Tak o policii nerozhoduje vedení, ale jen kapitán!! On jediný může dát příkaz vyloučení pasažéra z přepravy. Taky je to jeho odpovědnost.....jelikož to bylo na palubě letadla (i na španělské ploše), tak se na to vztahují mezinárodní úmluvy a maďarské právo (registrace letadla), soudit se to může i v Čechách, pokud o to strany požádají, respektive jen jedna, ale to asi jim projde, protože pasažér je spotřebitel a má slabší postavení...ale i když se to bude soudit u nás, tak podle maďarského práva ...
... tohle dost prokaučovali, kdyby nedělali blbosti, tak přilítnou do KTW a namastí se na W6, protože to že mělo letadlo zpoždění a nemohlo přistát v PRG cestující zajímat moc nemusí..tím, že neseděli v sedačkách a nejednali podle instrukcí CC, tak podle mě to vyloučení z přepravy je oprávněné. A je jedno, že se domáhali svého práva letět na PRG, to jsou prostě dvě věci, bohužel je sloučili ...
...docela zajímavé by bylo, co by se stalo, kdyby během letu někdo ohlásil únos letadla

...
... Druhá věc, kterou nevím je, jestli mají aerolinky povinnost přistát na nejbližším letišti...ani nevím jestli je BRQ otevřené, ale OSR určitě ano kvůiu Cargo, ne? DRS určitě taky....takže to že letěli do KTW je jasně jejich ekonomický kalkul, že je to vyšlo nejlevněji z možných variant....což mě jako cestujícího opravdu netrápí a žalobu bych podal, jen nevím, jak je to s tou povinností...ale asi nějak jo, protože to by pak mohli letět na Kanáry a poslat je v pramicích po vodě až do Česka

BTW: Nevím, proč nanaboardovali lidi, nezavřeli v letadle (aby neplatili kompenzaci ) a pak nepočkali 3,5 hodiny na letišti a do Prahy nepřilítli v 05:00 ... letadlo stejně potřebují na druhý den v Praze a časově by to byla skoro nejlepší varianta...určitě lepší, než se trmácet z KTW a když by třeba letěli do BRQ, tak to jsou busem dvě hodiny, než to přestoupí a tak, tak minimálně hodina, a do PRG neletěli určitě ne kvůli tomu, že by tam byli 01:01, takže taky nějaký posun a tím pádem mi přijde jako jak finančně, tak časově nejlepší varianta počkat v BCN ty cca 3,5 hoďky a přiletět ráno. (Na druhou stranu nepočítám co posádka, jestli jako může letět nebo by potřebovali novou, kterou neměli, nebo by pak potřebovali novou v Praze, to do úvahy neberu, neb ty pravidla neznám

)
Aha, tak o tom přeletu KTW - PRG jsem nevěděl, to pak dává hodně smysl z pohledu Wizzu....na druhou stranu pokud by byla posádka ready, tak zase nevidím problém v tom, přilítnout do PRG v 05:00 a odlet na LTN je 06:00, pokud se nepletu....tak nevidím důvod, proč by ot mělo ovlivňovat letový plán na další den, můžeš mi to ještě víc vysvětlit, to mě zajímá... ... tak jasný, že Wizz hledal pro sebe nejoptimálnější EKONOMICKÉ řešení, v tom se shodneme
