Neustálé zlepšování služeb SkyEurope
Napsal: 18. 02. 2009, 20:03
Tak jsem dnes chtěl zaplatit letenku a opět jsem objevil další vylepšení:
- zrušili některé typy platebních karet (nově nelze platit např. Diners Club), kterou jsem platil hlavně kvůli aktivaci cestovního pojištění... a vyplatilo se
A také od ledna nefunguje web check-in, pokud je na rezervaci zpáteční let z letiště, které web check-in nepodporuje. Když jsem se dotazoval "slečny" na jejich lince, tak ta první mi sdělila, že to nejde protože je to Luton, a pozor: že Británie vyžaduje, aby každý pax ukázal pas při odletu na letišti. Na můj argument, že jsem na web check-in letěl LTN již snad 100x mi řekla, že to není možné a ani nikdy nebylo. Takže to, že jsem se odbavil internetem se mi vlastně jenom zdálo
Něco podobného se opakovalo i po 14 dnech, kdy to znovu nešlo na LTN a když jsem se zeptal proč to nejde na PRG-ATH, tak se šla zeptat, a po 10 min. řekla, že proto, že tam mám zpáteční let ATH-PRG a v ATH se internetem odbavit nelze, proto se nemůžu odbavit ani na PRG-ATH... No comment...
Nevím, možná je to tím, že jsou to rezervace ještě v CZK a u těch nelze ani dodatečně přidat zavazadlo, protože teď už žijou pouze v EUR... každopádně to zdržuje a musím být na letišti min. o hodinu dříve. One-way jsem žádnou letos neměl, tak jsem to nemohl vyzkoušet.
Připomínám přitom, že jsem příznivcem Sky Europe, i po tom co mi na Jan-May/2009 zrušili cca 30 segmentů... Vím stane se, nějakým způsobem se člověk zařídí, a také klobouk dolů, že i když jsou na tom jak jsou, nikoho nikde nenechali. Já letěl 10JAN z LTN "nádherným" strojem Dubrovnik Airlines a myslel jsem si u toho, že je to můj poslední let v životě (To bylo druhý den po akci GECAS).
Pokud ale bude SkyEurope neustále "vylepšovat" svoje služby tím, že tu něco uberou, toto znefunkční, tamto zase zdraží. tak může dojít trpělivost i těm skalním příznivcům, jako jsem já.
(Nová konkurence v PRG nabízí jak všechny karty, tak platbu zadarmo převodem na jejich účet, a web check-in v pohodě).
- zrušili některé typy platebních karet (nově nelze platit např. Diners Club), kterou jsem platil hlavně kvůli aktivaci cestovního pojištění... a vyplatilo se
A také od ledna nefunguje web check-in, pokud je na rezervaci zpáteční let z letiště, které web check-in nepodporuje. Když jsem se dotazoval "slečny" na jejich lince, tak ta první mi sdělila, že to nejde protože je to Luton, a pozor: že Británie vyžaduje, aby každý pax ukázal pas při odletu na letišti. Na můj argument, že jsem na web check-in letěl LTN již snad 100x mi řekla, že to není možné a ani nikdy nebylo. Takže to, že jsem se odbavil internetem se mi vlastně jenom zdálo
Něco podobného se opakovalo i po 14 dnech, kdy to znovu nešlo na LTN a když jsem se zeptal proč to nejde na PRG-ATH, tak se šla zeptat, a po 10 min. řekla, že proto, že tam mám zpáteční let ATH-PRG a v ATH se internetem odbavit nelze, proto se nemůžu odbavit ani na PRG-ATH... No comment...
Nevím, možná je to tím, že jsou to rezervace ještě v CZK a u těch nelze ani dodatečně přidat zavazadlo, protože teď už žijou pouze v EUR... každopádně to zdržuje a musím být na letišti min. o hodinu dříve. One-way jsem žádnou letos neměl, tak jsem to nemohl vyzkoušet.
Připomínám přitom, že jsem příznivcem Sky Europe, i po tom co mi na Jan-May/2009 zrušili cca 30 segmentů... Vím stane se, nějakým způsobem se člověk zařídí, a také klobouk dolů, že i když jsou na tom jak jsou, nikoho nikde nenechali. Já letěl 10JAN z LTN "nádherným" strojem Dubrovnik Airlines a myslel jsem si u toho, že je to můj poslední let v životě (To bylo druhý den po akci GECAS).
Pokud ale bude SkyEurope neustále "vylepšovat" svoje služby tím, že tu něco uberou, toto znefunkční, tamto zase zdraží. tak může dojít trpělivost i těm skalním příznivcům, jako jsem já.
(Nová konkurence v PRG nabízí jak všechny karty, tak platbu zadarmo převodem na jejich účet, a web check-in v pohodě).