Storno rezervace?

latituda
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 05. 11. 2013, 12:50
Status: Offline

Storno rezervace?

Příspěvekod latituda » 05. 11. 2013, 13:01

Ahoj, jsem tu nova, neco jsem tu procetla, a presto bych se rada zeptala na radu a na nazor.

patek 25.10. 2013 kolem pulnoci jsem jsem si zarezervovala letenky Budapest-Goteborg.
Platbu jsem odeslala neprodlene, prehoupla se sice pulnoc, odeslano bylo v 00.14, ale podminka jednoho dne byla splnena. Jenze pak byl vikend, v pondeli statni svatek a podle vypisu se mi zauctovala transakce tedy v utery 29.10. Nasledujici den 30.10. mi penize odesly z uctu a 31.10. dle slov operatorky se pripsaly na ucet Wizz.
Presto byla rezervace zrusena a obnovu mi neudelaji. Delaji si legraci?? Vzdyt jsem splnila podminky. Na argument a nabidku zaslani faxem ci jakkoukoliv jinou cestou potvrzeni z banky, mi odpovedela, ze to neni mozne. Podle vseho se tam pani patrne jeste zaucovala, ale na vse se preptavala nekoho v pozadi - mne tam poustela hudbu, takze jsem ji neslysela.

Cely tento hovor trval 20 minut! Posilala jsem sice reklamaci pres jejich stranky, ale ze by se mi chtelo cekat kdovijak dlouho, to teda popravde ne. Myslite, ze mam zkusit zavolat navecer? A doufat, ze natrefim na nekoho "zkusenejsiho"? A jsou tam vubec navecer? Uz jsem tam volala pred par dny, cekala jsem 8 minut, ze pry jsem prvni na rade a nakonec mi to sami tipli.

povim vam, dost blba tahle prvni zkusenost :/

dekuji za rady

Robert
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1098
Registrován: 21. 10. 2003, 19:55
Bydliště: Praha
Status: Offline

Re: storno rezervace?

Příspěvekod Robert » 05. 11. 2013, 14:13

latituda píše:Cely tento hovor trval 20 minut!


Víš, že hovor na call centrum je zpoplatněn 14 Kč/min?

latituda
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 05. 11. 2013, 12:50
Status: Offline

Re: storno rezervace?

Příspěvekod latituda » 05. 11. 2013, 14:25

Robert píše:
latituda píše:Cely tento hovor trval 20 minut!


Víš, že hovor na call centrum je zpoplatněn 14 Kč/min?


Samozrejme, ze vim, zrejme proto je jen u te jedne vety vykricnik. Jestli teda jeste nekdo v dnesni dobe zna vyznam interpunkcnich znamenek. Njesi ty nahodou taky od Wizz? :clap:

Spis by me zajimalo, co s tou situaci. Nechapu, proc to nekomu v klidu uznaji, i kdyz zaplati az po trech, ctyrech dnech, jak jsem se tu docetla a tomu, kdo zaplati obratem, ukazou prostrednik.

VanillA
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 321
Registrován: 22. 02. 2009, 11:57
Status: Offline

Re: Storno rezervace?

Příspěvekod VanillA » 05. 11. 2013, 14:44

Jsi docela ostra na to, ze tu jsi chvilku.

Pokud se chces vyhnout moznym problemum s prevodem, tak mas platit kartou. Proc si neudelas rezervaci novou?

Robert
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1098
Registrován: 21. 10. 2003, 19:55
Bydliště: Praha
Status: Offline

Re: storno rezervace?

Příspěvekod Robert » 05. 11. 2013, 15:13

latituda píše:
Robert píše:
latituda píše:Cely tento hovor trval 20 minut!


Víš, že hovor na call centrum je zpoplatněn 14 Kč/min?


Samozrejme, ze vim, zrejme proto je jen u te jedne vety vykricnik. Jestli teda jeste nekdo v dnesni dobe zna vyznam interpunkcnich znamenek. Njesi ty nahodou taky od Wizz? :clap:

Spis by me zajimalo, co s tou situaci. Nechapu, proc to nekomu v klidu uznaji, i kdyz zaplati az po trech, ctyrech dnech, jak jsem se tu docetla a tomu, kdo zaplati obratem, ukazou prostrednik.


Přesně jak píše Vanilla, máš platit kartou a máš to vyřešené. Wizz Air má asi nějaký systém, který automaticky ruší rezervace po třech dnech bez ohledu, jestli je v ČR státní svátek. Jinak "dobrý" úvod na fóru. Z Wizzu nejsem, ty zjevně nezajímá, co si o nich lidi píšou.

latituda
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 05. 11. 2013, 12:50
Status: Offline

Re: storno rezervace?

Příspěvekod latituda » 05. 11. 2013, 19:06

no jo, tak ze tu jsem chvili neznamena, ze je mi 10, a ze kdyz tu prosim o radu nebo pomoc, tak dostanu (aspon z meho pohledu) takovou uplne offtopic odpoved, jestli vim, jak drahou tu infolinku maji. Zvlast, kdyz jsem se na toto neptala. Tot vse k te moji reakci. Prislo mi to opravdu tak trochu vysmesny, jak kdybych byla uplnej blbecek. :crazy: :biggrin: a at si kdo chce mysli, co chce, tak nejsem :wink:
a kdyz si k tomu pripocitate cerstvost nakrknuti po rozhovoru s pani (navic za 14 Kc/min, ze :) )
pristouchlo to taky svoje.

Diky za informaci s tou platbou kartou, uz jsem si to rikala tisickrat behem dneska sama. Zrejme mam duvod takto neplatit - respektive mi to neprislo bezpecne. To je asi spis tema na dalsi vlakno.

Bohuzel ale ani to stale neresi ten muj problem. Proc to nekomu uznaji a nekomu ne. Z principu me tohle proste vytaci. A co pripadne muzu delat, aby mi to obnovili. Prijde mi to opravdu na hlavu :eh:

Nic proti nikomu z vas.

Avathar
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 132
Registrován: 29. 07. 2009, 07:43
Pohlaví: muž
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Storno rezervace?

Příspěvekod Avathar » 06. 11. 2013, 10:58

Naopak, platba kartou je bezpečnější, protože v případě krachu/problémů letecké společnosti platbu kartou vyreklamuješ (u visy/MC), platbu převodem nevyreklamuješ.

Zulu Charlie
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 242
Registrován: 19. 02. 2008, 19:13
Bydliště: letadla do OSR mi občas létají nad hlavou
Status: Offline

Re: Storno rezervace?

Příspěvekod Zulu Charlie » 06. 11. 2013, 19:17

latituda:

V každém případě bych jim poslal kopii transakce a chtěl peníze zpět. Jednou (před 2 roky) se mi stalo něco podobného a peníze mi vrátili. Klasická reklamace + kód rezervace + kopie transakce.

Držím palce.

Zdenek
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1293
Registrován: 27. 02. 2003, 11:37
Status: Offline

Re: storno rezervace?

Příspěvekod Zdenek » 07. 11. 2013, 20:54

latituda píše:no jo, tak ze tu jsem chvili neznamena, ze je mi 10, a ze kdyz tu prosim o radu nebo pomoc, tak dostanu (aspon z meho pohledu) takovou uplne offtopic odpoved, jestli vim, jak drahou tu infolinku maji. Zvlast, kdyz jsem se na toto neptala. Tot vse k te moji reakci. Prislo mi to opravdu tak trochu vysmesny, jak kdybych byla uplnej blbecek. :crazy: :biggrin: a at si kdo chce mysli, co chce, tak nejsem :wink:

Při vší úctě řešit tuto věc 20 minut ... Mimo jiné jsi zde přehlídla normální otázku co Ti brání udělat rezervaci znovu a tu původní vyreklamovat?
Jinak se to již řešilo zde
viewtopic.php?f=53&t=6368
Na stránce wizzu jasně píší:
Platba musí být provedena do 1 bankovního dne po provedení rezervace. V opačném případě bude zrušena.
Asi největší problém bych viděl v tom, že Maďaři 28.10. nezákládali samostatný stát, takže u nich byl normální pracovní den a systém nepochopil, že u nás nikoli.
To že operátor inforlinky nemůže rezervaci vrátit chápu, to by každý pak zkoušel.


Zpět na “Wizz Air”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host