SkyEurope
Re: SkyEurope
Škoda, že si ničí reputaci i neustálým oddalováním zveřejnění výsledků hospodaření za předcházející rok. Že by auditor nechtěl dát správnou bumážku?
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 95
- Registrován: 21. 01. 2008, 21:09
- Oblíbené typy letadel: A330, B747,
- Pohlaví: muž
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: SkyEurope
Naposledy upravil(a) odar dne 20. 02. 2009, 11:13, celkem upraveno 1 x.
Re: SkyEurope
dushkee píše:OKTVC píše:ČeTKa: Letadlový park nízkotarifových aerolinií SkyEurope se do konce dubna letošního roku rozroste o sedm starších Boeingů 737 / a ked som to tu spominal, tak som bol za blba.. ze??
nevadi.. pekny vecer prajem
Uvidíme až opravdu ve flotile budou. Každopádně v den masírky tisku, expanze a začátku fungování Wiz Airu v Praze musel něco pozitivního a chtěného novinářům také poskytnout k vyvážení situace. A nevím proč za blba ? Ta "ukřivděnost" některých fanoušků Sky tady je zvláštní.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 131
- Registrován: 07. 12. 2007, 21:14
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: SkyEurope
Malvolio píše:Josef píše:To poja: letadla tohoto stáří nemusí být žádnými vraky. Podobně starými letadly létá i Lufthansa a British Airways.
...nebo ČSA.
Vzpomínáte si ještě před pár měsíci na ty oslavné mediální ódy na supermoderní nový dálkový vekokapacitní Boeing 767 Travel Service? Jeho stáří je nyní dle airfleets.net 17.3 years
Airbus A310 ČSA OK-WAA má aktuálně 18 let, druhý Airbus A310 ČSA OK-YAC má 16 let a předtím vystřídal 3 jiné majitele(Balair, Swissair a Air Caledonie International).
British Airways má např. ve flotile 5 Boeingů 737-436 dodaných před 18 roky!
A tak dále. Viz www.airfleets.net
Re: SkyEurope
a kde jsou ty nové stroje přímo z fabriky na letní sezónu ? Že by zas oblíbený zisk s přenecháním pořadí ?
Re: SkyEurope
Hi-surfer píše:Malvolio píše:Josef píše:To poja: letadla tohoto stáří nemusí být žádnými vraky. Podobně starými letadly létá i Lufthansa a British Airways.
...nebo ČSA.
Vzpomínáte si ještě před pár měsíci na ty oslavné mediální ódy na supermoderní nový dálkový vekokapacitní Boeing 767 Travel Service? Jeho stáří je nyní dle airfleets.net 17.3 years
Airbus A310 ČSA OK-WAA má aktuálně 18 let, druhý Airbus A310 ČSA OK-YAC má 16 let a předtím vystřídal 3 jiné majitele(Balair, Swissair a Air Caledonie International).
British Airways má např. ve flotile 5 Boeingů 737-436 dodaných před 18 roky!
A tak dále. Viz http://www.airfleets.net
Druhý pohled na věc je, že ta letadla Lufthansy, British atd., i ty 310 ČSA s těmi společnostmi stárnou. Asi by si teď nekoupili takto staré letadlo, ale svá původní si kvůli nákladům udržují (a k tomu berou nová a průběžně obměňují flotilu).
Re: SkyEurope
Z toho, co jsem měl koupeno mi zbyl akorát BRU v květnu, tak snad se nějakým tím "novým" strojem v "nových" barvách svezu... Předpokládám, že interiér bude jako u Smartů, ty taky pochází od United.
Re: SkyEurope
Zdenek píše:a kde jsou ty nové stroje přímo z fabriky na letní sezónu ? Že by zas oblíbený zisk s přenecháním pořadí ?
keby si cital ten clanok, kde sa o tom pisalo, tak tam bolo uvedene, ze tie masiny pridu v LETE. Takze tam su tie nove stroje..
Re: SkyEurope
Druhý pohled na věc je, že ta letadla Lufthansy, British atd., i ty 310 ČSA s těmi společnostmi stárnou. Asi by si teď nekoupili takto staré letadlo, ale svá původní si kvůli nákladům udržují (a k tomu berou nová a průběžně obměňují flotilu).
A co je na tom, ze nejaka masina lieta 15 rokov u nejakej spolocnosti a potom ide inde? Pokial boli na lietadle urobene vsetky predpisane servis bulletiny a malo pravidelne revizie (co sa da samozrejme jednoducho zistit z maintenance records) tak lietadlo moze lietat kludne a bezpecne aj 25-30 rokov.. Samozrejme, nechcem tym povedat, ze 16rocny stroj je lepsi, ako 2 rocne NG-cko.. aby to tak nevyznelo .. Napriklad taky Rusky S7 lietali na Il-86 az do minuleho roku.. A zrusili ich len koli tomu, ze uz nesplnali emisne kvoty a na vela letiskach nemohli sadat, a tam kde mohli, tak tam sa im to uz neoplatilo.. a tie stroje mali o trosku viac, ako 16 rokov.. To iste caka na TU154. Paradne masinky, no zial, uz nesplnaju stale sa zvysujuce naroky na emisie a hluk..
tolko moj postreh..
Re: SkyEurope
Jasně, 735 nemůže být lepší než NG, ale já vždycky protestuju proti tomu, že letadlo starší 5let je vrak... Klidně si do těch letadel sednu. Horší je, že má "Klasik" o dost horší provozně ekonomické parametry než NG.
Re: SkyEurope
vitezslav píše:Jasně, 735 nemůže být lepší než NG, ale já vždycky protestuju proti tomu, že letadlo starší 5let je vrak... Klidně si do těch letadel sednu. Horší je, že má "Klasik" o dost horší provozně ekonomické parametry než NG.
Suhlasim s tebou. A je to tak.. Vela lietadiel sa nevyraduje koli tomu, ze by to boli vraky, ale prave koli tomu, ze aj ked v dobe vyroby boli najekonomickejsie a najekologickejsie, tak postupom casu sa vynajdu nove technologie a tym padom sa zavedu aj nove regulacie na letiskach a tieto lietadla sa stavaju coraz menej ekonomicke a postupom casu prestanu splnat aj cim dalej, tym prisnejsie ekologicke normy.. ale urcite sa nevyraduju koli tomu, ze by mali hrdzave kridla alebo trup.. to u lietadiel jednoducho nehrozi..
A pokial ma liedalo vsetky predpisane udrzby za sebou, nech ma kludne aj 50 rokov.. ja do toho nastupim tiez ..
napriklad ja by som sa velmi rad preletel na DC-4 a Il-62, ale to uz mi asi nehrozi..
bru noc
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
- Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: SkyEurope
A bude Sky vybavovat ty "nove" stroje aspon wingletama?
Re: SkyEurope
j.ree: a proč by to dělali? Jsou to další náklady a pro kratší lety nemají winglety až takový přínos, co se spotřeby týče.
Re: SkyEurope
dushkee píše:Druhý pohled na věc je, že ta letadla Lufthansy, British atd., i ty 310 ČSA s těmi společnostmi stárnou. Asi by si teď nekoupili takto staré letadlo, ale svá původní si kvůli nákladům udržují (a k tomu berou nová a průběžně obměňují flotilu).
A co je na tom, ze nejaka masina lieta 15 rokov u nejakej spolocnosti a potom ide inde?
Já jen aby nedošlo k mýlce z možného názoru, že Sky má stejně stará (dobrá) letadla jako společnosti co hrajou jinou ligu.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
- Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: SkyEurope
Josef: ty naklady nejsou v eurovych polozkach, to ne, ale zas sem se domnival, ze by se jim to vyplatilo.