OKTVC píše:Kéžby...
Uvítal bych nějaký easyJet z Paříže nebo Ryanair ze Španělska a Itálie (ale asi zatím utopie )
Nemyslim, ze to je utopie. Co by jinak Wizz, Ryan a Easy delali s tema desitkama letadel, ktery maji objednany?
Co se tyce Spanelska, tak dnesni linku NE PRGALC bude pro Ryanair velmi jednoduche nahradit, ma v ALC bazi (jednu ze ctyr). Totez v Italii BGY a CIA (a dalsich 6).
Pariz, ktera je zrejme nejuspesnejsi linka NE a uzivi 2-3 rotace denne, urcite taky nenechaji supi lezet ladem. Easy ma bazi jak na CDG tak na ORY a z techto letist uz lita vychodnim smerem do Berlina, Budapesti, Dubrovniku, Aten, Krakova a bezpoctu jinych destinaci ostatnimi smery. PRG by byla prirozenym doplnkem teto site. Wizz uz lita PRG-BVA a po pripadnem krachu NE by jiste pridal dalsi frekvence. Totez CRL.
Je mozne, ze po NE zustanou nejake diry (SKG, NAP, CTA, LIS), ale na hlavni destinace nastoupi konkurenti velmi rychle. (Teda pokud NE pujdou skutecne do kytek). To je, co se tyce Prahy. V Bratislave bych ocekaval zalozeni zakladny FR a ve Vidni zase nastup FlyNikiho na uvolnene linky.