Koniec SkyEurope ve Vídni...

mikki
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 138
Registrován: 21. 05. 2006, 19:42
Status: Offline

Re: Koniec SkyEurope ve Vídni...

Příspěvekod mikki » 16. 08. 2009, 11:11

stano píše:
Múdro píšeš, pomaly sa pointa začne objavovať, len či slovenská strana bude striktná a dôsledná.


na to nemaju cas a to fasisti vedia tak skusaju vydierat, hraju chlapci spinavu hru tak ako to hral sky doteraz. akurat ze ked to padne tak dostanu konsky k***t aj oni. a stratia nejaky milionek pax ktorych zobere nejaky ryan alebo wizz z bts.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4472
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Bydliště: Honolulu
Status: Offline

Re: Koniec SkyEurope ve Vídni...

Příspěvekod Globik » 16. 08. 2009, 14:17

RM píše:Stano: Ale k tým meškaniam: včera napríklad spoj do SPU priletel načas, myslím, že dokonca aj skôr, no odletel s meškaním. Viem, že na vine sú pozemné služby, odbavenie lietadla, no toto treba riešiť. Predĺžením medzipristátia asi nie, ale striktnejším dodržaním plánu. Škoda, že keď sa niektorú rotácia podarí vyriešiť načas, vznikajú následne meškania. Aj ja som sa bol pozrieť ako fungujú transfery v BTS busmi SA do VIE a musím konštatovať, že Sky vymyslelo a zrealizovalo skutočne elegantné riešenie.

Nesuhlasim s tymi meskaniami, ze na vine su pozemne sluzby. Sky to sice tak proklamoval, ze za meskania je zodpovedne BTS, ale mali by nam ruky a nohy bozkavat, ked prisli zamestnanci z osobneho volna pomahat, veduca vypravne pekne checkovala, prevadzkovy riaditel letiska pomohol nakladat batozinu, vsetci zamestnanci vo vcerajsej zmene sme ozeleli obed (a teda aj 30+15 min. prestavku). Len, dost tazko sa vybavi linka nacas, ked Ti autobus z Viedne pride po planovanom odlete, ked mas oficialne na check-in 1hod. 20min. (navyse common check-in, takze stowing nemoze uzavriet linku az do odcheckovania posledneho pax), ked sa pokazi masina (vid ASD vcera dvakrat), ked Slovakia nema posadky (vid ASF a vcerajsie Alicante), ked schytis rozne sloty. A zas, otvorene, samozrejme, ze prioritu maju NASE linky a to v poradi SD-pravidelne-nepravidelne a Skyacke viedenske su brane ako nepravidelne, navyse BEZ povolenych letiskovych slotov. Takze, ak si to rozmenis na drobne, BTS je momentalne zachranca Skyu, kedze keby sme ich neprichylili (co sme nemuseli), tak by bol vacsi problem. Inymi slovami, ja chcem aj takto pochvalit vcerajsiu zmenu, s ktorou mi bolo cest pracovat, pretoze pri takej zapeklitej situacii aka bola, boli uzastni. A inac, vyborni boli aj Skyaci (a klobuk dole, ako vzdy vedia zorganizovat veci, vid. ked im GECAS zobral masiny, ked im zadrzali - a furt zadrziavaju OM-NGN v ORY, teraz), len skoda, ze sa zas manazment NE vyjadril pre SME tak, ako sa vyjadril, kde vinu za meskania hodil primarne na letisko.

Klobouk dolů, že BTS ten nečekaný nápor zvládlo! Ale proč by NE měli zaměstnancům BTS líbat nohy? Pokud přijde klient za mým chlebodárcem, že mu namísto deseti jeho obvyklých klientů pošle sto a já namísto deseti hodin denně práce v pohodě musím dělat denně 17 hodin a nestíhám a nevykašlu se na to, kdo mi mi měl líbat nohy? Můj chlebodárce nebo ten klient? Samozřejmě můj chlebodárce, protože za to od klienta dostal zaplaceno 10x víc, než obvykle. Jen je otázkou, jestli je to dobrý příklad, zda za to BTS dostane zaplaceno :D

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4472
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Bydliště: Honolulu
Status: Offline

Re: Koniec SkyEurope ve Vídni...

Příspěvekod Globik » 16. 08. 2009, 14:25

mikki píše: existuje aj moznost ze v tom ma prsty austrian nakolko sa to velmi podoba na tu habaduru s austrian technik ked sky zaplatilo a oni hned potom rozviazali kontrakt.

Nevím pozadí toho, o čem mluvíš, ale z toho, co jsi napsal, chápu, že to bylo tak, že NE dlužily Austrian Technik peníze, Austr.T.se chovaly asertivně, aby peníze z NE dostaly a jelikož se nemínily dostat do dalšího dobrodružství s taháním se o peníze za své budoucí služby, tak se rozhodly už radši spolupráci s NE ukončit. Je-li to tak, tomu říkáš habaďůra? A čerpat služby a neplatit habaďůra není?

OKTVC
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 434
Registrován: 03. 11. 2007, 15:44
Status: Offline

Re: Koniec SkyEurope ve Vídni...

Příspěvekod OKTVC » 16. 08. 2009, 15:23

dushkee píše:
OKTVC píše:
Globík píše:Jaké peníze VIE vlastně chtělo?

Aktuálně dlužné.

Hmm, pokial nemas pravdive info, tak sem radsej nepis kravinky :D

(Ne)můžeš věřit všemu, co se povídá po chodbách nebo píše na SkyCrew web portale.

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Status: Offline

Re: Koniec SkyEurope ve Vídni...

Příspěvekod OR » 16. 08. 2009, 16:04

Globík píše: Klobouk dolů, že BTS ten nečekaný nápor zvládlo! Ale proč by NE měli zaměstnancům BTS líbat nohy? Pokud přijde klient za mým chlebodárcem, že mu namísto deseti jeho obvyklých klientů pošle sto a já namísto deseti hodin denně práce v pohodě musím dělat denně 17 hodin a nestíhám a nevykašlu se na to, kdo mi mi měl líbat nohy? Můj chlebodárce nebo ten klient? Samozřejmě můj chlebodárce, protože za to od klienta dostal zaplaceno 10x víc, než obvykle. Jen je otázkou, jestli je to dobrý příklad, zda za to BTS dostane zaplaceno :D


Tak ono je otazka, zda je to pro letiste BTS az tak moc ziskovy obchod i za predpokladu, ze za to SkyEurope zaplati.

Pokud Sky za tohle plati zcela beznou cenu za handling pravidelnych (nebo i nepravidelnych) spoju. Ale do smluv samozrejme nevidim.
Vicenaklady tam jsou prime i neprime a je otazka, zda se je podarilo prenest na Skyeurope:
- mozna stahovali lidi z dovolene
- zmatky a zpozdeni a vseobecna nestihavost a nacpanost terminalu mozna poskodi obraz BTS (nevim, nevidel jsem)
- kompenzace za pripadna zpozdeni jinych dopravcu
- nutnost preplanovani sluzeb vsem zucastnenym
- pujcovalo si letiste BTS nekde treba techniku?

A to vsechno kvuli peti dnum provozu, kdy skokove naroste provoz v podstate bez ohlaseni. Je samozrejme otazka, jak to bude dal, jestli se vrati do Vidne nebo stahnou roletu uplne.

Na neco z toho by mohl znat odpovedi asi RM. Jak dlouho treba muze BTS personalne zvladat zvyseny provoz?

djspek
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 124
Registrován: 18. 09. 2007, 21:48
Oblíbené typy letadel: B737,B757,B767,B777
Pohlaví: muž
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Koniec SkyEurope ve Vídni...

Příspěvekod djspek » 16. 08. 2009, 16:22

Na kolko % je pravda,ze zajtra Sky lieta opat z VIE

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Status: Offline

Re: Koniec SkyEurope ve Vídni...

Příspěvekod OR » 16. 08. 2009, 17:09

Utajeny presun zpet?
Na webu nic,ale je fakt, ze tam ne maji ani letovy rad upraveny pro Bratislavu.

RM
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 262
Registrován: 04. 06. 2003, 10:15
Pohlaví: muž
Status: Offline

Re: Koniec SkyEurope ve Vídni...

Příspěvekod RM » 16. 08. 2009, 17:12

Globík píše:
RM píše:Stano: Ale k tým meškaniam: včera napríklad spoj do SPU priletel načas, myslím, že dokonca aj skôr, no odletel s meškaním. Viem, že na vine sú pozemné služby, odbavenie lietadla, no toto treba riešiť. Predĺžením medzipristátia asi nie, ale striktnejším dodržaním plánu. Škoda, že keď sa niektorú rotácia podarí vyriešiť načas, vznikajú následne meškania. Aj ja som sa bol pozrieť ako fungujú transfery v BTS busmi SA do VIE a musím konštatovať, že Sky vymyslelo a zrealizovalo skutočne elegantné riešenie.

Nesuhlasim s tymi meskaniami, ze na vine su pozemne sluzby. Sky to sice tak proklamoval, ze za meskania je zodpovedne BTS, ale mali by nam ruky a nohy bozkavat, ked prisli zamestnanci z osobneho volna pomahat, veduca vypravne pekne checkovala, prevadzkovy riaditel letiska pomohol nakladat batozinu, vsetci zamestnanci vo vcerajsej zmene sme ozeleli obed (a teda aj 30+15 min. prestavku). Len, dost tazko sa vybavi linka nacas, ked Ti autobus z Viedne pride po planovanom odlete, ked mas oficialne na check-in 1hod. 20min. (navyse common check-in, takze stowing nemoze uzavriet linku az do odcheckovania posledneho pax), ked sa pokazi masina (vid ASD vcera dvakrat), ked Slovakia nema posadky (vid ASF a vcerajsie Alicante), ked schytis rozne sloty. A zas, otvorene, samozrejme, ze prioritu maju NASE linky a to v poradi SD-pravidelne-nepravidelne a Skyacke viedenske su brane ako nepravidelne, navyse BEZ povolenych letiskovych slotov. Takze, ak si to rozmenis na drobne, BTS je momentalne zachranca Skyu, kedze keby sme ich neprichylili (co sme nemuseli), tak by bol vacsi problem. Inymi slovami, ja chcem aj takto pochvalit vcerajsiu zmenu, s ktorou mi bolo cest pracovat, pretoze pri takej zapeklitej situacii aka bola, boli uzastni. A inac, vyborni boli aj Skyaci (a klobuk dole, ako vzdy vedia zorganizovat veci, vid. ked im GECAS zobral masiny, ked im zadrzali - a furt zadrziavaju OM-NGN v ORY, teraz), len skoda, ze sa zas manazment NE vyjadril pre SME tak, ako sa vyjadril, kde vinu za meskania hodil primarne na letisko.

Klobouk dolů, že BTS ten nečekaný nápor zvládlo! Ale proč by NE měli zaměstnancům BTS líbat nohy? Pokud přijde klient za mým chlebodárcem, že mu namísto deseti jeho obvyklých klientů pošle sto a já namísto deseti hodin denně práce v pohodě musím dělat denně 17 hodin a nestíhám a nevykašlu se na to, kdo mi mi měl líbat nohy? Můj chlebodárce nebo ten klient? Samozřejmě můj chlebodárce, protože za to od klienta dostal zaplaceno 10x víc, než obvykle. Jen je otázkou, jestli je to dobrý příklad, zda za to BTS dostane zaplaceno :D


No, nie tak celkom. Totiz, ked sa zemastnanci dozvedeli, ze Sky z VIE pojde k nam, nevahali prist pomoct, dokonce aj keby to nemali zaplatene. Je to kvoli tomu, ze Sky je aj pre BTS cosi viac ako len letecka spolocnost. Totiz vsetci rozlisujeme dva Skye - Sky ako zamestnanci, z ktorych vacsina su fakt fantasticki ludia s ktorymi sa za tie roky spoluprace vyvinuli priatelske vztahy (vyhoda maleho letiska :)) a Sky ako manazment - tam, no comment :)
A treba podotknut, ze ludia nemuseli dobrovolne dojst a uz vonkoncom nemuseli neist na obed, pretoze podla zakona maju narok na prestavku. A vobec nemuseli obsluhovat Skyacke linky s takzm odhodlanim, kedze boli navyse, ale urobili to. A potom Sky (manazment) povie SME, ze meskania su primarne zavinene letiskom (pevne verim, ze mysleli VIE, ale vyznelo to v neprospech BTS - a o tom bola ta moja reakcia). Kurnik, nejako moc tu chvalim BTS a kedze samochvala smrdi, tak uz radsej koncim :D

RM
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 262
Registrován: 04. 06. 2003, 10:15
Pohlaví: muž
Status: Offline

Re: Koniec SkyEurope ve Vídni...

Příspěvekod RM » 16. 08. 2009, 17:30

Tak ono je otazka, zda je to pro letiste BTS az tak moc ziskovy obchod i za predpokladu, ze za to SkyEurope zaplati.

Pokud Sky za tohle plati zcela beznou cenu za handling pravidelnych (nebo i nepravidelnych) spoju. Ale do smluv samozrejme nevidim.
Vicenaklady tam jsou prime i neprime a je otazka, zda se je podarilo prenest na Skyeurope:
- mozna stahovali lidi z dovolene
- zmatky a zpozdeni a vseobecna nestihavost a nacpanost terminalu mozna poskodi obraz BTS (nevim, nevidel jsem)
- kompenzace za pripadna zpozdeni jinych dopravcu
- nutnost preplanovani sluzeb vsem zucastnenym
- pujcovalo si letiste BTS nekde treba techniku?

A to vsechno kvuli peti dnum provozu, kdy skokove naroste provoz v podstate bez ohlaseni. Je samozrejme otazka, jak to bude dal, jestli se vrati do Vidne nebo stahnou roletu uplne.

Na neco z toho by mohl znat odpovedi asi RM. Jak dlouho treba muze BTS personalne zvladat zvyseny provoz


- ad 1 - zamestnnaci prisli dobrovolne, stiahli sa takmer na vsetky zlozky, ale aj sa komulovali funkcie,napr.nakladat pomahala aj nasa udrzba, nakladal dokonca aj prevadzkovy riaditel, veduca oddelenia handlingu pasazierov a batoziny pomahala na informaciach, na check-inoch, prisiel nas sefmechanik vypomoct, takze klobuk dole :)
-ad 2 - zmatky neboli a pasazieri z VIE, az na vynimky boli podla vyjadreni kolegyn a kolegov z vypravne uzastni. A do istej miery aj sami obdivovali ako Sky, tak aj BTS, ze dokazali operativne relativne uspesne zvladnut tuto zmenu - slova pasazierov. Viete, islo prevazne o rakuskych cestujucich a otvorene, nemal by som to hovrit, ale to je iny typ cestujucich ako ceski alebo slovenski, pretoze zvyknu lietat a vedia si uvedomit vela cinnosti, ktore treba zabezpecit aj normalne pri linke, ak vsetko funguje a vedia si uvedomit aj to zatazenie, ktore bolo treba zvladnut, abz vobec mohli odletiet.
-ad 3 - islo sa podla zmluv, kde prioritu mali nasi domaci prepravcovia so svojimi linkami. Navyse, napr. vcera - sobota je najslabsi den, takze sa dalo a napr. CSA, alebo DW maju ineho handlingoveho partnera - konkretne firmu Slovak Air Services (S.A.S.) a kvazi priradene svoje gaty, takze tam meskania neboli.
- ad 4 - vzdy je nejaka rezerva v mesiaci, kedy sa daju zavolat zamestnanci. Je to vopred planovane v pripade napr. vopred neohlasenych problemov - napr. ze by VIE neprijimala a divertovalo by x-masin k nam (napr. v zime,a le moze byt aj v lete v dosledku napr. nejakeho ohrozenia bezpecnosti). V lete je vyhoda, ze mame viac zamestnancov na dobu urcitu, v zime mame zas dany pocet u niektorych zloziek na stand-by.
-ad 5 - nie, nebolo treba, minuly rok bol silnejsi ako tento. Navyse, ak by boli problemy napr. s nedostatkom schodov, dali by sa len jedny k lietadlu namiesto dvoch. A funguje dobra spolupraca medzi BTS a S.A.S.,kde si napr. navzajom poziciavame napr. pitnu vodu alebo tolaty, ak maju nase zavadu (no, teda my uz ani nie, pretoze za poslednych par rokov sa nakupili nejake nove vozy, ale je tu ta spolupraca)

A myslim si, ze BTS v pohode zvladne toto zvysenie. Otazke je len, ze dokedy bude planovane, pretoze, ak by (teraz velmi hypoteticky) Sky presunul svoju VIE bazu na BTS "navzdy", tak sa naberie zopar novych ludi (hlavne k nakladacom, vypravnu a detekcnu), alebo sa predlzia zmluvy so zamestnnacami na dobu urcitu.

RM
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 262
Registrován: 04. 06. 2003, 10:15
Pohlaví: muž
Status: Offline

Re: Koniec SkyEurope ve Vídni...

Příspěvekod RM » 16. 08. 2009, 17:33

djspek píše:Na kolko % je pravda,ze zajtra Sky lieta opat z VIE

zatial je vsetko planovane od nas z BTS

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Status: Offline

Re: Koniec SkyEurope ve Vídni...

Příspěvekod OR » 16. 08. 2009, 17:39

Ja myslim, ze provoz v BTS odvedl uzasnou praci.
Jen tu nekdo nakousl, ze je to pro BTS vyhodne i financne. Tak mne zajimalo, zda SkyEurope za tohle plati standardni castky podle ceniku, nebo neco vic, protoze je to neplanovane. A zda palti.
Ale je mi jasne, ze to pravdepodobne nenapise nikdo sem do fora.

Pokud tomu dobre rozumim, mate v BTS ted prakticky monopol na vetsi letadla. Slovak Air Services dela pravidelne jen ATR?

RM
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 262
Registrován: 04. 06. 2003, 10:15
Pohlaví: muž
Status: Offline

Re: Koniec SkyEurope ve Vídni...

Příspěvekod RM » 16. 08. 2009, 17:48

OR píše:Ja myslim, ze provoz v BTS odvedl uzasnou praci.
Jen tu nekdo nakousl, ze je to pro BTS vyhodne i financne. Tak mne zajimalo, zda SkyEurope za tohle plati standardni castky podle ceniku, nebo neco vic, protoze je to neplanovane. A zda palti.
Ale je mi jasne, ze to pravdepodobne nenapise nikdo sem do fora.

Pokud tomu dobre rozumim, mate v BTS ted prakticky monopol na vetsi letadla. Slovak Air Services dela pravidelne jen ATR?


Nie tak celkom.

BTS handluje nasledovne spolocnosti: SkyEurope (733/735/73G(W)), Ryanair (738), Air Slovakia (732 :p, 733, 752), Seagle Air (733/320), Nouvelair (320), Tunisair (736), Sky Airline (734, 320), Koral Blue Airlines (319/320), Aeroflot (319/320), Wizzair (novinka, 320) a cargo DHL (752), ako ad-hoc chartre (napr. Carpatair S20, MAP Jet M82 atd.) a vacsinu vseobecneho letectva (ABS Jets, NetJets...).

S.A.S. handluje CSA (AT4, AT7), DanubeWings (AT7), Bulgarian Air Charter (M82/M83), Air Cairo (320), Sun D'Or (752), Travel Service (738) ako aj napr. slovenske vladne lety (YK4, T5M), ako aj ad-hoc chartre (napr. Midex Cargo, co tu bol s A306, Air Malta minule s 320 atd.) a nejake vseobecne letectvo. Takze, aj vacsie stroje :)

djspek
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 124
Registrován: 18. 09. 2007, 21:48
Oblíbené typy letadel: B737,B757,B767,B777
Pohlaví: muž
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Koniec SkyEurope ve Vídni...

Příspěvekod djspek » 16. 08. 2009, 19:06

RM píše:
Stano: Ale k tým meškaniam: včera napríklad spoj do SPU priletel načas, myslím, že dokonca aj skôr, no odletel s meškaním. Viem, že na vine sú pozemné služby, odbavenie lietadla, no toto treba riešiť. Predĺžením medzipristátia asi nie, ale striktnejším dodržaním plánu. Škoda, že keď sa niektorú rotácia podarí vyriešiť načas, vznikajú následne meškania. Aj ja som sa bol pozrieť ako fungujú transfery v BTS busmi SA do VIE a musím konštatovať, že Sky vymyslelo a zrealizovalo skutočne elegantné riešenie.

Nesuhlasim s tymi meskaniami, ze na vine su pozemne sluzby. Sky to sice tak proklamoval, ze za meskania je zodpovedne BTS, ale mali by nam ruky a nohy bozkavat, ked prisli zamestnanci z osobneho volna pomahat, veduca vypravne pekne checkovala, prevadzkovy riaditel letiska pomohol nakladat batozinu, vsetci zamestnanci vo vcerajsej zmene sme ozeleli obed (a teda aj 30+15 min. prestavku). Len, dost tazko sa vybavi linka nacas, ked Ti autobus z Viedne pride po planovanom odlete, ked mas oficialne na check-in 1hod. 20min. (navyse common check-in, takze stowing nemoze uzavriet linku az do odcheckovania posledneho pax), ked sa pokazi masina (vid ASD vcera dvakrat), ked Slovakia nema posadky (vid ASF a vcerajsie Alicante), ked schytis rozne sloty. A zas, otvorene, samozrejme, ze prioritu maju NASE linky a to v poradi SD-pravidelne-nepravidelne a Skyacke viedenske su brane ako nepravidelne, navyse BEZ povolenych letiskovych slotov. Takze, ak si to rozmenis na drobne, BTS je momentalne zachranca Skyu, kedze keby sme ich neprichylili (co sme nemuseli), tak by bol vacsi problem. Inymi slovami, ja chcem aj takto pochvalit vcerajsiu zmenu, s ktorou mi bolo cest pracovat, pretoze pri takej zapeklitej situacii aka bola, boli uzastni. A inac, vyborni boli aj Skyaci (a klobuk dole, ako vzdy vedia zorganizovat veci, vid. ked im GECAS zobral masiny, ked im zadrzali - a furt zadrziavaju OM-NGN v ORY, teraz), len skoda, ze sa zas manazment NE vyjadril pre SME tak, ako sa vyjadril, kde vinu za meskania hodil primarne na letisko.

RM ja som skor pochopil tu Stanovu poynamku tak ze lietadlo moze odletiet vcas z BTS, priletiet skor do SPU ale tam kvoli prevadzke atd. sa naberie meskanie a uz je to na cely den. Prave som sa vratil z BTS aj vcera/dnes vsetko islo hladko, keby sa necakalo na transferovych cestujucich mozno by islo este dokonca aj vsetko on time. Ludia sa usmievaju, po vystupeni z busu idu rovno na check in(nechapem preco im check in robi VIE, ludia dostavaju aj palubku a lajble na batoziny, ktore im BTS zamestnanci davaju dole,taktiez nove palubky)vsetko je ok. Ziadne nadavky, vyhrazky atd. Novinari hladaju senzacie ale nic sa nedeje(som zvedavy, co sa zajtra popise v novinach)

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2385
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Status: Offline

Re: Koniec SkyEurope ve Vídni...

Příspěvekod vitezslav » 16. 08. 2009, 23:51

Mě by jen zajímalo, jestli jsou zaměstnanci /a nejen ti zde píšící/:
a/ Tak obětaví (nade vše milují létání, cestující a Skyeurope)
b/ Tak naivní (nakonec přijde strejda s igelitkou, vyndá z ní 140mil € a dá nám je)
c/ Tak zoufalí (práce jinde není)

Pokud existuje čtvrtá varianta, že má někdo tak skvělý obchodní plán, že dokáže v době letecké krize začít vydělávat a ještě aspoň pomalu a postupně splácet nasekané dluhy, tak je génius a opravdu před ním upřímně smeknu.

mikki
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 138
Registrován: 21. 05. 2006, 19:42
Status: Offline

Re: Koniec SkyEurope ve Vídni...

Příspěvekod mikki » 17. 08. 2009, 03:07

Globík píše:
mikki píše: existuje aj moznost ze v tom ma prsty austrian nakolko sa to velmi podoba na tu habaduru s austrian technik ked sky zaplatilo a oni hned potom rozviazali kontrakt.

Nevím pozadí toho, o čem mluvíš, ale z toho, co jsi napsal, chápu, že to bylo tak, že NE dlužily Austrian Technik peníze, Austr.T.se chovaly asertivně, aby peníze z NE dostaly a jelikož se nemínily dostat do dalšího dobrodružství s taháním se o peníze za své budoucí služby, tak se rozhodly už radši spolupráci s NE ukončit. Je-li to tak, tomu říkáš habaďůra? A čerpat služby a neplatit habaďůra není?


ano suhlasim je, ale hloupy kto dava a hloupejsi kto nebere.Mna len toci do otacok ten fakt ze na zaklade info co mam vieden chcela zaplatit aj stary dlh (tj. ktory by si mali uplatnit v roerganizacii).Tak nech sa viedenski postavia laskavo do fronty ku griscikovi ako vsetci ostatni. To ze sa nechali osukavat skoro rok to je ich problem mali to ukoncit hned po druhej nezaplatenej fakture mali na to pravo.Lenze to neurobili. Ja som to tiez neurobil a teraz stojim pekne vo fronte na penizky pred domcekom tak nenasralo by ta ked tak pekne stojis v rade a nejaky chujo sa znazi predbehnut skratkou a este si blb aby sa dostal do chalupky k peniazom zobere na to buldozer.Bud su uplne vypatlany alebo im ide o nieco ine ako peniaze a
v tom pripade to bude pre teba ako spotrebitela horsie.Celkom pekny clanok na sme

http://komentare.sme.sk/c/4977427/nebo-bez-sky.html


Zpět na “SkyEurope Airlines”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host