air Fischer

Czech Connect Airlines * Central Connect Airlines * ABS Jets * Time Air * ...
Odpovědět
JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: RE: Re: air Fischer

Příspěvek od JackBrno »

Karel_x píše:
JackBrno píše: Podle mě žádného investora nemá, spíš jen zkouší takový nástřel, jestli se nějaký nechytne. ... Fischer nemůže zopakovat svůj nástup, stejně tak jako se ani Jančurovi ani zdaleka nepodařilo zopakovat na železnici to, co udělal s autobusy, protože přeci jen aspoň na hlavních tratích i ČD už měly relativně slušné vlaky. V charterech je konkurence je obrovská a tvrdá ...

Jak je to doopravdy, to nevíme nikdo. Myslím ale, že není neobvyklé, kdy potenciální investor projeví zájem a slíbí financování a nechá zájemce podrobněji rozpracovat svůj byznys plán. Pak třeba řekne, že to zaujalo jeho šéfa, ale potřeboval by ještě něco lépe zpracovat. Potom zase třeba, že se to projednávalo na ředitelství, že to v podstatě odkývali, ale zatím to ještě nezařadili do plánu. Atd. atd. Proč by se zbavoval potenciálního zájemce, když ho to nic nestojí. To je jedna stránka věci, druhá, ještě důležitější, jsou osobní známosti.
Myslím, že niky vidí VF dvě - letiště, kde se z důvodu výpadku existujícího dopravce objevil převis poptávky a regionální letiště jako BRQ, které nejsou mimo sezónu prakticky obsluhované a dovolování se chtiví lidé musí létat odjinud. Přelety mezi letišti může VF nabídnout cestovkám (a la eurovíkendy) nebo rozprodat na způsob LCC. Tak to aspoň zatím dešifruji já, pochopitelně se mohu mýlit.
Jestli to má nebo nemá budoucnost neumím odhadnout, nikdy jsem k této branži nepřičichl. Znám však lidi, kterým se (jemně řečeno) nelíbí trmácení se kvůli zimní dovolené na PRG, a pokud jim VF nabídne cestování z BRQ, tak to využijí už jen z principu. Pražská škola by tím samozřejmě utrpěla, Moraváci mají sklony oplatit přízeň věrností a řada z nich klidně zaplatí za dovču o pár stovek víc. Jako příklad Regiojet vs Flixbus - zatím je ČR jedinou evropskou zemí, kde F neuspěl, navzdory často mnohem nižším cenám a bez ohledu na marketing.

Globik píše:Jenže ty Jančurovy ojetiny (nejsou to staré vagony) jsou mnohem lepší než Leošova tramvaj...

Souhlasím, nechtěl jsem se s těmi ojetinami navážet do Jančury, jen jsem vzpomněl paralely s argumenty klubu přátel ČD, kterými ho zpočátku hojně častovali. Ty čekárny/kavárny jsou opravdu pěkné, teď už nakupuje nové lokomotivy i vagony, dalo by se ale asi říct, že začínal svou firmu budovat postupně krok za krokem, z hodně skromných začátků, v podmínkách velmi tvrdé konkurence.

Já jsem sice skeptický, ale na druhou stranu, jakožto brňák budu velmi rád, pokud se VF podaří pár destinací z Brna rozlétat a za to pohodlí, že to budu mít za barákem, jsem ochoten zaplatit dejme tomu až 8000 za zpátečku po Evropě. Ano, na trhu jsou po výpadku některých společností díry, určitě by se našlo i pár letišť, jako v Brně, které by alespoň v sezóně pár linek uvítalo, protože velcí dopravci na to už nemají kapacity, ale tam vidím velký problém v příliš malé flotile. Pokud se mu nepodaří letadla vytížit z jednoho až dvou letišť (což je nepravděpodobné) a bude sbírat klienty po celé Evropě, tak to zákonitě přinese nadprůměrně vysoké množství prázdných přeletů, které jen stěží půjde někomu prodat a nedej bože zaseknuté letadlo v bázi nebo v destinaci. Ale to už jsem tady všechno psal ;) Takže přeji VF úspěch, ale bohužel v něj nevěřím.


marthym
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 475
Registrován: 09. 10. 2012, 10:37
Stav: Offline

Re: air Fischer

Příspěvek od marthym »

8 tisíc za zpátečku po Evropě? Kdo tě platí a jak často (s jakým doprovodem) létáš? :!: :?: :biggrin:

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: air Fischer

Příspěvek od JackBrno »

Tak 8000 není žádná pálka :) Jistěže se dá koupit levněji, ale když mi to letí přímo z Brna, tak si za to pohodlí připlatím.

Karel_x
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 678
Registrován: 14. 09. 2010, 15:35
Stav: Offline

Re: air Fischer

Příspěvek od Karel_x »

JackBrno píše:Tak 8000 není žádná pálka :) Jistěže se dá koupit levněji, ale když mi to letí přímo z Brna, tak si za to pohodlí připlatím.

V každém případě je to asi tak polovina toho, co dnes zaplatíte Lufthanse za zpátečku BRQ-MUC-XXX. Taková je realita.

Z těch 8000 si odečtěte náklady na cestu do VIE/PRG a ztracený čas si ohodnoťte třeba jen na 100/h. To máte hned 2000+ doma. Jinými slovy, zpátečka z PRG se na peníze vyplatí jedině tehdy, pokud by byla výrazně pod 6000, nebo spíš pod 5000. Započítejte rizika, že po cestě někde zamrznete a spoj vám uletí, parkovné a další skryté náklady. Pak vám 8k nepřijde tolik drahé. Ostatně, Smart Wings má ceny někde na úrovni 7k.

Nevím, co VF plánuje a co z toho uskuteční, ale potenciální zákazníci nejsou jen študáci, kteří kvůli ušetřeným 4 stovkám pojedou na nějaké jiné letiště. Je to samozřejmě v pořádku, ale mnoho lidí má odlišné priority.

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: air Fischer

Příspěvek od Fabo »

Karel_x píše:
JackBrno píše:Tak 8000 není žádná pálka :) Jistěže se dá koupit levněji, ale když mi to letí přímo z Brna, tak si za to pohodlí připlatím.

V každém případě je to asi tak polovina toho, co dnes zaplatíte Lufthanse za zpátečku BRQ-MUC-XXX. Taková je realita.


Panove, to litate furt v biznisu? :D


Standa
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 87
Registrován: 23. 08. 2003, 00:27
Stav: Offline

Re: air Fischer

Příspěvek od Standa »

Mám pocit že se tomu jak vypadají webovské stránky se přikládá zbytečná váha, je to jen nástěnka,
dříve by to byl list papíru nalepený na dveře kostela.
Je mi docela hodně líto jaká je dnes celkově zoufalá úroveň všeho, od služeb počínaje po chování lidí konče, takže já pana Fischera podporuji. Ať si říká kdo chce co chce on tu laťku ve všech směrech hodil hodně vysoko a já doufám že jí opět někam posune protože to bude mít snadné, to co se dnes produkuje a bohužel pokládá za naprosto normální je naprosté holé neštěstí a urážka. Je zde příležitost jak zvednout úroveň služeb a cestovat konečně jako vážený host a ne jako zboží. Krásný příklad je třeba catering, který zoufalec proboha rozhoduje o tom že sušenka a bageta je to to pravé.
Copak již není normální že pohoštění obsahuje předkrm, hlavní jídlo a moučník? Copak dnes již není normální že člověk jí příborem? Copak dnes již není normální hosta pohostit a tím mu dát najevo že je fajn že je na palubě a tím mu poděkovat? Kde se proboha vzala norma ze po cestujícím hodím ošizenou bagetu a pokládám to za servis? Sluzby FA za řízení VF byly exelentní a to včetně přesnosti, teším se na to jak budu cestovat konečně jako člověk a jak konkurence se bude muset začít snažit .

unzemi
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 15
Registrován: 09. 11. 2018, 23:37
Stav: Offline

Re: air Fischer

Příspěvek od unzemi »

Dobry vecer preji... Jakozto novacek, ktery ma tohle forum jako zabavu pred spanim jsem se zatim nemel potrebu projevovat, ale tohle vlakno mi trochu pripada u nekterych jedincu jako sekta VF... :D

K poslednimu prispevku. Jakozto marketak a clovek se zkusenostmi z korporatu, nemuzu souhlasit s tvrzenim, ze: "Mám pocit že se tomu jak vypadají webovské stránky se přikládá zbytečná váha, je to jen nástěnka," Web prezentace je v dnesni dobe jedna z nejdulezitejsich vystupu prezentace jakekoliv spolecnosti. To co predvadi VF je totalni humpolactvi. Cestina na urovni volice Okamury s Vysokou skolou zivota, tri stare fotky a navic bez lokalizace do EN ci DE. Jestli chce takto nalakat investory, tak hodne stesti, bo ja bych mu nedal ani na propisku.

S vysokou latkou bych to taky asi neprecenoval, milionove dluhy za podnikanim VF hovori za vse. Je hezke ze to delal tak jak to delal, ale reknete to treba klientum Tomi Tour.

A basnickou o moucnicich, priborech a trichodovych menu na dvouhodinovem koupackem letu do Recka se budu asi bavit jeste asi hodne dlouho. Ten "zoufalec" co o tom rozhoduje u normalni aerolinky je velmi dobre placeny financni manazer, ktereho ukolem je udrzet naklady na takove urovni, aby aerolinka nekrachla, jako napriklad pod vedenim "zoufalce", ktery mel na starosti profitabilitu letadel nivea VF.

Chtel bych kolegu Standu upozornit, ze na palube letadla nesedi hoste italske restaurace, ale cestujici, jehoz cilem je dostat se z bodu A do bodu B, s pozadavkem na minimalni cenu za prepravu. A to o cem se zde basni, poskytne kazda aerolinka, ktera ma produkt business class, kde tohle dostanete, ale nenaplnite tim cele letadlo, ze, Kefalin... :D

A zajisteni presnosti na zahustenem letnim provozu, kdy ma zpozdeni v podstate kazda aerolinka bude taky zajimave. VF bude asi na rogalu rozhanet letadla, aby uz 15 let nova, krasna, modra 737-700, plna koupaku kteri jedi krevety priborem, sampano maji ve skle vesele leti na Kretu...

EDIT: Tak dle webu AF nebude VF na rogalu rozhanet cestu pro 737-700, ale pro 737-800, a to pro cele dva kusy... ale zase tam pry narve 189 lidi, takze krevety a sampano si uzije maximum cestujicich, co tohle letadlo pojme. Bude na to sice malo mista, ale krevety se ji dobre i ve stisnenem prostoru. je to male a nedrobi to... :D

Howg...
Naposledy upravil(a) unzemi dne 10. 11. 2018, 00:23, celkem upraveno 1 x.

marthym
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 475
Registrován: 09. 10. 2012, 10:37
Stav: Offline

Re: air Fischer

Příspěvek od marthym »

Fabo píše: Panove, to litate furt v biznisu? :D


+1 :D

Nebo kupují mimo prodejce a běžné prodejní kanály (možná na Kiwi, to je taky z Brna) :D :D :D

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: air Fischer

Příspěvek od Fabo »

Standa píše:který zoufalec proboha rozhoduje o tom že sušenka a bageta je to to pravé.


Ten, co se rozhodl, ze dovolena levnejsi o stokorunu za to stoji, "vzdyt se stejne najime v hotelu, ze mamo"

Standa píše:Copak již není normální že pohoštění obsahuje předkrm, hlavní jídlo a moučník? Copak dnes již není normální že člověk jí příborem? Copak dnes již není normální hosta pohostit a tím mu dát najevo že je fajn že je na palubě a tím mu poděkovat? Kde se proboha vzala norma ze po cestujícím hodím ošizenou bagetu a pokládám to za servis? Sluzby FA za řízení VF byly exelentní a to včetně přesnosti, teším se na to jak budu cestovat konečně jako člověk a jak konkurence se bude muset začít snažit .


Tys asi taky z tech, co mysli, ze servis je zadarmo.

Hele podivej se, kolik lidi si objedna blbe menucko u CSA za par korun. Jeden z padesati, jeden ze sta.

Litam mezi evropskymi huby uz nejakou dobu, nejmensi biznis sekce jsou na letech z a do Prahy. I ti Polaci si koupi Ccka vic.
Nic proti dobrym sluzbam, ale nejdriv musi byt dost lidi, co zi za ne bude ochotno zaplatit.

Standa
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 87
Registrován: 23. 08. 2003, 00:27
Stav: Offline

Re: air Fischer

Příspěvek od Standa »

K poslednimu prispevku. Jakozto marketak a clovek se zkusenostmi z korporatu, nemuzu souhlasit s tvrzenim, ze: "Mám pocit že se tomu jak vypadají webovské stránky se přikládá zbytečná váha, je to jen nástěnka," Web prezentace je v dnesni dobe jedna z nejdulezitejsich vystupu prezentace jakekoliv spolecnosti. To co predvadi VF je totalni humpolactvi. Cestina na urovni volice Okamury s Vysokou skolou zivota, tri stare fotky a navic bez lokalizace do EN ci DE. Jestli chce takto nalakat investory, tak hodne stesti, bo ja bych mu nedal ani na propisku.
Tak kousek pravdy v tom je, je to zoufalé ale učelné, člověk si musí položit otázku pro koho to je určené a proč to je. Obecně ale platí že vzhledu stránek je přikládána zbytečná důležitost a stává se z toho skoro modla. Funkci to plní a je to za minimální náklady takže stránky vnímám jako pozitivní.

Chtel bych kolegu Standu upozornit, ze na palube letadla nesedi hoste italske restaurace, ale cestujici, jehoz cilem je dostat se z bodu A do bodu B, s pozadavkem na minimalni cenu za prepravu. A to o cem se zde basni, poskytne kazda aerolinka, ktera ma produkt business class, kde tohle dostanete, ale nenaplnite tim cele letadlo, ze, Kefalin... :D
Tak zde si dovolím oponovat, jiná situace je při nákupu letenky a jiná při nákupu dovolené s cestovkou. V případě cestovky je to jasné ta má zájem na požadavku minimální ceny za přepravu, já jako zájemce o dovolenou toto neřeším a naopak již samotnou cestu vnímám jako součást dovolené.

Standa
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 87
Registrován: 23. 08. 2003, 00:27
Stav: Offline

Re: air Fischer

Příspěvek od Standa »

Tys asi taky z tech, co mysli, ze servis je zadarmo.

Hele podivej se, kolik lidi si objedna blbe menucko u CSA za par korun. Jeden z padesati, jeden ze sta.

Litam mezi evropskymi huby uz nejakou dobu, nejmensi biznis sekce jsou na letech z a do Prahy. I ti Polaci si koupi Ccka vic.
Nic proti dobrym sluzbam, ale nejdriv musi byt dost lidi, co zi za ne bude ochotno zaplatit.

Tak servis rozhodně neni zadarmo ale ta současná bageta je sakra drahý servis.
Na letech na dovolenou to pokládám za zoufalství.
Jde to udělat lépe a i levněji.
To je právě to že jídlo není normální servis na palubě ale stala se z toho objednávková sluzba. Takže možnost odlišit se od konkurence neni.
Letadlo stejné, kufry stejné, nezájem o cestujícího stejné tak kdo zvítězí? Cestující=zboží. Moc pěkné. Takže rozumím tomu dobře že tak to má být a že je to vlastně v pořádku?
Pokud vrátí VF na palubu služby alespoň na stejné úrovni jako v minulosti u FA tak bude mít jasnou konkureční výhodu.

Karel_x
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 678
Registrován: 14. 09. 2010, 15:35
Stav: Offline

Re: air Fischer

Příspěvek od Karel_x »

Fabo píše:
Karel_x píše:
JackBrno píše:Tak 8000 není žádná pálka :) Jistěže se dá koupit levněji, ale když mi to letí přímo z Brna, tak si za to pohodlí připlatím.

V každém případě je to asi tak polovina toho, co dnes zaplatíte Lufthanse za zpátečku BRQ-MUC-XXX. Taková je realita.

Panove, to litate furt v biznisu? :D

Ty ceny u DLH bohužel není byznys ale economy... A ne, letěl jsem s tím jen párkrát. Nechat se okškubávat za bílého dne je urážlivé, i když letenky platí firma.

Fabo píše:...vzdyt se stejne najime v hotelu, ze mamo
Hele podivej se, kolik lidi si objedna blbe menucko u CSA za par korun. Jeden z padesati, jeden ze sta.

"Hladolety" ČSA, aspoň soudím po reakcích kolegů, kteří s nimi létají, berou jako nedůstojné. Dřív při letech do RF raději létali s ČSA, teď jsou rádi, pokud letí s AFL. A to rozhodně nejsou žádné socky. Marketingoví odborníci by se někdy potřebovali vrátit na zem, aby pochopili psychologii svých klientů. To, že se o něčem všichni v bublině utvrzují, neznamená, že je to pravda.

To platí i pro tour operátory, kteří rozhodli spolu s TVS za cestující, že ušetří dvě stovky a budou několik hodin hladovět. Myslím, že VF kalkuluje s tím, že si při výběru dovolené lidé řeknou: Hele, letí se s Fischerem, je to sice o pětistovku dražší, ale aspoň nepoletíme jako dobytek. Stejná filosofie jako Jančura - nedávno jsem jel z Prahy s žlutým, jízdenka stála asi 350 (ČD ji mají někde nad 200), ale vlak byl plný. Nebyl to business class.

Co pozoruji kolem sebe, doba, kdy se lidé rozhodovali jen podle ceny, pomalu odchází, stále víc lidí je ochotno si za slušné zacházení (předem!!) zaplatit. Ne hotově na palubě - to už není pohostinnost, pokud musíte nejdřív sáhnout do šrajtofle. Třeba to jednou pronikne i do bubliny.

Je jistý rozdíl mezi šetřením a bojkotem.

pettte
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 455
Registrován: 02. 04. 2017, 15:55
Stav: Offline

Re: air Fischer

Příspěvek od pettte »

Standa píše:Mám pocit že se tomu jak vypadají webovské stránky se přikládá zbytečná váha, je to jen nástěnka,
dříve by to byl list papíru nalepený na dveře kostela.
Je mi docela hodně líto jaká je dnes celkově zoufalá úroveň všeho, od služeb počínaje po chování lidí konče, takže já pana Fischera podporuji. Ať si říká kdo chce co chce on tu laťku ve všech směrech hodil hodně vysoko a já doufám že jí opět někam posune protože to bude mít snadné, to co se dnes produkuje a bohužel pokládá za naprosto normální je naprosté holé neštěstí a urážka. Je zde příležitost jak zvednout úroveň služeb a cestovat konečně jako vážený host a ne jako zboží. Krásný příklad je třeba catering, který zoufalec proboha rozhoduje o tom že sušenka a bageta je to to pravé.
Copak již není normální že pohoštění obsahuje předkrm, hlavní jídlo a moučník? Copak dnes již není normální že člověk jí příborem? Copak dnes již není normální hosta pohostit a tím mu dát najevo že je fajn že je na palubě a tím mu poděkovat? Kde se proboha vzala norma ze po cestujícím hodím ošizenou bagetu a pokládám to za servis? Sluzby FA za řízení VF byly exelentní a to včetně přesnosti, teším se na to jak budu cestovat konečně jako člověk a jak konkurence se bude muset začít snažit .


To je všechno hezké. provozujeme půjčovnu dodávek, máme nová auta, pojištěná na autopůjčovnu, vybavená standartně klimatizací a rádie s HF, a přesto se každou chvíli najde nějaký člověk z řad soukromých osob, který se diví se slovy: a to jako nemá couvací kameru? a nemá to ani navigaci?
Mou oblíbenou reakcí je: může to mít klidně pozlacené kliky a můžeme k tomu servírovat pečenou kachnu, ale zaplatíte to? No a v tu chvíli každý řekne, no to ne!
Paradoxně, společnosti, které nám dělají 80% tržeb nikdy takovou hloupost nevypustí z úst a lebedí si nad novými auty v super stavu. A toto je nejlepší příklad.
Jak říká známé přísloví: za peníze, v Praze dům. Možné je cokoliv, ale jak u nás, tak v letecké přepravě je poptávka po dobré službě, za rozumnou cenu. Ano, letěl jsem před cca 20ti lety Praha - Curych, krásným jumbolinem, myslím si, že ani tam nebylo teplé jidlo a příbor a zároveň to stálo nehezkých 16.500,-Kč. Na evropských letech je takto , z dnešního pohledu "extremní servis jak popisuješ" zbytečný, stačí mi i tak bageta a nějaký nápoj, kdy vlastně vždy jsem schopen letět za max polovinu.

Na druhou stranu, si za takový servis rád připlatím (díky tomu že šetřím přes rok) za cestu v business class do BKK, kam létám na měsíc o vánocích a chci si to užít, tedy salónky, jídlo, champagne, rovnou "postel", ale i tehdy hodnotím, jestli letět PRG-BKK-PRG s Emirates za běžných cca 65-75.000,-, nebo o něco delší cestu s Etihad za 42.000,-, ano nepoletím v A380, ale jen v A330 a B777 a dokonce i v ATR72, ale je to rozumný kompromis, a to jsem jen jeden z cca 25 v tom letadle, pak je tam dalších cca 250 lidí, kteří to zvládnou v economy a stačí jim k jídlu plastový příbor......
P.S. pokud poletíš 10.12. a 9.1. stejným letadlem, rád ti přenechám svůj moučník, na mne je v něm málo masa a taky preferuji champagne před moučníkem, kdy i moje bříško má jen omezený objem :lol:

pettte
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 455
Registrován: 02. 04. 2017, 15:55
Stav: Offline

Re: air Fischer

Příspěvek od pettte »

Karel_x píše:
Fabo píše:
Karel_x píše:V každém případě je to asi tak polovina toho, co dnes zaplatíte Lufthanse za zpátečku BRQ-MUC-XXX. Taková je realita.

Panove, to litate furt v biznisu? :D

Ty ceny u DLH bohužel není byznys ale economy... A ne, letěl jsem s tím jen párkrát. Nechat se okškubávat za bílého dne je urážlivé, i když letenky platí firma.

Fabo píše:...vzdyt se stejne najime v hotelu, ze mamo
Hele podivej se, kolik lidi si objedna blbe menucko u CSA za par korun. Jeden z padesati, jeden ze sta.

"Hladolety" ČSA, aspoň soudím po reakcích kolegů, kteří s nimi létají, berou jako nedůstojné. Dřív při letech do RF raději létali s ČSA, teď jsou rádi, pokud letí s AFL. A to rozhodně nejsou žádné socky. Marketingoví odborníci by se někdy potřebovali vrátit na zem, aby pochopili psychologii svých klientů. To, že se o něčem všichni v bublině utvrzují, neznamená, že je to pravda.

To platí i pro tour operátory, kteří rozhodli spolu s TVS za cestující, že ušetří dvě stovky a budou několik hodin hladovět. Myslím, že VF kalkuluje s tím, že si při výběru dovolené lidé řeknou: Hele, letí se s Fischerem, je to sice o pětistovku dražší, ale aspoň nepoletíme jako dobytek. Stejná filosofie jako Jančura - nedávno jsem jel z Prahy s žlutým, jízdenka stála asi 350 (ČD ji mají někde nad 200), ale vlak byl plný. Nebyl to business class.

Co pozoruji kolem sebe, doba, kdy se lidé rozhodovali jen podle ceny, pomalu odchází, stále víc lidí je ochotno si za slušné zacházení (předem!!) zaplatit. Ne hotově na palubě - to už není pohostinnost, pokud musíte nejdřív sáhnout do šrajtofle. Třeba to jednou pronikne i do bubliny.

Je jistý rozdíl mezi šetřením a bojkotem.


Strašně bych si to přál, aby to byla pravda, ale jak moje zkušenost z našeho podnikání, tak i to co slyším, když někdy letím v "koupáckém" letadle jsem přesvědčený , že kdyby to bylo o další pětistovku levnější, tak by jim ani nevadilo, že tomu chybí jedno křídlo....., opět vlastní zkušenost z podnikání.
A opravdu bych si přál, aby to byla pravda co píšeš, protože by to znamenalo, že se naše společnost mění k lepšímu.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: air Fischer

Příspěvek od JackBrno »

Standa píše:...on tu laťku ve všech směrech hodil hodně vysoko a já doufám že jí opět někam posune protože to bude mít snadné, to co se dnes produkuje a bohužel pokládá za naprosto normální je naprosté holé neštěstí a urážka. Je zde příležitost jak zvednout úroveň služeb a cestovat konečně jako vážený host a ne jako zboží...

To je právě ten zásadní omyl a naivní představa :) Ten prostor na trhu pro výrazně lepší služby za přijatelnou cenu už dávno neexistuje. Ten byl tenkrát, když VF poprvé přišel a proto ze začátku taky uspěl. Jenže tohle už prostě zopakovat nejde ani omylem. Většina koupáků už se smířila s tím, že dostane v nejlepším případě pohárek vody, ale mají laciný zajezd all inclusive, kde si to strádání 2 hodiny cestou pak vynahradí v hotelu :) Oni nebudou ochotni za zájezdy platit víc a VF nebude schopen nabídnout CK lepší ani srovnatelné ceny při lepších službách. Na to přece dojel už tenkrát, že odmítnul slevit z kvality služeb (což je chvályhodné), jenže nikdo nebyl ochoten za ty služby platit čím dál víc, protože naopak ostatní dopravci snižovali služby, ovšem i ceny nebo minimálně je nezvyšovali. Budeš se muset smířit s tím, že u řadové cestovky za běžné zájezdy už prostě v letadle nikdy zdarma nedostaneš paštiku ze slavičích jazýčků a paví jatérka :D Letecká doprava se celkem logicky stala normálním alternativním druhem dopravy vedle vlaku a autobusu a není žádný důvod očekávat, že tam dostaneš proti jiným druhům dopravy něco navíc. Stačí už jen to, že je daleko rychlejší a za to platíš, ne že ti tam budou létat pečení holubi do úst ;) A ještě doplněk, opravdu si myslíš, že ty služby jsou tak omezené proto, že se někdo rozhodl, že chce vozit dobytčák, ale prostě to do toho stavu dotlačila konkurence. A kdo se nepřizpůbí, tak bez milosti končí, stejně jako VF už tenkrát.


Odpovědět