CCA: PRG - OSR - SLD
CCA: PRG - OSR - SLD
Z webu http://www.centralconnectgroup.cz:
CENTRAL CONNECT AIRLINES se specializuje na pravidelnou leteckou přepravu, kterou zatím provozuje JOB AIR na lince Ostrava – Vídeň a bude dále rozšiřovat počet destinací počínaje lednem 2007 o linku Sliač – Ostrava – Praha.
Neví někdo, zda to bude codeshare s CSA a tím pádem tam CSA přestanou posílat ATR?
CENTRAL CONNECT AIRLINES se specializuje na pravidelnou leteckou přepravu, kterou zatím provozuje JOB AIR na lince Ostrava – Vídeň a bude dále rozšiřovat počet destinací počínaje lednem 2007 o linku Sliač – Ostrava – Praha.
Neví někdo, zda to bude codeshare s CSA a tím pádem tam CSA přestanou posílat ATR?
http://www.prg.aero/cs/site/klient/onli ... ilter=dest
Pokud se dá věřit letovému řádu na www.prg.aero - tak jsou ty 2x denní spoje navíc k ČSA..... jenže zkušenosti s tímto zdrojem informací nebývají valné, že..
Pokud se dá věřit letovému řádu na www.prg.aero - tak jsou ty 2x denní spoje navíc k ČSA..... jenže zkušenosti s tímto zdrojem informací nebývají valné, že..
T: co ne?
http://firmy.etrend.sk/85265/firmy/slia ... -prepriaha
Dle letového řadu CSA bude večerní linka létat dál. Můžete to někdo potvrdit?
CCA bude lítat SLD hned od ledna? a dvakrát denně? můžete se někdo podívat do Amadea?
http://firmy.etrend.sk/85265/firmy/slia ... -prepriaha
Dle letového řadu CSA bude večerní linka létat dál. Můžete to někdo potvrdit?
CCA bude lítat SLD hned od ledna? a dvakrát denně? můžete se někdo podívat do Amadea?
dider píše:T: co ne?
Narážel jsem ne to, co psal Orus-x o zkušenostech s letovým řádem na www.prg.aero. Možná, že AT5 bude ATR-42-500, ale já to spíš vidím na ATR-52, což potvrzuje jeho slova...
Thisway píše:dider píše:T: co ne?
Narážel jsem ne to, co psal Orus-x o zkušenostech s letovým řádem na www.prg.aero. Možná, že AT5 bude ATR-42-500, ale já to spíš vidím na ATR-52, což potvrzuje jeho slova...
AT4 je IATA kod pro ATR42-300/320
AT5 je pro ATR 42-500
AT7 je pro ATR 72
dider píše:Thisway píše:dider píše:T: co ne?
Narážel jsem ne to, co psal Orus-x o zkušenostech s letovým řádem na www.prg.aero. Možná, že AT5 bude ATR-42-500, ale já to spíš vidím na ATR-52, což potvrzuje jeho slova...
AT4 je IATA kod pro ATR42-300/320
AT5 je pro ATR 42-500
AT7 je pro ATR 72
Vidíš, tak to jsem nevěděl. Jinak si za tím ale stojím. Podle toho letového řádu k nám letos létala Saudia, Korean možná do nedávna s B777 a jeden čas snad dokonce Phuket Air s B747-200 z Bangkoku...
Na webu prg.aero toho mají spoustu podivně - třeba OK960 PRG-BTS létá ATR, ale opačným směrem už letí na OK961 2.12. a 4.12. 734 Že letí toho 2. a 4.12. Boeing mi tam nabídnul i Amadeus nebo web ČSA (takže to asi budou mít správně), ale nějak nechápu, proč to mají jedním směrem správně a druhým ne Takových drobností tam budou mít určitě víc...
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/index_ ... ?id=228166
Od poloviny ledna bude létat nová linka mezi Prahou a slovenským Sliačem s mezipřistáním na letišti v Mošnově nedaleko Ostravy.
Zatím bude z Prahy na Slovensko létat jeden spoj denně, později by se počet letů mohl zdvojnásobit.
Cenu letenky zatím dopravce neoznámil, z Ostravy do Prahy by ale zpáteční letenka neměla stát více než 4500 korun
Kamarádka pracující pro ČSA mi před pár dny říkala, že původně ta linka měla být jako codeshare s ČSA a nahradit stávající přímou linku, která se ČSA nevyplácí (ATR42 je zbytečně velké a tedy drahé letadlo). Nakonec ale nedošlo k dohodě mezi CCA a ČSA (CCA prý není dost důvěryhodná a navíc spolupracuje se StarAliance) a tak se CCA pokusí linku provozovat jako konkurenční. Nevím ale, zda tedy budou lítat jen na vlastní kód 3B nebo i nějaký jiný. Pokud nenabídnou pokračování z PRG, tak budou zajímaví pouze pro cestující mající Prahu jako cíl a takových asi nebude zase tak moc, když celkem na té lince líta průměrně 13-14 pax....
Jedna věc mi ale nějak nesedí. ČSA lítají s dotací bánskobystrického kraje (teče to přes Tatra Air) a CCA také tvrdí, že budou mít dotaci bánskobystrického kraje (přes Hron Air). To opravdu ten kraj bude ty dotace dávat dvojmo? Rozum říká, že těžko... Rozumím tomu tak, že jednání ještě nejsou u konce a ve finále buďto CCA lítat nezačne, nebo ČSA ve Sliači skončí...
Jedna věc mi ale nějak nesedí. ČSA lítají s dotací bánskobystrického kraje (teče to přes Tatra Air) a CCA také tvrdí, že budou mít dotaci bánskobystrického kraje (přes Hron Air). To opravdu ten kraj bude ty dotace dávat dvojmo? Rozum říká, že těžko... Rozumím tomu tak, že jednání ještě nejsou u konce a ve finále buďto CCA lítat nezačne, nebo ČSA ve Sliači skončí...
09:10 10:00 3B0042 Job Air SF3 123456. 2.1.2007 24.3.2007
19:00 19:50 3B0044 Job Air SF3 12345.7 2.1.2007 23.3.2007
Na stránkách www.prg.aero jsou uváděny pro CCA 2 frekvence od tohoto útatý. Takže se jednou poletí jen do Ostravy a jendou až na Sliač?
19:00 19:50 3B0044 Job Air SF3 12345.7 2.1.2007 23.3.2007
Na stránkách www.prg.aero jsou uváděny pro CCA 2 frekvence od tohoto útatý. Takže se jednou poletí jen do Ostravy a jendou až na Sliač?