Stránka 1 z 1

Informace ze systému Amadeus

Napsal: 03. 06. 2020, 13:34
od Kuba_
Nemáte někdo prosím možnost zjistit informace o rezervaci ze systému Amadeus?

Řeším teď reklamaci a bohužel mi nikdo nechce dát písemně žádné informace o moji rezervaci. Emirates mi potvrdilo informace jen telefonicky. Prodejce dělá mrtvého brouka. Banka chce dokazování po mě. Potřeboval bych zjistit co vše v systému je uvedeno. Mám informace, že tam je zaznamenaná komunikace s prodejcem (kdy Emirates letenku zrušilo, kdy je kontaktoval prodejce..)

Re: Informace ze systému Amadeus

Napsal: 03. 06. 2020, 17:15
od prodejce
Ahoj, je to tak:

a) k tvojí rezervaci má přístup vždy jen aerolinka plus popřípadě ten konkrétní prodejce, který ti letenku prodal. Nikdo třetí. Jestli se systém jmenuje Amadeus, Galilelo, Gabriel, Mars to je jedno.

b) z textu dotazu odhaduji, že se nejedná o kamenného českého prodejce, ale o nějakého internetového virtuála ze zahraničí, kterého nelze osobně navštívit. Tam je potom každá rada drahá.

c) bance nestačí screenshot z manage-my-booking (správa rezervace) u Emirates? Resp. dostal jsi rezervační kód Emirates od svého prodejce?

Re: Informace ze systému Amadeus

Napsal: 04. 06. 2020, 08:04
od Kuba_
Ano zahraniční prodejce eDreams. Vím, je to blbost, ale v ten moment jsem pospíchal. Na stránkách Emirates je rezervace nedostupná hned od zrušení. Každopádně děkuji za informaci, pokusím se doložit ostatní věci.