Wizz Air
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 654
- Registrován: 24. 08. 2006, 08:40
- Bydliště: OSR
- Stav: Offline
nove destinace
co rikate na nove destinace wizzu? docela uvazuju o letu z Katowic, ktere mam ze severni moravy rozhodne bliz nez Prahu. (sky)
Z planes.cz
17.01.2007 14:05 Maďarský low cost dopravce Wizzair otevře v květnu 2007 svoji šestou evropskou základnu. K Budapešti, Katovicím, Varšavě, Gdaňsku a Sofii se přidá Bukurešť (Baneasa). Oznámení následovalo po tento týden nově otevřených linkách do Bukurešti z Budapešti, Dortmundu, Londýna (Luton), Říma (Ciampino) a Barcelony. Z posledních dvou měst začal Wizzair létat také do Tirgu Mureš. Než bude v květnu v Bukurešti k dispozici vlastní Airbus 320, je směrování linek vedeno tak, aby na nich mohla létat letadla z ostatních bází. Wizzair chce do konce roku na rumunských linkách přepravit k půl milionu cestujících a od příštího roku se stát tamní nízkonákladovou jedničkou. V rámci expanze zároveň požádal chorvatské úřady o povolení k otevření základny v Záhřebu. K nynější lince do Londýna, by se tím přidala další spojení, pravděpodobně Cork, Dortmund, Eindhoven, Hahn, Liverpool a Malmö. Wizzair zkoumá také efektivnost svého možného uplatnění v Bratislavě.
Zdá se, že Wizzair nemá o nic menší plány než třeba Sky...zajímavý mi přijde průzkum potencionálního uplatnění v Bratislavě...to by se tamní zasvěcení mohli dočkat ještě zajímavého souboje.
Mimochodem, Sky i Wizzair o sobě na svých webových stránkách tvrdí, že jsou největšími low-costy ve střední Evropě. Nevíte, jak to tedy je?
17.01.2007 14:05 Maďarský low cost dopravce Wizzair otevře v květnu 2007 svoji šestou evropskou základnu. K Budapešti, Katovicím, Varšavě, Gdaňsku a Sofii se přidá Bukurešť (Baneasa). Oznámení následovalo po tento týden nově otevřených linkách do Bukurešti z Budapešti, Dortmundu, Londýna (Luton), Říma (Ciampino) a Barcelony. Z posledních dvou měst začal Wizzair létat také do Tirgu Mureš. Než bude v květnu v Bukurešti k dispozici vlastní Airbus 320, je směrování linek vedeno tak, aby na nich mohla létat letadla z ostatních bází. Wizzair chce do konce roku na rumunských linkách přepravit k půl milionu cestujících a od příštího roku se stát tamní nízkonákladovou jedničkou. V rámci expanze zároveň požádal chorvatské úřady o povolení k otevření základny v Záhřebu. K nynější lince do Londýna, by se tím přidala další spojení, pravděpodobně Cork, Dortmund, Eindhoven, Hahn, Liverpool a Malmö. Wizzair zkoumá také efektivnost svého možného uplatnění v Bratislavě.
Zdá se, že Wizzair nemá o nic menší plány než třeba Sky...zajímavý mi přijde průzkum potencionálního uplatnění v Bratislavě...to by se tamní zasvěcení mohli dočkat ještě zajímavého souboje.
Mimochodem, Sky i Wizzair o sobě na svých webových stránkách tvrdí, že jsou největšími low-costy ve střední Evropě. Nevíte, jak to tedy je?
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1007
- Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
- Stav: Offline
Thisway píše:Z planes.cz
17.01.2007 14:05 Maďarský low cost dopravce Wizzair otevře v květnu 2007 svoji šestou evropskou základnu. K Budapešti, Katovicím, Varšavě, Gdaňsku a Sofii se přidá Bukurešť (Baneasa). Oznámení následovalo po tento týden nově otevřených linkách do Bukurešti z Budapešti, Dortmundu, Londýna (Luton), Říma (Ciampino) a Barcelony. Z posledních dvou měst začal Wizzair létat také do Tirgu Mureš. Než bude v květnu v Bukurešti k dispozici vlastní Airbus 320, je směrování linek vedeno tak, aby na nich mohla létat letadla z ostatních bází. Wizzair chce do konce roku na rumunských linkách přepravit k půl milionu cestujících a od příštího roku se stát tamní nízkonákladovou jedničkou. V rámci expanze zároveň požádal chorvatské úřady o povolení k otevření základny v Záhřebu. K nynější lince do Londýna, by se tím přidala další spojení, pravděpodobně Cork, Dortmund, Eindhoven, Hahn, Liverpool a Malmö. Wizzair zkoumá také efektivnost svého možného uplatnění v Bratislavě.
Zdá se, že Wizzair nemá o nic menší plány než třeba Sky...zajímavý mi přijde průzkum potencionálního uplatnění v Bratislavě...to by se tamní zasvěcení mohli dočkat ještě zajímavého souboje.
Mimochodem, Sky i Wizzair o sobě na svých webových stránkách tvrdí, že jsou největšími low-costy ve střední Evropě. Nevíte, jak to tedy je?
pokud je meritkem pocet letadel tak vyhrava Sky Europe se 13 letadly Wizz jich ma "jen" 9
Planovane lety do Bratislavy??? http://www.runway.sk/sk/archiv/wizzair-bratislava/
http://www.aero.sk/c/2810506/Wizzair-pl ... miest.html
http://www.aero.sk/c/2810506/Wizzair-pl ... miest.html
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
East European budget carrier Wizz Air is planning an initial public offering (IPO), raising the stakes in its battle with SkyEurope for low-cost dominance in the fast-growing region.
DVB Bank, one of Wizz Air's investors, confirms an IPO is being considered. The carrier is reportedly seeking to raise up to £200 million ($400 million) through a London stock exchange listing.
DVB Bank, one of Wizz Air's investors, confirms an IPO is being considered. The carrier is reportedly seeking to raise up to £200 million ($400 million) through a London stock exchange listing.
expanze wizz air
Wizz Air orders additional 50 A320 aircraft and 25 options
Wizz Air, the largest low fare-low cost airline based in Central and Eastern Europe announced today that it had signed a contract with Airbus for an additional order of 50 firm A320 aircraft and 25 options increasing its total orders up to 107 aircraft. The new order follows Wizz Air's existing A320 order, addresses its capacity requirements until 2014 and is the largest Airbus fleet order recorded in the CEE region. The firm aircraft deliveries will position Wizz Air to become one of the preeminent airlines in the region over the next decade.
In line with Wizz Air’s existing fleet, the new A320 aircraft come with enhanced cabin features and single-class configuration seating 180 passengers in comfortable leather seats.
The delivery stream of existing and new orders will result in the Wizz Air fleet having an average age of less than 3 years for the next 10 years promoting high operational efficiency and technical reliability, increased passenger comfort, environmental efficiency and one the lowest seat mile cost in the region.
"Wizz Air has demonstrated its ability for sustainable growth in a competitive environment, where low cost leadership is fundamental to market share growth and to remaining competitive. The A320 is a proven contributor to our low cost base and continues to deliver low seat mile costs, high operational reliability and customer satisfaction using an environmentally friendly platform. The new aircraft order will put Wizz Air in the league of the largest fleet operators in the region. By 2016 Wizz Air would operate a fleet of over 100 A320 aircraft." said József Váradi, Chief Executive Officer of Wizz Air.
"We are very proud to take part in the tremendous growth of Wizz Air in the Central and Eastern Europe region" said Airbus Chief Operating Officer Customers, John Leahy. "The new order strongly underpins Wizz Air's aspirations to expand. The A320 Family is clearly the leading aircraft in its category, and this milestone order really endorses the superiority of our product" he added.
Wizz Air, the largest low fare-low cost airline based in Central and Eastern Europe announced today that it had signed a contract with Airbus for an additional order of 50 firm A320 aircraft and 25 options increasing its total orders up to 107 aircraft. The new order follows Wizz Air's existing A320 order, addresses its capacity requirements until 2014 and is the largest Airbus fleet order recorded in the CEE region. The firm aircraft deliveries will position Wizz Air to become one of the preeminent airlines in the region over the next decade.
In line with Wizz Air’s existing fleet, the new A320 aircraft come with enhanced cabin features and single-class configuration seating 180 passengers in comfortable leather seats.
The delivery stream of existing and new orders will result in the Wizz Air fleet having an average age of less than 3 years for the next 10 years promoting high operational efficiency and technical reliability, increased passenger comfort, environmental efficiency and one the lowest seat mile cost in the region.
"Wizz Air has demonstrated its ability for sustainable growth in a competitive environment, where low cost leadership is fundamental to market share growth and to remaining competitive. The A320 is a proven contributor to our low cost base and continues to deliver low seat mile costs, high operational reliability and customer satisfaction using an environmentally friendly platform. The new aircraft order will put Wizz Air in the league of the largest fleet operators in the region. By 2016 Wizz Air would operate a fleet of over 100 A320 aircraft." said József Váradi, Chief Executive Officer of Wizz Air.
"We are very proud to take part in the tremendous growth of Wizz Air in the Central and Eastern Europe region" said Airbus Chief Operating Officer Customers, John Leahy. "The new order strongly underpins Wizz Air's aspirations to expand. The A320 Family is clearly the leading aircraft in its category, and this milestone order really endorses the superiority of our product" he added.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
- Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
re
je sice hezke, ze se wizz takhle rozroste, ale jake to bude mit dusledky pro CR? Me jako obyvatele OSR to samozrejme tesi, nebot na jejich velkou zakladnu do katowic to je 80 km. Ovsem, radsi bych byl, kdyby boj prenesli i do nasi maticky zeme. Nekde na netu jsem cetl, ze chteli zacit tento rok z BTS, ale skutek nejak utek.
Jak to vidite vy? Air Berlin ma take milion letadel a do cr nelita.. Snad jen zatim...
Jak to vidite vy? Air Berlin ma take milion letadel a do cr nelita.. Snad jen zatim...
Naposledy upravil(a) j.ree dne 12. 10. 2007, 00:04, celkem upraveno 1 x.
To je teda něco. Wizzair se tak stane skutečným konkurentem pro "západní" low-costy, nicméně já osobně věřím a doufám v umístění základny easyJetu v Praze a kdo ví, třeba jednou zavede i nějaký spoj právě do Ostravy, protože Brno už má "v hledáčku" Ryanair - tím mám na mysli ty 2 současně nalétávané destinace, což z něho patrně činí největší společnost v Brně.