Slovenské aerolínie
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 686
- Registrován: 19. 07. 2003, 14:39
- Bydliště: BTS
- Stav: Offline
Slovenske Aerolinie
AUA neni 100% vlastnik, ale ma vacsinu. Neviem presne, kolko percent maju, ale je to vyse 60.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 138
- Registrován: 15. 07. 2005, 23:37
- Bydliště: Bratislava
- Stav: Offline
Slovenske Aerolinie
AUA vlastní 62% Slovak Airlines, ale načo im to je, to mi ostáva záhadou.
Park Air Slovakia tvorí momentálne jedna B737-200 a už len jedna B757.
Park Air Slovakia tvorí momentálne jedna B737-200 a už len jedna B757.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 686
- Registrován: 19. 07. 2003, 14:39
- Bydliště: BTS
- Stav: Offline
Slovenske Aerolinie
Fiha.. kedy a ktorej 757 sa zbavili? Tipujem, ze SNA, lebo DGK som nedavno videl.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 268
- Registrován: 04. 06. 2003, 10:15
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Slovenske Aerolinie
zbavili sa DGK, vyprsala lizingova zmluva, v aprili by mala prist ina 752 (v kuloaroch sa vravi, ze mozno dojde aj 762, ale to pochybujem, jedine, ze by si zobrali tu ex - Slovak Airlines OM - NSH ).
Inac, slovenske cez tuto zimu lietaju aj dva tyzdenne chartre BTS - HRG a ad - hoc napr. minuly tyzden leteli par letov pre CentralWings, takze nieco, aj ked malo cez zimu lietaju. Ako uz bolo povedane ziskovy nie su, ale jedina ziskova spolocnost na Slovensku ktora tu je, alebo kedy bola je Air Slovakia, Sky ma vysoke dlhy, Slovenskym sa od prichodu AUA znizili, ale nie je to bohvieco, Seagle meni manazment skoro kazdy druhy mesiac...
K obsadenosti liniek 6Q, BRU ma naozaj load - factor okolo 35% (jedine v pondelok rano a vo stvrtok vecer resp. piatok rano je to okolo 70%, cez letne prazdniny iba okolo 10%, par krat sa v lete stalo, ze letelo 5 - 6 pasazierov, ked ich bolo nad 20, tak sa vsetci vytesovali). Avsak Moskva po spiatocnej redukcii v lete na styri lety tyzdenne sa chyta, v juli - septembri bola obsadenost okolo 80% a pokial viem teraz v zime je to okolo 65%, co nie je najhorsie. navyse treba brat do uvahy, ze jeden biznis je ako keby leteli 4 economy, co sa ceny tyka. Chartre su samozrejme vzdy plne...
Inac, slovenske cez tuto zimu lietaju aj dva tyzdenne chartre BTS - HRG a ad - hoc napr. minuly tyzden leteli par letov pre CentralWings, takze nieco, aj ked malo cez zimu lietaju. Ako uz bolo povedane ziskovy nie su, ale jedina ziskova spolocnost na Slovensku ktora tu je, alebo kedy bola je Air Slovakia, Sky ma vysoke dlhy, Slovenskym sa od prichodu AUA znizili, ale nie je to bohvieco, Seagle meni manazment skoro kazdy druhy mesiac...
K obsadenosti liniek 6Q, BRU ma naozaj load - factor okolo 35% (jedine v pondelok rano a vo stvrtok vecer resp. piatok rano je to okolo 70%, cez letne prazdniny iba okolo 10%, par krat sa v lete stalo, ze letelo 5 - 6 pasazierov, ked ich bolo nad 20, tak sa vsetci vytesovali). Avsak Moskva po spiatocnej redukcii v lete na styri lety tyzdenne sa chyta, v juli - septembri bola obsadenost okolo 80% a pokial viem teraz v zime je to okolo 65%, co nie je najhorsie. navyse treba brat do uvahy, ze jeden biznis je ako keby leteli 4 economy, co sa ceny tyka. Chartre su samozrejme vzdy plne...
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 54
- Registrován: 19. 03. 2013, 17:19
- Bydliště: Košice
- Stav: Offline
Re: Slovenské aerolínie
Prehrabával som sa v starých veciach a našiel som toto:
- Přílohy
-
- OM-AAA
- OM-AAA.jpg (93.18 KiB) Zobrazeno 9821 x
Re: Slovenské aerolínie
Tymto som mal tu cest sa preletiet.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3160
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Slovenské aerolínie
Ja som svoju moznost premrhal. Bal som sa letiet sam lietadlom... No zas, bol som decko, beztak by som z toho vela nemal.
SLL som este (tesne) stihol, ale uz 733.
SLL som este (tesne) stihol, ale uz 733.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 54
- Registrován: 19. 03. 2013, 17:19
- Bydliště: Košice
- Stav: Offline
Re: Slovenské aerolínie
Za mňa tiež iba jedna spiatočná cesta SLL z Košíc do Burgasu B733, ale v 98-om ako decko som letel s Tu-134A David od spoločnosti Air Transport Europe na Korfu. Sedeli sme úplne vpredu, kde prvé dva rady sedačiek boli otočené oproti sebe ako vo vlaku s rozkladacím stolíkom uprostred. Povestné Tučko ma trochu sklamalo v zmysle, že pod Tučkom som si predstavoval riadne veľké a široké lietadlo. Ale let ináč v pohode, niekde na nete sa ešte dajú dohľadať fotky tohto lietadla, myslím že ATE ich potom odpredala do Estónska