Wizz Air

Odpovědět
hafi
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1807
Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
Pohlaví: muž
Bydliště: bejvávalo YVR
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od hafi »

doporucuju jet tam o mesic driv, vsechny jiny varianty budou znacne nakladny...


sv.i
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 78
Registrován: 14. 06. 2007, 19:58
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od sv.i »

zkusti kontaktovat banku a zrušit platbu. Pokud bude banka vstřícná a prachy vrátí, tak nechat tu rezervaci propadnout a zabookovat znovu a lépe.

suhajek
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 132
Registrován: 10. 01. 2009, 14:12
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od suhajek »

sv.i píše:zkusti kontaktovat banku a zrušit platbu. Pokud bude banka vstřícná a prachy vrátí, tak nechat tu rezervaci propadnout a zabookovat znovu a lépe.


Banka platbu nevrátí, není k tomu žádný důvod. Prodejce má nárok na platbu pokud byla hrazena kartou.NEzbývá nic jiné než co psal hafi a nebo koupit nové. Je to smůla :(

Ace2
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 527
Registrován: 23. 06. 2007, 14:38
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od Ace2 »

Přebookování WizzAir neumí, nebo za v podstatě cenu letenky. Bohužel nepozornost jde k tíži zákazníka. Správný termín bylo jistě možno zkontrolovat několikrát před potvrzením rezervace.
Bohužel, bud pojedete ještě jednou do Londýna, když už to máte zaplacený. Nebo to necháte propadnout. Prostě smůla.

Banka žádné peníze nevrátí. Platba byla autorizována a proběhla na žádost držitele karty, to že si klient zakoupil nevhodný produkt nemůže banka řešit.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5910
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od Globik »

Může sice tvrdit, že někdo jeho kartu zneužil :D . Ale to je na trestní řízení :? .

Jinak nechápu radu sv.i - objednám si zboží (službu), souhlasím s podmínkami nevratnosti nebo změny, zaplatím a pak bych chtěl po zprostředkovateli platby, aby obchodníkovi peníze sebral. Vyčůranost 1.třídy.


sv.i
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 78
Registrován: 14. 06. 2007, 19:58
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od sv.i »

??? - vyčůranost? S tím nesouhlasím - jen hledám řešení. Někdy špatné a někdy dobré.

A co třeba tohle?

zákon č. 367/2000 sb. §53 odst. 6
Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění. V případě, že dodavatel nepředal spotřebiteli informace, které je povinen předat písemně nebo jiným obdobným způsobem podle ustanovení odstavců 4 a 5, činí tato lhůta pro odstoupení 3 měsíce od převzetí plnění. Jestliže však jsou informace řádně předány v jejím průběhu, dochází k ukončení tříměsíční lhůty a počíná od té doby běžet lhůta čtrnáctidenní.

Stát se to může i Vám. Když bych měl přijít o prachy (byť svou blbostí), tak hledám všechna řešení. A těch určitě pár je - jen je najít. Určitě bych neseděl s rukama v klíně.

Tragedie_v_JZD
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 731
Registrován: 01. 01. 2007, 22:39
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od Tragedie_v_JZD »

to je mimochodem velice zajimavy argument, jestli by se tento paragraf dal aplikovat i na koupi letenky. mam obavu ale ze ne. pise se tam ze muzes odstoupit do 14 ti dnu od prevzeti plneni. jenze plnenim tady neni koupe letenky, ale provedeni letu :)

Malvolio
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 992
Registrován: 28. 06. 2007, 21:18
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od Malvolio »

sv.i píše:??? - vyčůranost? S tím nesouhlasím - jen hledám řešení. Někdy špatné a někdy dobré.


Jakkoliv mám pochopení pro původního pisatele, tak s tou kartou mi to přijde taky jako vyčůranost...účelem chargebacku je, aby člověk neplatil za něco, co si neobjednal nebo co si objednal a nedostal...

To citované ustanovení českého občanského zákoníku nelze použít jednak proto, že se českým právem smluvní vztah s Wizz Air Hungary neřídí, jednak proto, že ustanovení na ochranu spotřebitele u smluv uzavíraných na dálku se nevztahují na smlouvy o přepravě, viz § 54 obč.zákoníku.

sv.i
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 78
Registrován: 14. 06. 2007, 19:58
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od sv.i »

OK - k § 54 jsem se dočetl později.
Přesto bych nejdřív zkusil tu banku. - Je to otázka jednoho telefonu, ale hodně bude záležet na ochotě úředníka.

ivan_k
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 23
Registrován: 15. 08. 2010, 11:34
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od ivan_k »

Malvolio píše:To citované ustanovení českého občanského zákoníku nelze použít jednak proto, že se českým právem smluvní vztah s Wizz Air Hungary neřídí,


Tento zákon majú s miernymi odchýlkami v každej krajine EÚ, je to nariadenie Európskej komisie. Navyše, neviem odkedy to bude platiť (alebo už platí?), ale čoskoro sa pri uzatváraní zmlúv na diaľku budú zmluvné vzťahy riadiť právom štátu nakupujúceho.

Ale súhlasím s tým, že na letenky tento zákon použiť nejde. To už skôr tá reklamácia v banke, keď poviete, že ste si nč neobjednal a že vám zneužili kartu, tak viem, že to často vrátia. Lenže je to klamstvo a zneužívanie, možno keby na to prišli, tak trestný čin.

Malvolio
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 992
Registrován: 28. 06. 2007, 21:18
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od Malvolio »

ivan_k píše:
Tento zákon majú s miernymi odchýlkami v každej krajine EÚ, je to nariadenie Európskej komisie. Navyše, neviem odkedy to bude platiť (alebo už platí?), ale čoskoro sa pri uzatváraní zmlúv na diaľku budú zmluvné vzťahy riadiť právom štátu nakupujúceho.


Jo, zmíněné nařízení č. 593/2008 ("Řím I") už platí, ale ani podle něj se spotřebitelská ochrana nevztahuje na přepravní smlouvu.

Jinak každý z nás si asi koupil letenku omylem, nebo plánovaně a pak jí nevyužil...to je život. Je to podobné, jako když letecká společnost nabídne nějaké error fare, jakmile je letenka potvrzená, tak jí musí akceptovat.

Jinak škoda, že sestra původního pisatele neletěla s easyjetem, ten umožňuje do 24 hodin storno omylem zabookovaného letu....

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4079
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od HighFlyer »

Malvolio píše:
ivan_k píše:Jinak škoda, že sestra původního pisatele neletěla s easyjetem, ten umožňuje do 24 hodin storno omylem zabookovaného letu....

Totez Aer Lingus. (Coz ale sestre nepomuze, ja vim...)

Malvolio
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 992
Registrován: 28. 06. 2007, 21:18
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od Malvolio »

HighFlyer píše:Totez Aer Lingus. (Coz ale sestre nepomuze, ja vim...)


Ten ale nelétá do Londýna :-). Fakt je ale, že jedinou útěchou může být, že Wizz do toho října možná zase bude čarovat s letovým řádem a pak by byla šance na refund....

pista
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 16
Registrován: 09. 12. 2004, 23:02
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od pista »

kaldovic píše:Ahojte,mam jednu otazku:
Sestra dnes bookovala letenky cez wizzair do Londyna,vsetko prebehlo hladko,platila kartou z uctu,no asi tak za 10minut zistila ze miesto 11.mesiaca zabookovala letenky na 10.mesiac....bola to jej nepozornost.
Tak sa chcem spytat ci sa daju tieto letenky nejakym sposobom prebookovat,respektive ci sa s tym da este nieco robit pretoze tych leteniek bolo styri a jej to uz stiahlo aj z uctu.
Snazila sa dovolat na vsetky mozne cisla ktore objavila na stranke,no nikde nic nefunguje,nikde sa nedovola,ako keby ta spolocnost zrazu ani neexistovala.Ked pisala mail,prisiel jej obratom nejaky stupidny vygenerovany,ktory nic neriesi.
Mali ste uz podobne problemy?
Dakujem za kazdu radu a reakciu,nerad by som aby o tie peniaze prisla.


Me se to u Wizz stalo i Ryanairu. Pokazde jsme hned volal na linku a zmenu provedli bez poplatku. Max. jsem doplatil rozdil letenky, pokud tam byl. Je nutne ale volat vzapeti. Kdyz zavolate o den pozdeji, mozna par hodin pozdeji, uz to resit nebudou. Toliko moje zkusenosti.

PDan
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 603
Registrován: 27. 08. 2009, 22:59
Stav: Offline

Re: Wizz Air

Příspěvek od PDan »

Kdyz uz jsme u tech "omylu"... zabookoval jsem si let PRG-BGY s platbou prevodem z uctu. Za par dni prislo, ze platba byla prijata a let je potvrzen a koukam, on je tam potvrzen odlet v nedeli misto utery. Nevim nevim co si o tom mam myslet, ale jsem si hodne jisty, ze jsem vse rezervoval na spravny datum... :?:


Odpovědět