prvně...

zdena
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 16. 09. 2009, 23:53
Stav: Offline

prvně...

Příspěvek od zdena »

Dobrý den chci letět s touto společností je toho tady hodně napsáno funguje tojako třeba u easy jet.
Zaplatím přes net a příjdu na letiště? Nikde nevidím zda jsou poplatky za zavazadla a jak je to s odbavením. Můžete mi poradit nasměrovat na nějaké stránky kde píšou jak to je?

Prostě chci s nimi letět prvně :oops: :oops: :oops:


zdena
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 16. 09. 2009, 23:53
Stav: Offline

Re: prvně...

Příspěvek od zdena »

to je wizz air jsem nováček ptám se na tuhle společnost :oops: :oops:

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: prvně...

Příspěvek od prodejce »

.. zaběhni ráno do nejbližší cestovky, oni ti letenku prodají a vysvětlí ti přesně kam jít a co dělat se zavazadly atd.. tak to budeš mít nejjistější.

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3160
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: prvně...

Příspěvek od Fabo »

prodejce píše:.. zaběhni ráno do nejbližší cestovky, oni ti letenku prodají a vysvětlí ti přesně kam jít a co dělat se zavazadly atd.. tak to budeš mít nejjistější.


A zaplati misto 200 korun 10 200?

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: prvně...

Příspěvek od prodejce »

Fabo píše:A zaplati misto 200 korun 10 200?


.. nedramatizuj to tak zase.. píšu ať jde do nejbližší cestovky .. u nás by se stejně nedostala přes recepci.


Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3160
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: prvně...

Příspěvek od Fabo »

No zas tak moc nedramatizuju, nerek bych, ze by zrovna jeji nejblizsi cestovka byla akreditovany agent wizzu. Ze by se zrovna u vas nedostala pres recepci - dobre pro ni, blbe pro vas. Ale vypovida to o mnohem.

prodejce