Nemáte někdo prosím možnost zjistit informace o rezervaci ze systému Amadeus?
Řeším teď reklamaci a bohužel mi nikdo nechce dát písemně žádné informace o moji rezervaci. Emirates mi potvrdilo informace jen telefonicky. Prodejce dělá mrtvého brouka. Banka chce dokazování po mě. Potřeboval bych zjistit co vše v systému je uvedeno. Mám informace, že tam je zaznamenaná komunikace s prodejcem (kdy Emirates letenku zrušilo, kdy je kontaktoval prodejce..)
Informace ze systému Amadeus
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Informace ze systému Amadeus
Ahoj, je to tak:
a) k tvojí rezervaci má přístup vždy jen aerolinka plus popřípadě ten konkrétní prodejce, který ti letenku prodal. Nikdo třetí. Jestli se systém jmenuje Amadeus, Galilelo, Gabriel, Mars to je jedno.
b) z textu dotazu odhaduji, že se nejedná o kamenného českého prodejce, ale o nějakého internetového virtuála ze zahraničí, kterého nelze osobně navštívit. Tam je potom každá rada drahá.
c) bance nestačí screenshot z manage-my-booking (správa rezervace) u Emirates? Resp. dostal jsi rezervační kód Emirates od svého prodejce?
a) k tvojí rezervaci má přístup vždy jen aerolinka plus popřípadě ten konkrétní prodejce, který ti letenku prodal. Nikdo třetí. Jestli se systém jmenuje Amadeus, Galilelo, Gabriel, Mars to je jedno.
b) z textu dotazu odhaduji, že se nejedná o kamenného českého prodejce, ale o nějakého internetového virtuála ze zahraničí, kterého nelze osobně navštívit. Tam je potom každá rada drahá.
c) bance nestačí screenshot z manage-my-booking (správa rezervace) u Emirates? Resp. dostal jsi rezervační kód Emirates od svého prodejce?
Re: Informace ze systému Amadeus
Ano zahraniční prodejce eDreams. Vím, je to blbost, ale v ten moment jsem pospíchal. Na stránkách Emirates je rezervace nedostupná hned od zrušení. Každopádně děkuji za informaci, pokusím se doložit ostatní věci.