HighFlyer píše:Reakce na Cherokee, masterview, dushkee
Jako spotrebitel a casty pasazer (v drtive vetsine ex PRG) je mym zajmem, aby byla co nejvetsi konkurence. Proto jsem jim celou dobu od lonskeho podzimu, kdy zacaly prosakovat informace o problemech SkyE, fandil aby prezili.
Musim ale rict, ze to, co za tu dobu predvedli a dodnes predvadi (velka zpozdeni, ruseni letu, prevozy autobusem, technicka zpestreni typu Bulgaria Air, masivni dluhy u dodavatelu, hlasovani zamestnancu o kraceni mezd) uz delaji nizkonakladovemu letani neskutecnou ostudu. Kazdodeni katastroficke zpravy v mediich (ktere jsou nafouknute jen minimalne) snizuji duveru cestujici verejnosti k low-cost dopravcum vseobecne, cimz poskozuji cely sektor.
Proto se zacinam obracet k nazoru, ze cim drive ukonci SkyE cinnost, tim lepe pro cele odvetvi. Posledni vyvoj dava tusit, ze tento okamzik uz se blizi. V patek prodlouzili existenci SkyE zamestnanci tim, ze hlasovali pro nevyplaceni cervencovych mezd. Jak ale dopadne hlasovani o srpnovych mzdach? A o zariovych? Anebo to uz bude z ceho vyplacet, diky exponencialnimu rustu prodeje letenek na zimu?
K tomu vsemu ted jeste blizici se ztrata videnskeho trhu (vic nez 1/3 obratu firmy). Jeste par tydnu, mozna mesic, se nechaji Rakusaci vozit zlutymi autobusy do Blavy, protoze uz maji koupene letenky a vedi, ze penize by od SkyE nikdy nedostali zpet. Ale prodej dalsich letenek pujde ve Vidni strme dolu, protoze velka cast rakouske cestujici verejnost dosud neuznala Bratislavu za prijatelnou alternativu pro pravidelne cestovani. A i kdyby se podarilo SkyE dostat se zpatky do VIE, tak ten sram na povesti se bude velmi spatne napravovat.
Rozumný názor, také souhlasím.
Mimojiné je načase přestat dělat pitomce ze zaměstnanců, cestujících i tiskových mluvčí...
SkyE právě odletěl z Prahy narychlo nasmlouvaný charter pro Sunny Days do Brna a vlastní cestující z večerního Bergama na Ruzyni pořád kysnou