air Fischer

Czech Connect Airlines * Central Connect Airlines * ABS Jets * Time Air * ...
Odpovědět
zbozivulekral
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 414
Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
Oblíbené typy letadel: 787
Pohlaví: muž
Bydliště: LKTB
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: air Fischer

Příspěvek od zbozivulekral »

Zhruba 15 let se živím marketingovou komunikací a tohle mi k VF sakra nesedí. Vždy se snažil minimálně držet, ale spíše nastavovat laťku a najednou toto?!? Jsem si jist, že Kazma za tím není, ten by takový paskvil do světa nepustil. Trochu mi to připomíná projekt Český sen, ale i ten byl zpracován výrazně kvalitněji...


Paul1
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 228
Registrován: 23. 01. 2016, 17:44
Stav: Offline

Re: air Fischer

Příspěvek od Paul1 »

Na těchto stránkách se postupně objevuje info:
http://www.airfischer.com/
"Současné, pouze provizorně informativní web stránky budou nahrazeny profesionální verzí web. stránek s možností on line rezervací letů."

Dle osobních stránek VF bych zatím nehodnotil.

zbozivulekral
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 414
Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
Oblíbené typy letadel: 787
Pohlaví: muž
Bydliště: LKTB
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: air Fischer

Příspěvek od zbozivulekral »

Vždyť tohle nemůže myslet vážně. Vietnamská večerka u nás na ulici má profesionálněji zpracovaný web!

pettte
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 455
Registrován: 02. 04. 2017, 15:55
Stav: Offline

Re: air Fischer

Příspěvek od pettte »

Dovolím si to trochu analyzovat:

Před těmi cca 5 týdny to proběhlo bannerovou kampaní a informovaly o tom i hlavní zpravodajské weby. Mám za to, že pokud by to přímo neorganizoval Fischer, tak by se to musel dozvědět, a i kdyby pobýval třeba v D a nečetl na webu český tisk, tak by jej asi někdo z novinářů kontaktoval a on by to popřel.
I kdyby neexistoval na něj žádný fungující kontakt, tak jsem přesvědčený, že tu má pořád nějaké přátele, kteří na něj kontakt mají a asi by se taky zajímali o jeho aktivity, takže by se to dozvěděl.

Podle mne to je tedy opravdu "akce" Fischera. A že to neodpovídá jeho bývalé profesionalitě? Podívejte se na aktuální fotky jak zestárnul. Dovolím si zde příměr s jistým Zemanem, kdysi taky byl velice chytrý a jak mluví dnes?

Ale jestli to tu Fischer čte, tak se asi dobře baví čtením našich diskuzí a dohadů :lol:

zbozivulekral
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 414
Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
Oblíbené typy letadel: 787
Pohlaví: muž
Bydliště: LKTB
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: air Fischer

Příspěvek od zbozivulekral »

pettte píše:Dovolím si to trochu analyzovat:

Před těmi cca 5 týdny to proběhlo bannerovou kampaní a informovaly o tom i hlavní zpravodajské weby. Mám za to, že pokud by to přímo neorganizoval Fischer, tak by se to musel dozvědět, a i kdyby pobýval třeba v D a nečetl na webu český tisk, tak by jej asi někdo z novinářů kontaktoval a on by to popřel.
I kdyby neexistoval na něj žádný fungující kontakt, tak jsem přesvědčený, že tu má pořád nějaké přátele, kteří na něj kontakt mají a asi by se taky zajímali o jeho aktivity, takže by se to dozvěděl.

Podle mne to je tedy opravdu "akce" Fischera. A že to neodpovídá jeho bývalé profesionalitě? Podívejte se na aktuální fotky jak zestárnul. Dovolím si zde příměr s jistým Zemanem, kdysi taky byl velice chytrý a jak mluví dnes?

Ale jestli to tu Fischer čte, tak se asi dobře baví čtením našich diskuzí a dohadů :lol:


Jo, souhlas. Kdyby za tím stál nědo jiný, Fischer byse už dávno ozval. Ale tohle řešení mi přijde poněkud nešťastné. No... Třeba se inspiroval u Nikiho a vyjednává teď v Irsku. :))


Yirina
Autorka Nejlepšího trip reportu 2013, vítězka kategorie Po přistání... 2013
Autorka Nejlepšího trip reportu 2013, vítězka kategorie Po přistání... 2013
Příspěvky: 740
Registrován: 02. 09. 2003, 22:47
Oblíbené typy letadel: Tu154, Il62
Pohlaví: žena
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: air Fischer

Příspěvek od Yirina »

Přesně to jsem si říkala taky. Letos mu má být 64 let, zřejmě marketingově usnul v těch pozdních devadesátkách a je úplně mimo aktuální stav. V jeho věku je to pochopitelný. Možná, až (jestli) dostane nějaký peníze od investorů, tak si najme nějakou agenturu, která mu to udělá podle současných měřítek. Zatím to asi zkouší podle svého nejlepšího vědomí a svědomí takto, aniž by si uvědomoval, že doba je dávno někde jinde a způsobí si tím víc škody, než užitku.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5905
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: air Fischer

Příspěvek od Globik »

Yirina píše:Přesně to jsem si říkala taky. Letos mu má být 64 let, zřejmě marketingově usnul v těch pozdních devadesátkách a je úplně mimo aktuální stav. V jeho věku je to pochopitelný. Možná, až (jestli) dostane nějaký peníze od investorů, tak si najme nějakou agenturu, která mu to udělá podle současných měřítek. Zatím to asi zkouší podle svého nejlepšího vědomí a svědomí takto, aniž by si uvědomoval, že doba je dávno někde jinde a způsobí si tím víc škody, než užitku.

Dobrá, ale co těch 5 pravopisných chyb v několika málo větách / popiscich? To si to po sobě nepřečte nebo to prostě nevidí? Na tohle chce nalákat investory?

pettte
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 455
Registrován: 02. 04. 2017, 15:55
Stav: Offline

Re: air Fischer

Příspěvek od pettte »

Ještě jsem kouknul na jejich stránky a zjistil jsem, že sídlí na legendární adrese Rybná 24, Praha 1, kde sídlí dalších cca 3800 firem, takže letecká společnost, která bude mít zanedlouho 2 letadla, sídlí na virtuální adrese. Takže fyzicky asi sedí Fischer v nedalekém McDonaldu nebo Starbucksu, podle toho čemu dává přednost.
Kdyby měli alespoň nějakou reálnou kancelář, ale tohle je pořád strašně virtuální.

V listopadu 2018 spustí rezervace pro lidi, co chtějí věřit, že na jaře 2019 někam poletí :lol: Nevím jak Vy, ale já ty prachy raději vrazím do sportky, tam je alespoň šance nějakých 1:13.000.000 =))

HonzaLB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1484
Registrován: 09. 11. 2006, 09:02
Stav: Offline

Re: air Fischer

Příspěvek od HonzaLB »

pettte píše:Dovolím si to trochu analyzovat:

Před těmi cca 5 týdny to proběhlo bannerovou kampaní a informovaly o tom i hlavní zpravodajské weby. Mám za to, že pokud by to přímo neorganizoval Fischer, tak by se to musel dozvědět, a i kdyby pobýval třeba v D a nečetl na webu český tisk, tak by jej asi někdo z novinářů kontaktoval a on by to popřel.
I kdyby neexistoval na něj žádný fungující kontakt, tak jsem přesvědčený, že tu má pořád nějaké přátele, kteří na něj kontakt mají a asi by se taky zajímali o jeho aktivity, takže by se to dozvěděl.

Podle mne to je tedy opravdu "akce" Fischera. A že to neodpovídá jeho bývalé profesionalitě? Podívejte se na aktuální fotky jak zestárnul. Dovolím si zde příměr s jistým Zemanem, kdysi taky byl velice chytrý a jak mluví dnes?

Ale jestli to tu Fischer čte, tak se asi dobře baví čtením našich diskuzí a dohadů :lol:

Bannerová kampaň? Nic takového jsem nezaznamenal. Médii to proběhlo, protože se VF objevil na předvolebním mítinku exsenátorky Sykové, kde se o tom zmínil a už to jelo. Jinak je to fascinující příběh:))

atr
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 134
Registrován: 05. 09. 2004, 15:36
Stav: Offline

Re: air Fischer

Příspěvek od atr »

pettte píše:Ještě jsem kouknul na jejich stránky a zjistil jsem, že sídlí na legendární adrese Rybná 24, Praha 1, kde sídlí dalších cca 3800 firem, takže letecká společnost, která bude mít zanedlouho 2 letadla, sídlí na virtuální adrese. Takže fyzicky asi sedí Fischer v nedalekém McDonaldu nebo Starbucksu, podle toho čemu dává přednost.
Kdyby měli alespoň nějakou reálnou kancelář, ale tohle je pořád strašně virtuální.

V listopadu 2018 spustí rezervace pro lidi, co chtějí věřit, že na jaře 2019 někam poletí :lol: Nevím jak Vy, ale já ty prachy raději vrazím do sportky, tam je alespoň šance nějakých 1:13.000.000 =))


Máš určitě pravdu, ale pokud zaplatíš kartou, tak můžeš požádat o chargeback. Zkušenosti s tím nemám, ale fungovat by to snad mělo ?

Karel_x
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 678
Registrován: 14. 09. 2010, 15:35
Stav: Offline

Re: air Fischer

Příspěvek od Karel_x »

Já netuším, jak to bude dál pokračovat, možná je to jen bublina, která praskne, možná ne. Možná má opravdu nějakého švýcarského investora, ale ten, než pustí peníze, bude chtít vidět podrobnou ekonomickou rozvahu, s kým má smlouvy, co bude létat, jak bude mít vytížená letadla, kolik budou výnosy, kolik náklady atd. Jedna věc je slíbit financování a druhá podepsat kontrakt. Takže určité zdržení by bylo normální. Já být investorem, tak než pustím chlup, také bych chtěl vidět mimo jiné nějaké předběžné smlouvy se zákazníky, a aspoň trochu reálné plány. To všechno chce čas, nejspíš to dávají dohromady v několika málo lidech..

Je to jedno z největších úskalí, přesvědčit investora, že firma bude fungovat. Možná z toho VF vyjde jako vítěz, možná se mu to nepodaří. Nebyl by ani první ani poslední. To, co se tu řeší, jako jaká je úroveň jeho soukromého webu a sídlo společnosti, to je úplně irelevantní - z toho se dá nanejvýš hádat, že peníze ještě nemá na kontě. Jeho interpunkce je opravdu pod psa, tak jako u kluka, co vyrůstal v cizině. Docela bych se divil, pokud by to nějakého švýcarského bankéře trápilo, ten spíš ocení jeho dokonalou němčinu. Řeči o stařeckém věku a marketingovém usnutí - to nechci komentovat.

Že zdání někdy docela klame můžeme vidět na konkurenci na dráze - Radim Jančura, který je s marketingem taky na štíru (snad jedině ta barva mu vyšla), pořád něco flikuje a smolí, staré vagony a ojeté lokomotivy, odrbané boudy na prodej jízdenek... - jak by tady asi mnozí řekli, nemá úroveň. Kromě něho tu máme Leo Novotného, manažera, absolventa prestižní školy s příslušnými známostmi, od tatíka má garanci financování, byznys plán, nové moderní soupravy, nažehlený management v kravatách, profi reklamu atd. Jenže pro Jančuru ve vytahaném tričku nestíhají ve vagonce dostatečně rychle vyrábět nové vagony, zatímco s Leošem to fakt nevypadá příliš dobře. Nenechme se oklamat vlastními předsudky :-).

Já VF fandím a držím mu palce, ale také si uvědomuji, jak velké sousto si ukousl. Jestli to zvládne, má mou hlubokou úctu, a pokud ne, tak aspoň čestné body za odvahu to zkusit.

JiS_Progressus
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 262
Registrován: 19. 01. 2011, 18:10
Pohlaví: muž
Bydliště: LKAA
Stav: Offline

Re: air Fischer

Příspěvek od JiS_Progressus »

Karel_x píše:Já netuším, jak to bude dál pokračovat, možná je to jen bublina, která praskne, možná ne. Možná má opravdu nějakého švýcarského investora, ale ten, než pustí peníze, bude chtít vidět podrobnou ekonomickou rozvahu, s kým má smlouvy, co bude létat, jak bude mít vytížená letadla, kolik budou výnosy, kolik náklady atd. Jedna věc je slíbit financování a druhá podepsat kontrakt. Takže určité zdržení by bylo normální. Já být investorem, tak než pustím chlup, také bych chtěl vidět mimo jiné nějaké předběžné smlouvy se zákazníky, a aspoň trochu reálné plány. To všechno chce čas, nejspíš to dávají dohromady v několika málo lidech..

Je to jedno z největších úskalí, přesvědčit investora, že firma bude fungovat. Možná z toho VF vyjde jako vítěz, možná se mu to nepodaří. Nebyl by ani první ani poslední. To, co se tu řeší, jako jaká je úroveň jeho soukromého webu a sídlo společnosti, to je úplně irelevantní - z toho se dá nanejvýš hádat, že peníze ještě nemá na kontě. Jeho interpunkce je opravdu pod psa, tak jako u kluka, co vyrůstal v cizině. Docela bych se divil, pokud by to nějakého švýcarského bankéře trápilo, ten spíš ocení jeho dokonalou němčinu. Řeči o stařeckém věku a marketingovém usnutí - to nechci komentovat.

Že zdání někdy docela klame můžeme vidět na konkurenci na dráze - Radim Jančura, který je s marketingem taky na štíru (snad jedině ta barva mu vyšla), pořád něco flikuje a smolí, staré vagony a ojeté lokomotivy, odrbané boudy na prodej jízdenek... - jak by tady asi mnozí řekli, nemá úroveň. Kromě něho tu máme Leo Novotného, manažera, absolventa prestižní školy s příslušnými známostmi, od tatíka má garanci financování, byznys plán, nové moderní soupravy, nažehlený management v kravatách, profi reklamu atd. Jenže pro Jančuru ve vytahaném tričku nestíhají ve vagonce dostatečně rychle vyrábět nové vagony, zatímco s Leošem to fakt nevypadá příliš dobře. Nenechme se oklamat vlastními předsudky :-).

Já VF fandím a držím mu palce, ale také si uvědomuji, jak velké sousto si ukousl. Jestli to zvládne, má mou hlubokou úctu, a pokud ne, tak aspoň čestné body za odvahu to zkusit.


Jako, nebudeme si nic nalhávat, virtuální adresa má svoje kouzlo, pro vlastní podnikání mu defacto stačí pronajmout si dvě tři kanceláře a nějakou šatnu, třeba v obchodním centru, kde bude dost parkovacích míst. (Nebo na APC, kdyby změnil názor na Prahu, i když ta hořkost z osudu OK-FAN a OK-FUN musí být hrozná ...)
A údržbu a crew servis si na letištích pronajme. Kvůli dvom bulíkům by ani jiná varianta nedávala smysl.

//OT
Já mám pocit, že paštikamoney už vyschli a díky tomu to vypadá tak, jak to vypadá. Ne vždy se syn potatí ...

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: air Fischer

Příspěvek od JackBrno »

Karel_x píše:Já netuším, jak to bude dál pokračovat, možná je to jen bublina, která praskne, možná ne. Možná má opravdu nějakého švýcarského investora, ale ten, než pustí peníze, bude chtít vidět podrobnou ekonomickou rozvahu, s kým má smlouvy, co bude létat, jak bude mít vytížená letadla, kolik budou výnosy, kolik náklady atd. Jedna věc je slíbit financování a druhá podepsat kontrakt. Takže určité zdržení by bylo normální. Já být investorem, tak než pustím chlup, také bych chtěl vidět mimo jiné nějaké předběžné smlouvy se zákazníky, a aspoň trochu reálné plány. To všechno chce čas, nejspíš to dávají dohromady v několika málo lidech..

Je to jedno z největších úskalí, přesvědčit investora, že firma bude fungovat. Možná z toho VF vyjde jako vítěz, možná se mu to nepodaří. Nebyl by ani první ani poslední. To, co se tu řeší, jako jaká je úroveň jeho soukromého webu a sídlo společnosti, to je úplně irelevantní - z toho se dá nanejvýš hádat, že peníze ještě nemá na kontě. Jeho interpunkce je opravdu pod psa, tak jako u kluka, co vyrůstal v cizině. Docela bych se divil, pokud by to nějakého švýcarského bankéře trápilo, ten spíš ocení jeho dokonalou němčinu. Řeči o stařeckém věku a marketingovém usnutí - to nechci komentovat.

Že zdání někdy docela klame můžeme vidět na konkurenci na dráze - Radim Jančura, který je s marketingem taky na štíru (snad jedině ta barva mu vyšla), pořád něco flikuje a smolí, staré vagony a ojeté lokomotivy, odrbané boudy na prodej jízdenek... - jak by tady asi mnozí řekli, nemá úroveň. Kromě něho tu máme Leo Novotného, manažera, absolventa prestižní školy s příslušnými známostmi, od tatíka má garanci financování, byznys plán, nové moderní soupravy, nažehlený management v kravatách, profi reklamu atd. Jenže pro Jančuru ve vytahaném tričku nestíhají ve vagonce dostatečně rychle vyrábět nové vagony, zatímco s Leošem to fakt nevypadá příliš dobře. Nenechme se oklamat vlastními předsudky :-).

Já VF fandím a držím mu palce, ale také si uvědomuji, jak velké sousto si ukousl. Jestli to zvládne, má mou hlubokou úctu, a pokud ne, tak aspoň čestné body za odvahu to zkusit.

Podle mě žádného investora nemá, spíš jen zkouší takový nástřel, jestli se nějaký nechytne. Ale obávám se, že nechytne. Letecká doprava má jen malé marže a dlouhou návratnost investic a navíc je vysoce riziková v tom, že existuje dost vnějších faktorů, které dokáží během chvíle zlikvidovat výnos za celou úspěšnou sezónu, viz. počasí, sopky, terorismus atd. A dost pochybuju, že bude někdo riskovat vstup do tohoto byznysu zrovna teď, když je období růstu za námi a za dveřmi krize bůhví jakých rozměrů. Tenkrát v době, když vstupoval na český trh, prakticky neměl konkurenci a měl možnost sem donést něco úplně nového. Ostatně to je i původ úspěchu Jančury, dovezl sem autobusy, které lidi znali leda tak z katalogů zahraničích cestovek a začal s nimi za dobrou cenu poskakovat Brno-Praha, v podstatě nemohl neuspět. Ale na rozdíl od Fischera se počátečním úspěchem nenechal ukolébat a udržel náklady na rozumné urovni. Dnes tady už taková možnost neexistuje, Fischer nemůže zopakovat svůj nástup, stejně tak jako se ani Jančurovi ani zdaleka nepodařilo zopakovat na železnici to, co udělal s autobusy, protože přeci jen aspoň na hlavních tratích i ČD už měly relativně slušné vlaky. V charterech je konkurence je obrovská a tvrdá a VF nemá prakticky žádnou možnost nabídnout něco lepšího, aniž by mu hned z kraje neuletěla nákladová stránka věci. Řekl bych jednoduše, že na tvrdý byznys v charterech je moc slušný a pokud opravdu nemá extra silného investora, který bude ochoten několik prvních let hodně prodělávat, tak to neklapne.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5905
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: air Fischer

Příspěvek od Globik »

Karel_x píše:Že zdání někdy docela klame můžeme vidět na konkurenci na dráze - Radim Jančura, který je s marketingem taky na štíru (snad jedině ta barva mu vyšla), pořád něco flikuje a smolí, staré vagony a ojeté lokomotivy, odrbané boudy na prodej jízdenek... - jak by tady asi mnozí řekli, nemá úroveň. Kromě něho tu máme Leo Novotného, manažera, absolventa prestižní školy s příslušnými známostmi, od tatíka má garanci financování, byznys plán, nové moderní soupravy, nažehlený management v kravatách, profi reklamu atd. Jenže pro Jančuru ve vytahaném tričku nestíhají ve vagonce dostatečně rychle vyrábět nové vagony, zatímco s Leošem to fakt nevypadá příliš dobře. Nenechme se oklamat vlastními předsudky :-).

Jenže ty jančurovy ojetiny (nejsou to staré vagony) jsou mnohem lepší než leošova tramvaj.
A nějaké odrbané boudy většinu lidí nezajímá, protože si kupují jízdenky elektronicky. Navíc nevím, kde ty odrbané boudy jsou, v Praze i v Brně má dost reprezentativní prostory na prodej i čekání.

Karel_x
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 678
Registrován: 14. 09. 2010, 15:35
Stav: Offline

Re: RE: Re: air Fischer

Příspěvek od Karel_x »

JackBrno píše: Podle mě žádného investora nemá, spíš jen zkouší takový nástřel, jestli se nějaký nechytne. ... Fischer nemůže zopakovat svůj nástup, stejně tak jako se ani Jančurovi ani zdaleka nepodařilo zopakovat na železnici to, co udělal s autobusy, protože přeci jen aspoň na hlavních tratích i ČD už měly relativně slušné vlaky. V charterech je konkurence je obrovská a tvrdá ...

Jak je to doopravdy, to nevíme nikdo. Myslím ale, že není neobvyklé, kdy potenciální investor projeví zájem a slíbí financování a nechá zájemce podrobněji rozpracovat svůj byznys plán. Pak třeba řekne, že to zaujalo jeho šéfa, ale potřeboval by ještě něco lépe zpracovat. Potom zase třeba, že se to projednávalo na ředitelství, že to v podstatě odkývali, ale zatím to ještě nezařadili do plánu. Atd. atd. Proč by se zbavoval potenciálního zájemce, když ho to nic nestojí. To je jedna stránka věci, druhá, ještě důležitější, jsou osobní známosti.
Myslím, že niky vidí VF dvě - letiště, kde se z důvodu výpadku existujícího dopravce objevil převis poptávky a regionální letiště jako BRQ, které nejsou mimo sezónu prakticky obsluhované a dovolování se chtiví lidé musí létat odjinud. Přelety mezi letišti může VF nabídnout cestovkám (a la eurovíkendy) nebo rozprodat na způsob LCC. Tak to aspoň zatím dešifruji já, pochopitelně se mohu mýlit.
Jestli to má nebo nemá budoucnost neumím odhadnout, nikdy jsem k této branži nepřičichl. Znám však lidi, kterým se (jemně řečeno) nelíbí trmácení se kvůli zimní dovolené na PRG, a pokud jim VF nabídne cestování z BRQ, tak to využijí už jen z principu. Pražská škola by tím samozřejmě utrpěla, Moraváci mají sklony oplatit přízeň věrností a řada z nich klidně zaplatí za dovču o pár stovek víc. Jako příklad Regiojet vs Flixbus - zatím je ČR jedinou evropskou zemí, kde F neuspěl, navzdory často mnohem nižším cenám a bez ohledu na marketing.

Globik píše:Jenže ty Jančurovy ojetiny (nejsou to staré vagony) jsou mnohem lepší než Leošova tramvaj...

Souhlasím, nechtěl jsem se s těmi ojetinami navážet do Jančury, jen jsem vzpomněl paralely s argumenty klubu přátel ČD, kterými ho zpočátku hojně častovali. Ty čekárny/kavárny jsou opravdu pěkné, teď už nakupuje nové lokomotivy i vagony, dalo by se ale asi říct, že začínal svou firmu budovat postupně krok za krokem, z hodně skromných začátků, v podmínkách velmi tvrdé konkurence.


Odpovědět