Wizz vzdal Malmo
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Wizz vzdal Malmo
OK, to dává smysl.
Co teď nedává smysl je proč by ve vodochodech dělal Ryan základnu.
Co teď nedává smysl je proč by ve vodochodech dělal Ryan základnu.
Re: Wizz vzdal Malmo
já tipuju navýšení letů do BCN v případě, že se z linky opravdu stáhne Vuelig
Re: Wizz vzdal Malmo
Tak ja predsijen taky tipuju - Pisa.
Re: Wizz vzdal Malmo
prodejce píše:OK, to dává smysl.
Co teď nedává smysl je proč by ve vodochodech dělal Ryan základnu.
Protože jako patriot si myslím, že jsme ve střední evropě ve středu a máme vhodnou pozici. Ryanu určitě brání v navýšení linek poplatky na Ruzyni a až budou vyjednávat s Vodochodama, tak se uvidí. Možná, že je opravdu nezajímáme tolik, jak si myslíme. Pokud si vyjedou statistiky největšího procenta nejlevneji prodaných letenek, tak určitě budeme jako Češi na prvních místech. A to pro celkové tržby a případnou expanzi není moc příznivé.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 16
- Registrován: 27. 04. 2008, 23:02
- Bydliště: FKB
- Stav: Offline
Re: Wizz vzdal Malmo
Tak Wizz prodává lety do Malmo a Osla i po zmíněném 24.2., k dispozici jsou lety až do začátku dubna. Víte o tom někdo něco?
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 780
- Registrován: 07. 04. 2007, 16:52
- Bydliště: Brumov-Bylnice
- Stav: Offline
Re: Wizz vzdal Malmo
Přislo už někomu oznámení o zrušení letů?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4080
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Wizz vzdal Malmo
prodejce píše:Co teď nedává smysl je proč by ve vodochodech dělal Ryan základnu.
Proc dava smysl zakladna Ryanairu v Kaunasu?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
- Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Wizz vzdal Malmo
kvuli pohybu pracovnich sil?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4080
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Wizz vzdal Malmo
j.ree píše:kvuli pohybu pracovnich sil?
To bude jiste jeden z faktoru. Predevsim na linkach do UK. Ale jaky podil tvori litevska pracovni sila na linkach napr. do Parize, Barcelony nebo Milana? (nevim a pochybuji, ze nekdo tady na foru vi...)
Jinak pupulace Litvy je zhruba totez, co Praha + 2 libovolne prilehle kraje.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Wizz vzdal Malmo
HighFlyer píše:j.ree píše:kvuli pohybu pracovnich sil?
To bude jiste jeden z faktoru. Predevsim na linkach do UK. Ale jaky podil tvori litevska pracovni sila na linkach napr. do Parize, Barcelony nebo Milana? (nevim a pochybuji, ze nekdo tady na foru vi...)
Jinak pupulace Litvy je zhruba totez, co Praha + 2 libovolne prilehle kraje.
já teda taky nejsem odborník na Litvu a Lotyšsko, ale vidím zejména tyto drobné rozdíly v nabídce letů:
PRG - PAR 8x denně (+ easy)
VNO - PAR 0,4x denně
PRG - BRU 6x denně (+ wizz)
VNO - BRU 0,7 x denně
PRG - LON 5x denně (+ easy)
VNO - LON 1x denně
.. atd
Dá se tedy předpokládat, že rozdíly mezi stavem trhu CZ a stavem trhu LT/LV jsou v těchto dnech poměrně dramatické. Nebo snad MOL udělal chybu že otevřel základnu v Kaunasu namísto v Praze??
Ale abychom zase neodběhli od tématu: Jak otevření Vodochod změní velikost českého trhu? O kolik budou letenky na Vodochody levnější než letenky s přistáním na PRG ?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
- Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Wizz vzdal Malmo
Ac trochu nerad tady musim s prodejcem v otazce velikosti trhu souhlasit. K prikladu nemusime chodit daleko, vztahnu ho rovnou na sebe. Dejme tomu, ze ted letenka do LTN stoji 1000 kc OW. Az budou vodochody, myslim si, ze to se mnou nijak nezahybe, ze letenka bude stat 800 kc... Kor kdyz mam do PRG jeste 400 km a cesta tam me vyjde na 500 kc ...