Zrušený let a vratenie penazi?

majkomt80
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 24. 06. 2013, 17:00
Status: Offline

Zrušený let a vratenie penazi?

Příspěvekod majkomt80 » 25. 06. 2013, 21:04

Cawte mohol by mi niekto poradit zrusili mi let na 11.9. z Budapesti do Ženevy a neviem ako to bude s vratenim penazi platil som to debetnou kartou Visa.Samozrejme mi nedali ani vediet že let je zrušený zistil som to nahodou ked som sa pozeral kolko stoja letenky momentalne a zrazu tam ten let už nebol dakujem za každu radu

Jerry X
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 223
Registrován: 10. 03. 2009, 20:32
Status: Offline

Re: Zrušený let a vratenie penazi?

Příspěvekod Jerry X » 25. 06. 2013, 21:29

Určitě bych to řešil přes kontaktní centrum letecké společnosti nebo prodejce, u kterého si let kupoval.

Lkprak
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 973
Registrován: 26. 10. 2012, 15:46
Status: Offline

Re: Zrušený let a vratenie penazi?

Příspěvekod Lkprak » 25. 06. 2013, 22:24

Už tady někde padlo, že některé letecké společnosti (nevím, jestli konkrétně Wizzair) se neobtěžují s informováním cestujících o zrušeném letu hned jak bylo o zrušení rozhodnuto, ale až někdy později, nejpozději však 2 týdny před odletem (po té by podle evropských směrnic museli platit kompenzace). Tohle bude asi ten případ.
Vrácení peněz by neměl být problém. Když jsem posledně kupoval letenky přes stránky Wizzairu (jinak to snad ani nejde), tak to po mně chtělo vytvořit jakousi registraci (email+heslo), pod kterou se ukládají rezervace. Takže pokud jste něco takového taky dělal, tak se do toho konta podívat (dá se tam dostat přes kolonku My Wizz), možná už tam ta informace bude a zároveň i instrukce, jak dál postupovat.


Zpět na “Wizz Air”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti