Zrušený let a vratenie penazi?

Odpovědět
majkomt80
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 24. 06. 2013, 17:00
Stav: Offline

Zrušený let a vratenie penazi?

Příspěvek od majkomt80 »

Cawte mohol by mi niekto poradit zrusili mi let na 11.9. z Budapesti do Ženevy a neviem ako to bude s vratenim penazi platil som to debetnou kartou Visa.Samozrejme mi nedali ani vediet že let je zrušený zistil som to nahodou ked som sa pozeral kolko stoja letenky momentalne a zrazu tam ten let už nebol dakujem za každu radu


Jerry X
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 223
Registrován: 10. 03. 2009, 20:32
Stav: Offline

Re: Zrušený let a vratenie penazi?

Příspěvek od Jerry X »

Určitě bych to řešil přes kontaktní centrum letecké společnosti nebo prodejce, u kterého si let kupoval.

Lkprak
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1318
Registrován: 26. 10. 2012, 15:46
Stav: Offline

Re: Zrušený let a vratenie penazi?

Příspěvek od Lkprak »

Už tady někde padlo, že některé letecké společnosti (nevím, jestli konkrétně Wizzair) se neobtěžují s informováním cestujících o zrušeném letu hned jak bylo o zrušení rozhodnuto, ale až někdy později, nejpozději však 2 týdny před odletem (po té by podle evropských směrnic museli platit kompenzace). Tohle bude asi ten případ.
Vrácení peněz by neměl být problém. Když jsem posledně kupoval letenky přes stránky Wizzairu (jinak to snad ani nejde), tak to po mně chtělo vytvořit jakousi registraci (email+heslo), pod kterou se ukládají rezervace. Takže pokud jste něco takového taky dělal, tak se do toho konta podívat (dá se tam dostat přes kolonku My Wizz), možná už tam ta informace bude a zároveň i instrukce, jak dál postupovat.


Odpovědět