Neustálé zlepšování služeb SkyEurope

-monie-
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 246
Registrován: 21. 01. 2009, 20:45
Pohlaví: muž
Bydliště: LCA, LCY
Status: Offline

Neustálé zlepšování služeb SkyEurope

Příspěvekod -monie- » 18. 02. 2009, 20:03

Tak jsem dnes chtěl zaplatit letenku a opět jsem objevil další vylepšení:
- zrušili některé typy platebních karet (nově nelze platit např. Diners Club), kterou jsem platil hlavně kvůli aktivaci cestovního pojištění... a vyplatilo se :)
A také od ledna nefunguje web check-in, pokud je na rezervaci zpáteční let z letiště, které web check-in nepodporuje. Když jsem se dotazoval "slečny" na jejich lince, tak ta první mi sdělila, že to nejde protože je to Luton, a pozor: že Británie vyžaduje, aby každý pax ukázal pas při odletu na letišti. Na můj argument, že jsem na web check-in letěl LTN již snad 100x mi řekla, že to není možné a ani nikdy nebylo. Takže to, že jsem se odbavil internetem se mi vlastně jenom zdálo :)
Něco podobného se opakovalo i po 14 dnech, kdy to znovu nešlo na LTN a když jsem se zeptal proč to nejde na PRG-ATH, tak se šla zeptat, a po 10 min. řekla, že proto, že tam mám zpáteční let ATH-PRG a v ATH se internetem odbavit nelze, proto se nemůžu odbavit ani na PRG-ATH... No comment...
Nevím, možná je to tím, že jsou to rezervace ještě v CZK a u těch nelze ani dodatečně přidat zavazadlo, protože teď už žijou pouze v EUR... každopádně to zdržuje a musím být na letišti min. o hodinu dříve. One-way jsem žádnou letos neměl, tak jsem to nemohl vyzkoušet.

Připomínám přitom, že jsem příznivcem Sky Europe, i po tom co mi na Jan-May/2009 zrušili cca 30 segmentů... Vím stane se, nějakým způsobem se člověk zařídí, a také klobouk dolů, že i když jsou na tom jak jsou, nikoho nikde nenechali. Já letěl 10JAN z LTN "nádherným" strojem Dubrovnik Airlines a myslel jsem si u toho, že je to můj poslední let v životě (To bylo druhý den po akci GECAS).

Pokud ale bude SkyEurope neustále "vylepšovat" svoje služby tím, že tu něco uberou, toto znefunkční, tamto zase zdraží. tak může dojít trpělivost i těm skalním příznivcům, jako jsem já.
(Nová konkurence v PRG nabízí jak všechny karty, tak platbu zadarmo převodem na jejich účet, a web check-in v pohodě).


yellow
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 570
Registrován: 05. 04. 2008, 21:43
Bydliště: KRK
Status: Offline

Re: Neustálé zlepšování služeb SkyEurope

Příspěvekod yellow » 18. 02. 2009, 20:16

-monie- píše:Tak jsem dnes chtěl zaplatit letenku a opět jsem objevil další vylepšení:
- zrušili některé typy platebních karet (nově nelze platit např. Diners Club), kterou jsem platil hlavně kvůli aktivaci cestovního pojištění


Diners mají jen opravdu nejbonitnější z nejbonitnějších klientů, na školení jsem na jaře slyšel, že čistý příjem nad 50000,- CZK je základní kritérium, kterým začíná scoring a zřejmě takto bonitní pax nejsou pro Sky dost zajímavá skupina :evil: Právě ono kvalitní pojištění se musí aktivovat nákupem lístku,letenky,benzínu...

-monie-
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 246
Registrován: 21. 01. 2009, 20:45
Pohlaví: muž
Bydliště: LCA, LCY
Status: Offline

Re: Neustálé zlepšování služeb SkyEurope

Příspěvekod -monie- » 18. 02. 2009, 20:27

Není to úplně přesné :) ale Sky už asi nezajímá vůbec nikdo.
BTW: Pojišťovna mi zaplatila lístek za vlak z BHX do LON, když před týdnem kvůli sněhu ráno divertovali.
Zase na jejich (NE) obranu, po jednom telefonátu mi poslali potvrzení o přesměrování letu do 10 min. Na e-mailovou žádost jako obvykle ještě nereagovali.

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3720
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Neustálé zlepšování služeb SkyEurope

Příspěvekod HighFlyer » 18. 02. 2009, 21:03

Podobny problem: Pokud mate zaplacena zapsana zavazadla na druhy segment, nejde udelat online check-in na prvni segment, kdy letite jenom s prirucnimi zavazadly. Skoro mne to pripada jako chyba nejakeho programatora.

-monie-
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 246
Registrován: 21. 01. 2009, 20:45
Pohlaví: muž
Bydliště: LCA, LCY
Status: Offline

Re: Neustálé zlepšování služeb SkyEurope

Příspěvekod -monie- » 19. 02. 2009, 17:00

HighFlyer píše:Skoro mne to pripada jako chyba nejakeho programatora.


Taky si to myslím, hlavně proto, že to bez problémů vloni fungovalo...


-monie-
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 246
Registrován: 21. 01. 2009, 20:45
Pohlaví: muž
Bydliště: LCA, LCY
Status: Offline

Re: Neustálé zlepšování služeb SkyEurope

Příspěvekod -monie- » 24. 02. 2009, 22:22

Tak jsem si dnes všiml, ze od 30.3. vylepšili letový řád, tak, že už nelze letět Londýn jeden den na otočku.
Ranní frekvence zůstala v 7:30 ale zpátky to letí už v 15:00 (jediná frekvence). Mezitím se proletí do KSC a zpátky.
Husté!!!
Mám asi 6 jednodenních letenek na 04-06/2009 a předpokládám, že je zdarma nepřebookují, protože je to posun "jenom" o 4 hodiny.
Škoda, tak se mi zdá, že už si s nima moc nezalítám...

YaniCZka
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 58
Registrován: 10. 01. 2009, 01:16
Status: Offline

Re: Neustálé zlepšování služeb SkyEurope

Příspěvekod YaniCZka » 24. 02. 2009, 23:12

zkuste jim brnknout a zeptat si, mně změnili Alicante o 5 hodin a peníze vrátili bez řečí...

planes.cz
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 20
Registrován: 29. 06. 2008, 17:12
Status: Offline

Re: Neustálé zlepšování služeb SkyEurope

Příspěvekod planes.cz » 25. 02. 2009, 00:29

-monie- píše:Tak jsem si dnes všiml, ze od 30.3. vylepšili letový řád, tak, že už nelze letět Londýn jeden den na otočku. Ranní frekvence zůstala v 7:30 ale zpátky to letí už v 15:00 (jediná frekvence). Mezitím se proletí do KSC a zpátky. Husté!!!
Mám asi 6 jednodenních letenek na 04-06/2009 a předpokládám, že je zdarma nepřebookují, protože je to posun "jenom" o 4 hodiny.
Škoda, tak se mi zdá, že už si s nima moc nezalítám...

Taky mi to změnili přesně jak je zde pospsáno :( snad jen zastávám názor že je dobře že už si s nima nezalítám :D

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3720
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Neustálé zlepšování služeb SkyEurope

Příspěvekod HighFlyer » 25. 02. 2009, 01:12

-monie- píše:Tak jsem si dnes všiml, ze od 30.3. vylepšili letový řád, tak, že už nelze letět Londýn jeden den na otočku

Hm, sqele. Tim odpada v podstate jedina vyhoda, kterou (z meho pohledu) na Londynu meli. Kdyz tam budu muset nocovat, tak se tim padem uz budu divat i na EZY, OK a BA. Konci muj oblibeny Tagesrand.

-monie-
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 246
Registrován: 21. 01. 2009, 20:45
Pohlaví: muž
Bydliště: LCA, LCY
Status: Offline

Re: Neustálé zlepšování služeb SkyEurope

Příspěvekod -monie- » 12. 03. 2009, 20:07

Už jste viděli nové ceny např. PRG-LTN-PRG na celý duben?
Přílohy
NE - duben.jpg

NIKIfan
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 41
Registrován: 15. 10. 2008, 19:04
Status: Offline

Re: Neustálé zlepšování služeb SkyEurope

Příspěvekod NIKIfan » 12. 03. 2009, 20:27

daj si tam promo kod skysca a mas to za 87 € :wink:

-monie-
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 246
Registrován: 21. 01. 2009, 20:45
Pohlaví: muž
Bydliště: LCA, LCY
Status: Offline

Re: Neustálé zlepšování služeb SkyEurope

Příspěvekod -monie- » 12. 03. 2009, 20:30

NIKIfan píše:daj si tam promo kod skysca a mas to za 87 € :wink:

Diky, to je sice lepsi, ale take nic moc zavratneho...

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4755
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Bydliště: Honolulu
Status: Offline

Re: Neustálé zlepšování služeb SkyEurope

Příspěvekod Globik » 12. 03. 2009, 21:54

The lowest fares in DUBEN

To jim webmastera dělá Tatar? :lol:

OKTVC
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 434
Registrován: 03. 11. 2007, 15:44
Status: Offline

Re: Neustálé zlepšování služeb SkyEurope

Příspěvekod OKTVC » 12. 03. 2009, 22:48

S levnýma letenkama u SkyEurope je konec, jiná možnost jak začít vydělávat není.

-monie-
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 246
Registrován: 21. 01. 2009, 20:45
Pohlaví: muž
Bydliště: LCA, LCY
Status: Offline

Re: Neustálé zlepšování služeb SkyEurope

Příspěvekod -monie- » 13. 03. 2009, 14:18

Tak mám druhé vánoce :)
ESK konečně zprovoznili (resp. znovu umožnili) web check-in i na první segment v případě, že máte zpáteční segment z letiště, které nepodporuje web check-in (např. z rezervace PRG-LTN-PRG).
Právě jsem se totiž odbavil ( :oops: ) na zítra do LTN, což nešlo asi 3 měsíce (viz první příspěvek níže).
Programátor má tedy (mírné) plus.



Zpět na “SkyEurope Airlines”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti