Eurovia Air
Re: Eurovia Air
Pár lidí se mi snažilo namluvit, že Job Air bude mít Boeingy na pravidelné linky. Ovšem, jak jsme si teď mohli všimnout, bude je mít na chartery. Eurovia je prý zcela jiný projekt, který má pouze jednoho ze společných investorů.
Takže za
A: ještě jedna společnost přibyde, ovšem vzhledem k ovládnutí českého trhu Travell Servicem bych viděl úspěšnější cestu ve spojení těchto dvou "společností" a vytvoření sílnějšího subjektu, který v budoucnu snáze udrží provozuschopnost.
B: vzhledem k číslům letů je Eurovia a Job Air charter jedno a to samé.
Dále v případě tedy, že se rozjedou chartery, je nezodpovězená otázka, jak to je s pravidelnými linkami? Že by ještě další Boeingy?
Takže za
A: ještě jedna společnost přibyde, ovšem vzhledem k ovládnutí českého trhu Travell Servicem bych viděl úspěšnější cestu ve spojení těchto dvou "společností" a vytvoření sílnějšího subjektu, který v budoucnu snáze udrží provozuschopnost.
B: vzhledem k číslům letů je Eurovia a Job Air charter jedno a to samé.
Dále v případě tedy, že se rozjedou chartery, je nezodpovězená otázka, jak to je s pravidelnými linkami? Že by ještě další Boeingy?
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 105
- Registrován: 11. 08. 2009, 17:36
- Oblíbené typy letadel: B737NG, A32S Family, B747-400, Airbus A340-600, B777-200/300, Airbus A380, Blaník l - 13 :-)
- Pohlaví: muž
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Eurovia Air
OK-PPT píše:Pár lidí se mi snažilo namluvit, že Job Air bude mít Boeingy na pravidelné linky. Ovšem, jak jsme si teď mohli všimnout, bude je mít na chartery. Eurovia je prý zcela jiný projekt, který má pouze jednoho ze společných investorů.
Takže za
A: ještě jedna společnost přibyde, ovšem vzhledem k ovládnutí českého trhu Travell Servicem bych viděl úspěšnější cestu ve spojení těchto dvou "společností" a vytvoření sílnějšího subjektu, který v budoucnu snáze udrží provozuschopnost.
B: vzhledem k číslům letů je Eurovia a Job Air charter jedno a to samé.
Dále v případě tedy, že se rozjedou chartery, je nezodpovězená otázka, jak to je s pravidelnými linkami? Že by ještě další Boeingy?
Když je Eurovia jiný projekt a má společného investora tak je přece nesmysl aby si konkurovali navzájem ne?
Re: Eurovia Air
Když je Eurovia jiný projekt a má společného investora tak je přece nesmysl aby si konkurovali navzájem ne?
No právě, nicméně některé příspěvky na forech svého času hovořily o dvou zcela nezávislých projektech. A dokonce, že s tím CCA nemá nic společného.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4080
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Eurovia Air
Muj prvni prispevek do tohoto vlakna:
Projekt Eurovia je ditetem par lidi, kteri odesli z TVS. Meli know-how, ale nemeli finance, tak museli hledat investora (investory). Dohodli se s jednim z tech, kteri jsou zaangazovani v CCA / Job Airu (nebudu jmenovat, mozna to za me udela j.ree ;-)
Investor poskytne finance na rozjeti nove spolecnosti a zaroven vyuzije sveho vlivu v CCA, aby nova charterova spolecnost mohla fungovat pod jiz existujicim AOC Job Airu. Jinak by bylo ziskani noveho AOC otazka 1+1 (jeden rok + jeden milion eur).
Osobne vidim prostor pro noveho hrace v charterech, predevsim na sekundarnich letistich. Od pulky cervna do pulky rijna nebudou vedet, kam s masinou driv. Okamzik pravdy bude zbyvajicich 8 mesicu v roce, jestli se jim podari éro nejak smysluplne vytizit, aby v lepsim pripade byli za toto obdobi na nule, v horsim pripade aby prodelali min penez nez vydelaji za ty 4 mesice charterove sezony.
Projekt Eurovia je ditetem par lidi, kteri odesli z TVS. Meli know-how, ale nemeli finance, tak museli hledat investora (investory). Dohodli se s jednim z tech, kteri jsou zaangazovani v CCA / Job Airu (nebudu jmenovat, mozna to za me udela j.ree ;-)
Investor poskytne finance na rozjeti nove spolecnosti a zaroven vyuzije sveho vlivu v CCA, aby nova charterova spolecnost mohla fungovat pod jiz existujicim AOC Job Airu. Jinak by bylo ziskani noveho AOC otazka 1+1 (jeden rok + jeden milion eur).
Osobne vidim prostor pro noveho hrace v charterech, predevsim na sekundarnich letistich. Od pulky cervna do pulky rijna nebudou vedet, kam s masinou driv. Okamzik pravdy bude zbyvajicich 8 mesicu v roce, jestli se jim podari éro nejak smysluplne vytizit, aby v lepsim pripade byli za toto obdobi na nule, v horsim pripade aby prodelali min penez nez vydelaji za ty 4 mesice charterove sezony.
Re: Eurovia Air
Tak doufejme, že CCA dá konečně o sobě nějakým způsobem vědet a zapracuje na marketingu. U Bulíka si snad nebudou moct dovolit tak vyhořet jako na linkách do Mnichova.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
- Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Eurovia Air
skgd píše:Tak doufejme, že CCA dá konečně o sobě nějakým způsobem vědet a zapracuje na marketingu. U Bulíka si snad nebudou moct dovolit tak vyhořet jako na linkách do Mnichova.
vy vite o mnichovu neco vice?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5912
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Eurovia Air
Kolik těch bulíků asi budou mít? Vítkovice tours tvrdí, že budou lítat s 735, Daniela Travel pak se 737. Na těch fotkách tyto dva typy opravdu nerozpoznám
http://www.ckvt.cz/menu.php?id_menu=15&id_jazyky=1
http://www.danielatravel.cz/info/doprava/letove-casy
http://www.ckvt.cz/menu.php?id_menu=15&id_jazyky=1
http://www.danielatravel.cz/info/doprava/letove-casy
Re: Eurovia Air = CCA
Zdá se, že se začalo něco dít kolem avizované "Eurovie Air" viz. http://www.lkmt.cz/ - " CCA vytvořilo nový charterový subjekt s názvem Central Charter Airlines a.s., která by měla zajišťovat přepravu především pro Brno a Ostravu. Létat se bude s Boeingem 737. "
http://www.flycca.eu/chartery-boeing-737.htm
http://www.flycca.eu/chartery-boeing-737.htm
Naposledy upravil(a) Libor dne 12. 02. 2010, 07:53, celkem upraveno 2 x.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3159
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Eurovia Air
Globík píše:Kolik těch bulíků asi budou mít? Vítkovice tours tvrdí, že budou lítat s 735, Daniela Travel pak se 737. Na těch fotkách tyto dva typy opravdu nerozpoznám
Prej fotkach
To jsou jen screeny z flightsimu, kde si nekdo (kdovi jestli vubec ta spolecnost oficialne) napatlal na nejaky model (dle vseho sedmikilo) repaint Eurovie. Na strance Vitkovic pak jeste docela nesikovne orezane, ale furt tam je videt, ze to ma winglet.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1644
- Registrován: 20. 01. 2006, 18:49
- Oblíbené typy letadel: B747, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Eurovia Air
Tak -500 s wingletama taky existuji, takze ani tohle bych nebral na nejakou vahu... Nicmene z tech screenu fakt asi neposoudime vubec nic...
Re: Eurovia Air
Na výše přiloženém linku je to v opravdu ošklivém zbarvení CCA... Ta Eurovia byla podstatně povedenější.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3159
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Eurovia Air
Kamyl píše:Tak -500 s wingletama taky existuji, takze ani tohle bych nebral na nejakou vahu... Nicmene z tech screenu fakt asi neposoudime vubec nic...
No, v realu jo, ale v FSce sem teda jeste nevidel
Re: Eurovia Air
Tak největší záhadou bude co budu oba bulíky lítat po sezóně.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
- Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Eurovia Air
Vavros je generalni reditel CCA? Jinak tady jde videt kdyz byl Vavros v reditelovani letiste, komu sel na ruku a proc nepustili nikoho nez CCA ...