torero píše: jen na zaver: jednou se me na infolince skye sami od sebe zeptali, zda volam z mobilu, kdyz sem rekl ze jo, rekli abych to polozil, ze zavolaji zpatky... a zavolali, dokonce sme vse vyresili ke spokojenosti cestujicich : ) go sky go
Tak tohle mi zase přijde naopak trochu moc vstřícné...
Já neočekávám, že mi bude dávat někdo něco zadarmo, ať Wizzair prostě nahodí ceny, za které je schopný létat a vydělávat, ale ať se proboha chová trochu fairově a neprodává lety pod cenou, jen aby je pak stejně nakonec zrušil.
V nejhorším ať má placenou linku (kromě změn, které cestující musí domluvit osobně a nejsou jeho vinou, to je fakt ulítlý), ale ať na ní pracují profesionálové, kteří jsou schopni provést mnou žádané úkony správně a rychle a mají aslespoň základní přehled o tom, jak má probíhat komunikace po telefonu (když ještě k těm poplatkům za telefon mají dalších 150 Kč za rezervaci). Ať jsou to klidně cizince, chápu, že pracovní síla v ČR je drahá, ale ať jsou schopni odvádět práci kvalitně.
btw Vím, že je to blbost, ale vysvětlí mi někdo, proč nemá Wizzair alespoň tu úvodní nahranou zprávu namluvenou rodilým mluvčím? A proč když je linka obsazena, ozývá se polština? WTF!!!