Michalovy tripy: Polské trojměstí

Odpovědět
michal4
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 345
Registrován: 17. 03. 2017, 18:56
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Michalovy tripy: Jak jsem letěl do Peru

Příspěvek od michal4 »

Což takhle dát si Rusko aneb ruská Máša není česká Máša

Ahoj, v tomto teplíčku se mi podařilo dopsat cestopis z chladného Ruska. Do země, kde včera stále ještě znamená zítra, jsem se vypravil na začátku července, abych tam oslavil příchod českých věrozvěstů a prohlédl si Moskvu a Petrohrad. Byl to fakt nabytý týden, který mě přesvědčil, že s ČSA už nepoletím nikdy, pokud nebudu zrovna muset (nebo neokopírují ceny od Ryanairu). Za danou cenu nenabízejí nic navíc, jen poslední řadu nesklopitelných sedadel a zevnitř špinavá okénka. Tentokrát je to pojato víc do bulváru vzhledem k historkám, co se mi staly. Ještě týden a chytil bych manýry modelek :-D V Moskvě mi dá recepční bonboniéru se vzkazem "Děkuji za příjemné seznámení", v Petrohradě mě jiná sveze a na závěr mě Praha přivítá profilem mé bývalky na Badoo (online seznamka) :))

:arrow: Cestopis: https://michal-na-cestach.blogspot.cz/2 ... rusko.html

Itinerář:
- let s ČSA do Moskvy
- Moskva (Kreml, Chrám Vasila Blaženého, Muzeum kosmonautiky, GUM, Mauzoleum)
- Sergijev Posad (město s klášterem u Moskvy)
- let s Aeroflotem do Petrohradu
- Petrohrad (Chrám Kristova vzkříšení, Alexandro-Něvská lávra, zvedání mostů, Petěrgof, Ermitáž, Katedrála sv. Izáka)
- let s ČSA do Prahy
Přílohy
Moskva
Moskva
Naposledy upravil(a) michal4 dne 29. 09. 2017, 18:36, celkem upraveno 1 x.


michal4
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 345
Registrován: 17. 03. 2017, 18:56
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Michalovy tripy: Což takhle dát si Rusko

Příspěvek od michal4 »

Tak se mi rodí nový plán na leden. Téměř 3 týdenní úprk do jihovýchodní Asie. Začíná a končí se v Bangkoku u kamarádky (jak jinak?). Ve zbylých 2 týdnech zatím plánuji Siem Reap - Kuala Lumpur - Krabi. Teď čekám, jestli přijde Air Asia sale na leden a plánuji. Lety z/do Siem Reapu nevycházejí vůbec dobře. Naopak lety Kuala Lumpur - Hong Kong jsou úplně jiná liga cena/délka letu. 4 hodiny za čtrnáct stovek. Jen se mi to nedaří zakomponovat do mého plánu jinak než dvěma lety z/do KUL. Ceny do HK odjinud už tak fajn nejsou... :))
th.PNG

michal4
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 345
Registrován: 17. 03. 2017, 18:56
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Michalovy tripy: Což takhle dát si Rusko

Příspěvek od michal4 »

Peru se už blíží. Přináším malou sondu do toho, jak se plánuje taková cesta:
https://michal-na-cestach.blogspot.cz/2 ... -peru.html

michal4
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 345
Registrován: 17. 03. 2017, 18:56
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Michalovy tripy: Na otočku v Bergamu

Příspěvek od michal4 »

O víkendu jsem se na otočku proletěl do Bergama a tentokrát vzal s sebou i kamaráda.

PRG-BGY (Ryanair): LF 99%
BGY-PRG (Wizzair): LF approx. 100%

http://michal-na-cestach.blogspot.com/2017/09/jen-tak-se-proletet-do-bergama-na-otocku.html
Přílohy
P9025187.JPG
P9025187.JPG (95.72 KiB) Zobrazeno 6822 x

michal4
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 345
Registrován: 17. 03. 2017, 18:56
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Michalovy tripy: Na otočku v Bergamu

Příspěvek od michal4 »

Tak nejnovější letecky zážitek z neletecké cesty. Ačkoliv kamarád odřekl, vydal jsem se s Flixbusem do Brna za 50 kaček. Už několik dní mírně nervózně pozoruji hurikány prohánějící se Karibikem, ale zároveň se uklidňuji, že až do Atlanty se nedostanou. Od pobřeží daleko a nestává se to každý pátek. Jako na potvoru si v autobuse otevřu iDnes a jako hlavní zprávu si přečtu "Hurikaá Irma zesílil. Vygooglím si frázi "Atlanta Irma" a najde mi to zpravodajský článek s hezkou mapkou oznamující, že Irma pravděpodobně udeří na Atlantu ve středu v 14h, čili v čase, kdy bych tam měl přímo přistávat. Příští týden totiž s Deltou letím z Mnichova do Limy.

Tak jsem zavolal Pelikánovi, přes kterého jsem to kupoval, co s tím budeme dělat. Tam samozřejmě nic nevědí. Tak volám aspoň na německou infolinku Delty. Díky bohu mluví i anglicky. Tam si s nimi povídám a ptám se, jestli je možný bezplatný rerouting kvuli Irmě. Prý ano, ale nemůžou mi pomoci, jelikož jsem to nekupoval přímo. Musí to udělat Pelikán. Mimochodem volal jsem přes Skype a hovor nestál ani korunu. Podle všeho respektují německé zelené linky. Tak volám zpátky na Pelikána, že jsem volal na Deltu a že přesměrování možné je. Jestli by byli tak laskaví a začali to s Deltou řešit. Za půl hodiny telefon, jestli si přeji letět přes Amsterdam nebo Paříž. Volím Amsterdam, protože odlétá později než spoj do Paříže. Ale i tak o dvě hodiny dřív než ten původní do Atlanty. Z ticketu se posléze dozvídám, že let je operovaný KLM. Let Amsterdam - Lima bude jeden z mých nejlepších letů bez zastavení. Teď jen řeším, zda bus stavící v Mnichově na letišti v 5:00 má dost velkou časovou rezervu pro případné zpoždění a dopravní kolony, když odlet má být v 9:25.
Naposledy upravil(a) michal4 dne 10. 09. 2017, 00:00, celkem upraveno 1 x.


jencik
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 825
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: SIN
Stav: Offline

Re: Michalovy tripy: Na otočku v Bergamu

Příspěvek od jencik »

O 5 rano este nie su kolony, takze na letisko to prichadza nacas, aj pri pripadnej kontrole v D ci pri Rozvadove

michal4
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 345
Registrován: 17. 03. 2017, 18:56
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Michalovy tripy: Na otočku v Bergamu

Příspěvek od michal4 »

Díky. To tuším. Na druhou stranu si říkám 4 1/2 hodinová rezerva, to moc není. "Flixbus, který čas od času má problémy s dochvilností už při výjezdu, nějaká malá kolona v Německu a jsou tři hodiny rychle pryč. Navíc ještě potřebuji přejít z Terminálu 2 na 1. Taky jsem párkrát tu trasu jel autem a vím, jaká zvěrstva dokážou vymyslet Bavoři na dálnicích od Prahy. Ještě určitě zkontroluji uzavírky po cestě.

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1649
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: Michalovy tripy: Na otočku v Bergamu

Příspěvek od Airbus380 »

No... myslím, že v daném čase je 4,5 hodinová rezerva opravdu více než královská ;)

Marty-t
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1112
Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
Pohlaví: muž
Bydliště: Brno
Stav: Offline

Re: Michalovy tripy: Na otočku v Bergamu

Příspěvek od Marty-t »

noční přeshraniční Flixbusy co jsem s nimi zatím jel měly zpoždění nejčastěji max. 30min. Přes den to může býť díky neplánované zacpě horší. Zatím vítězem byl noční spoj s 4 hodinovým zpožděním - ale to byl extrém - chvíli před námi se stal na dálnici u Ambergu smrťák a tak němci na 3,5hodiny zcela zastavili veškerou dopravu.

Za ta zpoždění Flixbus ani jiná autobusová firma fakt nemůže - spíš nedostatečná kapacita dálniční sítě a velmi dlouhé plány nočních linek Flixbusu, které začínají písmenem N, kde PRG-MUC je jen malý přískok v rámci velmi dlouhé linky typu Varšava-Paříž... Kontroly bavorské policie jsem párkrát taky zažil, i když spíš v DB ICE busu nebo Regiojetu a bylo to zdržení jen na 15-20minut a navíc taky spíš přes den, v noci zatím byla grenzpolizei taky zalezlá...

Takže můj tip - díky Flixbusu do MUC přes noc se 4,5 h. rezerva smrskne jen na 3,5-4 hodinovou - i tak královskou rezervu...

michal4
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 345
Registrován: 17. 03. 2017, 18:56
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Michalovy tripy: Jak jsem letěl do Peru

Příspěvek od michal4 »

Jak jsem letěl do Peru

Jsou to jen dva dny, co jsem zpátky z Peru. Odlet byl fakt náročný. Původně jsem měl letět s Deltou trasu Mnichov-Atlanta-Lima. V sobotu před odletem si takhle jedu poklidně Flixbusem za 25 kaček do Brna. Autobus na rozdíl od zvyku společnosti přijel včas a ani neboural, tady by problém nebyl. Otevřu v prohlížeči zprávy a vidím nadpis "Hurikán Irma zesílil a žene se na Floridu". V článku se dočtu i to, že se počítá s tím, že ve středu zasáhne Georgii, či-li v dobu, kdy mám mít mezipřistání v Atlantě. Na anglickojazyčných webech najdu i mapku s časovým harmonogramem předpokládaného řádění hurikánu Irma. Ve středu ve dvě odpoledne má být nad Atlantou. Předpokládá se uzavření letiště.

Letenku jsem kupoval v dealu přes Pelikána. Náhodou se trefuji do úředních hodin o víkendu, tak volám. Tam samozřejmě nikdo nic o Irmě a Atlantě neví. Tak si najdu číslo na německé zastoupení Delty a volám tam po Skypu. Náhodou mluví i anglicky, jinak by to byl dost krátký hovor. Ptám se na možnosti reroutingu trasy. Ze sluchátka se line, že to je možné, ale musí o to zažádat agentura, která to rezervovala. Vodafone mě mile překvapil. 4Gčko za 10 minut hovoru na D1 ani jednou nespadlo. Znovu tedy volám na Pelikána, aby si zavolali na Deltu.

A čtvrt hodiny hovor ze Slovenska, že to tedy jde. Mají pro mě dvě možnosti. Obě dvě dřívější než můj původní let v 11h. Buď v šest před Paříž nebo v devět přes Amsterdam. Vybírám pozdější Amsterdam s KLM, protože můj zelený přípoj má přijet na letiště v Mnichově v pět ráno.

V úterý, den před odletem, se takhle před čtvrtou vracím z práce, když mi přijde e-mail, že můj let do Amsterdamu byl zrušen kvůli hlášeným bouřkám. Ze zpráv jsem se už předtím dozvěděl, že na středu je plánovaná stávka dispečerů ve Francii. Volám na Pelikána, co s tím budeme dělat. Tam mi oznamují, že pro mě mají možnost reroutingu přes Paříž s odletem v 6 ráno. Mrknu na hodiny, jsou čtyři. Po páté mají odjíždět busy s Florence (čas příjezdu před půlnocí, další odjíždí o půlnoci s časem příjezdu kolem páté, a to už je pozdě). Poprosím je, jestli by mi mohli zavolat o hodinu později, jestli se stihnu dostat včas na Florenc, abych to potvrdil. Doma seženu odvoz k metru a chvátám na autobusák.

Tam zjistím, že ta jízdenka, co mi prodal Regiojet ve spolupráci s DB není z Florence, ale z Hlaváku. Pátá odbila, autobus odjíždí v 17:15, tak sbíhám do metra, popojíždím jednu stanici zpátky. Na Hlaváku vybíhám z metra a běžím na nástupiště autobusů, které se mi tam vždycky úspěšně schovává. Nikdy tam netrefím správnou stranu, odkud ty autobusy z magistrály odjíždí. Tentokrát mám štěstí. Šedý autobus DB stojí na té straně, kde vybíhám.

Odevzdávám kufr a jen co dosedám, místo hovoru e-mail od KLM, že můj let byl přesměrován na odlet příští den v 19:40 přes Mnichov. Volám na Pelikána, co s tím budeme dělat, že už sedím v autobuse. Během toho zmeškám jiný hovor s Pelikána. Kolegyně na lince říká, že se s tím pokusí něco udělat, ale že změnu už udělala aerolinka a že k tomu nemají přístup a že aspoň zavolají na aerolinku. Jen letmo prolétnu booking.com a pár dalších serverů a zjišťuji, že všechna dostupná ubytování jsou hluboce nad 100 € za noc.

O půl hodiny nový telefonát od Pelikána s pánem, s kterým jsem předtím mluvil. Že Paříž už dostupná není, ale opět že můžu letět s KLM přes Amsterdam, ale o 2 hodiny dříve než původně (či-li v 7). Eticket mi o půl hodiny opravdu příjde do mailu. Už asi čtvrtý v pořadí. Poprosím ještě, jestli by mi mohli rezervovat sedadlo u okna, protože to teď neskutečně utahaný z mobilu asi neudělám. Pak v noci nemohu v autobuse usnout, otevírám prohlížeč a koukám na rezervaci. Sedadlo samozřejmě rezervovaný není, tak to dělám sám. Mám docela šťastnou ruku na dobré místo. Pár míst u okna zbývá v zadní části letadla. Vybírám předposlední řadu. V letadle zjišťuji, že tam u KLM začíná catering a ne zrovna špatný.

Místo mého původní Flixbusu, který mě měl dovézt v 5 ráno přímo na letiště, vystupuji z DB chvíli po desáté večer na ZOB München. Přesunuji se podle informací na blízkou železniční stanici a solím 11,2 EUR za jednosměrnou jízdenku S bahn na letiště. Tam si hledám volné sedačky a přespávám. Během noci mě samozřejmě ofoukne klimatizace, kvůli které dalších pět dní kejchám a kašlu. V sedm ráno probíhá podle plánu boarding, ale jen co začne promlouvá kapitán, že kvůli silným bouřkám nad Amsterdamem bude odlet o 1-2 hodiny opožděn, ale že si za půl hodiny sedneme do letadla a počkáme, kdy nám letecká kontrola povolí odletět, jestli vůbec...

Aby to bylo ještě zamotanější, v úterý odpoledne v práci není do čeho píchnout, tak otvírám svou multicity rezervaci s Aviancou, kterou pro mě zajistila Expedia. Super cena. Ještě jednou zkoukám tarifní podmínky, protože jsem během hledání informací o Uberu v Limě narazil na topic o gringo fee u Aviancy. V e-mailu od Expedie nic, jen tarif "Web fare". Najdu i způsob, jak se podívat na rezervaci přímo u Aviancy, který mi předtím zůstaval utajený. Tam vidím vše možné, ale "fare" fakt ne. Jen kabina "Economy". V tu dobu na mě mrkne odkaz na online chat. Tak tam píšu a Any se ptám, jestli má rezervace je v pořádku. Píše, že ano. Tak se jí ještě ptám, jestli je tam zabookovaný správný tarif pro cizince. Asi pět minut něco hledá, a pak mi píše, že mám zakoupený tarif "Econo" místo "Flexi" pro cizince. Letět prý můžu, ale musím zaplatit pokutu 179 USD za každý segment. Ptám se jí tedy, jestli to může změnit. Že prý ne, že to musím na Expedii, co to kupovala.

Expedie má linku přetíženou kvůli hurikánu Irma. Hledám proto alternativy, když se na mě na Skyscanneru usměje alternativa v podobě StarPeru a LCPeru za skoro stejnou cenu jako to, co kupovala předtím Expedie a navíc ve stejné dny - pův cena cca 155 USD, nová cena cca 175 USD). Moc dlouho neváhám a kupuji. Stejně je to 4 USD nižší než pokuta za jeden segment u Aviancy.

Během mé jízdy Flixbusem do Mnichova strávím půlhodiny čekáním na lince Expedia na spojení. Volám přes Skype a jediné štěstí je, že u Skypu je číslo Expedie ve whitelistu a za volání se neplatí ani cent. Když dojde ke spojení, tak se to pracovnici na lince snažím vysvětlit. Nejdřív vůbec nechápe, o co go. Pak si zavolá na Aviancu. Prý, že budu čekat dvě tři minutky, po dvaceti minutách se ozývá znovu, že jsem nekecal a že tedy znovu tam zavolá a půjde hledat alternativní řešení. Jsem až překvapený, jak dlouho dokáže fungovat hovor přes 4G data na D5 bez přerušení. Po jeden a půl hodině jsme se samozřejmě už dostali na hranice a hovor vypadl. Potřeboval jsem si zavolat ještě jinam a callback z Expedie se samozřejmě strefil do doby, když bylo moje číslo obsazené a znovu už nevolali.

Z německé dálnice po naskočení roamingu jsem se snažil na Expedii zavolat znovu, ale po čtyřiceti minutách na lince, když mi hovor slítnul kvůli díře v pokrytí jsem to vzdal. Z letiště v Mnichově jsem na dobrou noc zkusil tam zavolat znovu. Když mě uvítala hláška, že průměrná čekací doba je 45-60 minut (předtím údajně byla 12-15 minut), tak jsem to vzdal. Ještě než jsem to zavěsil, tak se mi konečně podařilo správně vyplnit číslo, aby mi zavolali zpátky. Nikdo nevolal.

Sedím v letadle KLM a čekám na vzlétnutí. Budu tam čekat minimálně další hodinu. Dávám další šanci hovoru na Expedii. Kupodivu po vymačkání číselné serenády pro spojení s operátorem jsem během pár vteřin spojen. Tam mluvím s další nechápající slečnou, která mi říká, že mi letenky klidně refundují, ale s poplatkem skoro 200 USD. Když ji vysvětluji, že kdyby to oni nezkonili, milerád bych tu letenku využil a ani bych s ní nemluvil. Když hraje dál nechápavou, poprosím o podání stížnosti a předání mého případu nadřízenému a ať mi prosím napíšou e-mail. Za chvíli snad budeme vzlétat.

Ona na to, ať zůstanu na lince, že to probere s nadřízeným. A že to bude trvat jen chvilku. Nakonec to trvá 10 minut, pak se znovu ozve, že mě přepojí na nadřízeného. Letadlo už zahřívá motory. Dalších pět minut trvá můj monolog s už o trochu víc chápajícím hlasem. Pak se dozvídám, že moje letenka je najednou plně refundovatelná a že mi těch 155 dolarů během několika dnů vrátí na kartu. Asi si oddechli, že od nich nechci nápravu, protože ta by byla už o pár set dolarů dražší. Ukončím hovor a během pár minut se vydáváme vstříc obloze. V Amsterdamu přistávám v době, kdy to měl udělat můj původně zrušený let. Do Limy letím tím stejný letem, jako jsem měl při první změně. Jsem tam dokonce o 7 hodin dřív, než jsem měl přiletět s Deltou. Když servis KLM porovnán s Deltou ze zpátečního letu, můžu říct, že jsem si s KLM o dost polepšil. To jídlo u Delty se z 50% nedalo žrát. U KLM se nedal žrát jen ten jejich holandský salát.

Sečteno podtrženo:
Můj let do Limy byl celkem čtyřikrát změněn kvůli počasí / stávkám. V Mnichově jsem zbytečně strávil noc, protože můj odlet byl stejně opožděn a lážo plážo krokem bych to stihl i při příjezdu v pět ráno. Teď mám v e-mailu voucher od Flixbusu na 474 Kč (plus ztrátu 25 Kč) a zaplacených zbytečných 11,2 EUR za jízdenku na letiště. Na druhou stranu, díky změně jsem byl v cíli o 7 hodin dřív a zažil jsem svůj nejdelší let trvající 12 hodin 35 minut (Amsterdam-Lima).

Kvůli Expedii jsem strávil 4 hodiny na telefonu po Skypu, než jsem z nich vykřesal refund za jejich vlastní chybu. Během volání jsem si dokurv*l 10000 MAh powerbaku, která mi pak po zbytek tripu nabíjela, jen když jsem přidržel USB kabel v určité pozici. Koupení alternativních letů mě přišlo jen na cca 500 Kč navíc oproti původní ceně a díky tomu jsem svezl raritním BAe 146.

Děkuji, že jste dočetli až sem. Časem bude následovat i čistokrevným trip report s fotkami.

:idea: Jinak, kdyby si někdo z vás myslel, že mám nárok na nějakou kompenzaci, buď sem nebo do SZ. Proplacení aspoň 11,2 EUR za jízdenku ZOB-letiště by potěšilo. Sice to není nějaký ruinovační náklad, ale ve výsledky by to aspoň trošku snížili celkové ne zrovna příjemné náklady :-) Já si myslím spíš, že to spíš nepůjde kvůli počasí. Ačkoliv jsem letěl letem v de facto stejném čase jako po první změně.

michal4
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 345
Registrován: 17. 03. 2017, 18:56
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Michalovy tripy: Jak jsem letěl do Peru

Příspěvek od michal4 »

Jak jsem se popral s cestou aneb první minuty v Peru
První díl cestopisu je tu. Pokračování o Limě, Cuscu, Machu Picchu, jezeru Titicaca, Arequipě, Atlantě a Oktoberfestu budou následovat snad časem. Zatím mám hromádku 6000 fotek a několik hodin videa.

Už samotný odlet byl dramatický - nad Mexickým zálivem řádí hurikán Irma a původně jsem měl letět MUC-ATL-LIM, ale to jaksi nešlo, tak z toho bylo MUC-AMS-LIM, ale nad Amsterdamem byly bouřky, tak se to promíchalo ještě víc. Plus drahoušci v Expedii mi nakoupili špatné letenky a dovolat se tam, to byla věda.

Bonus pro Fórum.Airways:
Málem bych na to zapomněl. Konečně jsem letěl s aerolinkou, která poskytuje občerstvení a můžu tak zhodnotit index roztíratelnosti másla.
Máslo je u KLM výtečně roztíratelné. Hodnotím 10 z 10. Jenže je to na zjevný úkor kvality másla, které má jen 32% tuku a chutí připomíná spíš břečku s mírně nažloutlou barvou. Aspoň to v Economy Class.

http://michal-na-cestach.blogspot.com/2 ... prvni.html
Přílohy
mpklm.jpg

michal4
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 345
Registrován: 17. 03. 2017, 18:56
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Michalovy tripy: Punková cesta do Athén

Příspěvek od michal4 »

Punková cesta do Athén

Peru stále píšu, avšak v listopadu během prodlouženého víkendu jsem si odskočil poprvé v životě do Řecka a navštívil Athény. Měl jsem to okořeněné počasím. Někomu dalo hodně práce, aby v Řecku na mě nečekalo nudné sluníčko, nýbrž déšť a ojedinělá tlaková níže provázená silnými dešti a bouřkami. Letadlo tam nakonec dolétlo. Navíc Ryanair mi udělal "radost" v podobě změny času letu z pátečního ráno na páteční večer. Jejich zákaznická podpora je fakt skvělá - už vůbec se na ni dopsat je zkouška inteligence. Nejlepší byla její odpověď, co mi přišla na v půlce prosince k letu, který se konal 17.11. na mou stížnost, kterou jsem psal na začátku října, že bohužel jsem už odsouhlasil změny a nemohou mi tudíž pomoci :))

Při vzpomínce na jednoho nejmenovaného člena fóra jsem TR pojmenoval "punková cesta do Athén". P.S. V TR nenajdete příliš snímků z letiště nebo letadel.
https://michal-na-cestach.blogspot.cz/2 ... athen.html
Přílohy
Akropolis
Akropolis
2017-11-18+10.28.04e.jpg (78.16 KiB) Zobrazeno 5987 x

bureaucrat
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 151
Registrován: 25. 04. 2017, 12:53
Oblíbené typy letadel: A380
Pohlaví: muž
Bydliště: Královské Vinohrady
Stav: Offline

Re: Michalovy tripy: Punková cesta do Athén

Příspěvek od bureaucrat »

Jakožto milovníka antiky mě fotky z Atén potěšily, děkuji za ně. Škoda ale těch chyb v německých slovech, zejména letiště se jmenuje SchönEfeld. A proč na pankáče? Přijde mi to jako klasický baťůžkářský eurovíkend.

pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3026
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
Bydliště: Olomouc
Stav: Offline

Re: Michalovy tripy: Punková cesta do Athén

Příspěvek od pepa007 »

"Snad už brzy dostaví Letiště Willyho Brandta" – dobrej trolling :D :D

michal4
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 345
Registrován: 17. 03. 2017, 18:56
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Michalovy tripy: Punková cesta do Athén

Příspěvek od michal4 »

bureaucrat: Za špatný přepis jména letiště se omlouvám. Opravím. Inu, němčina mi fakt nejde.
Proč na pankáče? Hostel a hlavně ta zpáteční cesta. Někdy v devět večer z Athén do Berlína, dvě hodiny čekání tam a v 0:40 autobusem do Prahy a v 8:00 do práce... To nikdo normální neudělá :lol:


Odpovědět