Time Air

Czech Connect Airlines * Central Connect Airlines * ABS Jets * Time Air * ...
Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2860
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Time Air

Příspěvekod Night fly » 02. 03. 2010, 15:43

PavelD píše:No, byli tam dva, a moje partnerka prohlásila, že taková kravina by ženskou nenapadla.
Neměl jsem argument. Pomůžete mi?


A vopravdu ten vykrut umis? Ferda ho umi urcite, uz mi ho predved... A nekecas? Tak ukaz :twisted:


PavelD
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1020
Registrován: 23. 01. 2004, 12:31
Bydliště: Praha
Status: Offline

Re: Time Air

Příspěvekod PavelD » 02. 03. 2010, 15:50

Tak to jsem nepochopil ani s pokrčenýma nohama. Moje partnerka ( skorožena ) řekla, že ženskou by nenapadlo dělat výkrut s bisjetem. Mne nenapadl žádný protiargument a tvoje odpověď je pouhým dotazem na něco úplně jinýho. Lze upřesnit či navázat na téma ?

Nemec
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 424
Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Time Air

Příspěvekod Nemec » 02. 03. 2010, 16:14

Ukazuje, ze by to zenskou napadlo

Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2860
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Time Air

Příspěvekod Night fly » 02. 03. 2010, 16:40

PavelD píše:Tak to jsem nepochopil ani s pokrčenýma nohama. Moje partnerka ( skorožena ) řekla, že ženskou by nenapadlo dělat výkrut s bisjetem. Mne nenapadl žádný protiargument a tvoje odpověď je pouhým dotazem na něco úplně jinýho. Lze upřesnit či navázat na téma ?


Ukazuju na jedne absurdni a vykonstruovanem prikladu, jak se chlap z frajeriny necha zenskou vyprovokovat k takove blbosti, jako je napr. sudovy vykrut s bizjetem. Staci jako vysvetleni nebo mam jeste napsat jiny "scenar" :?:

PavelD
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1020
Registrován: 23. 01. 2004, 12:31
Bydliště: Praha
Status: Offline

Re: Time Air

Příspěvekod PavelD » 02. 03. 2010, 17:21

Znovu pokrčuji obě nohy a ptám se. Z čí hlavy přišel ten nápad zkusit výkrut s bizjetem ? Z výše uvedeného mohu jen vyčíst, že dámě se to minule líbilo a chtěla vyzkoušet i dalšího kolegu. O to je to horší.


Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2721
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Time Air

Příspěvekod Fabo » 02. 03. 2010, 17:49

To je prave hypoteticky scenar na situaci kdy by to cele zacla zena, jako odpoved na dotycnou pritelkyni.

PavelD
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1020
Registrován: 23. 01. 2004, 12:31
Bydliště: Praha
Status: Offline

Re: Time Air

Příspěvekod PavelD » 02. 03. 2010, 19:57

Jasně. Takže hypoteticky někdo přišel na chytrý nápad vyzkoušet výkrut s C550, pochlubil se kolegům, a tím nastartoval praxi, kdy si to někteří také zkusili, a nebo alespoň chtěli. Pořád hypoteticky. Následně se věc stala otázkou prestiže natolik, ze dáma na palubě chtěla vyzkoušet, zda i nový kolega dotyčnou věc zvládá - pořád spekuluji. Ale někdo byl první, kdo s touto kravinou začal, aby se věc následně stala předmětem vyhecování.

Také třeba hypoteticky nikdo předtím takový manévr neprováděl a šlo o vyhecování ze strany kolegy/ně, zda právě on/ona bude ten/ta první, kdo takovou kravinu udělá. Tomu se ale u nás doma nevěří.

P.S. Osobně jsem očekával vyřizování účtů mezi ekonomickou mafií, pokud to letadlo bylo opravdu Charouze. " Zásluhu " pilotů na pádu jsem vůbec nečekal a stále doufám, že se objeví důkazy, které doloží, že piloti v tom nejeli.

Zdenek
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1295
Registrován: 27. 02. 2003, 11:37
Status: Offline

Re: Time Air

Příspěvekod Zdenek » 02. 03. 2010, 20:08

Pokud je to výsledek poslechu záznamu z kabiny ...
Analysis of the Cockpit Voice Recorder showed evidence that shortly before the crash an aerobatics manoeuvre (barrel roll) was initiated.
Otázkou je, zda jej zveřejní, aby se poznalo, kdo první měl ten telecí nápad. :roll:

PavelD
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1020
Registrován: 23. 01. 2004, 12:31
Bydliště: Praha
Status: Offline

Re: Time Air

Příspěvekod PavelD » 02. 03. 2010, 20:58

To by bylo dokonalý. S vědomím záznamového zařízení na palubě začít se hecovat k provedení čehokoliv nepředpisového a spoléhat se, že se to snad po půlhodině přemaže čerstvými záznamy. To bych neriskoval ani pokus o vstup do klubu 10 000 při zapnutém autopilotovi. Asi jsem příliš opatrný ( paranoidní ) a na některá povolání se nehodím :(

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2721
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Time Air

Příspěvekod Fabo » 02. 03. 2010, 23:17

Dle UZPLN:

Záznam CVR prokázal :

Posádka hovořila, zdali někdo z nich někdy udělal nebo neudělal výkrut

(pozn. : akrobatický manévr) v noci. Manévr byl nakonec zahájen a vymknul se řízení.

Takze hecovani se spatnym koncem. :x

OK-PPT
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 26
Registrován: 16. 11. 2009, 02:42
Status: Offline

Re: Time Air

Příspěvekod OK-PPT » 03. 03. 2010, 11:08

Opět se potvrdilo tvrzení, když něco neumím, tak to nedělám, nebo dělám tak, ať to přežiju a nepříjdou mi na to.

Tom Air
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 569
Registrován: 02. 02. 2004, 16:26
Oblíbené typy letadel: B777
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Status: Offline

Re: Time Air

Příspěvekod Tom Air » 07. 03. 2010, 18:44

Tahle situace vrhá Time Air do velmi nepříznivého světla. Být někým, kdo se bizjety vozí, rozhodně bych už služeb tohoto dopravce nevyužil. Podobně pokud by mi patřilo nějaké letadlo, rozhodně bych ho nedal po zvěřejnění této zprávy k vytěžování této společnosti. Je mi přitom jedno, kdo dostal ten zhovadilý nápad udělat s cessnou výkrut. Podle mého názoru to hovoří o naprosté nezodpovědnosti a neprofesionalitě (opravdu jen nejslabšího článku?) posádky.Člověku se honí hlavou myšlenky, zda to bylo opravdu poprvé, kdy něco tak jalového zkusili, nebo zda už podobné zacházení mají za sebou i ostatní "jejich" letadla - případně s jakými následky na draku. Rovněž řeči o profesionalitě a zkušenosti posádek po tomto odhalení vypadají jako pouhé PR kecy. Naprostá zodpovědnost a spolehlivost by měla být základní vlastností pilota. Je mi opravdu líto dvou mladých životů, které kvůli tomuto projevu nevyzrálosti musely vyhasnout, a tenhle příspěvek nemyslím jako jejich nactiutrhání. Jsem šokován úrovní kontroly procesů v některých společnostech.

PavelD
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1020
Registrován: 23. 01. 2004, 12:31
Bydliště: Praha
Status: Offline

Re: Time Air

Příspěvekod PavelD » 07. 03. 2010, 21:21

V případě sudového výkrutu nemusíš mít o drak letadla obavy. Jistě si najdeš na youtube stejný manévr v podání B707. Ale to byl zkušební let, tovární pilot, a stejně pilot dostal od šéfa Boeingu pěknýho čouda a zákaz něco podobného opakovat. Prostě zákazníci to neradi vidí bez ohledu na to, že letadlu manévr neublíží.

Tom Air
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 569
Registrován: 02. 02. 2004, 16:26
Oblíbené typy letadel: B777
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Status: Offline

Re: Time Air

Příspěvekod Tom Air » 08. 03. 2010, 10:06

Aktualizace: Společnost Time Air k současné situaci vydala tiskové prohlášení, které zaslala leteckému magazínu flyMag.cz:

Na základě předběžných výsledků vyšetřování únorové nehody letadla Cessna 550 společnost Time Air oznámila Úřadu pro civilní letectví, že přeruší obchodní lety a provozovaná letadla podrobí objektivní prohlídce. Cílem kontroly je potvrdit, že letadla byla v minulosti používána pouze ve standardních letových režimech, a že nehoda byla způsobena osobním selháním posádky. Obnovení obchodních letů předpokládá společnost v horizontu dvou týdnů.

Martin Pražský
ředitel společnosti

Tom Air
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 569
Registrován: 02. 02. 2004, 16:26
Oblíbené typy letadel: B777
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Status: Offline

Re: Time Air

Příspěvekod Tom Air » 13. 03. 2010, 11:20

PavelD píše:V případě sudového výkrutu nemusíš mít o drak letadla obavy. Jistě si najdeš na youtube stejný manévr v podání B707. Ale to byl zkušební let, tovární pilot, a stejně pilot dostal od šéfa Boeingu pěknýho čouda a zákaz něco podobného opakovat. Prostě zákazníci to neradi vidí bez ohledu na to, že letadlu manévr neublíží.


Jo, tenhle pripad znam. Tex Johnson byl prvni, kdo tohle s Boeingem udelal. Ten konec ale neni uplne presny, malem ho za to vyhodili. Potom to jeste opakoval jednou zkusebni pilot ceskeho puvodu Miro Slovak, take bez nasledku.



Zpět na “Ostatní české letecké společnosti”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host