Nové stránky

Odpovědět
Marek.R
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 245
Registrován: 13. 07. 2006, 16:45
Stav: Offline

Nové stránky

Příspěvek od Marek.R »

skyeurope má nové stránky podívejte se na www.skyeurope.com


pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3029
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
Bydliště: Olomouc
Stav: Offline

Re: Nové stránky

Příspěvek od pepa007 »

Marek.R píše:skyeurope má nové stránky podívejte se na www.skyeurope.com


zajímavý. tu mapu destinací mohli nechat velkou, ikdyž easyJet ani Ryanair ji na hlavní stránce nemají vůbec. Super je "kalendář nízkých tarifů" :D

euroflyer
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1480
Registrován: 08. 05. 2007, 21:10
Stav: Offline

Příspěvek od euroflyer »

docela pěkné. kalendář levných tarifů je dobrá věc, dosud jsem to hledal přes student agency, ti to měli:-)

Jafa
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1594
Registrován: 18. 02. 2003, 10:59
Stav: Offline

Re: Nové stránky

Příspěvek od Jafa »

pepa007 píše:
Marek.R píše:skyeurope má nové stránky podívejte se na www.skyeurope.com


zajímavý. tu mapu destinací mohli nechat velkou, ikdyž easyJet ani Ryanair ji na hlavní stránce nemají vůbec. Super je "kalendář nízkých tarifů" :D


Ryan tam mapu má, ale u Easy jsem ho na českém webu už několikrát nenašel... :evil:

Jay
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 324
Registrován: 21. 07. 2005, 19:10
Stav: Offline

Re: Nové stránky

Příspěvek od Jay »

Já nevím, no, mě se nový web SkyEurope vůbec nelíbí. Hlavně se dost pomalu načítá a je trošku chaotický. :(


Luko2
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 355
Registrován: 03. 11. 2004, 12:21
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Luko2 »

Jediné co mě na nových stránkách při rezervaci zaujalo, je název tlačítka Návrat Spět a přehled měsíčních tarifů.

pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3029
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33