Neustálé zlepšování služeb SkyEurope
Re: Neustálé zlepšování služeb SkyEurope
A to BA je trochu jiná třída a létá na "trochu" jiný letiště....
Re: Neustálé zlepšování služeb SkyEurope
Kamyl píše::D http://www.skyeurope.com/cz/specialni-n ... aspx/PRG/j
Tak to je zajimave... nabizeji tam let FCO-PRG 2/6, ktery mi minuly tyden zrusili...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1886
- Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
- Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Svet
- Stav: Offline
Re: Neustálé zlepšování služeb SkyEurope
nuz, myslim ze po lete pojdu sky pomaly pa-pa... skoda, bola to fajn spolocnost, kym nedosiel skvely pan bitter o ktorom tazko povedat na com fici...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4082
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Neustálé zlepšování služeb SkyEurope
MEA píše:nuz, myslim ze po lete pojdu sky pomaly pa-pa... skoda, bola to fajn spolocnost, kym nedosiel skvely pan bitter o ktorom tazko povedat na com fici...
Dovolil bych si mirne nesouhlasit. Soucasne Bitterovy kroky hodnotit nebudu, ale na cestu do velkych pruseru poslali SkyEurope uz pred Bitterovym nastupem zakladatele Mandl se Skowronkem, kdyz naplanovali nesmyslnej narust flotily kazdej rok o nekolik letadel, firma nevedela co s nima, tak se rozjizdely zoufale pokusne linky typu Viden-Krakov, Viden-Praha, Viden-Temesvar, Bratislava-Praha apod. Vozil se v nich vzduch a palil kerosen za $150 za barel. Predtim jeste nezvladnuta expanze do Madarska a Polska, kde se s obrovskyma investicema vybudovaly dve baze a do roka se Madarsko a Polsko zase zaviralo. Pod tim jsou na 100% podepsani Mandl a Skowronek. Oba dva jsou ted vysmati, pri prodeji svych akcii na burze vycashovali kazdej par milionu eur a jejich prusery dneska resi nekdo jinej. Pokud pujdou SkyEurope do kytek, bude to ukazkova pripadova studie na tema 1) prilis rychla expanze 2) preceneni trhu a 3) podceneni konkurence.
Re: Neustálé zlepšování služeb SkyEurope
VIE-PRG začala až za Jasona, jen tak na okraj. To je jeho slavná vize, že základny by měly být propojené...myslím, že hlavní problém Sky bylo opravdu příliš mnoho letadel a nepřirozený růst. Je krásné, že Čechům umožnili pár měsíců létat například Terst či Turín, to už nikdy nebude..nicméně nikdy jsem na takové lince nezažil LF větší jak 40%. a myslím, že se při expanzi až tak důsledně nekoukalo na náklady, aby si mohly hrát na skutečný low cost
HighFlyer píše:MEA píše:nuz, myslim ze po lete pojdu sky pomaly pa-pa... skoda, bola to fajn spolocnost, kym nedosiel skvely pan bitter o ktorom tazko povedat na com fici...
Dovolil bych si mirne nesouhlasit. Soucasne Bitterovy kroky hodnotit nebudu, ale na cestu do velkych pruseru poslali SkyEurope uz pred Bitterovym nastupem zakladatele Mandl se Skowronkem, kdyz naplanovali nesmyslnej narust flotily kazdej rok o nekolik letadel, firma nevedela co s nima, tak se rozjizdely zoufale pokusne linky typu Viden-Krakov, Viden-Praha, Viden-Temesvar, Bratislava-Praha apod. Vozil se v nich vzduch a palil kerosen za $150 za barel. Predtim jeste nezvladnuta expanze do Madarska a Polska, kde se s obrovskyma investicema vybudovaly dve baze a do roka se Madarsko a Polsko zase zaviralo. Pod tim jsou na 100% podepsani Mandl a Skowronek. Oba dva jsou ted vysmati, pri prodeji svych akcii na burze vycashovali kazdej par milionu eur a jejich prusery dneska resi nekdo jinej. Pokud pujdou SkyEurope do kytek, bude to ukazkova pripadova studie na tema 1) prilis rychla expanze 2) preceneni trhu a 3) podceneni konkurence.
Re: Neustálé zlepšování služeb SkyEurope
HonzaLB píše:Je krásné, že Čechům umožnili pár měsíců létat například Terst či Turín, to už nikdy nebude..
No možná spíš Italům ale pokud tu linku dotují(ovali) italské kraje, proč ne... to je (bylo) jak Polet v Ostravě
Re: Neustálé zlepšování služeb SkyEurope
Ja bych to pojmenoval asi tak, ze krome napadu bylo vsechno spatne a je jedno kdo tam sedel. Firma docela zasadne precenila moznosti na trhu CEE krajin. Letadla byla "plna" jen za cenu silenych vyprodeju, spolecnost celou svou existenci balancovala na hrane mezi LCC a sitovym dopravcem a sama nikdy nevedela kam patri, menila trhy, cilove skupiny, marketing, distribuci, proste chaos a vsechno bylo kazdy rok jinak. A v dobach kdy kapital nebyl problem to proste fungovalo a vzdy se nasel nekdo kdo ten napad podpori.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1886
- Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
- Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Svet
- Stav: Offline
Re: Neustálé zlepšování služeb SkyEurope
S vacsinou z vas pochopitelne suhlasim, ale definitivne to dorazilo sucasne vedenie. Bazy v HU a PL boli blbost, to je jasne, s tym load faktorom "pokusnych liniek" neviem, BTS-PRG byvalo plne ale neviem kolko z ludi malo letenku "za korunu". Podlamna jednou z ozaj dobrych liniek je BTS-SAW (Istanbul), kde byva ludi skoro plne lietadlo a podotykam platiacich.
Re: Neustálé zlepšování služeb SkyEurope
no celkem me některé příspěvky dostaly až pobavily nevím, já osobně bych si se SkyEurope rezervolal lístek jen do velmi blízkého termínu, přeci jenom kdo ví, co s nimi bude dál...Jako na jednu stranu věřím tomu, že léto ještě přežijí, ale jinak si myslím, že zima je odrovná..a to co tady píšete mě jenom přesvědčilo o tom, že to tak nejspíš bude...nakonec jejich obří dluhy mluví samy za sebe
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 424
- Registrován: 12. 06. 2006, 22:43
- Bydliště: UHE, BRQ, BTS
- Stav: Offline
Re: Neustálé zlepšování služeb SkyEurope
Letěl jsem ve středu ráno PRG - ORY a včera večer ORY - PRG a co se týče l/f, tak dost bída.
Cestou tam cca 50% a zpátky okolo 70-75%. Na to, že je to ORY...
Cestou tam cca 50% a zpátky okolo 70-75%. Na to, že je to ORY...