Danube wings

SkyEurope Airlines * Seagle Air * Slovenské Aerolinie * Air Slovakia
Odpovědět
dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Příspěvek od dider »

Q400 je to nejlepsi co se da v soucasnosti koupit a kdo je vlastni, disponuje velkou konkurencni vyhodou. ATRko neni spatna volba, ale bohuzel proti Q400 je pomale a na delsich linkach nedokaze Jet nahradit. Q400 je idealni nahradel letadel jako ARJ nebo F70, ale pri soucasnych cenach ropy dokaze nahradit i 735(6) nebo F100.


odar
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 95
Registrován: 21. 01. 2008, 21:09
Oblíbené typy letadel: A330, B747,
Pohlaví: muž
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od odar »

Atr-72 vo farbach Danube Wings :)

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2863
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Příspěvek od alesesl »

odar píše:Atr-72 vo farbach Danube Wings :)


me prijdou ty barvy jako jedna z tech italskych spolecnosti Belle air nebo tak neco.

Robert
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1394
Registrován: 21. 10. 2003, 19:55
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Příspěvek od Robert »

alesesl píše:
odar píše:Atr-72 vo farbach Danube Wings :)


me prijdou ty barvy jako jedna z tech italskych spolecnosti Belle air nebo tak neco.


Mě to trochu připomíná Aer Arann - www.airliners.net/photo/Aer-Arann/ATR-A ... 1354666/L/

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4080
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od HighFlyer »

Kazdy zabarveni nekomu pripomina nejaky jiny zabarveni. To vubec neresim.

Jsem zadostiv uplne jinych informaci: Kam budou litat, odkdy, jak casto a za kolik.


airxxxx
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 145
Registrován: 10. 05. 2005, 16:43
Stav: Offline

Příspěvek od airxxxx »

HighFlyer píše:Kazdy zabarveni nekomu pripomina nejaky jiny zabarveni. To vubec neresim.

Jsem zadostiv uplne jinych informaci: Kam budou litat, odkdy, jak casto a za kolik.

Presne info sa este urcite nedozvies.Momentalne ma prist prva masina.(kazdym dnom).Lietat sa ma Slovensko-KSC,TAT.... do BTS.Destinacie v Chorvatsku zBTS,ale udajne i z BRQ .Vtom Chorvatsku by to mali byt niektore male letiska nie Split atd.Maju mat 2xATR72 a za par mesiacov udajne este ATR42.
Momentalne ti asi nikto neposkytne presne info.Low cost to nebude.Nadruhej strane ceny "pri zdi " su nutne inak to nema sancu.

Inac by som sa rad vyjadril k predoslemu prispevku ohladne Q400.Urcite to nieje najlacnejsi stroj a tak jednoznacne usudky o jeho ekonomike-to asi si nasprtal propagacnu prirucku od Bombardiera.Pokial by to tak bolo ako dotycny tvrdi kazdy by mal lenQ400,ale tak trivialna tato zalezitost nieje. :idea:

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4080
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od HighFlyer »

airxxxx píše:Momentalne ma prist prva masina.(kazdym dnom).Lietat sa ma Slovensko-KSC,TAT.... do BTS.

No tak jak uz jsem psal, na BTS-KSC ma SkyE celkem deravej letovej rad a je tam misto na poskytunti daleko lepsich casu (protoze pri blizsim prozkoumani letovyho radu je jasne videt, ze neni stavenej podle toho, kdy cestujici potrebujou cestovat mezi Blavou a Kosicema, ale podle toho, kdy a kde SkyEurope zrovna potrebuje svoje masiny).

Destinacie v Chorvatsku zBTS,ale udajne i z BRQ.

To ale predpokladam az na sezonu 2009. Letos uz jsou karty rozdany a vetsina tech, kteri chteli do HR letet, uz maji koupeny letenky od SkyE. Prichazet s tim v druhe polovine turisticke sezony, resp. na jejim konci, bych povazoval za velmi nerozumne.

Vtom Chorvatsku by to mali byt niektore male letiska nie Split atd.

Ano, to je krok spravnym smerem, predpokladam ze jde o ostrov Losinj nebo Brac (nebo o oba) prekvapuje me, ze si toho jeste nikdo (CSA) nevsiml, z Rakouska (a to nejen z VIE) tam litaji chartery A.Arrows a z Nemecka tusim Augsburg Airways. Vyhoda je, ze jim tam nemuze vlezt zadnej low-cost, protoze tam neni dostatecne dlouha draha na B737/A320.

Pak jeste nikdo z Ceska ani Slovenska nelita do Puly a Rijeky, ale to je docela blizko autem a jak vime, nasi koupaci maji zvlastni masochistickou zalibu tvrdnout v sestihodinovych zacpach na rakouskych dalnicich.

Maju mat 2xATR72 a za par mesiacov udajne este ATR42.

To je celkem dost letadel na celkem malo destinaci :)

Osobne bych tipoval jeste STR a ZRH, protoze to byvaly dobre vydelecne destinace SkyE nez prislo udernicke rozhodnuti zbavit se Embraeru a jit pouze cestou B737.

Inac by som sa rad vyjadril k predoslemu prispevku ohladne Q400. Urcite to nieje najlacnejsi stroj a tak jednoznacne usudky o jeho ekonomike-to asi si nasprtal propagacnu prirucku od Bombardiera.

Ale no tak. To mne dost krivdis. Mel jsem moznost nahlednout do ekonomickych vysledku nekolika spolecnosti, ktere provozuji ciste jenom ATR (treba Aer Arann) nebo u nichz ATR tvori vetsinu flotily. A muzu rict, ze ty vysledky nejsou zadnej tuzex, zadna hitparada. Naopak Flybe, u nichz je Q400 pateri flotily, je v soucasnosti jedna z nejziskovejsich leteckych spolecnosti v Evrope.

Pokial by to tak bolo ako dotycny tvrdi kazdy by mal lenQ400,ale tak trivialna tato zalezitost nieje.

No samozrejme ze kazdy nema jenom Q400. Ale ted to vypada, ze kdo ho ma, tak dobre vydelava, a kdo ma ATR, tak vydelava malo nebo vubec :oops:

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Re: Danube wings

Příspěvek od MS743 »

Cherokee píše:
airxxxx píše:
odar píše:Nova spolocnost na Slovensku http://www.danubewings.com/

Ano je to nova let spoločnost.2XATR72.Posadky su uz na vycviku u ČSA.
Pravdepod. pravidelky z BTS do Poprad,Košice a niekam na Jadran,ale to asi ukaze este cas.

... a ja ako vzdy drzim palce. :)


hodne stesti.. je hezke videt zd letectvi jeste ma sanci se rozvijet na slovensku.... at nekdo pak napise trip report

VÍTĚZSLAV
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 815
Registrován: 19. 10. 2003, 15:42
Bydliště: Plzeň
Stav: Offline

Příspěvek od VÍTĚZSLAV »

Možná je to subjektivní pocit, ale nemáte dojem, že na Slovensku je na počet letadel neobvykle malý počet linek?? Nemyslím teď vůbec na NE, ale třeba kdykoliv jsem byl v Bratislavě, většina letadel Air Slovakia stála odstavená na ploše. Podobný pocit mám i ze Seaglu - přiletět do PRG, otočit jednu Mallorku a zase odletět, může se to vyplatit??
Stejně tak Danube - na dvě letadla by podle mě měli točit 6rotací denně. Ale kam??

stenli737
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 21. 02. 2008, 19:48
Stav: Offline

Příspěvek od stenli737 »

VÍTĚZSLAV píše:Možná je to subjektivní pocit, ale nemáte dojem, že na Slovensku je na počet letadel neobvykle malý počet linek?? Nemyslím teď vůbec na NE, ale třeba kdykoliv jsem byl v Bratislavě, většina letadel Air Slovakia stála odstavená na ploše. Podobný pocit mám i ze Seaglu - přiletět do PRG, otočit jednu Mallorku a zase odletět, může se to vyplatit??
Stejně tak Danube - na dvě letadla by podle mě měli točit 6rotací denně. Ale kam??


A kam podla teba Seagle odlieta ? Ak odlieta zarabat je to hadam len dobre, alebo by mal radsej stat na zemi ?
Parkovat do BTS rozhodne nie, ak nie su lietadla vyuzite na charter letoch lietaju ad-hoc lety po celej Europe.

Martin Horucka
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 294
Registrován: 17. 05. 2007, 14:03
Stav: Offline

Příspěvek od Martin Horucka »

stenli737 píše:
VÍTĚZSLAV píše:Možná je to subjektivní pocit, ale nemáte dojem, že na Slovensku je na počet letadel neobvykle malý počet linek?? Nemyslím teď vůbec na NE, ale třeba kdykoliv jsem byl v Bratislavě, většina letadel Air Slovakia stála odstavená na ploše. Podobný pocit mám i ze Seaglu - přiletět do PRG, otočit jednu Mallorku a zase odletět, může se to vyplatit??
Stejně tak Danube - na dvě letadla by podle mě měli točit 6rotací denně. Ale kam??


A kam podla teba Seagle odlieta ? Ak odlieta zarabat je to hadam len dobre, alebo by mal radsej stat na zemi ?
Parkovat do BTS rozhodne nie, ak nie su lietadla vyuzite na charter letoch lietaju ad-hoc lety po celej Europe.


Taky jsem uz nad tim premyslel...kam se da z BTS se dvema ATRama litat, aby byli dostatecne vytizeny??

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4080
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od HighFlyer »

Martin Horucka píše:Taky jsem uz nad tim premyslel...kam se da z BTS se dvema ATRama litat, aby byli dostatecne vytizeny??


Presne tohoto jsem si taky vsiml a narazel na to v par mych predhozich prispevcich...

A navic to nemaji byt ATR dve, ale tri...

dell
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1243
Registrován: 17. 11. 2006, 23:07
Stav: Offline

Příspěvek od dell »

tož žádné pravidelky zpočátku, ale vyloženě jen chartery, takže uvahy o tom jak budou konkurovat SKY mezi KSC a BTS jsou plané ;-) První práce by mělo bejt cca měsíční pendlování mezi BUD a Kazakstánem....na podzim druhá ATR 72, možná verze 500 :)

airxxxx
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 145
Registrován: 10. 05. 2005, 16:43
Stav: Offline

Příspěvek od airxxxx »

HighFlyer píše:
Martin Horucka píše:Taky jsem uz nad tim premyslel...kam se da z BTS se dvema ATRama litat, aby byli dostatecne vytizeny??


Presne tohoto jsem si taky vsiml a narazel na to v par mych predhozich prispevcich...

A navic to nemaji byt ATR dve, ale tri...


Prepac High flyer, ale bez urazky,toto je velmi vseobecna debata o novej
let. spoločnosti.Ovsem s Teba mam dojem absolutneho "brouka pytlika",
ktory vsade bol,vsetko videl a od vseho ma kliče.
To porovnanie ATR a Q400-ako Ti ukazuju vsetky let.spoločnosti svoje ekonomike analyzy-ä teda vysledok je jednoznacny kto ma Q400 tak vyhrava no ... :lol: .....prosim Vas ludia prestante tu uz dopodrobna analyzovat veci o ktorych tu na fore nikto nic nevie a obchodnici s Danube wings Vam podrobne na tomto fore teraz svoje zamery vysvetlovat nebudu.Kazdy ma pravo na svoj nazor t.j. pravda,ale nemam rad formu "knižecich rad z hradu".Ani ja nie som odbornik a neosobujem si narok na absolutnu pravdu. Zkratka trochu nadhlad a nohy v teple...

kuba.biker
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Příspěvky: 2109
Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
Stav: Offline

Příspěvek od kuba.biker »

ATR 72 z BUD do Kazachstánu??? :shock: Tak tady se asi někdo zbláznil... :roll: je to zhruba 4000 km, játro má dolet zhruba 1500 km (=se všemi pax to je tak na tři mezipřistání..), to se tedy nedivím, že budou potřebovat hned tři letadla :lol:


Odpovědět