air Fischer
Re: air Fischer
Vy tady všichni zřejmě předpokládáte, že VF bude servírovat večeře na stříbře a s francouzským šampaňským. Ale on tím "kvalitním palubním servisem" může klidně myslet housku se sýrem a vodu v celkové velkoobchodní ceně 20kč Což ho nezrujnuje, a koupák bude mít pocit, že dostal "aspoň něco". Jinak souhlas s tím, že důležitější, než co si o něm budou myslet cestující, bude, jestli dokáže získat nějakou významnější CK. A obávám se, že pokud nebude létat z PRG, tak dost těžko.
A jinak není pravda, že NIKDO není ochotný si za nic připlatit. Dám příklad. Loni jsem letěl na Kapverdy s TVS. Měl jsem připlacený ten jejich Travel comfort plus, což obnášelo prázdnou prostřední sedačku, neomezenou konzumaci nápojů, řízek a skleničku sektu. Řeknete si, že za 1990Kč nic moc. K tomu tři věci, které se fakt hodily - deka, toalety a jedna stewardka jen pro nás 12. Zakoupilo 12 ze 158 cestujících, což je necelých 8%. Je to až tak málo??
A jinak není pravda, že NIKDO není ochotný si za nic připlatit. Dám příklad. Loni jsem letěl na Kapverdy s TVS. Měl jsem připlacený ten jejich Travel comfort plus, což obnášelo prázdnou prostřední sedačku, neomezenou konzumaci nápojů, řízek a skleničku sektu. Řeknete si, že za 1990Kč nic moc. K tomu tři věci, které se fakt hodily - deka, toalety a jedna stewardka jen pro nás 12. Zakoupilo 12 ze 158 cestujících, což je necelých 8%. Je to až tak málo??
Re: air Fischer
Vy tady všichni zřejmě předpokládáte, že VF bude servírovat večeře na stříbře a s francouzským šampaňským. Ale on tím "kvalitním palubním servisem" může klidně myslet housku se sýrem a vodu v celkové velkoobchodní ceně 20kč Což ho nezrujnuje, a koupák bude mít pocit, že dostal "aspoň něco". Jinak souhlas s tím, že důležitější, než co si o něm budou myslet cestující, bude, jestli dokáže získat nějakou významnější CK. A obávám se, že pokud nebude létat z PRG, tak dost těžko.
A jinak není pravda, že NIKDO není ochotný si za nic připlatit. Dám příklad. Loni jsem letěl na Kapverdy s TVS. Měl jsem připlacený ten jejich Travel comfort plus, což obnášelo prázdnou prostřední sedačku, neomezenou konzumaci nápojů, řízek a skleničku sektu. Řeknete si, že za 1990Kč nic moc. K tomu tři věci, které se fakt hodily - deka, přední toaleta a jedna stewardka jen pro nás 12. Zakoupilo 12 ze 158 cestujících, což je necelých 8%. Je to až tak málo??
A jinak není pravda, že NIKDO není ochotný si za nic připlatit. Dám příklad. Loni jsem letěl na Kapverdy s TVS. Měl jsem připlacený ten jejich Travel comfort plus, což obnášelo prázdnou prostřední sedačku, neomezenou konzumaci nápojů, řízek a skleničku sektu. Řeknete si, že za 1990Kč nic moc. K tomu tři věci, které se fakt hodily - deka, přední toaleta a jedna stewardka jen pro nás 12. Zakoupilo 12 ze 158 cestujících, což je necelých 8%. Je to až tak málo??
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5906
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: air Fischer
vitezslav píše:Vy tady všichni zřejmě předpokládáte, že VF bude servírovat večeře na stříbře a s francouzským šampaňským. Ale on tím "kvalitním palubním servisem" může klidně myslet housku se sýrem a vodu v celkové velkoobchodní ceně 20kč Což ho nezrujnuje, a koupák bude mít pocit, že dostal "aspoň něco". Jinak souhlas s tím, že důležitější, než co si o něm budou myslet cestující, bude, jestli dokáže získat nějakou významnější CK. A obávám se, že pokud nebude létat z PRG, tak dost těžko.
A jinak není pravda, že NIKDO není ochotný si za nic připlatit. Dám příklad. Loni jsem letěl na Kapverdy s TVS. Měl jsem připlacený ten jejich Travel comfort plus, což obnášelo prázdnou prostřední sedačku, neomezenou konzumaci nápojů, řízek a skleničku sektu. Řeknete si, že za 1990Kč nic moc. K tomu tři věci, které se fakt hodily - deka, toalety a jedna stewardka jen pro nás 12. Zakoupilo 12 ze 158 cestujících, což je necelých 8%. Je to až tak málo??
Ty 2000 byly za RT nebo za jeden směr?
Re: RE: Re: air Fischer
vitezslav píše:Vy tady všichni zřejmě předpokládáte, že VF bude servírovat večeře na stříbře a s francouzským šampaňským. Ale on tím "kvalitním palubním servisem" může klidně myslet housku se sýrem a vodu v celkové velkoobchodní ceně 20kč Což ho nezrujnuje, a koupák bude mít pocit, že dostal "aspoň něco".
A jsme zase u toho, že celkové náklady na občerstvení jsou výrazně vyšší, než je cena samotného jídla. A vzhledem k tomu, že kvůli malé flotile bude mít už tak vyšší režijní náklady, než velcí dopravci, takže tam opravdu nebude mít žádný prostor, aby dával něco navíc. Spíš naopak by potřeboval náklady ještě snižovat. A CK nebude schopen oslovit ničím jiným, než nižší cenou.
A jinak není pravda, že NIKDO není ochotný si za nic připlatit. Dám příklad. Loni jsem letěl na Kapverdy s TVS. Měl jsem připlacený ten jejich Travel comfort plus, což obnášelo prázdnou prostřední sedačku, neomezenou konzumaci nápojů, řízek a skleničku sektu. Řeknete si, že za 1990Kč nic moc. K tomu tři věci, které se fakt hodily - deka, toalety a jedna stewardka jen pro nás 12. Zakoupilo 12 ze 158 cestujících, což je necelých 8%. Je to až tak málo??
Ano, je to hodně málo. Zbývající část letadla nic nechtěla. A to se bavíme o letu na Kapverdy, což je nadprůměrně dlouhý let, kde přeci jen lidi pohodlí ocení. Ale na běžných 2hod letech to bude ještě slabší.
Re: RE: Re: air Fischer
JackBrno píše:vitezslav píše:Vy tady všichni zřejmě předpokládáte, že VF bude servírovat večeře na stříbře a s francouzským šampaňským. Ale on tím "kvalitním palubním servisem" může klidně myslet housku se sýrem a vodu v celkové velkoobchodní ceně 20kč Což ho nezrujnuje, a koupák bude mít pocit, že dostal "aspoň něco".
A jsme zase u toho, že celkové náklady na občerstvení jsou výrazně vyšší, než je cena samotného jídla. A vzhledem k tomu, že kvůli malé flotile bude mít už tak vyšší režijní náklady, než velcí dopravci, takže tam opravdu nebude mít žádný prostor, aby dával něco navíc. Spíš naopak by potřeboval náklady ještě snižovat. A CK nebude schopen oslovit ničím jiným, než nižší cenou.A jinak není pravda, že NIKDO není ochotný si za nic připlatit. Dám příklad. Loni jsem letěl na Kapverdy s TVS. Měl jsem připlacený ten jejich Travel comfort plus, což obnášelo prázdnou prostřední sedačku, neomezenou konzumaci nápojů, řízek a skleničku sektu. Řeknete si, že za 1990Kč nic moc. K tomu tři věci, které se fakt hodily - deka, toalety a jedna stewardka jen pro nás 12. Zakoupilo 12 ze 158 cestujících, což je necelých 8%. Je to až tak málo??
Ano, je to hodně málo. Zbývající část letadla nic nechtěla. A to se bavíme o letu na Kapverdy, což je nadprůměrně dlouhý let, kde přeci jen lidi pohodlí ocení. Ale na běžných 2hod letech to bude ještě slabší.
Já bych to nechal na něm, neb to není naše starost. Podle mého skromného názoru záleží, co si domluví v Reichu, nějakých pár letů z Pardubic ho rozhodně nespasí. Nikdo nikoho nenutí si u AF koupit letenku nebo vůbec cestovat s cestovkou, takže je to každého svobodná volba.
Re: air Fischer
aviatic píše:https://zdopravy.cz/zahadny-start-airfischer-vaclav-fischer-zatim-slibuje-a-ukazuje-obrazky-letadel-19349/?fbclid=IwAR3JR5ZIk0cg7lMXNCizVx4Rd43dM-VNRlWO_h6iLZ2Zp0xlS3JWMn64EEs
Oujéééé.....
Zatím je vše založené na informacích, které byly někým napsány na Facebooku Air Fischer nebo jejich webových stránkách. Může to psát Václav Fischer, ale také nemusí. Předpokládám, že rozhovor Dopravního magazínu proběhl korespondenční formou, takže ani zde není ověřeno, jestli na druhé straně byl pan Václav.
Re: RE: Re: RE: Re: air Fischer
vitezslav píše:JackBrno píše:vitezslav píše:Vy tady všichni zřejmě předpokládáte, že VF bude servírovat večeře na stříbře a s francouzským šampaňským. Ale on tím "kvalitním palubním servisem" může klidně myslet housku se sýrem a vodu v celkové velkoobchodní ceně 20kč Což ho nezrujnuje, a koupák bude mít pocit, že dostal "aspoň něco".
A jsme zase u toho, že celkové náklady na občerstvení jsou výrazně vyšší, než je cena samotného jídla. A vzhledem k tomu, že kvůli malé flotile bude mít už tak vyšší režijní náklady, než velcí dopravci, takže tam opravdu nebude mít žádný prostor, aby dával něco navíc. Spíš naopak by potřeboval náklady ještě snižovat. A CK nebude schopen oslovit ničím jiným, než nižší cenou.A jinak není pravda, že NIKDO není ochotný si za nic připlatit. Dám příklad. Loni jsem letěl na Kapverdy s TVS. Měl jsem připlacený ten jejich Travel comfort plus, což obnášelo prázdnou prostřední sedačku, neomezenou konzumaci nápojů, řízek a skleničku sektu. Řeknete si, že za 1990Kč nic moc. K tomu tři věci, které se fakt hodily - deka, toalety a jedna stewardka jen pro nás 12. Zakoupilo 12 ze 158 cestujících, což je necelých 8%. Je to až tak málo??
Ano, je to hodně málo. Zbývající část letadla nic nechtěla. A to se bavíme o letu na Kapverdy, což je nadprůměrně dlouhý let, kde přeci jen lidi pohodlí ocení. Ale na běžných 2hod letech to bude ještě slabší.
Já bych to nechal na něm, neb to není naše starost. Podle mého skromného názoru záleží, co si domluví v Reichu, nějakých pár letů z Pardubic ho rozhodně nespasí. Nikdo nikoho nenutí si u AF koupit letenku nebo vůbec cestovat s cestovkou, takže je to každého svobodná volba.
To každopádně, ale debatuje se tady o možnostech a reálnosti návratu VF do leteckého byznysu. A ta reálnost je zatím velmi nevěrohodná, bez ohledu na to, že by se to spoustě lidí včetně mě, líbilo. Zatím jak je vidět, neudělal jediný reálný krok, kromě amatérského webu a hromady slibů, z nichž některé byly ke konkrétním datům a nebyly splněny. Celé to vypadá jen jako zbožné přání leteckého nadšence
Naposledy upravil(a) JackBrno dne 19. 11. 2018, 10:28, celkem upraveno 1 x.
Re: RE: Re: air Fischer
Robert píše:aviatic píše:https://zdopravy.cz/zahadny-start-airfischer-vaclav-fischer-zatim-slibuje-a-ukazuje-obrazky-letadel-19349/?fbclid=IwAR3JR5ZIk0cg7lMXNCizVx4Rd43dM-VNRlWO_h6iLZ2Zp0xlS3JWMn64EEs
Oujéééé.....
Zatím je vše založené na informacích, které byly někým napsány na Facebooku Air Fischer nebo jejich webových stránkách. Může to psát Václav Fischer, ale také nemusí. Předpokládám, že rozhovor Dopravního magazínu proběhl korespondenční formou, takže ani zde není ověřeno, jestli na druhé straně byl pan Václav.
Zatím to vypadá jako akce Kazmy nebo něco ve stylu "Český sen"
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 712
- Registrován: 21. 02. 2010, 00:55
- Bydliště: LHR
- Stav: Offline
Re: air Fischer
Robert píše:Zatím je vše založené na informacích, které byly někým napsány na Facebooku Air Fischer nebo jejich webových stránkách. Může to psát Václav Fischer, ale také nemusí. Předpokládám, že rozhovor Dopravního magazínu proběhl korespondenční formou, takže ani zde není ověřeno, jestli na druhé straně byl pan Václav.
Otázky jsem původně poslal mejlem na AF, ale nikdo neodpověděl. Teprve až když jsem otázky poslal přes FB, dostal jsem odpovědi podepsané VF. Odpovědi přišly ze soukromého emailu jiné osoby, která má s AF zásadní vztah.
Předpokládám proto, že hlavním "tiskovým mluvčím" je ona osoba, zatím co VF vše komentuje zpoza opony...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3146
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: air Fischer
vitezslav píše:Vy tady všichni zřejmě předpokládáte, že VF bude servírovat večeře na stříbře a s francouzským šampaňským. Ale on tím "kvalitním palubním servisem" může klidně myslet housku se sýrem a vodu v celkové velkoobchodní ceně 20kč Což ho nezrujnuje, a koupák bude mít pocit, že dostal "aspoň něco". Jinak souhlas s tím, že důležitější, než co si o něm budou myslet cestující, bude, jestli dokáže získat nějakou významnější CK. A obávám se, že pokud nebude létat z PRG, tak dost těžko.
Nebude ani to.
VF pro Dopravni Magazin píše:Velmi si potrpím na profesionálním vystupování palubního personálu a poskytování vynikajícího palubního servisu k cestujícímu. Proto air FISCHER bude zcela určitě nabízet vysoký standard palubních služeb, včetně bohaté nabídky občerstvení za velmi přijatelné ceny. Péče o klienta je naší základní prioritou.
Re: RE: Re: air Fischer
JackBrno píše:Zatím to vypadá jako akce Kazmy nebo něco ve stylu "Český sen"
V takovém případě by výsledek asi zůstal daleko za očekáváním. Myslím, že Airways je místem, kde se problém probírá vůbec nejvíc (i když už často v kruzích), pár lidí na FB a něco v diskusích pod články. Suma sumárum, Kazma by do toho musel nainvestovat hodiny a hodiny příprav, a kromě pár lidí by to skoro žádný ohlas nemělo. Nevím, jestli by do toho podobný exhibicionista šel. Třeba je ale za tím někdo odsud
Já myslím, že je za tím opravdu VF.
Re: air Fischer
aviatic píše:https://zdopravy.cz/zahadny-start-airfischer-vaclav-fischer-zatim-slibuje-a-ukazuje-obrazky-letadel-19349/?fbclid=IwAR3JR5ZIk0cg7lMXNCizVx4Rd43dM-VNRlWO_h6iLZ2Zp0xlS3JWMn64EEs
Oujéééé.....
..že by měli skeptici, ke kterým se počítám od začátku pravdu? Trochu mi to připomíná nedávné divoké tanečky ohledně modro rumunské ajrolinky z Brna. No uvidíme, jak nám to fanklub VF vysvětlí....
Re: air Fischer
Jo, byl to spíš takový vtípek. To je na Kazmu slabé
Re: air Fischer
Petr31 píše:..že by měli skeptici, ke kterým se počítám od začátku pravdu? Trochu mi to připomíná nedávné divoké tanečky ohledně modro rumunské ajrolinky z Brna. No uvidíme, jak nám to fanklub VF vysvětlí....
Skeptici mohou mít od začátku pravdu, o tom není sporu, zatím je ale na "oslavu vítězství" skeptiků ještě brzo. Když začínal Jančura s rychlíky, postupně nabral zpoždění myslím rok a i tenkrát bylo dost podobně oslavujících skeptiků.
V článku je 1 důležitá informace:
- o AOC zatím nepožádal ani nekonzultoval (!)
A dvě pseudoinformace:
- k otázce eventuálního jednání s VF se LKTB ani LKPD nevyjádřili - už jste viděli, že by někdy letiště takové věci vytrubovalo do médií?
- spekulace ohledně pojištění - hádám, že zatím na to ještě neuzrál čas
Pokud žádá o AOC, k žádosti už vypisuje konkrétní letadla, odpovědné lidi, postupy atd. Něco z papírů by asi mohl použít od FA. Dokud ale nemá letadla ani odpovědné zaměstnance, nemá co podávat, mohl však už konzultovat.
Hlavní otázkou ale je, jestli má / bude mít peníze. Druhou, jak si představuje podnikat v Německu a dalších zemích, protože to asi má být jeho hlavní zdroj příjmů.
Pokud získá slušné kšefty v Německu a dalších zemích, může dostat financování, může najmout lidi a letadla a požádat o AOC, dohodnout si bázování a může si zaplatit i to pojištění. Zatím hádám, že řeší ten první a druhý krok. Uvidíme, jestli se přes ně dostane. Není ale žádným státním tajemstvím, že rozjet aerolinku je mimořádně obtížné. A ještě obtížnější je ji udržet.