekal že si motory více "zařvou", ale asi to bylo dané tím, že jsme seděli až za křídlem.
"duha" efekt
"duha" efekt

Interiér rok a půl starého boeingu se mi líbil, legroom v pohodě, IFE ušlo, výběr filmů byl široký ale celé se to trochu sekalo a zamrzalo. Po vzletu se rozdávaly horké ručníky, ameti-kit, deky a polštáře, což bylo super. Jídlo opět chutnalo lépe než vypadalo, prvních pár hodin byl ještě k dispozici kdykoliv sandwich nebo "bublanina", zhruba po půlce letu už ale nebylo nic.
meal
meal

Po pár pivech a ginech s tonicem jsem si našel v zadní části letadla volnou trojku a aspoň na chvíli usnul.
Sahara
Sahara

Dakar
Dakar

cabin
cabin

meal 2
meal 2

Přistání bylo docela tvrdé a brzdění prudké, na pasovce jsme nečekali ani minutu, batohy dorazily v pořádku.
Welcome to Brasil
Welcome to Brasil

Královna LH
Královna LH

Po Martinově strachu z místních poměrů bereme do hotelu taxi. :crazy:

17.3.2016

Ráno nás čekal další let do Campo Grande s Azuelm. Za stejnou cenu šlo koupit buď pouze přímý let z Campinasu, a nebo let z GRU přes SDU ( Rio, Santo Dumos) na VCP a pak tím samým letem do Campo Grande. Samozřejmě zvítězila varianta 2, je to vlastně takový transfer z GRU na VCP vzduchem přes Rio zdarma. Ve snaze ušetřit jsme ráno jeli na letiště autobusem, měl jet 15 minut a měl jezdit každých 15 minut, realita byla taková, že přijel po půlhodině a jel hodinu, prostě Brazílie. Na letiště proto dorazíme 20 minut před odletem, check-in už je zavřený, naštěstí se mi podaří obsluhu ukecat a let stíháme. Takhle nervózní jsem ještě nebyl, jako daň za malou časovou rezervu jsem si nechal v odbaveném batohu foťák takže mám pouze fotky z mobilu které aktuálně nemůžu dohledat, až budou tak je přidám. :D Oba zralí na panáka běžíme po ploše k našemu letadlu.

AD 2400
GRU-SDU
PR-AYE E195
30A
LF: 65%

Poprvé letím Embraerem a musím říct že je to nejpohodlnější letadlo kterým jsem kdy letěl, tiché, legroom snad větší než u B777 od Turkish, CC jsou velice příjemní. Za všechny lety s Azulem jsem byli pokaždé jediní, kdo nemluvil portugalsky. Všechny hlášení jsou také pouze v Portugalštině. Servis byl na každém letu podobný, nápoj a výběr z několika sladkých i slaných sušenek a chipsů. Přistání na SDU je prostě něco neuvěřitelného, na tomto letu máme štěstí protože nadlétáváme nad městem a točíme "u Homole". Na SDU měníme peníze a pokračujeme do stejného města odkud jsme před 2h přiletěli, jenom na jiné letiště.:D

AD 4015
SDU-VCP-CGR
PR-AXW E195
13A a 14D (emergency seat)
LF: 60 a 80%

Let byl prezentován jako SDU-CGR s mezipřistání v VCP. Odlet z SDU směrem na Homoli, bohužel sedím na špatné straně takže jí nevidím. Ve VCP se vyměnila posádka, letadlo bylo uklizeno, jenom my jsme zůstali v letadle. :D Po přistání v Campo Grande se můžu libovolně procházet po ploše jak se mi zachce, nikomu to nevadí, opravdu škoda že jsem neměl foťák u sebe. Asi za půl hodiny po přistání odjíždíme dodávkou do Bonita, kde jsme strávili 3 noci.

18-19-20.2016

Z Bonita jsme podnikali různé výlety do přírody, více řeknou fotky, pokud budete mít nějaké dotazy, neváhejte se zeptat.
autem na výlet
autem na výlet

21.JPG

Potápění v Rio Sucuri
Potápění v Rio Sucuri

ham
ham

výlet k vodopádům
výlet k vodopádům

a nějaká zvířátka..
a nějaká zvířátka..

26.JPG

27.JPG

20.3.2016

Z Bonita nás čekal velice krkolomný přesun na vodopády do Foz do Iguacu, z Bonita jsem jeli se společností Cruizero de Sul 6h autobusem do Douradosu, autobus byl nehezký, špinavý, ulepený, klimatizace nefungovala, z Bonita jsme odjížděli v 5-ti lidech i s řidičem, navíc asi po půl hodině jízdy se náš autobus v*sral, takže jsem čekali hodinu někde uprostřed ničeho na náhradní autobus.
interiér
interiér

porucha
porucha

V Douradosu jsem čekali 4h na noční autobus společnosti Ecutar do Cascavelu, tento už byl o poznaní komfortnější, klimatizace zde fungovala až moc skvěle, takže i v bundě vám byla zima a moc se nedalo spát. Sezení ale bylo opravdu moc pohodlné, takové jaké z Evropy neznáme. Z Cascavelu do Foz do Iguacu jsme využili společnost Princesa dos Campos, tento autobus byl ze všech nejpohodlnější a dokonce občas fungovala i Wifi. Celá cesta dohromady trvala asi 23h, zpocení a nevyspalí nemáme sílu hledat jakým autobusem kam máme jet aby jsme našli hotel, proto bereme taxi.

21.3.2016

Odpoledne vyrážíme na Brazilskou stranu vodopádů Iguacu.
30.JPG

31.JPG

22.3.2016

Ráno prší a tak Argentinskou stranu odkládáme, v poledne vyjíždíme, když dojedeme do Argentiny tak začne opět pršet, navíc zde neberou reály a kurz mají naprosto zlodějský, něco jako platba kartou neznají, vybrat z bankomatu se nám nedaří, proto se rozhodneme dát si oběd a jet zase do Brazílie,ale v Argentině jsme byli. :D

23.3.2016

Původně jsme měli odlétat 22. večer do Curitiby a 23. jsme měli jet na výlet vlakem Serra Verde Express, jenže GOL nás přesunul na let 23.3. 11:40 takže v Curitibe nic nestihneme. Před odletem ještě alespoň navštěvujeme místní "bird park".
Tukan
Tukan

G3 1111
IGU-CWB
PR-GXI B738
23A
LF: 90%

Letiště IGU je malinkaté, na odbavení našeho letu je asi 15 minut fronta, přes kontrolu v klidu pronáším 2l vody.
BP jak účtenka z Lidlu
BP jak účtenka z Lidlu

Odlet je asi 1h zpožděn, oproti Azulu kde byli všichni CC do jednoho velice příjemní ( i když jsem se třeba setkal s letuškou která neuměla anglicky, ale asi to není nutné když létají pouze vnitrostátní lety) , byly všechny stevardky na tomto letu dost nepříjemné.
IGU
IGU

Jedno z hodně speciálních livery Azulu
Jedno z hodně speciálních livery Azulu

36.JPG

V Curitibe si procházíme centrum a jdeme spát, ráno opět odlétáme směr Rio, tím že byl náš let z IGU posunut byla návštěva tohoto města naprosto zbytečná.

24.3.2016

AD 4082
CWB-VCP
PR-
28D
LF: 65%

Ráno autobusem na letiště, letíme opět Azulem přes VCP, před odletem trávím pár minut v kokpitu, kapitán byl hodně velký pohodář.
v kokpitu
v kokpitu

head up display embraeru
head up display embraeru

další livery
další livery

Let probíhal naprosto standartně.
cabin
cabin

VCP je takové klasické nízkonákladové letiště.

Z důvodu omezeného množství příloh musím končit
Naposledy upravil(a) gigy dne 02. 10. 2016, 20:14, celkem upraveno 1 x.


Lkprak
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1337
Registrován: 26. 10. 2012, 15:46
Stav: Offline

Re: Přes Itálii až do Brazílie

Příspěvek od Lkprak »

Zatím velice pěkné,tak doufám, že bude pokračování :thumbup:

A jen doufám, že Turkish si svůj vysoký standart ohledně jídla udrží a nevydají se cestou jeho omezování.

gigy
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 64
Registrován: 12. 04. 2014, 16:33
Stav: Offline

Re: Přes Itálii až do Brazílie

Příspěvek od gigy »

další liverky Azulu
další liverky Azulu


AD 4006
VCP-SDU
PR-
29D
LF: 70%

K letadlu cestujeme přes celé letiště autobusem, takže mám krásný výhled na některé zajímavé stroje.
Lan cargo T7
Lan cargo T7

ASBACargo B767
ASBACargo B767

Přistání na SDU tentokrát z druhé strany. Následovaly 4 dny Riu.

25-26-27-28.3.2016
homole
homole

SDU
SDU

44 (11).JPG

Rio
Rio

SDU Terminal
SDU Terminal

vlacek k Jezisoj
vlacek k Jezisoj

Jezis
Jezis

TAM A319 točí na finále
TAM A319 točí na finále

Copacabana
Copacabana

vlny
vlny


28.3.2016

Odpoledne odjíždíme autobusem do Sao Paula, cesta trvá 6h. Na lestiště se přesunujeme metrem + autobusem.

29.3.2016

Terminál 3 letiště GRU je nový, prostorný, pohodlný. Letadlo přiletělo z Buenos Aires. Mimo náš let odlétal tou dobou ještě tripl od Emirates a Qataru.
EK 77W
EK 77W

QR 77L
QR 77L

TK 16
GRU-IST
TK-JJL B77W
34A
LF: Y 95% C -
naše 77W
naše 77W

Odlet ve 3 ráno v noci, slunce začalo vycházet chvíli po vzletu, jinak probíhalo vše podobně jako na letu v opačném směru.
sunrise
sunrise

Jediný rozdíl byl, že tentokrát jsme nedostali ani deku ani polštářek a jídlo bylo o stupeň horší kvality. Díky vyššímu LF samozřejmě nebyla šance na volnou trojku.
meal1
meal1

meal2 varianta2
meal2 varianta2

meal2 varianta1
meal2 varianta1

Tunis
Tunis

Do Istanbulu přilétáme v 10 večer, původně měl náš ranní let do Benátek odlétat v 8:10 a měl tedy splňovat podmínky pro hotel zdarma,nakonec však došlo ke změně a let letěl už 6:50 čím jsme nárok ztratili a museli se ubytovat na vlastní pěst.

30.3.2016

Odlet byl v 6:50 to znamená že v 5:30 plánujeme dorazit na letiště. Díky jet lagu vůbec, ale vůbec nemůžeme spát, Martin usnul 40 minut před budíkem,já asi 2 hodiny před. A pak se to stalo. Otevřu oči a vidím venku světlo. To snad není možný. Rychle běžím k telefonu. Je 7:13, no takto jsme v pr*eli. Mám ještě jeden nápad, budím Martina a vyrážíme okamžitě na letiště, v 7:40 jsme tu, hledám pobočku Turkish, bylo zvláštní že jsem vůbec nebyl ve stresu, byl jsem úplně v klidu a ještě jsem si z toho dělal srandu, doteď to nechápu. Přijdu na přepážku a začnu jim tam vysvětlovat a nalhávat, že jsme si mysleli, že let má letět v 8:10. Paradoxem bylo to že i v těch 8:10 bychom to asi nestihly. :D Nejdříve byl pán nekompromisní, ale já se nevzdával a furt mu mlel do hlavy že to je jejich chyba, že nám o změně nedali vědět, až tomu snad sám uvěřil. Opravdu, po půl hodině smlouvání nás přebookoval na let v 11:40. Letenka na ten den do Prahy by stála 6 tisíc na jednoho. Tak ještě nakoupíme snídani a čekáme na odlet.
provoz v IST
provoz v IST

TK 1871
IST-VCE
TC-JSI A320
23F
LF: 40-50%

Na letu do Benátek si odškrtávám sharkletový airbus a vlastně i nový typ, A321. Letadlo bylo vybaveno IFE, posádka byla milá a jídlo bylo klasicky výborné. Celý let jsme měli silný headwind takže jsem dosahovali groundspeed pouze kolem 320 kts.
poslední jídlo u TK
poslední jídlo u TK

duha podruhé a prémiově sharklets
duha podruhé a prémiově sharklets

VCE
VCE

V Benátkách kupujeme za neuvěřitelných 27 EUR zpáteční jízdenku na ostrov Lido, kde máme zajištěné ubytovaní. Půjčili jsme si kola a celý ostrov objeli, dali pizzu a šli spát. :D
Benátky
Benátky

31.3.2016

Kdyby nás nevzbudila uklízečka že už je čas vyklidit pokoj, tak nám snad ten let v 15:05 uletí. :D Přesunujeme se zase lodí na letiště, tentokrát je tu už více lidí a docela i fronty.

U2 3381
VCE-PRG
G-EZDP A319
16A
LF: 99%
TRA
TRA

Let probíhal naprosto standartně, Martina už to létání tolik nebaví a nechápe jak z toho můžu pořád být tak mimo, když je to 12. a ničím nezajímavý let, ale já takový prostě jsem a asi i navždy budu. V Praze bylo zajímavostí, že jsem přistávali na dráze 30 takže na přistání jsme šli nad městem. Po přistání ještě závěrečná návštěva kokpitu a domů.:D
poslední cockpit
poslední cockpit

Doufám, že se vám to aspoň trochu líbilo. My jsme si to užili!:) A je dost možné že ten TR působí tak že jsme vlastně jenom lítali letadlem a nic nepoznávali, není to tak, jen teď prostě bohužel není síla a čas na to se o tom víc rozepsat.
Přílohy
občerstvění na letech s Azul
občerstvění na letech s Azul

Lkprak
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1337
Registrován: 26. 10. 2012, 15:46
Stav: Offline

Re: Přes Itálii až do Brazílie

Příspěvek od Lkprak »

Takže opravdu moc pěkný TR, přečetl jsem jedním dechem. S tím zaspáním jste pak měli z pr...e kliku, že Vás přebookovali, ale holt štěstím přeje připraveným (a přesvědčivým).

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Přes Itálii až do Brazílie

Příspěvek od micaello »

Super fotky, hlavně z Brazílie!! Díky za TR! Snad není poslední =)

Mám pár poznámek =D
- jednak zdravím dalšího fanouška Embraerů :clap:
- jestli se ti nezdály motory u 773 burácivé, měl sis sednout do jedné z posledních řad..kravál a kvalitní turbulence zaručeny :thumbup:
- jsi snad první člověk, o kterém vím, že chválí legroom u TK :D , já teda s nimi ještě neletěl, ale většinou všichni chválí jídlo a nadávaj na sedačky :lolno:
- klidně bych uvítal nějaký itinerář cesty v Brazílii :-?


gigy
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 64
Registrován: 12. 04. 2014, 16:33
Stav: Offline

Re: Přes Itálii až do Brazílie

Příspěvek od gigy »

micaello píše:Super fotky, hlavně z Brazílie!! Díky za TR! Snad není poslední =)

Mám pár poznámek =D
- jednak zdravím dalšího fanouška Embraerů :clap:
- jestli se ti nezdály motory u 773 burácivé, měl sis sednout do jedné z posledních řad..kravál a kvalitní turbulence zaručeny :thumbup:
- jsi snad první člověk, o kterém vím, že chválí legroom u TK :D , já teda s nimi ještě neletěl, ale většinou všichni chválí jídlo a nadávaj na sedačky :lolno:
- klidně bych uvítal nějaký itinerář cesty v Brazílii :-?


Mě se zdá že nadávají na legroom v A330kách, v tý T7 mi to přišlo fakt relativně v pohodě, ale byl to můj první longhaul let a teprve 2. longhaul letadlo ( první ukrajinská B767, už si přesně nepamatuju jak to tam bylo). Každopádně to taky mohl ovlivnit fakt že jsem si na část cesty tam našel vzadu volnou trojku... cesta zpět už byla na tohle horší. Přikládám foto a může každý posoudit, mám 180cm.
legroom TK T7
legroom TK T7


Itinerář se budu snažit aspoň částečně časem doplnit.
Pokud bude zájem a jakože vidím už teď že aspoň 2 lidi by to potěšilo tak budu TR psát dál. Od té doby jsem byl ještě s přítelkyní v Paříži ( krom nějaký pokuty v MHD asi nuda ). A teď v září jsem trochu využil těch letenek za euro od VOE takže jsme byli jednou Marseille - Nimes - Avignon - Montpellier - Toulouse a podruhé Marseille - Cassis a poté přesun do Říma. A děkuju tobě a Lkprakovi za pochvalu!:)

Lkprak
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1337
Registrován: 26. 10. 2012, 15:46
Stav: Offline

Re: Přes Itálii až do Brazílie

Příspěvek od Lkprak »

Určitě piš dál a spíš než na počty komentářů koukej na počty shlédnutí. Za cca 24 hodin jich máš víc než čtyři sta, to je víc než dobrý. A na tu jižní Francii jsem hodně zvědavý.

patras
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 93
Registrován: 19. 04. 2016, 15:49
Stav: Offline

Re: Přes Itálii až do Brazílie

Příspěvek od patras »

Co ja pamatuju tak (nejen) na lido se dalo z benatek dostat benatskou MHD (tedy vodni pochopitelně) a to za ceny velmi prijemne. Denni jizdenka stavala asi 7e....to uz nefunguje???

gigy
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 64
Registrován: 12. 04. 2014, 16:33
Stav: Offline

Re: Přes Itálii až do Brazílie

Příspěvek od gigy »

tou jsme prave jeli... a stalo to 27 EUR RT

patras
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 93
Registrován: 19. 04. 2016, 15:49
Stav: Offline

Re: Přes Itálii až do Brazílie

Příspěvek od patras »

Jjj uz to asi vidim je to spesl tarif z letiste:

14,00 € - AEROBUS + NAVE Valido 90 minuti, consente di usufruire del servizio di Navigazione e della linea 5 AeroBus da Venezia all'Aeroporto Marco Polo (o viceversa).

....za jednu cestu

A celodenni tiket za 20 ecek te z/na letiste nedoveze....

Masakrrr... Italie no...

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2863
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Přes Itálii až do Brazílie

Příspěvek od alesesl »

Ahoj a vitej na foru v TR sekci. Zajimavy TR a fotky z Brazilie vypadaji velmi dobre. Urcite rad uvitam dalsi tvoje budouci reporty. Jen takova malickost, ktera by stala za zmenu je to, ze nektere fotky nemas obracene. Tot asi tak vsechno, ale jinak dobry TR a chvalim.

lub
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 50
Registrován: 07. 06. 2009, 10:48
Pohlaví: muž
Bydliště: Třinec
Stav: Offline

Re: Přes Itálii až do Brazílie

Příspěvek od lub »

já letěl stejný segment v březnu, jen Miláno - Istanbul - Sao Paulo taky.... za cenu 168 € nešlo odolat.
Mám rozepsaný trip, ale jak vidím předběhl jsi mne :D a už ho asi nedopíšu....
Nedopsal jsme ho právě kvůli "obsáhlosti"

jinak super vzpomínka, Turkish Airlines můžu kdykoliv a možnost ubytování v IST v 5* hotelu taky nebyla marná.... :D

jinak Azul v Brazilii opravdu super a GOL taková lepší ČSA (u GOLu aspoň dostal člověk vodu a nějaké crakry....) minulý týden u ČSA na letu z Říma naprosto nic........

jara.zkoumal
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 24
Registrován: 02. 04. 2014, 11:48
Stav: Offline

Re: Přes Itálii až do Brazílie

Příspěvek od jara.zkoumal »

Slusny, pekny fotky. Vypada to jako super vylet za super penize!!!!! Zvlaste to ukecavani chvalim, clovek se proste nesmi dat.

Jen pro jistotu, pac to moc nesleduju: erroru je tak nejak dost, nekdy neprojdou, co jsem slysel... Ale stalo se to nekdy u Turku? Ja bych rekl ze ne. Ale treba si to nekdo vybavi???


Odpovědět