Wizz Air

Odpovědět
pavelpmi
Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
Příspěvky: 2153
Registrován: 29. 11. 2008, 10:56
Pohlaví: muž
Bydliště: Palma de Mallorca
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od pavelpmi »

Jo, pisou na planes.cz, ze od konce zari rusi uterni, ctvrtecni a sobotni BGY a CRL, sobotni FCO a dal pokracuji v BCN.


Malvolio
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 992
Registrován: 28. 06. 2007, 21:18
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od Malvolio »

OKTVC píše:
HighFlyer píše:@ JSr @ Mick101

Dovolim si oponovat, ze pomer poctu cestujicich postizenych zrusenim letu SkyEurope za poslednich 12 mesicu ku poctu postizenych zrusenymy lety Wizzairu bude tak 10:1. A to jsem jeste ve svych odhadech konzervativni...

Samozřejmě, spíš tak 100:1, ale je jasné, že zase pro jednotlivce může být poměrně i opačný. Náhody se dějí.


V mém případě se za posledních 12 měsíců teď dostal Wizz dokonce do vedení......

j.ree
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1993
Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
Pohlaví: muž
Bydliště: OSR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od j.ree »

vitezslav píše:Zato to rušení Út+Čt frekvencí do BGY mně vůbec radost nedělá... :(


No konecne pochopili ze Sky bude tezky orisek a ze vsechno neni tak RUZOVE jak se na prvni pohled v unoru a ted zda. Jenze si za to muzou sami, kdo chce vic...

OKTVC
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 434
Registrován: 03. 11. 2007, 15:44
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od OKTVC »

Malvolio píše:
OKTVC píše:
HighFlyer píše:@ JSr @ Mick101

Dovolim si oponovat, ze pomer poctu cestujicich postizenych zrusenim letu SkyEurope za poslednich 12 mesicu ku poctu postizenych zrusenymy lety Wizzairu bude tak 10:1. A to jsem jeste ve svych odhadech konzervativni...

Samozřejmě, spíš tak 100:1, ale je jasné, že zase pro jednotlivce může být poměrně i opačný. Náhody se dějí.


V mém případě se za posledních 12 měsíců teď dostal Wizz dokonce do vedení......


Pardon Malvolio, u mě už taky :(

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od vitezslav »

OKTVC+Malvolio: No to je vlastně fakt, i u mě...


Malvolio
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 992
Registrován: 28. 06. 2007, 21:18
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od Malvolio »

Podle planes.cz bude ještě rušení pokračovat.

Tonda 2
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 657
Registrován: 16. 08. 2004, 20:54
Bydliště: Praha a Rožnov p/R
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od Tonda 2 »

tak jestli mi zruší Neapol - sobotní nebo úterní lety na konci září(mám to na prodloužený víkend 26-29.9),tak už na ně kašlu a bookuji už jen přes nejspolehlivější Ryan,který mi z několika desítek segmentů nikdy nic nezrušil :evil:

vmachalik
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 80
Registrován: 10. 04. 2009, 14:59
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od vmachalik »

pavelpmi píše:Jo, pisou na planes.cz, ze od konce zari rusi uterni, ctvrtecni a sobotni BGY a CRL, sobotni FCO a dal pokracuji v BCN.


No to snad ne. Minulý týden jsem si zabookoval a zaplatil čtvrteční let 24.9. do Bergama. To je ten let teď zrušený? Co mám teď dělat, ozvou se mi a nabídnou mi jiný termín nebo vrátí peníze. Je pravda, že mi přijetí platby ještě nepotvrdili!
Dík za info.
v.

stano
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 430
Registrován: 13. 12. 2003, 21:39
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od stano »

Nerozumiem celkom obchodnej politike Wizz airu - zriadia linku, potom je zrušia... to mi pripadá ako kolotoče alebo húpačky.... však sa nič nestane. Akú klientelu vlastne očakávajú, takú ktorí sa len s letenkami hrajú alebo cestujúcich, ktorí potrebujú vážne niekde letieť, nezáleží na tom či služobne alebo privátne. V oboch prípadoch môžu vznikať nemalé škody, ktoré neviem kto bude refundovať.....

Alca
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 471
Registrován: 15. 07. 2007, 19:45
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od Alca »

A to já wizz zase chápu. My, co s nimi cestujeme, si v akcích nakoupíme letenky s výrazným předstihem. Náš předstih je ov šem příliš velký v konfrontaci s rychlostí vývoje v letecké dopravě. Wizz vše nastavil jako souboj se SkyE, letadla mívá poměrně plná a nyní zjišťuje, že by je mohl mít ještě plnější a více využívanější. A tak ruší některé frekvence(nikoliv linky!!!)a zavádí nové linky -v tomto případě BCN a SKG-cestující pak dostane nabídku, že buď mu vrátí prachy, nebo poletí v jiný den-jak jednoduché. Někteří cestující ze zrušených letů pak zaplní zbylá místa nezrušených letů, a máme tu co? Plná letadla! :idea: ..."nám" "vtipálkům", co si létáme jak se nám zachce a kam se nám zachce s jedinou podmínkou: pokud je to za hubičku, pak nastane problém. Neříkám, že to je košer 2 měsíce předem, ale rozhodně lepší, než 18 hodin delayed se SkyE ...nepřijde to nastejno? takže Wizz dle mého názoru vede naprosto správnou politiku současného letectví - reaguje na momentální situaci.

Alca
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 471
Registrován: 15. 07. 2007, 19:45
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od Alca »

Ještě ke klientele... CHtějí takovou, která si koupí letenku co nejpozději, respektive 1-2 týdny před odletem. Ti totiž zaplatí nejvíc. 2-3 týdny před odletem už se redukce nedějí. Chtěl bych vidět obchodního cestujícího, který ví, že za dva měsíce poletí třeba do Bruselu. -řeší to na poslední chvíli, stejně jako ostatní většina cestujících, co létají proto, že by tam buď stejně letěli s jinou společností, nebo by využili jiné dopravy. Jen blázen si plánujeme budoucnost na 4,5,6,7 i více měsíců dopředu...(také sem to dělal, už mě to přešlo)

vmachalik
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 80
Registrován: 10. 04. 2009, 14:59
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od vmachalik »

Alca píše:A to já wizz zase chápu. My, co s nimi cestujeme, si v akcích nakoupíme letenky s výrazným předstihem. Náš předstih je ov šem příliš velký v konfrontaci s rychlostí vývoje v letecké dopravě. Wizz vše nastavil jako souboj se SkyE, letadla mívá poměrně plná a nyní zjišťuje, že by je mohl mít ještě plnější a více využívanější. A tak ruší některé frekvence(nikoliv linky!!!)a zavádí nové linky -v tomto případě BCN a SKG-cestující pak dostane nabídku, že buď mu vrátí prachy, nebo poletí v jiný den-jak jednoduché. Někteří cestující ze zrušených letů pak zaplní zbylá místa nezrušených letů, a máme tu co? Plná letadla! :idea: ..."nám" "vtipálkům", co si létáme jak se nám zachce a kam se nám zachce s jedinou podmínkou: pokud je to za hubičku, pak nastane problém. Neříkám, že to je košer 2 měsíce předem, ale rozhodně lepší, než 18 hodin delayed se SkyE ...nepřijde to nastejno? takže Wizz dle mého názoru vede naprosto správnou politiku současného letectví - reaguje na momentální situaci.


No jo, ale mě tu nabídku "buď mi vrátí prachy, nebo poletím v jiný den" nedali a automaticky mi posunuli let o den dříve. Čekám nějaký email a nic. (Zjistil jsem až to po přihlášení do mých rezervací na stránkách Wizz)!!!

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od vitezslav »

Samozřejmě zkouší, co se dá a bude to nějaký čas trvat, než se leťák vychytá a ustálí. Dle mého názoru v únoru předpokládali, že už tu dnes SkyE nebude, takže se teď musí přizpůsobovat nové skutečnosti.

vmachalik: Mail ti zaručeně přijde. Tam pak buď odsouhlasíš změnu termínu, tak jak oni navrhují /jedním kliknutím/, nebo si zavoláš na infolinku a změní ti let na datum, které si sám vybereš, pokud bude místo, popřípadě vrátí peníze.
Ale pokud letíš koncem září, mají na to spoustu času - jejich povinnost podle směrnic EU je dát ti to na vědomí min. 2 týdny dopředu, jinak máš nárok na refundaci 250€. V tvém případě ti tedy mail musí přijít nejpozději 10.9.

jrns
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 85
Registrován: 20. 06. 2009, 14:16
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od jrns »

Alca píše:Ještě ke klientele... CHtějí takovou, která si koupí letenku co nejpozději, respektive 1-2 týdny před odletem. Ti totiž zaplatí nejvíc. 2-3 týdny před odletem už se redukce nedějí. Chtěl bych vidět obchodního cestujícího, který ví, že za dva měsíce poletí třeba do Bruselu. -řeší to na poslední chvíli, stejně jako ostatní většina cestujících, co létají proto, že by tam buď stejně letěli s jinou společností, nebo by využili jiné dopravy. Jen blázen si plánujeme budoucnost na 4,5,6,7 i více měsíců dopředu...(také sem to dělal, už mě to přešlo)


Mno, já ani s Wizzem, ani s jinými společnostmi po Evropě v 80% případů nelétám jinak než pracovně, a přesto je spíš typické, že rezervuju a plánuju i 2 měsíce dopředu (i když ne vždy). Ale potřebuju tam být přesně, odletět v den X ráno a vrátit se v den X+2 odpoledne. Zruší-li mi společnost let s tím, že můžu ale letět o dva dny později, tak to je dost k ničemu... Stejně tam musím být mezi dny X až X+2, a tak pak prostě sháním, jak se tam na ta data dostat jinak a s někým jiným. Ale se společností, která mi ty problémy zavinila, už prostě příště nepoletím, protože to nebudu riskovat. Pár stovek či tisíc Kč navíc rád oželím, pokud všechno klapne, i když to bylo naplánované dva měsíce dopředu...
A možná takhle budou uvažovat i jiní. Takže nevím, jestli Wizz dělá dobře. Nejsou tu zavedení, a začínají takhle. Já už bych si teď hoodně rozmýšlel, jestli vůbec a kdy s nimi někam letět...

Alca
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 471
Registrován: 15. 07. 2007, 19:45
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od Alca »

jinou aerolinku si vybereš, pokud tam, kam letíš, nějaká jiná bez přestupu létá...(a neni na seznamu tvých "neoblíbených") ...jinak, jak píše vítězslav, myslim si, že je to dostatečně včas 2 týdny, pokud ne, tak 250Euro - za to už low-cost v klidu na last-minute seženeš.
Ano, je to blbý na poslední chvíli měnit plány. S klasikou ti nabídnou jinou alternativu okamžitě, ale za jinou cenu(někdy už i klasika má skvělé tarify-viz LH), ale Wizz a jiní jsou tu od toho, že mají "krutá" pravidla za rozumnou cenu. I proto chápu lidi, co na to mají, že nechtějí s low-costem mít nic společného.


Odpovědět