BlueAir Moravia

Letadla Fischer Air * Discovery Link * Air Ostrava * Air Terrex * ...
Odpovědět
Orus-x
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1251
Registrován: 28. 08. 2003, 15:28
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od Orus-x »

marexor píše:
Orus-x píše:
marexor píše:
Já jsem z Brna letěl každou linku i s rodinou, co kdy byla (Londýn i čtyřikrát), o jiná letiště a jejich ceny jsem se nikdy nezajímal. Proč taky? Nebudu se štrachat nejméně dvě hodiny plus další hodina rezerva pro jistotu. Moji kolegové z práce to mají stejně tak. V podstatě procentuální poměr obyvatel Brna a okolí využívající leteckou přepravu bude o poznání nižší než třeba v Praze. A o tom to celé je, nikdo nás ještě pořádně nenaučil létat!
A těch pár baťůžkářů (chleba, sádlo cibule), kteří slintají za každou korunou slevy v okruhu tisíc mil, ten poměr zásadně nezvrátí.


No to jste tedy s rodinou moc rozletu neměl...Londýn, Gerona, Bergamo, Moskva, Eindhoven, Mnichov :-) Jo vlastně ano, chartery s TVS. Takže chápu to správně, že pokud chce Brňák třeba na Mallorku a z Bratislavy mu tam Ryanair letí za tisícovku, tak tam podle Vaší ideologie letět správně nemá, nebo letět za pětinásobek s Travelem, protože by jinak nebyl správný patriot a byl onálepkován jako chleba, sádlo, cibule :-) Problém ovšem pro Brno je, že celkem logicky takhle většina lidí obecně nepřemýšlí :D


Já si neuzurpuji mluvit za celý národ jako mnoho zde přítomných, mluvil jsem za sebe a lidi, které znám. Je vidět, že jste mne vůbec nepochopil. Proč bych měl letět na Mallorcu, když z Brna nelítá... Najdu si prostě jiný program, než někam letět letadlem ze vzdáleného letiště. Pokud budou linky, lidi se naučí lítat, časem se zvětší i incoming.

Mohl by mi někdo ze zdejších "chytráků" vysvětlit, jak je možné, že třeba z Košic od roku 2013 vzrostl počet cestujících o více než 100%. Napadají mne určité možnosti, jako třeba že vzrostl počet obyvatel regionu na dvojnásobek, nebo se země rozestoupila a na jiná letiště je to mnohem dál než v minulosti, nebo že ekonomika regionu náhle astronomicky vzrostla,... nebo fakt nevím. Těším se na vaše :-@


Případ Košice se tady už probíral x-krát...Poloha Košic v rámci Slovenska a jejich vzdálenost/rychlá "nedostupnost" pozemní infrastrukturou z nich opravdu dělají naprosto jiný příklad než Brno nebo Ostrava. Ostrava a Brno jsou prostě dostupnější do dalších hubů, ať už je to Praha, Vídeň, nebo celkem dobře linkami zásobené letiště na jihu Polska. To je prostě jednoduchý fakt.
Váš příklad s Mallorkou - aneb "proč bych měl letět na Mallorku když z Brna nelítá".. a vidíte, je to Váš postoj, věřím, že takhle přemýšlí fakt hodně lidí, ale ne úplně každý, troufám si říct, že ne většina. Jsou lidé, kteří si řeknou - potřebuju/chci/rád bych letěl do destinace XXX a začnou řešit, jak se tam co nejrychleji/nejlevněji dostat..a logicky je napadne se podívat i na nabídku z letišť okolo. Troufám si prostě tvrdit, že lidí, uvažujících způsobem - poletíme jenom tam, kam je nabídka z našeho pidiletiště za rohem - je menšina. I v Brně..


Mailand
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 192
Registrován: 01. 04. 2017, 12:27
Oblíbené typy letadel: A340, A380, B717
Pohlaví: muž
Bydliště: BRQ
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od Mailand »

Orus-x píše:. Troufám si prostě tvrdit, že lidí, uvažujících způsobem - poletíme jenom tam, kam je nabídka z našeho pidiletiště za rohem - je menšina. I v Brně..

Bohužel, toto tvrzení je nesmysl. Naopak, většina lidí u CK objedná komplet zájezd a samozřejmě, že bude preferovat odlet z BRQ, a to i za vyšší cenu. Menšina se pak trmácí do PRG, VIE, ať už kvůli zajímavější destinaci nebo ceně.

marexor
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 26
Registrován: 18. 02. 2011, 09:08
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od marexor »

Mailand píše:
Orus-x píše:. Troufám si prostě tvrdit, že lidí, uvažujících způsobem - poletíme jenom tam, kam je nabídka z našeho pidiletiště za rohem - je menšina. I v Brně..

Bohužel, toto tvrzení je nesmysl. Naopak, většina lidí u CK objedná komplet zájezd a samozřejmě, že bude preferovat odlet z BRQ, a to i za vyšší cenu. Menšina se pak trmácí do PRG, VIE, ať už kvůli zajímavější destinaci nebo ceně.

Přesně tak, beru BRQ nebo nic.
A budu se opakovat, když zdůrazním, že s pravidelnýma linkama to mám stejně, a to ne jenom já, ale i okruh kolegů, známých a rodiny. Se sestrou jsem plánoval Lvov, a to pouze z důvodu, že "je" možnost z Brna. Sám bych dal Barcu, Miláno a nějaký Chorvatsko.
Když už jsem zmínil sestru, tak ta o sice má peníze, ale o letecké dopravě moc neví. Překvapilo mne, když věděla dříve než já o plánu na nové linky a že už to probírala v práci s kolegy. Destinace se jim zamlouvaly a všichni směle plánovali. Takhle z toho zřejmě sejde a většina nepoletí nikam.
Některé zdejší hlasité vědmy věštily už před více než deseti lety ve vlákně "Ryanair do Brna" rychlé konce. Nic takového ale nenastalo, naopak by se dala i více než jedna rotace denně :-@ navzdory.
Poslední věc, když už jsem v předchozích příspěvcích zmínil Košice. Reakce byly takové, že Košice je úplně něco jiného, do BUD o půl hodiny dál než z BRQ na jiné letiště atd atd. Přes všechny, jak jinak, "fundované" argumenty bych si dovolil jenom krátké shrnutí: Buďto letím ze svého místního letiště, nebo akceptuji cestu jinam bez ohledu na to, jestli cesta trvá o 30 minut déle nebo ne.
Za sebe a většinu lidí co znám bych si dovolil aerolinkám vzkázat: Buďto si pro nás přileťte do BRQ, nebo si vy$€rte (pardón) voko!!! *jak by řekla moje babička

zbozivulekral
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 414
Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
Oblíbené typy letadel: 787
Pohlaví: muž
Bydliště: LKTB
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od zbozivulekral »


Orus-x
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1251
Registrován: 28. 08. 2003, 15:28
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od Orus-x »

marexor píše:Některé zdejší hlasité vědmy věštily už před více než deseti lety ve vlákně "Ryanair do Brna" rychlé konce. Nic takového ale nenastalo, naopak by se dala i více než jedna rotace denně :-@ navzdory.
Poslední věc, když už jsem v předchozích příspěvcích zmínil Košice. Reakce byly takové, že Košice je úplně něco jiného, do BUD o půl hodiny dál než z BRQ na jiné letiště atd atd. Přes všechny, jak jinak, "fundované" argumenty bych si dovolil jenom krátké shrnutí: Buďto letím ze svého místního letiště, nebo akceptuji cestu jinam bez ohledu na to, jestli cesta trvá o 30 minut déle nebo ne.
Za sebe a většinu lidí co znám bych si dovolil aerolinkám vzkázat: Buďto si pro nás přileťte do BRQ, nebo si vy$€rte (pardón) voko!!! *jak by řekla moje babička

Ad Ryanair...no ono to taky žádná hitparáda v Brně není - jedna linka jednou denně, a v zimě 4x týdně...kdyby tam navíc nefungovala podpora různých vícenákladů ze strany Brna, tak..
K poslední větě...no co už k tomu dodat...výsledek si pravděpodobně tipneme :lolno:


Karel_x
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 678
Registrován: 14. 09. 2010, 15:35
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od Karel_x »

Mailand píše:
Orus-x píše:. Troufám si prostě tvrdit, že lidí, uvažujících způsobem - poletíme jenom tam, kam je nabídka z našeho pidiletiště za rohem - je menšina. I v Brně..

Bohužel, toto tvrzení je nesmysl. Naopak, většina lidí u CK objedná komplet zájezd a samozřejmě, že bude preferovat odlet z BRQ, a to i za vyšší cenu. Menšina se pak trmácí do PRG, VIE, ať už kvůli zajímavější destinaci nebo ceně.


Jestli je řeč o dovolených, potom těch, kteří létají odjinud než z Brna, je mezi mými známými extrémně málo. Maximálně jednotky procent. Co se týče LCC, tam si myslím, že je to jinak, že mlaďoši s baťůžkem klidně zajedou třeba do Blavy. Ale neumím ani odhadnout, jestli je takových 10 nebo 90%. Ale mohu potvrdit, že i tady mnoho známých volí výlety tam, kam se dá zaletět z Brna. Je to nakonec jen jiná tvář toho "peciválství", mnohé Moravany svět dostatečně nefascinuje, aby se kvůli zážitku byli ochotni přesunovat na jiné letiště. Mám pro to své vysvětlení, ale nechci provokovat další polemiky :-).

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od vitezslav »

Karel_x píše:
vitezslav píše:Já už si nevím rady, jak bych Ti to napsal, i když kluci přede mnou to popsali dost trefně. Tak ještě jednou - dovolenkáři, turisté a batůžkáři neuživí destinace jako je Lvov nebo Brusel. Možná by uživili (s otazníkem) Londýn a Barcelonu. Firemní klientela jsou prostě "mílaři" a létají s aliancemi. A taky to tu přesně popsal někdo přede mnou - cesťáci si nevystačí s pěti destinacemi, ty jim globálně moc nepomohou. A jak připočteš čas na přestup (min 2 hodiny, ale někde Ti to vyjde na 5, 7, 9...), veškerý čas, který ušetříš tím, že nejedeš do Prahy nebo Vídně, je prostě pryč.
Příklad- potřebuji letěl do Stockholmu (nebo jinam, to je jedno). Takže by to šlo s dříve uvedenou linkou z Brna přes Bergamo nebo Brusel (BAM + Ryan). Počítej - O,5 hod na letiště, 1,5 hod předem, hodinový let, 3,5 hodinová čekačka na návazný let, a 2,5 hod do Stockholmu = 9 hodin na cestě. V případě Prahy 2,5 hod na PRG (plus přidám hoďku na zácpu na D1), 1,5hod předem a 1,5 hodiny let = 6,5 hod na cestě. Letím levněji a můžu si vybrat z ČSA, Norwegianu a SASu, pokud potřebuji ty míle. A takhle je to do většiny destinací.

Děkuji Vítězslavovi, že předvedl přesně ty postoje, které jsem měl na mysli, když jsem psal o teoreticích. Sebevědomé a silné názory, nepřipouštějící, že jiní lidé mohou mít vlastní představy o cestování nebo odlišné žebříčky hodnot. Nikdy jsem neřekl, že mezi cesťáky nejsou hojně zastoupení mílaři, nebo že vystačí s 5 destinacemi. Nikdy jsem neřekl, že baťůžkáři uživí LWO, a ani si to nemyslím. K čemu je dobré mi vkládat do úst cizí názory a pak s nimi z pozice vševěda polemizovat. Pro jistotu ještě zopakuji, že netuším, jestli se BlueAir rozjede, a pokud ano, zda bude úspěšná :-). Čas ukáže.

Ale k věci, napsal jsem, že zvažuji let NRK-MUC-BRQ. Když to rozepíšu:
BM1754: NRK 1450 - MUC 1650
BM1737: MUC 1725 - BRQ 1830
To je dohromady 3:40 + 1h v NRK (stačí i 45min), celkem tedy asi 4,5 hod., což je o hodně méně, než přes PRG nebo VIE. Problém je krátký přestup (častý mezi spoji bmi v MUC), ale díval jsem se, většinou na sebe trochu čekají - že by i to byl další důvod obvyklých zpoždění v BRQ? V každém případě se tato přestupní letenka dá koupit (za 3800) a v nejhorším bych skončil třeba ve VIE, pokud bych spoj nechytil. Ale stejně jsem se ještě definitivně nerozhodl, jestli třeba nakonec nepoletím ARN-VIE, běhání po MUC totiž není moje oblíbená disciplína.

Tento případ myslím ilustruje docela dobře, jak je každá cesta trochu jiná, a kategoricky tvrdit, že je to tak nebo onak jednoznačné (a jen idiot to nechápe), může jen teoretik. Ale opakuji, nenaznačuji tím, že Vítězslav říká nesmysly, jen ty jeho úvahy prostě neplatí stoprocentně. Na kolik procent platí, nechť si každý zváží podle svých zkušeností.


Já nikomu nic do úst nevkládám. Jen se snažím vysvětlit, že tady máme 27 let svobodného podnikání (ano, ani nemrknem, ještě se párkrát vyspíme a už tu bude kapitalismus stejně dlouho jak socialismus, a na co se pak budeme vymlouvat...?), takže kdyby bylo Brno tak skvělé rito, už to prostě dávno funguje. A pokud někdo tvrdí, "že přece nevíme, jak projekt BAM dopadne, tak si troufám tvrdit, že víme...:-)

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od vitezslav »

marexor píše:
Mailand píše:
Orus-x píše:. Troufám si prostě tvrdit, že lidí, uvažujících způsobem - poletíme jenom tam, kam je nabídka z našeho pidiletiště za rohem - je menšina. I v Brně..

Bohužel, toto tvrzení je nesmysl. Naopak, většina lidí u CK objedná komplet zájezd a samozřejmě, že bude preferovat odlet z BRQ, a to i za vyšší cenu. Menšina se pak trmácí do PRG, VIE, ať už kvůli zajímavější destinaci nebo ceně.

Přesně tak, beru BRQ nebo nic.
A budu se opakovat, když zdůrazním, že s pravidelnýma linkama to mám stejně, a to ne jenom já, ale i okruh kolegů, známých a rodiny. Se sestrou jsem plánoval Lvov, a to pouze z důvodu, že "je" možnost z Brna. Sám bych dal Barcu, Miláno a nějaký Chorvatsko.
Když už jsem zmínil sestru, tak ta o sice má peníze, ale o letecké dopravě moc neví. Překvapilo mne, když věděla dříve než já o plánu na nové linky a že už to probírala v práci s kolegy. Destinace se jim zamlouvaly a všichni směle plánovali. Takhle z toho zřejmě sejde a většina nepoletí nikam.
Některé zdejší hlasité vědmy věštily už před více než deseti lety ve vlákně "Ryanair do Brna" rychlé konce. Nic takového ale nenastalo, naopak by se dala i více než jedna rotace denně :-@ navzdory.
Poslední věc, když už jsem v předchozích příspěvcích zmínil Košice. Reakce byly takové, že Košice je úplně něco jiného, do BUD o půl hodiny dál než z BRQ na jiné letiště atd atd. Přes všechny, jak jinak, "fundované" argumenty bych si dovolil jenom krátké shrnutí: Buďto letím ze svého místního letiště, nebo akceptuji cestu jinam bez ohledu na to, jestli cesta trvá o 30 minut déle nebo ne.
Za sebe a většinu lidí co znám bych si dovolil aerolinkám vzkázat: Buďto si pro nás přileťte do BRQ, nebo si vy$€rte (pardón) voko!!! *jak by řekla moje babička


Tak to je mi líto, že si ve svém životě moc zalétáš :lol:

PS: Už vidím, jak mi tu zas někdo nálepkuje, takže se nepovažuji ani za chytráka, ani za extra letce. Létám podle statistik nadprůměrně, podle mě průměrně. Za svůj pětačtyřicetiletý život 224 segmentů, z toho 210 od roku 2000 a 8 za prachy rodičů, 8 služebně a 208 za svoje. Tak jsem se tu obnažil 8)

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od vitezslav »

vitezslav píše:
marexor píše:
Mailand píše:Bohužel, toto tvrzení je nesmysl. Naopak, většina lidí u CK objedná komplet zájezd a samozřejmě, že bude preferovat odlet z BRQ, a to i za vyšší cenu. Menšina se pak trmácí do PRG, VIE, ať už kvůli zajímavější destinaci nebo ceně.

Přesně tak, beru BRQ nebo nic.
A budu se opakovat, když zdůrazním, že s pravidelnýma linkama to mám stejně, a to ne jenom já, ale i okruh kolegů, známých a rodiny. Se sestrou jsem plánoval Lvov, a to pouze z důvodu, že "je" možnost z Brna. Sám bych dal Barcu, Miláno a nějaký Chorvatsko.
Když už jsem zmínil sestru, tak ta o sice má peníze, ale o letecké dopravě moc neví. Překvapilo mne, když věděla dříve než já o plánu na nové linky a že už to probírala v práci s kolegy. Destinace se jim zamlouvaly a všichni směle plánovali. Takhle z toho zřejmě sejde a většina nepoletí nikam.
Některé zdejší hlasité vědmy věštily už před více než deseti lety ve vlákně "Ryanair do Brna" rychlé konce. Nic takového ale nenastalo, naopak by se dala i více než jedna rotace denně :-@ navzdory.
Poslední věc, když už jsem v předchozích příspěvcích zmínil Košice. Reakce byly takové, že Košice je úplně něco jiného, do BUD o půl hodiny dál než z BRQ na jiné letiště atd atd. Přes všechny, jak jinak, "fundované" argumenty bych si dovolil jenom krátké shrnutí: Buďto letím ze svého místního letiště, nebo akceptuji cestu jinam bez ohledu na to, jestli cesta trvá o 30 minut déle nebo ne.
Za sebe a většinu lidí co znám bych si dovolil aerolinkám vzkázat: Buďto si pro nás přileťte do BRQ, nebo si vy$€rte (pardón) voko!!! *jak by řekla moje babička


Tak to je mi líto, že si ve svém životě moc zalétáš :lol:

PS: Už vidím, jak mi tu zas někdo nálepkuje, takže se nepovažuji ani za chytráka, ani za extra letce. Létám podle statistik nadprůměrně, podle mě průměrně. Za svůj pětačtyřicetiletý život 224 segmentů, z toho 210 od roku 2000 a 8 za prachy rodičů, 8 služebně a 208 za svoje. Tak jsem se tu obnažil 8) - cestou z Brna po D1... Například v kontextu s tímto článkem http://www.planes.cz/cs/article/202087/ ... job-dil-ii mne hrozně baví "odborný názor", jak nejsou piloti a letušky...

pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3026
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
Bydliště: Olomouc
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od pepa007 »

Karel_x píše:
ajax07 píše:...tady se z vlákna BlueAir Moravia stalo vlákno "Kdo lépe vyargumentuje, proč je brněnské letiště k ničemu". Je to stejné jako s nádražím, s VMO atd.

K tomu není co dodat.


To se pletete pánové.

My se z tématu "všichni bychom rádi létali z Brna aspoň po evropě" (na tom se asi všichni shodnem) posouváme do tématu "naše šance jsou pramalé, pokud to bude v režii diletantů, který vymýšlejí absurdity nerespektující ekonomickou realitu, jen aby si pohonili ego a politické body".

marexor
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 26
Registrován: 18. 02. 2011, 09:08
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od marexor »

vitezslav píše:Tak to je mi líto, že si ve svém životě moc zalétáš :lol:

Jistou naději spatřuji v tom, že píšete ve smyslu "ne moc". Lepší než "ne vůbec" :-bd
Jen nyní zkusím přemýšlet nad tím, co s leteckou dopravou udělá krize, která je každým dnem blíže a blíže. V recesi zbude u leasingových společností spousta letadel, také zavedené společnosti nebudou mít takové vytížení, jako dnes.
Vidím proto v budoucnosti velkou šanci pro regionální letiště typu BRQ, jelikož letecké společnosti se budou muset více přiblížit klientům. Dnes sledují spíše výpalné, která jim platí většina letišť - v budoucnu bude toto jistě omezeno.
Abych se příliš nevzdálil tématu BRQ - jak vidíte vy pozici BRQ v období recese? Můj tip: recese za 3 - 4 roky, první náznaky konec 2019.

zbozivulekral
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 414
Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
Oblíbené typy letadel: 787
Pohlaví: muž
Bydliště: LKTB
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od zbozivulekral »

marexor píše:Jen nyní zkusím přemýšlet nad tím, co s leteckou dopravou udělá krize, která je každým dnem blíže a blíže. V recesi zbude u leasingových společností spousta letadel, také zavedené společnosti nebudou mít takové vytížení, jako dnes.
Vidím proto v budoucnosti velkou šanci pro regionální letiště typu BRQ, jelikož letecké společnosti se budou muset více přiblížit klientům. Dnes sledují spíše výpalné, která jim platí většina letišť - v budoucnu bude toto jistě omezeno.
Abych se příliš nevzdálil tématu BRQ - jak vidíte vy pozici BRQ v období recese? Můj tip: recese za 3 - 4 roky, první náznaky konec 2019.


Krize a recese není totéž. Recese přijde brzy, ale nemusí se zvrhnout v krizi.

Marty-t
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1112
Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
Pohlaví: muž
Bydliště: Brno
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od Marty-t »

Já jsem v klidu. V obchodním rejstříku žádná firma Blue Air Moravia dosud zapsaná není a podle (ne)reakce rumunů to vypadá, že ani jen tak nebude. Takže k penězovodu zatím nedošlo. No nic, život jde dál. Tak podle mne se povedou jednání podle mne nejdřív s česko-čínským konsorciem, pak i s jinými hráči. Proč ne. Jen držím palce ať výsledkem bude něco smysluplného a hlavně spolehlivého... Někdy je totiž i "no deal" nejlepší možné rozhodnutí...

orel
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 62
Registrován: 24. 01. 2010, 17:11
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od orel »

Já nevím no, než tyto šílenosti s Rumuny tak to radši dejte Ryanairu na nějaké další město v Británii či Irsku, Barcelonu (El Prat), Řím plus přes léto Alicante či jiné pobřeží. Hůř by to asi už dopadnout nemohlo. Nikdo mi nenamluví, že když to jde ve městech jako je Lublin, Bydhošť, Debrecín či Oradea proč by to nemohlo jít v Brně. Problém Brna je v tom, že se dlouho (naposled snad za První republiky) neumělo a neumí pořádně prodat, přitom má co nabídnout a je na čem stavět. Bohužel je zatím v povědomí širší veřejnosti spíše takovou popelkou také díky svým politikům, větší míru rezignace na větší infrastrukturní rozvoj by člověk jinde těžko pohledal. A ano, dnes je naprostá nutnost u krajských politiků umět za větší rozvoj lobbovat v Praze, jinak to lepší nebude.

Karel_x
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 678
Registrován: 14. 09. 2010, 15:35
Stav: Offline

Re: BlueAir Moravia

Příspěvek od Karel_x »

marexor píše:... V recesi zbude u leasingových společností spousta letadel, také zavedené společnosti nebudou mít takové vytížení, jako dnes...
Abych se příliš nevzdálil tématu BRQ - jak vidíte vy pozici BRQ v období recese? Můj tip: recese za 3 - 4 roky, první náznaky konec 2019.


Já si tak úplně nemyslím, že budoucí recese nebo krize musí být synchronní na celé zeměkouli. Pokud mluvíme o krizi na Západě, pak letadla prostě mohou odletět jinam. Ale i kdyby měla sedět na zemi (nevěřím), finančníci si stejně najdou cestu, jak při tom vydělat. Ostatně, globální cestování, jako jednu z důležitých ingrediencí při výrobě národnostního eintopfu, budou podporovat i během krize. Možná se jen změní poměr mezi in- a otboundem :-). Rád se budu mýlit.


Odpovědět