S Ukrajinci do Dubaje
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 102
- Registrován: 21. 08. 2011, 10:19
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
S Ukrajinci do Dubaje
Svůj poslední trip report jsem napsal přibližně před rokem a půl o cestě po portugalském pobřeží. Za poslední půlrok jsem absolvoval několik letů, ve kterých se ovšem nestalo nic co by stálo za zmínku, konkrétně
-Praha-Paříž, Vueling
- Paříž-Benátky, Air France
- Praha-Curych-Madrid a zpět, Swiss (zde se přiznám, že jsme to se starším kamarádem při přestupu ve Švýcarsku trošku přehnali, a při letu do Španělska byli trošku "hlučnější", ještě že CC byly mladé holky a vystačily si pouze s varováním. Jo, a 777 do Prahy pro nás byla zážitek.)
- Praha-Glasgow a zpět, Jet2.com
Na cestu do Dubaje jsem vyrazil se svojí slečnou, a hlavním důvodem byla zimní akce Ukraine international airlines, Praha-Kyjev-Dubaj-Kyjev-Mnichov, to celé za 3100 Kč. Ještě před zakoupením letenek jsem musel negovat několik zvídavých otázek mé spolucestující "Ne, opravdu tam nebudou ty dotykové obrazovky", nebo třeba i "Ne, vážně nám národní dopravce Ukrajiny nedá na 6 hodinovém letu žádné jídlo".
Praha-Kyjev, B737-800, 2h15min
Jak jsem výše naznačil, neměl jsem naprosto žádná očekávání. Na pražské letiště jsme dorazili s dostatečným předstihem, na check-inu nám slečna dokonce na druhý let přidělila sedadla u nouzového východu. Měřím 190 cm, co mě tedy rozhodně nepotěšilo, byla rozteč mezi sedadly, asi bude stačit zmínka o tom, že slečna M. měřící 176 cm se koleny dotýkala sedadla před námi. Ještěže jsem měl sedadlo v uličce. V Kyjevě v tu chvíli bylo asi -5 stupňů, u celého terminálu 2! letadla, a i přes to následoval výstup autobusem. Bohužel ne naposledy.
letiště Kyjev Boryspil
Na Ukrajině jsme měli přestup něco kolem 5 hodin. Otázkou tak zůstávalo, zda se na hodinu a půl vydat do města, nebo zůstat na letišti. Jelikož mám v Česku poměrně dost kamarádek z této východoevropské země, zeptal jsem se na jejich názor. Jak se říká, 10 lidí, 10 názorů, proto jsme si řekli, že se rozhodneme až po příletu. A protože všude bylo dost sněhu, a sněžilo, zvolili jsme teplejší variantu.
Kyjevské letiště je nejhorší letiště, na kterém jsem byl! V tuto dobu tam bylo opravdu mrtvo, během odpoledne odlítali právě ty dva lety, jinak vše až večer. Terminál jako takový je hodně dlouhá nudle, kde jsou 2 restaurace, 2 kavárny, žádné zásuvky u sedaček (nějaké odpočívací zony nečekejte, aby si alespoň jeden z nás mohl nabít telefon, museli jsme si sednout na zem ke sloupu), naprosté ticho, a prodejci z obchodů kteří si vás hodně nepříjemnýmy pohledy prohlíží od hlavy až k patě, což není tak těžké, když jste jedím asi ze 30 návštěvníků letiště.
Chtěli jsme si koupit ve Free shopu láhev Bailey´s na hotel. V Praze jsem se od kamarádek dozvěděl, že alkohol je na Ukrajině od 21 let, ale nemám to vůbec řešit, „vždyť je to Ukrajina“. Bohužel, problém to byl, je mi totiž 19. V tu chvíli se stala věc nečekaná, ve frontě za mnou stála paní z Česka cestující za manželem do Baku, a láhev mi koupila.
Rozhodli jsme se navštívit a poobědvat v jedné z restaurací, zvolili jsme italskou s tím, že „hamburgrovou“ vyzkoušíme při cestě zpět. Arogantnější obsluhu jsem snad v životě nezažil. Slečna si objednala pizzu v přepočtu za 250 Kč, velikostí poloviční než u nás, a to jí možná ještě přidávám. Já si dal hovězí kousky obalené ve slanině s hranolkama za 200 Kč, posuďte z fotky sami, my se začali smát.
Stále nám zbývali asi dvě hodiny do odletu. Zvolili jsme kavárnu (káva zde naopak stojí 3x méně než v PRG), ve které nás obsluha přivítala slovy „no english“, takže objednávka probíhala ve stylu Hotentótů. Tohle bych nečekal ani někde na východě země, natož na mezinárodním letišti. Ona kavárna (samozřejmě nedisponující zásuvkami) se nácházela přímo vedle našeho gatu, kde se již 1h 45min před boardingem vytvořil dlouhý zatočený had, a u vedlejší brány začal nástup do letadla směr Istanbul odlétajícího za hodinu a půl. Moc jsme nechápali co se děje, naše telefony, tablet i Ipod ukazovali stejný čas. Když se z amplionu ozvalo zpoždění našeho letu o hodinu, byli jsme rádi, alespoň nebudeme v Dubaji od 2:30. V tom se mé oči zastavily na odletové tabuli, z ní sjely na telefon, zase zpátky...prostě se nám na Ukrajině ani jedno zařízení automaticky nepřeřídilo, a to ani při přesupu cestou zpět, tudíž celou dobu bylo o hodinu více než jsme si mysleli.
Kyjev-Dubaj, B737-800, 5h 10min
Při nástupu do letadla nám bylo oznámeno, že nám byla změněna sedadla. Vidina nouzového východu tak vzala za své (na všech letech byla tato místa prázdná a oblepena páskou, UIA je nabízí jen za příplatek), a my obdrželi místenky do 10. řady. A jaká to byla změna – po mém usazení jsem se chtěl podívat z okýnka na plochu a...kus plastu. Obecně celý letoun byl dosti old schoolový – na opěrkách „tlačíkový zábavní systém“ a popelníky, všechno ulepené, špinavé a dosti omšelé. Zaplať pánbůh vedle nás seděl Slovák (letěl s námi i zpět), takže jsme si jeho prostřednictvím opět mohli objednat něco dobrého k pití, a následně upadnout do spánku.
Po příletu jsme místnímu pracovníkovi ukázali náš pas, a byli jsme posláni do fronty, ve které jsme rychle poznali že jsme nějak navíc. Vzhledem k místnímu času (kolem 4 ráno) jsme v oné hodně dlouhé frontě „svítili“, mávnul na nás jeden z cestujících několik řad před námi že pro nás je ta druhá fronta. Na imigračním jsme strávili 50 minut, byl zde neskutečný smrad (ostatně jako na hodně místech v Dubaji, většinu turistů zde tvořili Indové a Číňani), vedro (pán stojící o pár metrů před námi to prostě „hodil“ na zem, což celé situaci příliš nepomohlo) a naprostá flegmatičnost pracovníků, kteří si více povídali než pracovali. Když už jsme se dostali na řadu, tak přiletělo letadlo „místních“ včetně šesti vozíčkářů, a všichni pasažéři mohli předběhnout úplně všechny. První dojem tak stál za to.
Four points by Sheraton, Downtown
Úplně samostatnou kapitolou bylo vybírání ubytování. Výběr se zúžil na 2 hotely – tento a Hilton ve čtvrti Dubai creek. Hilton za stejnou cenu nenabízel snídaně ani wifi na pokoji (což sice není tak důležité, ale abych musel běhat do lobby...), takže bylo jasno. Jelikož náš přílet byl naplánován na 2:30 (naštěstí jsme shodou všech okolností dorazili na recepci o 3 hodiny později), zkusil jsem mailem zjistit, zda se dá připlatit early check-in. Odpověď byla negativní – buď si připlatím celou noc, nebo se můžu osvěžit v bazénu na střeše, případně ve fitku nebo sauně, vše funguje od 7 ráno. Recepční nám v 6 ráno sdělila, že pokoj bude připraven kolem 3 odpoledne, tedy v čas, kdy už máme naplánovaný 2. „zážitek“. Světe div se, o půl hodiny později jsme už leželi v posteli na pokoji, milé překvapení.
Celkově můžu hotel doporučit, za cenu (asi 2200 Kč/noc i se snídaní) jsme dostali kvalitní služby, personál byl ochotný a milý (alespoň ke mně, ke slečně se chovali jako...jako všude v Dubaji) a se vším nám vyhověl.
Dubaj-Kyjev, B737-900, 6h
Odlet z Dubaje byl kolem 4 ráno, tudíž po odbavení následovaly přípravy na dlouhý hladolet – menu v KFC s výhledem na plochu se ukázalo jako dobrá volba. Zmínil bych, že se mé spolucestující povedlo z Dubaje až do Mnichova převézt 300ml voňavku od VS zakoupenou v Dubai mallu. Po vstupu do letadla byl znát velký rozdíl, sky interior, větší rozestupy, lepší sedačky. Krátce po vzletu jsem usnul, ze spánku mě budily pouze občasné turbulence které byly chvilkama celkem výživné, a probudil se až při klesání v Kyjevě. Výstup z letadla neprobíhal jinak než autobusem, nic jiného si v 8 ráno v -10 stupňích a ve vánici nepřejete.
Boryspil po druhé
Po příletu jsme byli nuceni vystát frontu na imigrační, jelikož jsme v Dubaji nedostali letenku na následující let. Úřednice si mě poměrně důkladně proklepla několika otázkama, dostal jsem razítko, a mohl jsem jít na 3 hodiny čekat na otevření check-inu, do odletu opět zbývalo 5 hodin. Varianta návštěvy města opět padla kvůli venkovnímu počasí. I přes to, že čas vůbec neutíkal, jsme se konečně dostali k přepážce. Zajímavé bylo sledovat co se děje u té vedlejší, kdy se anglicky mluvící pán rozhodl trochu předvést, a zvýšeným hlasem žádal o ukázání pravidel letecké společnosti, protože každá jiná společnost umožňuje mít příručák 8kg, ale UIA pouze 7. Když mu to vysvětlil 3. pracovník, dal pokoj (ne nadlouho, problém měl ještě u „rámu“). Přeřídili jsme si všechen čas co jsme u sebe měli, aby se nám nestalo to co posledně, a šli se nasnídat do druhé z restaurací. Zde už byla obsluha příjemná, a kombinace omelety s párkama nebyla také špatnou volbou. Slečna si dala palačinky s javorovým sirupem, a také si neztěžovala. Když jsem si odskočil na toaletu, mohl jsem z první ruky sledovat zajímavou scénu, za lavičkou bylo opuštěné zavazadlo s igelitkou, které očuchával policejní pes vedený 3 vojáky.
Kyjev-Mnichov, B737-800, 2h35min
Nástup do letadla probíhal opět autobusem. U vedlejšího gatu bylo zajímavé sledovat, jak cestující společnosti Ellin air (z Ukrajiny do Řecka Avrem!) mrznou 30 minut v otevřeném autobusu, protože ani po půl hodně jeden cestující nedorazil. Po zavření dveří ujeli asi 40 metrů k jejich letadlu. Náš autobus zamířil kamsi do „polí“, kde byl pouze náš boeing, 767 UIA, a jeden byz jet. Po de-icingu a se 40 minutovým zpožděním jsme vyrazili do Mnichova. Na tomto letu stojí za zmínku jen to, že jsme dokonce dostali zdarma kelímek s vodou.
Po příletu jsme opět absolvovali imigrační, pracovník se s námi česky rozloučil, já udělal 5 kroků aby mi byla ještě prohledána igelitová taška z free shopu v Dubaji, a byli jsme venku. Autobus společnosti DB nám jel za 3 a půl hodiny, ale málem se nám opět povedlo, aby nám ujel před nosem.
Závěrem: Ukraine international airlines má občas opravdu hodně zajímavé cenové nabídky, ale asi to není pro každého. Není divu, že tato společnost má 2 hvězdičky, nulový servis a stav letadel tomu odpovídá. Nebudu ale machrovat, pokud bude příště opět takový cenový rozdíl (2. nejlevnější varianta kolem 8000,-), budu vědět do čeho jdu. Pokud však bude o něco míň dražší varianta, určitě raději sáhnu pro ni.
-Praha-Paříž, Vueling
- Paříž-Benátky, Air France
- Praha-Curych-Madrid a zpět, Swiss (zde se přiznám, že jsme to se starším kamarádem při přestupu ve Švýcarsku trošku přehnali, a při letu do Španělska byli trošku "hlučnější", ještě že CC byly mladé holky a vystačily si pouze s varováním. Jo, a 777 do Prahy pro nás byla zážitek.)
- Praha-Glasgow a zpět, Jet2.com
Na cestu do Dubaje jsem vyrazil se svojí slečnou, a hlavním důvodem byla zimní akce Ukraine international airlines, Praha-Kyjev-Dubaj-Kyjev-Mnichov, to celé za 3100 Kč. Ještě před zakoupením letenek jsem musel negovat několik zvídavých otázek mé spolucestující "Ne, opravdu tam nebudou ty dotykové obrazovky", nebo třeba i "Ne, vážně nám národní dopravce Ukrajiny nedá na 6 hodinovém letu žádné jídlo".
Praha-Kyjev, B737-800, 2h15min
Jak jsem výše naznačil, neměl jsem naprosto žádná očekávání. Na pražské letiště jsme dorazili s dostatečným předstihem, na check-inu nám slečna dokonce na druhý let přidělila sedadla u nouzového východu. Měřím 190 cm, co mě tedy rozhodně nepotěšilo, byla rozteč mezi sedadly, asi bude stačit zmínka o tom, že slečna M. měřící 176 cm se koleny dotýkala sedadla před námi. Ještěže jsem měl sedadlo v uličce. V Kyjevě v tu chvíli bylo asi -5 stupňů, u celého terminálu 2! letadla, a i přes to následoval výstup autobusem. Bohužel ne naposledy.
letiště Kyjev Boryspil
Na Ukrajině jsme měli přestup něco kolem 5 hodin. Otázkou tak zůstávalo, zda se na hodinu a půl vydat do města, nebo zůstat na letišti. Jelikož mám v Česku poměrně dost kamarádek z této východoevropské země, zeptal jsem se na jejich názor. Jak se říká, 10 lidí, 10 názorů, proto jsme si řekli, že se rozhodneme až po příletu. A protože všude bylo dost sněhu, a sněžilo, zvolili jsme teplejší variantu.
Kyjevské letiště je nejhorší letiště, na kterém jsem byl! V tuto dobu tam bylo opravdu mrtvo, během odpoledne odlítali právě ty dva lety, jinak vše až večer. Terminál jako takový je hodně dlouhá nudle, kde jsou 2 restaurace, 2 kavárny, žádné zásuvky u sedaček (nějaké odpočívací zony nečekejte, aby si alespoň jeden z nás mohl nabít telefon, museli jsme si sednout na zem ke sloupu), naprosté ticho, a prodejci z obchodů kteří si vás hodně nepříjemnýmy pohledy prohlíží od hlavy až k patě, což není tak těžké, když jste jedím asi ze 30 návštěvníků letiště.
Chtěli jsme si koupit ve Free shopu láhev Bailey´s na hotel. V Praze jsem se od kamarádek dozvěděl, že alkohol je na Ukrajině od 21 let, ale nemám to vůbec řešit, „vždyť je to Ukrajina“. Bohužel, problém to byl, je mi totiž 19. V tu chvíli se stala věc nečekaná, ve frontě za mnou stála paní z Česka cestující za manželem do Baku, a láhev mi koupila.
Rozhodli jsme se navštívit a poobědvat v jedné z restaurací, zvolili jsme italskou s tím, že „hamburgrovou“ vyzkoušíme při cestě zpět. Arogantnější obsluhu jsem snad v životě nezažil. Slečna si objednala pizzu v přepočtu za 250 Kč, velikostí poloviční než u nás, a to jí možná ještě přidávám. Já si dal hovězí kousky obalené ve slanině s hranolkama za 200 Kč, posuďte z fotky sami, my se začali smát.
Stále nám zbývali asi dvě hodiny do odletu. Zvolili jsme kavárnu (káva zde naopak stojí 3x méně než v PRG), ve které nás obsluha přivítala slovy „no english“, takže objednávka probíhala ve stylu Hotentótů. Tohle bych nečekal ani někde na východě země, natož na mezinárodním letišti. Ona kavárna (samozřejmě nedisponující zásuvkami) se nácházela přímo vedle našeho gatu, kde se již 1h 45min před boardingem vytvořil dlouhý zatočený had, a u vedlejší brány začal nástup do letadla směr Istanbul odlétajícího za hodinu a půl. Moc jsme nechápali co se děje, naše telefony, tablet i Ipod ukazovali stejný čas. Když se z amplionu ozvalo zpoždění našeho letu o hodinu, byli jsme rádi, alespoň nebudeme v Dubaji od 2:30. V tom se mé oči zastavily na odletové tabuli, z ní sjely na telefon, zase zpátky...prostě se nám na Ukrajině ani jedno zařízení automaticky nepřeřídilo, a to ani při přesupu cestou zpět, tudíž celou dobu bylo o hodinu více než jsme si mysleli.
Kyjev-Dubaj, B737-800, 5h 10min
Při nástupu do letadla nám bylo oznámeno, že nám byla změněna sedadla. Vidina nouzového východu tak vzala za své (na všech letech byla tato místa prázdná a oblepena páskou, UIA je nabízí jen za příplatek), a my obdrželi místenky do 10. řady. A jaká to byla změna – po mém usazení jsem se chtěl podívat z okýnka na plochu a...kus plastu. Obecně celý letoun byl dosti old schoolový – na opěrkách „tlačíkový zábavní systém“ a popelníky, všechno ulepené, špinavé a dosti omšelé. Zaplať pánbůh vedle nás seděl Slovák (letěl s námi i zpět), takže jsme si jeho prostřednictvím opět mohli objednat něco dobrého k pití, a následně upadnout do spánku.
Po příletu jsme místnímu pracovníkovi ukázali náš pas, a byli jsme posláni do fronty, ve které jsme rychle poznali že jsme nějak navíc. Vzhledem k místnímu času (kolem 4 ráno) jsme v oné hodně dlouhé frontě „svítili“, mávnul na nás jeden z cestujících několik řad před námi že pro nás je ta druhá fronta. Na imigračním jsme strávili 50 minut, byl zde neskutečný smrad (ostatně jako na hodně místech v Dubaji, většinu turistů zde tvořili Indové a Číňani), vedro (pán stojící o pár metrů před námi to prostě „hodil“ na zem, což celé situaci příliš nepomohlo) a naprostá flegmatičnost pracovníků, kteří si více povídali než pracovali. Když už jsme se dostali na řadu, tak přiletělo letadlo „místních“ včetně šesti vozíčkářů, a všichni pasažéři mohli předběhnout úplně všechny. První dojem tak stál za to.
Four points by Sheraton, Downtown
Úplně samostatnou kapitolou bylo vybírání ubytování. Výběr se zúžil na 2 hotely – tento a Hilton ve čtvrti Dubai creek. Hilton za stejnou cenu nenabízel snídaně ani wifi na pokoji (což sice není tak důležité, ale abych musel běhat do lobby...), takže bylo jasno. Jelikož náš přílet byl naplánován na 2:30 (naštěstí jsme shodou všech okolností dorazili na recepci o 3 hodiny později), zkusil jsem mailem zjistit, zda se dá připlatit early check-in. Odpověď byla negativní – buď si připlatím celou noc, nebo se můžu osvěžit v bazénu na střeše, případně ve fitku nebo sauně, vše funguje od 7 ráno. Recepční nám v 6 ráno sdělila, že pokoj bude připraven kolem 3 odpoledne, tedy v čas, kdy už máme naplánovaný 2. „zážitek“. Světe div se, o půl hodiny později jsme už leželi v posteli na pokoji, milé překvapení.
Celkově můžu hotel doporučit, za cenu (asi 2200 Kč/noc i se snídaní) jsme dostali kvalitní služby, personál byl ochotný a milý (alespoň ke mně, ke slečně se chovali jako...jako všude v Dubaji) a se vším nám vyhověl.
Dubaj-Kyjev, B737-900, 6h
Odlet z Dubaje byl kolem 4 ráno, tudíž po odbavení následovaly přípravy na dlouhý hladolet – menu v KFC s výhledem na plochu se ukázalo jako dobrá volba. Zmínil bych, že se mé spolucestující povedlo z Dubaje až do Mnichova převézt 300ml voňavku od VS zakoupenou v Dubai mallu. Po vstupu do letadla byl znát velký rozdíl, sky interior, větší rozestupy, lepší sedačky. Krátce po vzletu jsem usnul, ze spánku mě budily pouze občasné turbulence které byly chvilkama celkem výživné, a probudil se až při klesání v Kyjevě. Výstup z letadla neprobíhal jinak než autobusem, nic jiného si v 8 ráno v -10 stupňích a ve vánici nepřejete.
Boryspil po druhé
Po příletu jsme byli nuceni vystát frontu na imigrační, jelikož jsme v Dubaji nedostali letenku na následující let. Úřednice si mě poměrně důkladně proklepla několika otázkama, dostal jsem razítko, a mohl jsem jít na 3 hodiny čekat na otevření check-inu, do odletu opět zbývalo 5 hodin. Varianta návštěvy města opět padla kvůli venkovnímu počasí. I přes to, že čas vůbec neutíkal, jsme se konečně dostali k přepážce. Zajímavé bylo sledovat co se děje u té vedlejší, kdy se anglicky mluvící pán rozhodl trochu předvést, a zvýšeným hlasem žádal o ukázání pravidel letecké společnosti, protože každá jiná společnost umožňuje mít příručák 8kg, ale UIA pouze 7. Když mu to vysvětlil 3. pracovník, dal pokoj (ne nadlouho, problém měl ještě u „rámu“). Přeřídili jsme si všechen čas co jsme u sebe měli, aby se nám nestalo to co posledně, a šli se nasnídat do druhé z restaurací. Zde už byla obsluha příjemná, a kombinace omelety s párkama nebyla také špatnou volbou. Slečna si dala palačinky s javorovým sirupem, a také si neztěžovala. Když jsem si odskočil na toaletu, mohl jsem z první ruky sledovat zajímavou scénu, za lavičkou bylo opuštěné zavazadlo s igelitkou, které očuchával policejní pes vedený 3 vojáky.
Kyjev-Mnichov, B737-800, 2h35min
Nástup do letadla probíhal opět autobusem. U vedlejšího gatu bylo zajímavé sledovat, jak cestující společnosti Ellin air (z Ukrajiny do Řecka Avrem!) mrznou 30 minut v otevřeném autobusu, protože ani po půl hodně jeden cestující nedorazil. Po zavření dveří ujeli asi 40 metrů k jejich letadlu. Náš autobus zamířil kamsi do „polí“, kde byl pouze náš boeing, 767 UIA, a jeden byz jet. Po de-icingu a se 40 minutovým zpožděním jsme vyrazili do Mnichova. Na tomto letu stojí za zmínku jen to, že jsme dokonce dostali zdarma kelímek s vodou.
Po příletu jsme opět absolvovali imigrační, pracovník se s námi česky rozloučil, já udělal 5 kroků aby mi byla ještě prohledána igelitová taška z free shopu v Dubaji, a byli jsme venku. Autobus společnosti DB nám jel za 3 a půl hodiny, ale málem se nám opět povedlo, aby nám ujel před nosem.
Závěrem: Ukraine international airlines má občas opravdu hodně zajímavé cenové nabídky, ale asi to není pro každého. Není divu, že tato společnost má 2 hvězdičky, nulový servis a stav letadel tomu odpovídá. Nebudu ale machrovat, pokud bude příště opět takový cenový rozdíl (2. nejlevnější varianta kolem 8000,-), budu vědět do čeho jdu. Pokud však bude o něco míň dražší varianta, určitě raději sáhnu pro ni.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 709
- Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
- Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
- Bydliště: Hong Kong
- Stav: Offline
Re: S Ukrajinci do Dubaje
Letěl jsem s Ukrajinci Dubaj také a plus minus si nemám na co stěžovat. Naopak si myslím, že letiště KBP je na transfer super. Není to žádná špína a je relativně přehledné. Příště místo obyč západních sraček zkus vyzkoušet bufet u terminálu B - baba tě natáhne, ale ochutnáš trošičku Ukrajiny. Exit jsme také nedostali, ale je přeci relativně logické brát první řady hned za business, kde je rozteč v pohodě. Všechny lety s B738 tak pro mě i na middlu byly pohodlné. Servis na palubě ani moc drahý není. Škoda toho špatnýho času příletu do DXB, ale zase jak říká jeden můj bejvalej kamarád - věděl si, do čeho jdeš. Docela se divím, že jste zůstali v Dubaji, když Abu Dhabi pro takovou koupáckou dovolenou nabízí lepší snad úplně vše, ale 10 lidí a každej to vidí jinak, jak sám píšeš Já bych do toho sedl znovu, ale se studem, protože tohle s lítáním, které miluju, má společné pramálo. Je to asi jako WOW Air do USA.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 102
- Registrován: 21. 08. 2011, 10:19
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: S Ukrajinci do Dubaje
Chtěli jsme ochutnat právě něco ukrajinského, tenhle bufet jsme bohužel nenašli
My v Dubaji strávili 3 dny, takže Abu dhabi třeba zase někdy jindy
No, to máš pravdu.
My v Dubaji strávili 3 dny, takže Abu dhabi třeba zase někdy jindy
No, to máš pravdu.
Re: S Ukrajinci do Dubaje
Děkuji za zajímavý trip report. Šílených historek na téma přestup v Kyjevě jsem už slyšel mnoho, tohle je jen další v řadě.
Osobně, letět s někým, na kom mi fakt záleží, asi nevolím úplně tu nejlevnější variantu, o které vím, že je poněkud problematická. Ale to je jen můj názor.
Hlavně, že jste si to užili, že Ti po návratu nedala slečna košem a do budoucna Ti přeju hodně šťastných cest i s přítelkyní, protože, co si budem povídat, ve dvou se to nejen lépe táhne, ale i létá.
Osobně, letět s někým, na kom mi fakt záleží, asi nevolím úplně tu nejlevnější variantu, o které vím, že je poněkud problematická. Ale to je jen můj názor.
Hlavně, že jste si to užili, že Ti po návratu nedala slečna košem a do budoucna Ti přeju hodně šťastných cest i s přítelkyní, protože, co si budem povídat, ve dvou se to nejen lépe táhne, ale i létá.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 102
- Registrován: 21. 08. 2011, 10:19
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: S Ukrajinci do Dubaje
Věděla do čeho jde, byli jsme domluveni že si to vynahradíme ubytováním.
Mockrát děkuju, to máte pravdu
Mockrát děkuju, to máte pravdu
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 712
- Registrován: 21. 02. 2010, 00:55
- Bydliště: LHR
- Stav: Offline
Re: S Ukrajinci do Dubaje
no, nevím... je fakt, že UIA nejsou žádnou hitparádou, ale za ceny, který nabízej, prostě fungujou. a pokud se cestující srovná s tím, že to u nich funguje tak, jak to funguje, tak by to měl na evropských letech přežít bez problémů... já si s nima do Prahy klidně zaletím znova...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: S Ukrajinci do Dubaje
Ahoj, zajimavy TR. Mas pravdu, nekdy je lepsi vzit horsi aerolinku, pokud je cena velmi dobra a uzit si to vic na miste, tim, ze si dopreju lepsi ubytovani a servis, nez letet za draha a pak prespavat v hostelech apod.
S PS mam zatim jen jednu zkusenost a to na domacim letu IFO-KBP. Letelo to E190 a seatpitch byl dostacujici. Ukrajina je zajimava zeme, Kyjev je tez fajn mesto, ale behem 5 hod prestupu se toho moc vymyslet neda. Kdybych mel na prestup 5 hod, tak bych to taky nepokousel jet do mesta v zime.
Budu se tesit na dalsi TR a zazitky z cest.
S PS mam zatim jen jednu zkusenost a to na domacim letu IFO-KBP. Letelo to E190 a seatpitch byl dostacujici. Ukrajina je zajimava zeme, Kyjev je tez fajn mesto, ale behem 5 hod prestupu se toho moc vymyslet neda. Kdybych mel na prestup 5 hod, tak bych to taky nepokousel jet do mesta v zime.
Budu se tesit na dalsi TR a zazitky z cest.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 26
- Registrován: 13. 03. 2008, 18:17
- Bydliště: BTS
- Stav: Offline
Re: S Ukrajinci do Dubaje
s UIA mam 12 legov, naposledy presne PRG-KBP-DXB-KBP-VIE (za 170e ako pripoj k Cebu Pacific) a ked to beriem z pohladu ceny, takto je rozumna volba, kedze bagaz bola stale v cene. Jedine ten cas priletu/odletu do/z Dubaja je tragicky. Inak vodu davaju na kazdom lete zdarma a ceny produktov na palube su fajn, ale tak ci tak som vzdy nabaleny z Billy/Sparu
Letisko je kapitola sama o sebe, ale pri 5 hodinovom prestupe som naposledy riesil lounge a ked este nebola tato moznost tak uberom/hopinom do nedalekeho Borispolu. Urcite by som tam nebol tak dlhu dobu v tranzite, minimalne treba vyliezt aspon do odletovej haly a tam sa za trosku lacnejsie najest. Este to je vyhoda, ze ceny su tam prijatelne. A naposledy sa vsetky 3 telefony automaticky prenastavili
Ale inak dobry postreh, na to, ze sa tam rocne premelie skoro 9 milionov ludi, tak posobi dost mrtvo. Ale pri tych cenach duty free alkoholu si nemozem stazovat
Letisko je kapitola sama o sebe, ale pri 5 hodinovom prestupe som naposledy riesil lounge a ked este nebola tato moznost tak uberom/hopinom do nedalekeho Borispolu. Urcite by som tam nebol tak dlhu dobu v tranzite, minimalne treba vyliezt aspon do odletovej haly a tam sa za trosku lacnejsie najest. Este to je vyhoda, ze ceny su tam prijatelne. A naposledy sa vsetky 3 telefony automaticky prenastavili
Ale inak dobry postreh, na to, ze sa tam rocne premelie skoro 9 milionov ludi, tak posobi dost mrtvo. Ale pri tych cenach duty free alkoholu si nemozem stazovat
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 188
- Registrován: 03. 08. 2015, 20:09
- Oblíbené typy letadel: E170/175/190/195
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: S Ukrajinci do Dubaje
Díky za postřehy z UIA a Kyjeva. Za tři týdny mě čeká Oděsa v kombinaci KL a PS, tak jsem zvědavý jak to budu vnímat já.
Re: S Ukrajinci do Dubaje
UAI jsou naprosto tragický a to nejsem žádný požitkář... letěl jsem s nimi do DXB jen z důvodů časové návaznosti a s vědomím, že kdybych si koupil Travela, tak mi to stejně zruší (což by se taky stalo) ... teď už je konkurence do Dubaje taková, že bych je výrazně nedoporučil. Nečistota, neochota, na tranzitu zpátky byl taky problém...nic pozitivního.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 288
- Registrován: 06. 01. 2013, 09:39
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: S Ukrajinci do Dubaje
Jeden bývalý kolega letěl s Ukraine international airlines také přes Kyjev a závěry podobné, arogance, nefunkčnost.
Ukrajina je prostě východ a možná mnohem větší než východnější země.
Doufám, že se Ukrajina nedostane do Evropské unie, nemá tam co dělat.
Ukrajina je prostě východ a možná mnohem větší než východnější země.
Doufám, že se Ukrajina nedostane do Evropské unie, nemá tam co dělat.