FlightDetent píše:Statistiky se daji delat "na klic" velice jednoduse. Paklize chceme neco srovnavat, je to mozne, ale musi to byt podle stejne metodiky. Jednu takovou, s vypovidaci hodnotou, dela AEA ve ktere lze najit srovnani airline v nich zdruzenych a mezi ne LCC nepatri. Prosim podpor sve tvrzeni vyse necim relevantnim.
Spravne, pokud jde o statistiky AEA, tak bych jenom velmi tise naslapoval. Ano, mas pravdu, metodika AEA se lisi, a lisi se z toho duvodu, ze aerolinky sdruzene v AEA se zuby nehty brani srovnani s LCC prave v oblasti zpozdeni, a tak vymysleji ruzne metodiky, aby to srovnani bud nebylo mozne a nebo aby dopadlo lepe v jejich prospech. Aneb "Never trust statistics you didn't forge yourself"
)
S bodem dva budeme vyrizeni docela rychle, a to kdyz se podivame na realizovane lety prave v den francouzske stavky, a porovname je s letovym radem. Z Prahy do Spanelska, rekneme.
Jelikoz se tady bavime v obecne rovine srovnani zpozdeni LCC vs. legacy, prosim o nejake dlouhodobejsi srovnani namisto vypichnuti jednoho dosti netypickeho dne a situace, ke ktere dochazi parkrat do roka.
Pokud je bird strike zpracovatelny posadkou...
Opet modelujes situaci tim smerem, aby podporila tvoje zavery (= zpozdeni s LCC bude vetsi). Co kdyz bird strike
nebude zpracovatelny posadkou? Bude zpozdeni LH nutne kratsi na outstation, do ktere lita jednou denne (a prave to jedno letadlo tam je AOG)?