Cargo linky

Dobrá místa pro fotografování, co zajímavého přiletí...
barbanek
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 20
Registrován: 16. 03. 2003, 14:48
Status: Offline

Cargo linky

Příspěvekod barbanek » 16. 03. 2003, 14:51

Zajímalo by mě proč do Prahy v současnosti nevede jediná pravidelná cargo linka ( nepočítám DHL, Aba Air a Raf Avia/TNT) a z Budapeštu se stává pomalu Cargo hub. Přitom infrastruktura k odbavení carga na Ruzyni je docela dobrá ( Menzies) a bude se ještě rozšiřovat ( ČSA Cargo) ??


Richiee
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1468
Registrován: 14. 01. 2003, 18:38
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Cargo linky

Příspěvekod Richiee » 16. 03. 2003, 17:01

No TNT se do Prayh prej dlouho chystá.Letos by měl.
Jinak tady někdo i ve foru řikal že Korean Air by sem taky lítali cargo.

Pan Am
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1822
Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Cargo linky

Příspěvekod Pan Am » 17. 03. 2003, 00:38

Pokud vím, tak Cargolux chtěl loňské jaro otevřít cargo linku do Prahy. Měl jsem létat jednou týdně B747 z Hongkongu a dále měla linka pokračovat do Lucemburku. Do Prahy se mělo létat jen ve směru z Hongkongu, ale nakonec nic z toho nebylo a Cargolux místo toho sem snad posílá kamion. Co se týče Korean Airu, tak ten před časem údajně taky vyjednával o otevření cargo linky, ale jaký je současný stav nevím.

Jirka
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 740
Registrován: 18. 01. 2003, 23:05
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Status: Offline

Cargo linky

Příspěvekod Jirka » 17. 03. 2003, 09:12

Vždycky, když se jedná o něčem vyjímečném, tak se to u nás neuskuteční.

barbanek
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 20
Registrován: 16. 03. 2003, 14:48
Status: Offline

Cargo linky

Příspěvekod barbanek » 18. 03. 2003, 11:35

Co se tyce TNT, tak ty sem uz letaji davno¨, akorat prostrednictvim RAF Avie. Ten Cargolux chtel prave minuly rok otevrit linky nejprve do BUD a pak do PRG. Nakonec zustalo jen u te BUD. Vlastne si vzpominam, ze v roce 2000 provozovala nekolik mesicu linku do PRG Volga-Dnepr s IL-76, myslim ze z Uljanovsku,naklad se pote vozil kamiony do Nemecka, ale udajne byly problemy na hranicich...


Richiee
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1468
Registrován: 14. 01. 2003, 18:38
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Cargo linky

Příspěvekod Richiee » 18. 03. 2003, 18:52

Jo ty sem lítali.I třeba Il-76 by byl dobrej.Ale ještě se vrátim,že to trvalo jenom 14 dní a celkově tu byli čtyřikrát!:(

barbanek
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 20
Registrován: 16. 03. 2003, 14:48
Status: Offline

Cargo linky

Příspěvekod barbanek » 20. 03. 2003, 18:04

S tim Il-76 VDA, máš pravdu Richiee,
koukal sem se zpětně do CAPC magazínu a skutečně vykonali
jenom 4 lety. A navíc to nebyla pravidelná linka, ale pravidelný
speciál, takže se za svou špatnou informaci omlouvám
Ještě jen tak mimochodem, četl jsem, tuším, že ve fóru "Málo fotografů"
že nazýváš starou dobrou sedmdvasedmu vrakem. Podle mě byly B727
DHL ( European AT) poměrně zajímavým osvěžením mezi záplavou B737,B757,
A320, MD80 a spol.
Poměrně zajímavá by mohla být Praha pro dopravce z Taiwanu ( myslím tím
na pravidelných cargo linkách) Eva Air už sem posílá kamion, zatím
prostřednictvím společnosti Skyways?? (tím názvem si nejsem jistý,
kdyžtak mě někdo opravte). Nevím jestli je to všeobecně známo, ale
tento kamion a někdy i Lufthansa ( většinou když je na linku nasazen
A300 nebo A310) přiváží tchajvanská společnost Foxconn,
týdně několik tun počítačových součástek pro svou pobočku v Pardubicích.
Kdyby se našlo několik speditérů, kteří by byli ochotni tuto linku
využívat, mohlo by se o ní uvažovat. Nemíním tím sice denní linku,
ale týdenní by se možná vyplatila.
Neví někdo, kolik má být před cargo terminálem ČSA stojánek a
jaké velikosti? <pre id=code><font face=courier size=2 id=code> </font id=code></pre id=code>

Richiee
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1468
Registrován: 14. 01. 2003, 18:38
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Cargo linky

Příspěvekod Richiee » 20. 03. 2003, 18:28

No,
já proti 727 nic nemám,ale myslel jsem to,tak,že v PRG už lítá pěkně dlouho a chce to změnu,tak jako z hlediska spotterství.Možná tomu brání VIE,kde Eva Air je a další problémy

barbanek
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 20
Registrován: 16. 03. 2003, 14:48
Status: Offline

Cargo linky

Příspěvekod barbanek » 20. 03. 2003, 18:34

Hm, jenže 727 se bude v Praze vyskytovat už velmi málo nebo vůbec a ten 757 se ti v příštích 10ti letech co sem bude létat rychle omrzí.

barbanek
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 20
Registrován: 16. 03. 2003, 14:48
Status: Offline

Cargo linky

Příspěvekod barbanek » 20. 03. 2003, 18:38

Jinak netrvám na Eva Air, to byl pouze příklad. Myslel jsem jednu z tchajvanských společností.

Richiee
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1468
Registrován: 14. 01. 2003, 18:38
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Cargo linky

Příspěvekod Richiee » 23. 03. 2003, 11:47

Tak to jo

wendys
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 55
Registrován: 06. 05. 2003, 16:13
Status: Offline

Cargo linky

Příspěvekod wendys » 06. 05. 2003, 16:21

Skutečně se uvažovalo o cargo lince Korean Air - B-74F - New York-Brusel-Praha-Seoul - dělali tady průzkum trhu prostřednictvím ČSA (jsou ve SkyTeamu), nicméně zjistilo se, že kapacitní potřeby na Dálný východ nejsou v Praze natolik exponovaný,aby se linka vyplatila.
Dneska je tu ovšem C-5 a nákladní DC-10...



Zpět na “Praha - Ruzyně”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host