air Fischer

Czech Connect Airlines * Central Connect Airlines * ABS Jets * Time Air * ...
HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3727
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: air Fischer

Příspěvekod HighFlyer » 14. 10. 2018, 22:08

Petr31 píše:..pánové, Kypr je jedna z nejoblíbenějších evropských destinací movitých Rusů, najmě finančníků, hnedle po Londýně. Bez nich by se Kypr už asi dávno potopil do středozemního moře.. :ymdevil: Tudíž udržovat při životě slušnou ajrolinku, která jim za jejich peníze slušně slouží tam zvládne i poslední sekretářka. Jestli jsou v zisku? Nevím a v zásadě je to úplně jedno. Myslete trochu... :lol:

Cyprus Airways provozuje linky do 11 (slovy: jedenacti) destinaci. V Rusku je z nich jen 1 (slovy: jedna). A na ni maji Cyprus Airways konkurenci tri ruskych dopravcu, takze taky zadna tiskarna na penize. Petre, googluj trochu...


Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1109
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Status: Offline

Re: air Fischer

Příspěvekod Petr31 » 14. 10. 2018, 22:40

HighFlyer píše:
Petr31 píše:..pánové, Kypr je jedna z nejoblíbenějších evropských destinací movitých Rusů, najmě finančníků, hnedle po Londýně. Bez nich by se Kypr už asi dávno potopil do středozemního moře.. :ymdevil: Tudíž udržovat při životě slušnou ajrolinku, která jim za jejich peníze slušně slouží tam zvládne i poslední sekretářka. Jestli jsou v zisku? Nevím a v zásadě je to úplně jedno. Myslete trochu... :lol:

Cyprus Airways provozuje linky do 11 (slovy: jedenacti) destinaci. V Rusku je z nich jen 1 (slovy: jedna). A na ni maji Cyprus Airways konkurenci tri ruskych dopravcu, takze taky zadna tiskarna na penize. Petre, googluj trochu...


...díky náčelníku, zase jsem o něco chytřejší, byl jsem líný hledat :D S tou původní jsem v letech 1995-96 dokonce párkrát letěl.
Odkaz pro další, co to nevěděli:
https://en.wikipedia.org/wiki/Cyprus_Ai ... %80%932015)
https://www.cyprusairways.com/

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2333
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Status: Offline

Re: RE: Re: air Fischer

Příspěvekod JackBrno » 14. 10. 2018, 23:10

amey píše:Nevidím žádný důvod k tomu, aby nešlo rozlétat regionální letiště typu PED nebo BRQ dvěma letadly a nabídnout letní a charterové lety v kombinaci s lety pro nějaké německé cestovky, křížové lety apod. tak jak uvádí VF, příoadě otevřít jednu linku, když z/do Brna a PED v podstatě nic nelétá a pole naprosto neorané....

Není žádný důvod? :D Těch důvodů je asi milion... Hlavní je ten, že se dvěma letadly bude mít výrazně vyšší režijní náklady v přepočtu na jedno letadlo, než kdyby jich měl 20 i za normálního provozu bez potíží. A ty náklady prostě bude muset chtě nechtě promítnout do ceny letenek. Takže už ze startu má velký hendikep. A jak už jsem psal, cestovky nebudou ochotny platit za letenky víc, to je prostě fakt, se kterým nic neudělá, takže se bude podbízet podnákladovou cenou, dokud ho to nezruinuje. Navíc mluví snad o nějakých pěti nebo i více letištích, tohle obsluhovat se dvěma letadly, to je snad vtip... To sebou zcela nevyhnutelně přinese nutnost hromady prázdných (prodělečných) přeletů, protože zkoordinovat to do nějakých smysluplných rotací s tím, že letadla musí každý den nocovat na domovské bázi kvůli denní údržbě, to prostě neposkládá ani CML (centrální mozek lidstva) :) A co nastane, když se jediné letadlo (což je bohužel celá polovina kapacity flotily) někde zasekne, to si ani nechtěj představit :) To budou rázem stovky nas*aných cesťáků rozházených po celé Evropě, kterým bude muset platit kompenzace, případně i jídlo a hotel a náhradní letadlo. To jsou věci, které se stanou s naprostou jistotou, letos s tím bojoval TVS i velké zahraniční chartery, ale ty to díky velikosti zvládly. Co to udělá s dvouletadlovým dopravcem, který i za ideální situace pojede s minimálním ziskem, to je celkem jasné. Ten případný zisk za celou sezónu se během pár problematických dní vypaří jak pára nad hrncem... Každopádně já chápu nadšení V.F., taky bych chtěl provozovat leteckou společnost ;) Chápu i tvoje nadšení pod naivním dojmem vstupu nové konkurence na charterový trh, ale tohle opravdu matematicky nevychází. Bohužel, letectví dnes už nefunguje na nadšení, ale na tvrdý boj o každou ušetřenou korunu a to se dvěma letadly nedokáže ani génius...

Orus-x
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1177
Registrován: 28. 08. 2003, 15:28
Status: Offline

Re: air Fischer

Příspěvekod Orus-x » 15. 10. 2018, 09:34

Petr31 píše:
HighFlyer píše:
Petr31 píše:..pánové, Kypr je jedna z nejoblíbenějších evropských destinací movitých Rusů, najmě finančníků, hnedle po Londýně. Bez nich by se Kypr už asi dávno potopil do středozemního moře.. :ymdevil: Tudíž udržovat při životě slušnou ajrolinku, která jim za jejich peníze slušně slouží tam zvládne i poslední sekretářka. Jestli jsou v zisku? Nevím a v zásadě je to úplně jedno. Myslete trochu... :lol:

Cyprus Airways provozuje linky do 11 (slovy: jedenacti) destinaci. V Rusku je z nich jen 1 (slovy: jedna). A na ni maji Cyprus Airways konkurenci tri ruskych dopravcu, takze taky zadna tiskarna na penize. Petre, googluj trochu...


...díky náčelníku, zase jsem o něco chytřejší, byl jsem líný hledat :D S tou původní jsem v letech 1995-96 dokonce párkrát letěl.
Odkaz pro další, co to nevěděli:
https://en.wikipedia.org/wiki/Cyprus_Ai ... %80%932015)
https://www.cyprusairways.com/

Pánové k tomu Kypru...ono je to asi o tom, jak dlouho S7 (nebo lidem, co za S7 Group v Rusku stojí) vydrží přesvědčení lít do toho projektu peníze. Na malém Kypru je fakt dost velká konkurence, po krachu starých Cyprus Airways se na trhu objevili ještě Tus Airways, Cobalt, v LCA taky bázuje letadla Aegean Airlines, Blue Air, v Paphosu Ryanair. Do toho slušná konkurence Wizz Air, easyJet atd. Btw, zrovna ten Cobalt asi moc dlouho nepřežije, investor z Číny asi změnil strategii https://www.aviation24.be/airlines/coba ... investors/.
airFischer? Asi fakt ne :-) Všechno podstatné, proč to NEMŮŽE fungovat, už tady bylo řečeno..

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3727
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: air Fischer

Příspěvekod HighFlyer » 15. 10. 2018, 14:11


A jeste spravny odkaz na clanek o soucasnych Cyprus Airways, ktere maji flotilu 2x A319.
https://en.wikipedia.org/wiki/Charlie_Airlines


Standa
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 61
Registrován: 23. 08. 2003, 00:27
Status: Offline

Re: air Fischer

Příspěvekod Standa » 15. 10. 2018, 17:02

Když začínal tak provozoval 2 letadla a později přidal další.

Karel_x
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 559
Registrován: 14. 09. 2010, 15:35
Status: Offline

Re: air Fischer

Příspěvekod Karel_x » 15. 10. 2018, 19:40

Orus-x píše: Pánové k tomu Kypru...ono je to asi o tom, jak dlouho S7 (nebo lidem, co za S7 Group v Rusku stojí) vydrží přesvědčení lít do toho projektu peníze.... Všechno podstatné, proč to NEMŮŽE fungovat, už tady bylo řečeno..

Nevíme, jestli Sibir opravdu lije peníze do Charlieho. Může to tak být a nemusí. Ruské aerolinky na tom nejsou bůhvíjak dobře, aby investovali do něčeho, co nemůže generovat zisk. Něco jiného je občas vypomoci letadlem (s dlouhým přeletem), a něco jiného je nalívat peníze.

Kromě toho nevíme kdo je ten švýcarský investor, který údajně financuje AF. Pokud existuje, třeba je to nějaký Číňan, který vůbec nečeká v prvních letech zisk. A s dvěma letadly chce VF létat jen příští sezónu (s minimem charterů pro naše cestovky), na rok 2005 už plánuje 4-5 letadel. Nevíme, kdo za VF stojí, a co od projektu očekává, v jakém časovém horizontu. Za jak dlouho třeba má společnost začít vydělávat. Jen naprostý začátečník by čekal, že od prvního roku existence. A řekl bych, že ten, kdo do projektu nastrká desítky mil. USD si několikrát prověří u specialistů, jestli je šance nebo není.

Dále máme ve hře arbitráž, kdy stát neučinil nic, aby se předmětem konkurzní podstaty Charter Air nestaly (protiprávně?) od německé leasingovky pronajatá letadla, která byla následně bez zásahu státu ponechána hnít na LKPR. ČR má s SRN smlouvu o ochraně investic. Náš stát se cítí ve při silný, uvidíme. Ve hře je ale přes 100mil USD.

VF se pohyboval v byznyse malé charterové flotily asi 5 let, předpokládám, že vše, čím zde argumentují pořád dokola jeho odpůrci je pro něj malá násobilka. Nebo je třeba naprosto nepoučitelný zaslepený hlupák. Čas ukáže.

Opravdu bych nerad, aby se z tohoto vlákna stalo dějiště džihádu ruzyňského týmu proti společnosti přátel VK. Podobného a podobně nedůstojného, jaký vedou příznivci ČD proti Jančurovcům na serverech milovníků železnice. Všichni rozumíme argumentům skeptiků, nikdo je nezlehčuje, je to vše pravda - optimisté ovšem věří, že s tím VK počítá a podaří se mu s tím vypořádat. Může být. O výsledku nerozhodne to, kdo bude na Airways používat silnější slova, ale jen a jen budoucnost. Chovejme se k sobe s respektem, ať nemusíme vlákno dělit na dvě - zvlášť pro optimisty a zvlášť pro skeptiky :-).

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3727
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: air Fischer

Příspěvekod HighFlyer » 15. 10. 2018, 22:56

Karel_x píše:Opravdu bych nerad, aby se z tohoto vlákna stalo dějiště džihádu ruzyňského týmu proti společnosti přátel VK. Podobného a podobně nedůstojného, jaký vedou příznivci ČD proti Jančurovcům na serverech milovníků železnice. Všichni rozumíme argumentům skeptiků, nikdo je nezlehčuje, je to vše pravda - optimisté ovšem věří, že s tím VK počítá a podaří se mu s tím vypořádat. Může být. O výsledku nerozhodne to, kdo bude na Airways používat silnější slova, ale jen a jen budoucnost. Chovejme se k sobe s respektem, ať nemusíme vlákno dělit na dvě - zvlášť pro optimisty a zvlášť pro skeptiky

:-bd Howg!

Eidi
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 17
Registrován: 14. 09. 2014, 10:56
Oblíbené typy letadel: B737, B757, B767, B777, B787, A320F, A330, A350XWB, C152, C172, PA-28, PA-32, PA-46, Daher TBM.
Pohlaví: muž
Status: Offline

Re: air Fischer

Příspěvekod Eidi » 16. 10. 2018, 09:32

Karel_x píše:
Orus-x píše: Pánové k tomu Kypru...ono je to asi o tom, jak dlouho S7 (nebo lidem, co za S7 Group v Rusku stojí) vydrží přesvědčení lít do toho projektu peníze.... Všechno podstatné, proč to NEMŮŽE fungovat, už tady bylo řečeno..

Nevíme, jestli Sibir opravdu lije peníze do Charlieho. Může to tak být a nemusí. Ruské aerolinky na tom nejsou bůhvíjak dobře, aby investovali do něčeho, co nemůže generovat zisk. Něco jiného je občas vypomoci letadlem (s dlouhým přeletem), a něco jiného je nalívat peníze.

Kromě toho nevíme kdo je ten švýcarský investor, který údajně financuje AF. Pokud existuje, třeba je to nějaký Číňan, který vůbec nečeká v prvních letech zisk. A s dvěma letadly chce VF létat jen příští sezónu (s minimem charterů pro naše cestovky), na rok 2005 už plánuje 4-5 letadel. Nevíme, kdo za VF stojí, a co od projektu očekává, v jakém časovém horizontu. Za jak dlouho třeba má společnost začít vydělávat. Jen naprostý začátečník by čekal, že od prvního roku existence. A řekl bych, že ten, kdo do projektu nastrká desítky mil. USD si několikrát prověří u specialistů, jestli je šance nebo není.

Dále máme ve hře arbitráž, kdy stát neučinil nic, aby se předmětem konkurzní podstaty Charter Air nestaly (protiprávně?) od německé leasingovky pronajatá letadla, která byla následně bez zásahu státu ponechána hnít na LKPR. ČR má s SRN smlouvu o ochraně investic. Náš stát se cítí ve při silný, uvidíme. Ve hře je ale přes 100mil USD.

VF se pohyboval v byznyse malé charterové flotily asi 5 let, předpokládám, že vše, čím zde argumentují pořád dokola jeho odpůrci je pro něj malá násobilka. Nebo je třeba naprosto nepoučitelný zaslepený hlupák. Čas ukáže.

Opravdu bych nerad, aby se z tohoto vlákna stalo dějiště džihádu ruzyňského týmu proti společnosti přátel VK. Podobného a podobně nedůstojného, jaký vedou příznivci ČD proti Jančurovcům na serverech milovníků železnice. Všichni rozumíme argumentům skeptiků, nikdo je nezlehčuje, je to vše pravda - optimisté ovšem věří, že s tím VK počítá a podaří se mu s tím vypořádat. Může být. O výsledku nerozhodne to, kdo bude na Airways používat silnější slova, ale jen a jen budoucnost. Chovejme se k sobe s respektem, ať nemusíme vlákno dělit na dvě - zvlášť pro optimisty a zvlášť pro skeptiky :-).


Pod tohle se dá úplně v pohodě podepsat - trefně napsaný.

Je super mít na něco názor, ale danej názor nic nedeterminuje ani neurčuje. Fandim každýmu, kdo chce začít s leteckou dopravou a v tomhle případě je mi fakt jedno, jestli to je VF.

OK, pravda, VF nemá nejlepší podnikatelskou historii, ale jestli je poučenej z chyb (což je mimochodem nutnej předpoklad), má dobrej/fungující/robustní nápad, vizi a strategii, skrze kterou bude naplňovat dílčí cíle, silnýho investora za sebou, kterej tomu modelu věří... Přijde mi blbost, aby tohle neměli spočítaný. Je otázka, s jakejma rizikama v tom business plánu počítaj. Vůbec třeba nevim, s jak nastavenym obchodnim modelem do toho jdou - je tam tolika proměnnejch, že dopředu snad vůbec nikdo neni schopnej říct, jestli uspějou nebo ne. Spoustu interních i externích faktorů, který ovlivňujou zajetý hráče, ale i nováčky.

pettte
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 30
Registrován: 02. 04. 2017, 15:55
Status: Offline

Re: air Fischer

Příspěvekod pettte » 16. 10. 2018, 13:34

Karel-x: tak bacha , je tu i silný slatinský tým :lol:

Marty-t
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 902
Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
Pohlaví: muž
Bydliště: BRQ, FRA
Status: Offline

Re: air Fischer

Příspěvekod Marty-t » 08. 11. 2018, 03:22

Na stránkách došlo k výrazné změně - výměně “od 13.10.2018” za “již brzo”... :lol: To taky něco o tomto ” projektu “ svědčí...

Robert píše:Pan Václav to rozjíždí:

"Od 13.10.2018 Vám každý den přinesu jeden cestovatelský deal, jeden vybraný hotel a jednu leteckou trasu, na které si budete moci letenky zakoupit jiz za 990 Kč. Nabídka bude platit vždy 40 hodin ( od 8 hodin ráno do půlnoci následujícího dne ) a do vyprodání zásob.

Sledujte mojí stránku, již brzy Vám sdělím, na jaké nabídky se můžete od soboty 13.10.2018 těšit."

http://fischervaclav.com

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4834
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Bydliště: Honolulu
Status: Offline

Re: air Fischer

Příspěvekod Globik » 08. 11. 2018, 05:55

Marty-t píše:Na stránkách došlo k výrazné změně - výměně “od 13.10.2018” za “již brzo”... :lol: To taky něco o tomto ” projektu “ svědčí...

Robert píše:Pan Václav to rozjíždí:

"Od 13.10.2018 Vám každý den přinesu jeden cestovatelský deal, jeden vybraný hotel a jednu leteckou trasu, na které si budete moci letenky zakoupit jiz za 990 Kč. Nabídka bude platit vždy 40 hodin ( od 8 hodin ráno do půlnoci následujícího dne ) a do vyprodání zásob.

Sledujte mojí stránku, již brzy Vám sdělím, na jaké nabídky se můžete od soboty 13.10.2018 těšit."

http://fischervaclav.com

Není to fakt nějaký fake? Salzburku, dealy, jiz, brzo. To vše na pouhých šesti řádcích. Na další stránce pak fotka jedné Nivey s titulkem air Fischer a další fotka s titulkem Tenerifa. Přijde mi, že to psal nějaký bývalý vekslák - pěšák od Tuzexu a ne člověk formátu Václava Fischera.

JiS_Progressus
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 225
Registrován: 19. 01. 2011, 18:10
Pohlaví: muž
Bydliště: LKAA
Status: Offline

Re: air Fischer

Příspěvekod JiS_Progressus » 08. 11. 2018, 06:17

Globik píše:
Marty-t píše:Na stránkách došlo k výrazné změně - výměně “od 13.10.2018” za “již brzo”... :lol: To taky něco o tomto ” projektu “ svědčí...

Robert píše:Pan Václav to rozjíždí:

"Od 13.10.2018 Vám každý den přinesu jeden cestovatelský deal, jeden vybraný hotel a jednu leteckou trasu, na které si budete moci letenky zakoupit jiz za 990 Kč. Nabídka bude platit vždy 40 hodin ( od 8 hodin ráno do půlnoci následujícího dne ) a do vyprodání zásob.

Sledujte mojí stránku, již brzy Vám sdělím, na jaké nabídky se můžete od soboty 13.10.2018 těšit."

http://fischervaclav.com

Není to fakt nějaký fake? Salzburku, dealy, jiz, brzo. To vše na pouhých šesti řádcích. Na další stránce pak fotka jedné Nivey s titulkem air Fischer a další fotka s titulkem Tenerifa. Přijde mi, že to psal nějaký bývalý vekslák - pěšák od Tuzexu a ne člověk formátu Václava Fischera.


Pořád čekám na něco ve smyslu VF ve snídani, VF u Krause, VF osobně sděluje cokoliv. Webovky bez (smysluplného) pokroku, fotky z netu a snad i naskenované z náhodně nalezeného katalogu CKF, informace proudí tak nějak zvláštně po sociální síti, na ICAO bez jakéhokoliv zmínky ... Chápu, že s marketingem je potřeba začít zavčas, ale v době, kdy AOC a milion dlaších papírů ještě rostou na Šumavě?
PS: pokud je to VF, tak mu fandím, pokud má po předchozích koncích sílu k novému začátku, tak to musí být opravdu osobnost.

procvi
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 331
Registrován: 26. 01. 2009, 11:32
Pohlaví: muž
Bydliště: BRQ
Status: Offline

Re: air Fischer

Příspěvekod procvi » 08. 11. 2018, 11:13

Aby za tím nebyl Kazma Kazmič =))

pettte
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 30
Registrován: 02. 04. 2017, 15:55
Status: Offline

Re: air Fischer

Příspěvekod pettte » 08. 11. 2018, 12:18

Není to sranda.

na mne to vyskočilo před volbami na mobilu jako reklama Václav Fischer podporuje nějakou ženskou z ANO a přímo v tom měl www na sebe a na tento "pochybný" projekt.

Dozvěděl jsme se to asi 2 dny předtím, než se to začalo objevovat v médiích. Skoro to vypádá, že se prioritně nesnažil podpořit nějakou nicku, ale zviditelnit svůj "projekt".....



Zpět na “Ostatní české letecké společnosti”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti