Korean Air

Dobrá místa pro fotografování, co zajímavého přiletí...
Pan Am
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1822
Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Korean Air

Příspěvek od Pan Am »

Před časem sem zaslechl, že Korean Air chce otevřít nákladní linku do Prahy. Nemáte nějaké informace k tomu nebo už to padlo?


Richie
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 14
Registrován: 08. 01. 2003, 18:44
Stav: Offline

Korean Air

Příspěvek od Richie »

Já se to pokusim zjistit!(Teda přes www.letadla.webz.cz)

Richie

Pan Am
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1822
Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Korean Air

Příspěvek od Pan Am »

Co to je za úžasné stránky ty www.letadla.webz.cz, že tam jde všechno zjistit? Myslel jsem Richie, že jsou to tvoje stránky...Jinak ty stránky nic moc, vzhled se trochu teďka trochu zlepšil, ale je tam spousta chyb.

Richie
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 14
Registrován: 08. 01. 2003, 18:44
Stav: Offline

Korean Air

Příspěvek od Richie »

Ne,já nemám stránky.Ale oni my slíbili že mi tam daj moje fotky a jednou tam psali,že když chceme něco vědět máme napsat a oni to zjistí.A zjistili.

Richie

Richiee
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1468
Registrován: 14. 01. 2003, 18:38
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Korean Air

Příspěvek od Richiee »

Tohle jsem já Richie,jenom jsem se omylem odhlásil.U toho Richieho jsem měl www.letadla.webz.cz jako domovskou,protože jsem myslel,že když tam bduu dávat fotky tam může být,ne?


wendys
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 55
Registrován: 06. 05. 2003, 16:13
Stav: Offline

Korean Air

Příspěvek od wendys »

Je to pravda. Uvažovalo se o lince New-York-Brusel-Praha-Seoul, B-74F Korean Air. ČSA tady dělalo průzkum, zda by se provozování linky vyplatilo - s negativním výsledkem - poptávka byla příliš nízká, než aby se vyplatil provoz. Přece jenom, ČR má zatím moc malej trh na podobný pravidelný linky. Navíc jsme příliš blízko velkejch letišť...

Frankie
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 22
Registrován: 16. 03. 2003, 21:40
Stav: Offline

Korean Air

Příspěvek od Frankie »

Tahle otázka má smysl až po dostavbě nového carga ČSA. Dle mých zdrojů zde Korejci uvažovali o překladišti pro (alespoň část) Evropy. Ale asi z toho opravdu nic v nejbližší době nebude...

Frankie
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 22
Registrován: 16. 03. 2003, 21:40
Stav: Offline

Korean Air

Příspěvek od Frankie »

Chybka se vloudila ... "Evropu" ...

wendys
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 55
Registrován: 06. 05. 2003, 16:13
Stav: Offline

Korean Air

Příspěvek od wendys »

To nemá s dostavbou novýho cargo terminálu co dočinění. Není problém takovýhle letadlo odhandlovat. Jde jednoduše o to, že přistání takovýhleho letadla (byť prakticky na trase) je velice drahá záležitost - poplatky provozovateli letiště, handlingu, prodražení letu z důvodů přistání a vzletu navíc - takže množství carga musí být takový, aby tyhle náklady pokrylo a ještě byla možnost výdělku. Bohužel tuzemský firmy nedisponujou takovym potenciálem do destinací, pro který by byl tenhle let využitelnej. Nechtěl bych lhát, ale bylo požadováno tuším nejméně 20 nebo dokonce 40 tun carga, což se ukázalo nereálný. Takže v současný době nabízí ČSA cargo-lety Korean Air s Frankfurtu, kam dostává zásilky svym letem (jenomže jen B-737)

sever2
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1785
Registrován: 06. 01. 2003, 07:42
Stav: Offline

Korean Air

Příspěvek od sever2 »

Jenomze po dostavbe cargo terminalu si mohou CSA a KoreanAir ustanovit joint venture. To rozdeli rizika a pripadne POCATECNI ztraty (ktere jsou u kazde nove linky at cargo nebo passenger) napul, coz uz akceptovatelne byt muze. Je jasne, ze se treti stranou v podobe provozovatele terminalu, je to o dost tezsi.

wendys
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 55
Registrován: 06. 05. 2003, 16:13
Stav: Offline

Korean Air

Příspěvek od wendys »

Dovolim si s tebou nesouhlasit. Pokud v dannym regionu chybí potenciál pro provozování takový linky, můžeš postavit třeba sto terminálů a problém to nevyřeší.
Nehledě na to, že ev. joint venture by bylo reálný i v současný podobě - novej terminál s tim opravdu nemá co dělat. Jeho vlastník bude stejnej jako teď - ČSA. Ten starej je zatím kapacitně dostačují, pokulhává technicky, nicméně handling pravidelnýho letu 74F jednou týdně by mu neměl dělat problémy.

tygrlive
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 821
Registrován: 23. 12. 2009, 22:07
Stav: Offline

Re: Korean Air

Příspěvek od tygrlive »

neví někdo (na jejich webu to nejde), jak najít letenku z VVO do PRG právě s Korean?

gr09
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1106
Registrován: 03. 01. 2011, 14:55
Stav: Offline

Re: Korean Air

Příspěvek od gr09 »

tygrlive píše:neví někdo (na jejich webu to nejde), jak najít letenku z VVO do PRG právě s Korean?

Tak v Multidestinations se mi to i na jejich webu podarilo (zpatecni, o/w nesla), akorat pak mi to hodilo error a od ty doby mam na multidestinations policko jen pro jeden let a nejede pres to vlak. Tak snad jen s pristupem do rezervacniho systemu :)

context
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1391
Registrován: 26. 02. 2007, 23:47
Bydliště: PU
Stav: Offline

Re: Korean Air

Příspěvek od context »

A380 u KE na linke ICN-FRA je len do 28.10.2012 - bude na leto zasa "vrátená" alebo ťažko povedať?

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Korean Air

Příspěvek od flyingblue »

context píše:A380 u KE na linke ICN-FRA je len do 28.10.2012 - bude na leto zasa "vrátená" alebo ťažko povedať?


brezen 744


Odpovědět