PV píše:Jinak airshow není výsada pouze NG. Dá se instalovat třeba do Dakoty - ale stojí to dost peněz.
To já vím, jde jen o to, že Dakotu nikdo neprezentuje jako moderní stroj.
..no co si budeme povídat, -700 narozdíl od -500 je opravdu podstatně modernější stroj,ačkoliv to obyčejný cestující těžko pozná....ony ty změny jsou laikům docela ukryty , lepší avionika, nové křídlo, jiné motory podstatně lepší ekonomika provozu.....a to i bez air show
Já to, samozřejmě, vím, ale nejdůležitější je, aby to poznal cestující.
PV píše:Jinak airshow není výsada pouze NG. Dá se instalovat třeba do Dakoty - ale stojí to dost peněz.
To já vím, jde jen o to, že Dakotu nikdo neprezentuje jako moderní stroj.
..no co si budeme povídat, -700 narozdíl od -500 je opravdu podstatně modernější stroj,ačkoliv to obyčejný cestující těžko pozná....ony ty změny jsou laikům docela ukryty , lepší avionika, nové křídlo, jiné motory podstatně lepší ekonomika provozu.....a to i bez air show
Já to, samozřejmě, vím, ale nejdůležitější je, aby to poznal cestující.
cestujícího hlavně zajímá jak se relativně za co nejmenší peníz přepraví z bodu A do bodu B a nejlépe se slušnou společností.... jak je známo tak ono 80% cestujících ani netuší jestli letí Airbusem nebo Boeingem, no a ještě je zatěžuj tím jestli je to -500 a nebo -700
Cestující u Smartu třeba teď s povděkem kvituje,že dostane housku se salámem grátis. A že to nemá winglety je mu buřt To je akce z posledního týdne - zatím poslední výstřel v přestřelce se SKY.
PV píše:Cestující u Smartu třeba teď s povděkem kvituje,že dostane housku se salámem grátis. A že to nemá winglety je mu buřt To je akce z posledního týdne - zatím poslední výstřel v přestřelce se SKY.
Chuť a konzistence je individuální záležitost každé jednotlivé housky, protože například dnes ráno letěli moji přátelé s SW PRG-CDG a říkali, že to nebylo špatné.
Thisway píše:Takhle vidím ten rozdíl pro cestujícího opravdu téměř jen ve wingletech. "Ty letadla maj nějaký vohnutý křídla nebo co, ale jinak mi přídou skoro stejný"
a normální cestují stejně neví co to tam na tom konci toho křídla je, jak se to menuje a už většinou vůbec neví k čemu slouží.
Pokud si ovsem vubec vsimnou ze na konci toho kridla "neco vohnutyho" je
Thisway píše:Já myslím, že winglety jso důležitým doplňkem letadla z estetického hlediska- jen tak zvenku cestující pozná, že " to letadlo je nějaký jiný..."
My to pozname, ale znam spoustu lidi kteri se na letadlo jako takove ani nepodivaji... A pokud nelitaji casto, tak si ani neuvedomi ze je na kridle neco "divneho"...
Nezapomen ze my jsme letadly postizeni, tudiz vidime kazdou drobnost a tak winglety jsou pro nas naprosto neprehlednutelne
To jistě , ale winglety jsou něco jako tunning na autě. Nemusím být automobilový odborník, abych poznal, že tohle auto je trochu jiné, než to, co má můj soused. Já myslím, že když si lidé všimnou wingletů , jakože předpokládám, že si jich alespoň všimne každý, vůbec bych se nedivil, kdyby jej pokládal za estetické vylepšení..........
Thisway píše:To jistě , ale winglety jsou něco jako tunning na autě. Nemusím být automobilový odborník, abych poznal, že tohle auto je trochu jiné, než to, co má můj soused. Já myslím, že když si lidé všimnou wingletů , jakože předpokládám, že si jich alespoň všimne každý, vůbec bych se nedivil, kdyby jej pokládal za estetické vylepšení..........
oni winglety na letadle nejsou z důvodu tuningu,mají tam jiné opodstatnění.....nehledě na to,že můžeš mít i 737-300 s winglety no a zase poznáš prd,jestli je to nový nebo starý stroj...
Thisway píše:To jistě , ale winglety jsou něco jako tunning na autě. Nemusím být automobilový odborník, abych poznal, že tohle auto je trochu jiné, než to, co má můj soused. Já myslím, že když si lidé všimnou wingletů , jakože předpokládám, že si jich alespoň všimne každý, vůbec bych se nedivil, kdyby jej pokládal za estetické vylepšení..........
Ja mam prave jine zkusenosti - znam v okoli dost lidi kteri (by) si toho vazne nevsimli - to "by" je v zavorce umyslne, u nekterych jsem to testoval na fotkach (teba pritelkyne, a to uz je ode mne v letadlech celkem vycepovana ) a rozhodne si nevsimli niceho zvlastniho... Dost lidi ani na letisti po letadlech nekouka, dojde ke gatu, pocka na nastup, v letadle vezme noviny/knihu/jidlo a piti a co je na kridlech je vubec nezajima...
BTW kdyz uz mluvime o tom, ceho si vsimnou a nevsimnou lidi, nedavno mne prekvapil jeden znamy, ktery pracuje na Ruzyni a pohybuje se hodne u letadel - bavili jsme se o 747 a byl dost prekvapeny ze ma 4 hlavni podvozkove nohy a ne 2 jako ostatni letadla
Coz je (resp. byla) podle mne vec ktere si clovek taky vsimne (i kdyz asi ne normalni cestujici, ale clovek z provozu jo)...
P.T. píše:BTW kdyz uz mluvime o tom, ceho si vsimnou a nevsimnou lidi, nedavno mne prekvapil jeden znamy, ktery pracuje na Ruzyni a pohybuje se hodne u letadel - bavili jsme se o 747 a byl dost prekvapeny ze ma 4 hlavni podvozkove nohy a ne 2 jako ostatni letadla Coz je (resp. byla) podle mne vec ktere si clovek taky vsimne (i kdyz asi ne normalni cestujici, ale clovek z provozu jo)...
pokud se pohybuje v hale na úrovni horní paluby,tak si skutečně nemusí všimnout kolik nohou je pod trupem
P.T. píše:BTW kdyz uz mluvime o tom, ceho si vsimnou a nevsimnou lidi, nedavno mne prekvapil jeden znamy, ktery pracuje na Ruzyni a pohybuje se hodne u letadel - bavili jsme se o 747 a byl dost prekvapeny ze ma 4 hlavni podvozkove nohy a ne 2 jako ostatni letadla Coz je (resp. byla) podle mne vec ktere si clovek taky vsimne (i kdyz asi ne normalni cestujici, ale clovek z provozu jo)...
pokud se pohybuje v hale na úrovni horní paluby,tak si skutečně nemusí všimnout kolik nohou je pod trupem