Slovenské aerolínie

SkyEurope Airlines * Seagle Air * Slovenské Aerolinie * Air Slovakia
Odpovědět
FL330
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 686
Registrován: 19. 07. 2003, 14:39
Bydliště: BTS
Stav: Offline

Slovenske Aerolinie

Příspěvek od FL330 »

AUA neni 100% vlastnik, ale ma vacsinu. Neviem presne, kolko percent maju, ale je to vyse 60.


yhnatko
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 138
Registrován: 15. 07. 2005, 23:37
Bydliště: Bratislava
Stav: Offline

Slovenske Aerolinie

Příspěvek od yhnatko »

AUA vlastní 62% Slovak Airlines, ale načo im to je, to mi ostáva záhadou.
Park Air Slovakia tvorí momentálne jedna B737-200 a už len jedna B757.

FL330
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 686
Registrován: 19. 07. 2003, 14:39
Bydliště: BTS
Stav: Offline

Slovenske Aerolinie

Příspěvek od FL330 »

Fiha.. kedy a ktorej 757 sa zbavili? Tipujem, ze SNA, lebo DGK som nedavno videl.

RM
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 268
Registrován: 04. 06. 2003, 10:15
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Slovenske Aerolinie

Příspěvek od RM »

zbavili sa DGK, vyprsala lizingova zmluva, v aprili by mala prist ina 752 (v kuloaroch sa vravi, ze mozno dojde aj 762, ale to pochybujem, jedine, ze by si zobrali tu ex - Slovak Airlines OM - NSH ;-)).
Inac, slovenske cez tuto zimu lietaju aj dva tyzdenne chartre BTS - HRG a ad - hoc napr. minuly tyzden leteli par letov pre CentralWings, takze nieco, aj ked malo cez zimu lietaju. Ako uz bolo povedane ziskovy nie su, ale jedina ziskova spolocnost na Slovensku ktora tu je, alebo kedy bola je Air Slovakia, Sky ma vysoke dlhy, Slovenskym sa od prichodu AUA znizili, ale nie je to bohvieco, Seagle meni manazment skoro kazdy druhy mesiac...
K obsadenosti liniek 6Q, BRU ma naozaj load - factor okolo 35% (jedine v pondelok rano a vo stvrtok vecer resp. piatok rano je to okolo 70%, cez letne prazdniny iba okolo 10%, par krat sa v lete stalo, ze letelo 5 - 6 pasazierov, ked ich bolo nad 20, tak sa vsetci vytesovali). Avsak Moskva po spiatocnej redukcii v lete na styri lety tyzdenne sa chyta, v juli - septembri bola obsadenost okolo 80% a pokial viem teraz v zime je to okolo 65%, co nie je najhorsie. navyse treba brat do uvahy, ze jeden biznis je ako keby leteli 4 economy, co sa ceny tyka. Chartre su samozrejme vzdy plne...

Tupolev134
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 54
Registrován: 19. 03. 2013, 17:19
Bydliště: Košice
Stav: Offline

Re: Slovenské aerolínie

Příspěvek od Tupolev134 »

Prehrabával som sa v starých veciach a našiel som toto:
Přílohy
OM-AAA
OM-AAA
OM-AAA.jpg (93.18 KiB) Zobrazeno 9566 x


jencik
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 825
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: SIN
Stav: Offline

Re: Slovenské aerolínie

Příspěvek od jencik »

Tymto som mal tu cest sa preletiet. :angel:

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3145
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Slovenské aerolínie

Příspěvek od Fabo »

Ja som svoju moznost premrhal. Bal som sa letiet sam lietadlom... No zas, bol som decko, beztak by som z toho vela nemal.

SLL som este (tesne) stihol, ale uz 733.

Tupolev134
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 54
Registrován: 19. 03. 2013, 17:19
Bydliště: Košice
Stav: Offline

Re: Slovenské aerolínie

Příspěvek od Tupolev134 »

Za mňa tiež iba jedna spiatočná cesta SLL z Košíc do Burgasu B733, ale v 98-om ako decko som letel s Tu-134A David od spoločnosti Air Transport Europe na Korfu. Sedeli sme úplne vpredu, kde prvé dva rady sedačiek boli otočené oproti sebe ako vo vlaku s rozkladacím stolíkom uprostred. Povestné Tučko ma trochu sklamalo v zmysle, že pod Tučkom som si predstavoval riadne veľké a široké lietadlo. Ale let ináč v pohode, niekde na nete sa ešte dajú dohľadať fotky tohto lietadla, myslím že ATE ich potom odpredala do Estónska :(


Odpovědět