Tech. problemy?
Tech. problemy?
Uz je to tady... Poprve NE v Praze zaskocila zavada a museli odstavit letadlo. Docela prekerka , kdyz tady nemaji tech. zazemi a nahr dily . Nekdy si udajne pujcujou i naradi. Docela amaterizmus... Nemyslite? Aerotech nebo jak si rikaji ... Fakt odvaha provozovat nekolik stroju , bez nahr.dilu, vybaveni a spolehat se, ze se nic nepos..e
Re: Tech. problemy?
Fantomas píše:Uz je to tady... Poprve NE v Praze zaskocila zavada a museli odstavit letadlo. Docela prekerka , kdyz tady nemaji tech. zazemi a nahr dily . Nekdy si udajne pujcujou i naradi. Docela amaterizmus... Nemyslite? Aerotech nebo jak si rikaji ... Fakt odvaha provozovat nekolik stroju , bez nahr.dilu, vybaveni a spolehat se, ze se nic nepos..e
ale ale,nějak do té údržby vidíš:)......závada to není první a ani poslední,a jelikož sklad s ND je na Slovensku,tak to občas je náročnější....
Fantomas: zkus napsat i nejake detaily...jedna zavada uz byla a to tusim 10.5., tehdy museli jak pise Pavel dovezt dil z BA. Mas predstavu o cene nahradnich dilu? To moc nejde mit na kazdem letisti dily na pul Boeingu....
Tohle se stava kazde spolecnosti...Z toho prispevku spis zavani nelibost k NE? Nebo nejses nejkaky redaktor? Blesk, Idnes, nebo tak?
Tohle se stava kazde spolecnosti...Z toho prispevku spis zavani nelibost k NE? Nebo nejses nejkaky redaktor? Blesk, Idnes, nebo tak?
dider píše:Fantomas: zkus napsat i nejake detaily...jedna zavada uz byla a to tusim 10.5., tehdy museli jak pise Pavel dovezt dil z BA. Mas predstavu o cene nahradnich dilu? To moc nejde mit na kazdem letisti dily na pul Boeingu....
Tohle se stava kazde spolecnosti...Z toho prispevku spis zavani nelibost k NE? Nebo nejses nejkaky redaktor? Blesk, Idnes, nebo tak?
Jestli mam prehled o cene dilu? NE!! Nejsem od letadel. Vim ze nejde mit dily na pul letadla ale pokavad je PRAHA jejich zakladna tak by tady krome zarovek a pneu bylo vhod mit i neco navic. Ne jenom rebrik a hadr. viz udrzba Helios ... atd
Proc by si v PRG a nebo i v jinych bazich mimo BTS melo SKY drzet sklady nahradnich dilu? Vzdyt z centralniho skladu dilu v BTS je to cca do 4-5 hodin autem do kterekoliv baze SKY... Na zacatku diskuze tady padlo neco o amaterizmu - to bych v zadnem pripade netvrdil - Aerotech jsou kluci od Fischera a to jsou hodne dobri mechanici.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1066
- Registrován: 19. 02. 2005, 14:17
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Fantomas: Které díly tady mají mít? Dá se předpovědět,co se podělá?? V tomto případě šlo o hydraulickou pumpu. U Fischera první odešla asi po sedmi letech(rocích). Tady to prostě byla smůla.To prostě neovlivníš.
Z BTS přiletělo jiné letadlo,které odvezlo lidi místo letadla porouchaného. Šlo jen o pár hodin zpoždění tak co?
Z BTS přiletělo jiné letadlo,které odvezlo lidi místo letadla porouchaného. Šlo jen o pár hodin zpoždění tak co?
Ja jsem vcera v Barcelone tech par hodin cekal. Uz na chek in desku se stalo hodinu nez zacali odbavovat. Potom posunuli odlet z 15:00 na 17:00 , potom na 21:00 a skutecny odlet byl po 22:00. Rozdali nam dvakrat poukazku na housku a pivo, ale informaci co se deje nam nikdo nebyl schopen dat. Takze 7 hodin cekani u gate 53. Po nastoupeni do letadla se za zpozdeni ani neomluvili. Cesta do BCN byla na cas a zcela bez problemu. Oba lety byly plny tak z 50%.
Zpozdeni
mucco: Stat se to muze kazdymu, stejne tak CSA, Travel Servisu i jinejm. Takze aspon fajn, ze Sky daly ty poukazky, pravdou je, ze by se mohli alespon omluvit za zpozdeni a mohli by cestakum podat uceleny informace o dalsim vyvoji, to bych u seriozni spolecnosti ocekaval. U takovyho Travelu hned clovek vedel, kolik hodin to bude delat
Jsem zvedavej, jak budou treba v lete slouzit CSA 321ky, podle toho kolik maj naplanovanejch letu, staci, aby se to nekde trochu kouslo a to pak bude se zpozdenim uplne stejny jako Travel Service v letech 2003-2004, jenze ten ted podle myho lita TVS uz pres rok vicemene vcas.
Jsem zvedavej, jak budou treba v lete slouzit CSA 321ky, podle toho kolik maj naplanovanejch letu, staci, aby se to nekde trochu kouslo a to pak bude se zpozdenim uplne stejny jako Travel Service v letech 2003-2004, jenze ten ted podle myho lita TVS uz pres rok vicemene vcas.
Thisway píše:No, celkově se z mého pohledu dá říci, že po konci euforie z letenek za 290,- Kč přichází vystřízlivění a konstatování, že Sky Europe je kvalitní společnost, ale ne přelomová. Prostě další nový doprace.
Já letím v 27.května na CDG, tak jsem tedy zvědav.
VYSTŘÍZLIVĚNÍ to je ten spravny vyraz. Konecne vschni pochopi ze zadny boom se nekona !!! Spis az ted se ukaze kdo je lepsi a myslim ze SKY to nebude ...
Já myslím, že Travel Service určitě má na to, aby s konkurencí v podobě Sky Europe bojoval. Musím říci, že se mu to daří lépe, než jsem čekal-akce s letenkami za 190,- Kč patrně nezůstala bez odezvy a zajímavým krokem bylo také rozhodnutí o poskytování občerstvení na palubě zdarma. Jako velice spravný krok hodnotím vytvoření HUBu v Budapešti, kde by se Sky Europe mohl teoreticky dostat do podobné situace, jako Smart v Praze.
Jedna moje známá popisovala svůj let z Paříže do Budapěšti se Sky Europe a příliš se u toho neusmívala. Pokud by Smart nastoupil do Budapešti podobným způsobem, jako Sky v Praze, mohou se začít dít zajímavé věci.
Tak, jak mi ještě nedávno připadaly reakce Smart Wings na příchod nebezpečné konkurence poněkud "hektické" až "zoufalé", tak teď musím říci, že můj názor se rapidně mění.
TVS+SW fandím
Jedna moje známá popisovala svůj let z Paříže do Budapěšti se Sky Europe a příliš se u toho neusmívala. Pokud by Smart nastoupil do Budapešti podobným způsobem, jako Sky v Praze, mohou se začít dít zajímavé věci.
Tak, jak mi ještě nedávno připadaly reakce Smart Wings na příchod nebezpečné konkurence poněkud "hektické" až "zoufalé", tak teď musím říci, že můj názor se rapidně mění.
TVS+SW fandím