Standa píše:To že ostatní jdou cestou hladoletu ještě neznamená že je to správně.
Cestovat 10 hod vedle popotahujícího asiata je neuvěřitelný zážitek, zajímavé je že když sedí vedle mladé dámy tak nesmrkne ani jednou.
Výsledek? Klid celý let.
Kdo cestoval 4 hod a za ním seděl nevychovaný spratek který dokázal celou dobu kopat do sedačky a intervence u matky byla naprosto zbytečná
protože matka byla prázdná nádoba tak ví co to je za peklo. Pokud takové cestující zabavíme máme klid.
Proč nezabavit jídlem? A to jídlem nejlépe s příborem? Pro takové jedince je to premiéra, bude jim to dlouho trvat než se seznámí s příborem, než to zkonzumují a ják známo pokud prázdnou nádobu naplníme tak ztěžkne. Ztěžknutí těchto jedinců má za nasledek menší aktivitu což je vítáno,usnou.
A bude klídek.
Řešit nákup služeb tak že jen neustále cosi dokupujeme je zoufalost.
Inzerovaná cena auta je v základu a my si dokupujeme od lékárny po kola, nakonec jsme na stejné ceně jako konkurence popřípadě větší ale reklama je mocná.
V dnešní době nás let. společnosti obtěžují s doplatky od kufru počínaje az po palivo konče. V době kdy je možná fixace na vše si neumí let.společnost fixovat cenu? Neni to náhodou jinak? Proč mám pocit že čeština má pro takové chování naprosto jiné slovo.
Nedivím se že si klienti již další služby nekupují protože mají pocit že je chce nekdo oškubat.
Je nám vnucováno že cestovat bez servisu na balubě je normální protože to tak musí být protože to dělají ostatní. Prostě chybí srovnání. Pokud tady bude let.společnost která to za normální pokládat nebude tak srovnání bude a pro konkurenci to bude hozená rukavice.
Předpokládám že náklady jsou pro všechny let společnosti stejné, takže když i služby budou stejné a ceny taky,tak dle čeho se mám vlastně rozhodnout u koho zakoupím letenku?
Palivový příplatek doporučuji zrušit a místo toho doporučuji dát instrukci při koupi letenky že cestující má před odletem odevzdat 2O l. benzínu na přepážce odbavení. Konec konců v levé ruce má lehoučký malý kufr, dveře již pánové dámám neotevírají tak pravá ruka je pro toto přímo ideální.
Již jsme nevychovaní, nezdvořilost pokládáme za normální.
Vodu si plníme na wc, taky normální.
Tak donáška benzínu bude taky normální.
Ale vždyť tohle je vyřešené a dávno to funguje. Stačí letenka do byznysu (firstu) a jídlo s příborem bude, kopající dítě pravděpodobně ne, popotahující Asiat možná. K tomu vstup do salonku a další výhody.
Přesto v letadlech je jen pár byznys sedaček, místo aby jich byla třeba polovina. Prostě lid kupuje podle ceny (právě kvůli tomu se letos u dálkovek osekaly kufry, aby ve vyhledávačích nevedly jen Wowy nebo Norwegiany, krátké linky si tímto prošly už dávno). A zjevně se to netýká jen Česka ale celého světa. Prostě se s tím musíme smířit a nějaký VF to zcela jistě nezmění.
Ostatně, to tady už mnozí psali. A po Evropě ten byznys bude stát dnes podobně, jako stará dobrá ekonomy před patnácti lety. Mám schované mnohé letenky z té doby, Paříž za 22 000, Londýn za 35 000, nebo půlrok dopředu kupovaná Barcelona za 12 000 jako úplně skvělá cena. Dneska se do všech těchto měst dostanu do 5 000 klidně s odletem za pár dnů a bez omezení počtu dnů pobytu nebo aby to bylo přes víkend.
Ano, dříve se totiž cena výrazně odvíjela od toho, jestli letím na týden nebo dva dny a nebo v týdnu či přes víkend. Ne že by se něco obdobného nepoužívalo i dnes, ale rozdíl v ceně bude ve stokorunách nebo jednotkách tisíc. Tenkrát to bylo klidně 100 procent.