Czech air force

Czech Connect Airlines * Central Connect Airlines * ABS Jets * Time Air * ...
OK-WAB
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 132
Registrován: 17. 08. 2005, 11:25
Stav: Offline

Czech air force

Příspěvek od OK-WAB »

Docela by mě zajímalo vždycky jsem si myslel že ty starý ruský krámy nahraději dvouma zbrusu novejma A319

http://planes.cz/foto1.asp?mode=detail& ... W&jazyk=cz

a potom jsem objevil toto.. ta značka D-AVWU je nějaká od airusu že jí dostává třeba každé třetí nové letadlo?Nečbo proč jsou tam letadla..(všechny a319) a na planes.cz je napsáno že ltoto letadlo letělo svůj první zkušební let.

Tak jak to tedy je?Je to koupený z bazaru?Nebo nové?A kolik jich celkem bude 2?

http://www.airliners.net/search/photo.s ... rds=D-AVWU


Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2711
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Re: Czech air force

Příspěvek od Pavel »

OK-WAB píše:Docela by mě zajímalo vždycky jsem si myslel že ty starý ruský krámy nahraději dvouma zbrusu novejma A319

http://planes.cz/foto1.asp?mode=detail& ... W&jazyk=cz

a potom jsem objevil toto.. ta značka D-AVWU je nějaká od airusu že jí dostává třeba každé třetí nové letadlo?Nečbo proč jsou tam letadla..(všechny a319) a na planes.cz je napsáno že ltoto letadlo letělo svůj první zkušební let.

Tak jak to tedy je?Je to koupený z bazaru?Nebo nové?A kolik jich celkem bude 2?

http://www.airliners.net/search/photo.s ... rds=D-AVWU


chlapče,nevím jestli nás trénuješ nebo co, ale když se podíváš na tu fotku,tak je to nové letadlo a aby mohlo do vzduchu i na ten jeho první zkušební let tak musí mít registraci, a každá let. fabrika má schválené určité registrace které používá.........
Naposledy upravil(a) Pavel dne 03. 07. 2006, 19:53, celkem upraveno 2 x.

wampa
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 386
Registrován: 12. 09. 2005, 20:46
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Czech air force

Příspěvek od wampa »

OK-WAB píše:Docela by mě zajímalo vždycky jsem si myslel že ty starý ruský krámy nahraději dvouma zbrusu novejma A319

Tak jak to tedy je?Je to koupený z bazaru?Nebo nové?A kolik jich celkem bude 2?
http://www.airliners.net/search/photo.s ... rds=D-AVWU


Ony jsou nove,ale vyrobci potrebuji s nima delat testy a podobne. Pricemz do vzduchu je bez znacky nepusti, tak vyrobce toci svoje oblibene, proto se take D-AVWU vyskytuje tolikrat.

OK-WAB
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 132
Registrován: 17. 08. 2005, 11:25
Stav: Offline

Příspěvek od OK-WAB »

Pavel: no nevím ale jestli sis nevšiml tak letadla po sundání nátěru a já nevím čeho všeho vypadaj dost podobně.A můžou bejt třeba 4 roky starý.Tak nevím proč země hned děláš vola.

Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2711
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Příspěvek od Pavel »

OK-WAB píše:Pavel: no nevím ale jestli sis nevšiml tak letadla po sundání nátěru a já nevím čeho všeho vypadaj dost podobně.A můžou bejt třeba 4 roky starý.Tak nevím proč země hned děláš vola.


4 roky starý letadlo po sundání nátěru pořád vypadá jinak než nový....a vím o čem mluvím, viděl jsem jak fungl nový ve fabrice,stejně tak jako na obnově laku :P....a nikdo z tebe vola nedělá


Swansong
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 969
Registrován: 26. 02. 2005, 17:37
Bydliště: Moskva, Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Czech air force

Příspěvek od Swansong »

OK-WAB píše:Docela by mě zajímalo vždycky jsem si myslel že ty starý ruský krámy nahraději dvouma zbrusu novejma A319



:lol: Kram mate asi ve sve hlave. Ten Arbus je docela dobry stroj ale to neni letadlo. Pilot tam sedi jenom pro to aby spravne pouzival ten "pocitac" kterym je to letadlo (Airbus).

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Příspěvek od dider »

OKWAB: nemuzes na fore o letadle napsat slovo "vrak", protoze kazde letadlo je svym spusobem krasne. Kazdy mame sve favority...krome toho TU-154 je sice stare letadlo ale v nasich koncinach zacina byt celkem unikatni tak prave proto si ho musime vazit :D

Swansong: no jo ty ses stara skola, doba se posunula a Tucko ma uz svoji slavu za sebou. Urcite to je ale skvely stroj, hlavne ma motory vzadu...me uz taky ten stereotyp dvoumototraku s motorama pod kridlama celkem stve. Kdysi jsem serii A32S moc obdivoval, ted jsem rad za kazde MD-cko,Fokkra nebo 154-ku kdyz sedne na LKPR.

Osobne se ale na nove Airbusy dost tesim...

Swansong
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 969
Registrován: 26. 02. 2005, 17:37
Bydliště: Moskva, Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Swansong »

dider píše:OKWAB: nemuzes na fore o letadle napsat slovo "vrak", protoze kazde letadlo je svym spusobem krasne. Kazdy mame sve favority...krome toho TU-154 je sice stare letadlo ale v nasich koncinach zacina byt celkem unikatni tak prave proto si ho musime vazit :D

Swansong: no jo ty ses stara skola, doba se posunula a Tucko ma uz svoji slavu za sebou. Urcite to je ale skvely stroj, hlavne ma motory vzadu...me uz taky ten stereotyp dvoumototraku s motorama pod kridlama celkem stve. Kdysi jsem serii A32S moc obdivoval, ted jsem rad za kazde MD-cko,Fokkra nebo 154-ku kdyz sedne na LKPR.

Osobne se ale na nove Airbusy dost tesim...


100% souhlasim ze ten Tupolev 154 uz vubec neodpovida skutecnosti (zejmena z hlediska ekommicke eektivnosti protoze ta spotreba paliva je hrozna). Taky musim dodat ze nejvetsim problemem civilniho letectvi v SSSR a ted' i v Rusku je spatne motory. Ale Tu 154 sice neni kram.

OK-WAB
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 132
Registrován: 17. 08. 2005, 11:25
Stav: Offline

Příspěvek od OK-WAB »

Já tady nikomu necpu do hlavy že tu 154 je šrot ale svým spůsobem nedokážu si představit žádný evropský aerolinky ,který by ho nasazovali do provozu.Možná nikde v rusku.Letadlo je to pěkné to jo ale mám své favority A330 A330.

A taky by mě zajímalo co s těma tučkama bude.

Ondras
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 353
Registrován: 09. 02. 2003, 20:13
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Příspěvek od Ondras »

OK-WAB píše:Já tady nikomu necpu do hlavy že tu 154 je šrot ale svým spůsobem nedokážu si představit žádný evropský aerolinky ,který by ho nasazovali do provozu.Možná nikde v rusku.Letadlo je to pěkné to jo ale mám své favority A330 A330.

A taky by mě zajímalo co s těma tučkama bude.



Už mají své kupce v Rusku... :wink:

Robert
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1394
Registrován: 21. 10. 2003, 19:55
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Czech air force

Příspěvek od Robert »

OK-WAB píše:Docela by mě zajímalo vždycky jsem si myslel že ty starý ruský krámy nahraději dvouma zbrusu novejma A319

http://planes.cz/foto1.asp?mode=detail& ... W&jazyk=cz

a potom jsem objevil toto.. ta značka D-AVWU je nějaká od airusu že jí dostává třeba každé třetí nové letadlo?Nečbo proč jsou tam letadla..(všechny a319) a na planes.cz je napsáno že ltoto letadlo letělo svůj první zkušební let.

Tak jak to tedy je?Je to koupený z bazaru?Nebo nové?A kolik jich celkem bude 2?

http://www.airliners.net/search/photo.s ... rds=D-AVWU


OK-WAB: ty seš fakt expert nad experty :shock:

American
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 795
Registrován: 08. 07. 2003, 21:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od American »

Co vůbec používá maďarská vládní letka?

OK-WAB
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 132
Registrován: 17. 08. 2005, 11:25
Stav: Offline

Příspěvek od OK-WAB »

robert no ty taky.

Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2711
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Příspěvek od Pavel »

American píše:Co vůbec používá maďarská vládní letka?

jejich pohlaváři létají s Malévem....jednou dokonce letěli s snaší 8F :wink:

OK-WAB
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 132
Registrován: 17. 08. 2005, 11:25
Stav: Offline

Příspěvek od OK-WAB »

:shock: :shock: :shock:


Odpovědět