Kdy zkrachují NE?

Kdy zkrachují NE?

během prázdnin
3
2%
v září
3
2%
v říjnu
11
7%
v listopadu
15
9%
v prosinci
20
13%
v roce 2009
44
28%
nezkrachují
64
40%
 
Celkem hlasů: 160

pajoo
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 227
Registrován: 31. 05. 2008, 13:53
Pohlaví: muž
Bydliště: Bratislava
Status: Offline

Re: Kdy zkrachují NE?

Příspěvekod pajoo » 22. 06. 2009, 20:05

Samozrejme, boli aj dobre linky, vyborna obsadenost, super prijem na sedacku. Len tie dobre lietali 2x tyzdenne a tie stratove 2x denne. A to bol dost podstatny rozdiel :?


OKTVC
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 434
Registrován: 03. 11. 2007, 15:44
Status: Offline

Re: Kdy zkrachují NE?

Příspěvekod OKTVC » 22. 06. 2009, 20:33

RadekFM píše:Ale třeba taková PRG-CTA je podle mě bomba. Sám jsem to letěl a kapacita byla full. Bylo to předminulý rok, ale myslím že tam třeba nikdy problém nebyl.


Jenže to my nevíme jaká to byla bomba nebo ne... prodaly to jako charter a dostoupilo pár vlastních cestujících ? Což samozřejmě může být finančně zajímavé.

OKTVC
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 434
Registrován: 03. 11. 2007, 15:44
Status: Offline

Re: Kdy zkrachují NE?

Příspěvekod OKTVC » 22. 06. 2009, 20:36

pajoo píše:Samozrejme, boli aj dobre linky, vyborna obsadenost, super prijem na sedacku. Len tie dobre lietali 2x tyzdenne a tie stratove 2x denne. A to bol dost podstatny rozdiel :?

Možno, kdyby ty dobré létaly častěji, budou ztrátové. Nemyslím si, že by management společnosti schválně vedl firmu do ztrát (ono taky po bitvě každý generálem ;-) )

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3730
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Kdy zkrachují NE?

Příspěvekod HighFlyer » 23. 06. 2009, 00:24

pajoo píše:BTS-PRG 2x denne so 149 miestami bol fakt zufaly krc, o VIE-PRG ani nehovorim. Podobne VIE-INN to bolo jednoducho more kapacity kde chybala klientela ochotna zaplatit co len o trochu viac ako vlak 1.triedy Trvalo pomerne dlho kym to pochopili a cele porusili..


Naprosto souhlasim s hodnocenim BTS-PRG a VIE-PRG, to jsem si rval vlasy, kdyz oznamili, ze tyto linky budou spoustet. Ale VIE-INN je trosku jina kapitola. VIE-INN trva autem 4.5h a vlakem o ctvrt hodky dyl, takze je to cca o hodinu delsi streka nez Praha-Blava nebo Praha-Viden. A prave te klientely, ktera je ochotna platit za letadlo, je v Rakousku mnohem vic nez na Slovensku nebo v Cesku. Na tuto linku taky okamzite nastoupil FlyNiki a dodnes ji uspesne provozuje.

Otazkou zustava, proc se SkyEurope nepovedlo rozjet linku stejne dobre. Udajne tam bylo hodne zrusenych letu a ztrata duvery rakouske cestujici verejnosti.

Zlin142
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2049
Registrován: 21. 01. 2004, 00:53
Bydliště: LKHK
Status: Offline

Re: Kdy zkrachují NE?

Příspěvekod Zlin142 » 23. 06. 2009, 01:03

HighFlyer píše:Otazkou zustava, proc se SkyEurope nepovedlo rozjet linku stejne dobre. Udajne tam bylo hodne zrusenych letu a ztrata duvery rakouske cestujici verejnosti.


Na druhou stranu si získat důvěru nafoukaných Rakušáků (kteří by spolu s Rusáky byli nejradši kdyby železná opona zůstala stát) byl odpočátku asi dost obtížný úkol, ne-li přímo mission impossible.


OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Status: Offline

Re: Kdy zkrachují NE?

Příspěvekod OR » 23. 06. 2009, 12:28

VIE-INN je podle mne potreba litat aspon 3x denne, aby se dalo litat na otocku, pak to muze mit smysl. A ne v nejakych casech, kdy vysla Sky rotace

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3730
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Kdy zkrachují NE?

Příspěvekod HighFlyer » 23. 06. 2009, 19:17

OR píše:VIE-INN je podle mne potreba litat aspon 3x denne, aby se dalo litat na otocku, pak to muze mit smysl. A ne v nejakych casech, kdy vysla Sky rotace

Ale Sky to lital 3x denne. A to ve velmi dobry casech. V podstate v podobnych, jako to dneska lita FlyNiki (0620, 1500, 1810 / 0750, 1635, 1945).

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3730
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Kdy zkrachují NE?

Příspěvekod HighFlyer » 23. 06. 2009, 19:28

Zlin142 píše:Na druhou stranu si získat důvěru nafoukaných Rakušáků (kteří by spolu s Rusáky byli nejradši kdyby železná opona zůstala stát) byl odpočátku asi dost obtížný úkol, ne-li přímo mission impossible.

Na tom neco rozhodne je. Takove pohrdani a nadrazenost vuci Ostblocku jsem nezazil v zadne jine zemi. Nicmene i tak si NE ziskaly celkem zajimave pocty pax (a potazmo jejich duveru) na spouste jinych destinace ex VIE. Tak nevim, kde byl zakopanej pes s tim Innsbruckem.

context
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1387
Registrován: 26. 02. 2007, 23:47
Bydliště: PU
Status: Offline

Re: Kdy zkrachují NE?

Příspěvekod context » 23. 06. 2009, 21:43

uz ked sme pri tych rakusakoch tak subjektivne som mal pocit, ze aj na letoch z BTS je dost "cenovo senzibilnych" rakusakov...
(aj kravatakov s kufrikmi :-) )

HonzaLB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1438
Registrován: 09. 11. 2006, 09:02
Status: Offline

Re: Kdy zkrachují NE?

Příspěvekod HonzaLB » 23. 06. 2009, 22:09

HighFlyer píše:
Zlin142 píše:Na druhou stranu si získat důvěru nafoukaných Rakušáků (kteří by spolu s Rusáky byli nejradši kdyby železná opona zůstala stát) byl odpočátku asi dost obtížný úkol, ne-li přímo mission impossible.

Na tom neco rozhodne je. Takove pohrdani a nadrazenost vuci Ostblocku jsem nezazil v zadne jine zemi. Nicmene i tak si NE ziskaly celkem zajimave pocty pax (a potazmo jejich duveru) na spouste jinych destinace ex VIE. Tak nevim, kde byl zakopanej pes s tim Innsbruckem.

rakouská média o skyeurope píší s velkým nadšením o začátku, zvláště pak Die Presse...až se člověk diví, proč lezli na burzu zrovna ve Vídni:))

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Status: Offline

Re: Kdy zkrachují NE?

Příspěvekod OR » 24. 06. 2009, 01:00

HighFlyer píše:
OR píše:VIE-INN je podle mne potreba litat aspon 3x denne, aby se dalo litat na otocku, pak to muze mit smysl. A ne v nejakych casech, kdy vysla Sky rotace

Ale Sky to lital 3x denne. A to ve velmi dobry casech. V podstate v podobnych, jako to dneska lita FlyNiki (0620, 1500, 1810 / 0750, 1635, 1945).

Aha, tak to se omlouvam za mystifikaci, tak to bylo neco jineho. Ale nejaky takovy casove rotacni ulet tam myslim meli.

Dachen
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 823
Registrován: 26. 11. 2004, 13:55
Status: Offline

Re: Kdy zkrachují NE?

Příspěvekod Dachen » 24. 06. 2009, 08:58

OR píše:
HighFlyer píše:
OR píše:VIE-INN je podle mne potreba litat aspon 3x denne, aby se dalo litat na otocku, pak to muze mit smysl. A ne v nejakych casech, kdy vysla Sky rotace

Ale Sky to lital 3x denne. A to ve velmi dobry casech. V podstate v podobnych, jako to dneska lita FlyNiki (0620, 1500, 1810 / 0750, 1635, 1945).

Aha, tak to se omlouvam za mystifikaci, tak to bylo neco jineho. Ale nejaky takovy casove rotacni ulet tam myslim meli.

Nebylo to spise BTS-KSC? A myslim, ze to byl HighFlyer, ktery o tom mluvil, ze letovy rad do KSC je prizpusoben tomu, kdy maji NE v BTS volne letadlo...

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3730
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Kdy zkrachují NE?

Příspěvekod HighFlyer » 24. 06. 2009, 11:53

Dachen píše:Nebylo to spise BTS-KSC? A myslim, ze to byl HighFlyer, ktery o tom mluvil, ze letovy rad do KSC je prizpusoben tomu, kdy maji NE v BTS volne letadlo...

Ano ano, takto jsem letovy rad BTS-KSC skutecne hodnotil.



Zpět na “SkyEurope Airlines”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti