SkyEurope - proti všem a všemu (hlasování)
SkyEurope - proti všem a všemu (hlasování)
Dovoluji si spustit hlasování návštěvníků tématu o správnosti či nesprávností počínání SkyEurope těchto týdnů. Po sesumírování různých informací po webech jsem začal být přesvědčen, že firma začala dělat mnoho nepopulárních a riskantních kroků ke snižování nákladů a dává najevo snahu dalšího přežití i ekonomicky nikoliv jen proklamacemi. Je to dobrý způsob
- uskutečňování letů, až budu moci. Než platit drahý pronájem, zpožďování letů nebo změny překládáním linek z denní na noční dobu. Úspory na kompenzacích zpoždění cestujícím.
- odlety místo z Bratislavy z Vídně. Kritizovaný styl odlétat z pole daleko od města odkud člověk letí
- klamání cestujících při prodeji letenek z Vídně. Pro koupenou letenku s podmínkou odletu z Vídně se najednou objeví skutečnost odletu z provozně levnější Bratislavy
- nesoulad v časech některých odletů mezi časem odletu SkyEurope a letištěm v Praze (jelikož je to ráno, předpokládám, že nemá povolení letět ve svém čase, spadajícím do období noci, ale raději se yvstavuje postihu, než let zpozdit a nechat nabourat denní program rotace letadla)
- stop růstu. Žádná nová letadla, odstoupení od koupení 2 starších B737-300 (OM-CLC,CLD) místo toho pronájem 2 stejných od Air Slovakia. Nelétají pro SkyE nastálo, slevy za jejich zpětné pronajmutí Air Slovakia pro jejich potřeby.
- vyhrocování plateb na poslední chvíli (maximálně efektivní nakládání s hotovostí na účtě). Někdy těsně předtím, než dojde k odmítnutí služeb, ve Vídni to podceněním situace ujelo.
- orientace na živořící trh v Bratislavě a Praze, kde může získat polečnost výhodnější podmínky a očekávat podržení, protože by byl její pád pro letiště fatální
- zpožďování, odkládání na neurčito výplat zaměstnancům, kteří vzhledem k situaci vlastní firmy nemohou než souhlasit
- rostoucí dluhy vůčí institucím, kde se to ztratí nebo stejně nemohou provést protiopatření (soc. pojišťovna)
- vstup pod ochranu před věřiteli = zmrazení dluhů a uhánění na hodně dlouhou dobu (7 měsíců), vymazání části straých dluhů, které nebyly přihlášeny
Všechna tato opatření se zdají být nevhodná, ale do kasy na straně plus přivedou pod rizikem velké množství peněz potřebných k zachování provozu, tedy tímto směrem posílám svůj první hlasonázor
Na závěr offtopic, že se mi zdá rozmáhání podobných praktik pod zaštítěním ekonomickou krizí a problémy v letecké dopravě až moc běžné. Aby se pomalu člověk bál koupit letenku, co mu jakákoliv společnost provede nebo neprovede. Takových změn v pravidelnosti provozu a odstoupení od zájmů "stáda" cestujících nepamatuji...
- uskutečňování letů, až budu moci. Než platit drahý pronájem, zpožďování letů nebo změny překládáním linek z denní na noční dobu. Úspory na kompenzacích zpoždění cestujícím.
- odlety místo z Bratislavy z Vídně. Kritizovaný styl odlétat z pole daleko od města odkud člověk letí
- klamání cestujících při prodeji letenek z Vídně. Pro koupenou letenku s podmínkou odletu z Vídně se najednou objeví skutečnost odletu z provozně levnější Bratislavy
- nesoulad v časech některých odletů mezi časem odletu SkyEurope a letištěm v Praze (jelikož je to ráno, předpokládám, že nemá povolení letět ve svém čase, spadajícím do období noci, ale raději se yvstavuje postihu, než let zpozdit a nechat nabourat denní program rotace letadla)
- stop růstu. Žádná nová letadla, odstoupení od koupení 2 starších B737-300 (OM-CLC,CLD) místo toho pronájem 2 stejných od Air Slovakia. Nelétají pro SkyE nastálo, slevy za jejich zpětné pronajmutí Air Slovakia pro jejich potřeby.
- vyhrocování plateb na poslední chvíli (maximálně efektivní nakládání s hotovostí na účtě). Někdy těsně předtím, než dojde k odmítnutí služeb, ve Vídni to podceněním situace ujelo.
- orientace na živořící trh v Bratislavě a Praze, kde může získat polečnost výhodnější podmínky a očekávat podržení, protože by byl její pád pro letiště fatální
- zpožďování, odkládání na neurčito výplat zaměstnancům, kteří vzhledem k situaci vlastní firmy nemohou než souhlasit
- rostoucí dluhy vůčí institucím, kde se to ztratí nebo stejně nemohou provést protiopatření (soc. pojišťovna)
- vstup pod ochranu před věřiteli = zmrazení dluhů a uhánění na hodně dlouhou dobu (7 měsíců), vymazání části straých dluhů, které nebyly přihlášeny
Všechna tato opatření se zdají být nevhodná, ale do kasy na straně plus přivedou pod rizikem velké množství peněz potřebných k zachování provozu, tedy tímto směrem posílám svůj první hlasonázor
Na závěr offtopic, že se mi zdá rozmáhání podobných praktik pod zaštítěním ekonomickou krizí a problémy v letecké dopravě až moc běžné. Aby se pomalu člověk bál koupit letenku, co mu jakákoliv společnost provede nebo neprovede. Takových změn v pravidelnosti provozu a odstoupení od zájmů "stáda" cestujících nepamatuji...
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 131
- Registrován: 07. 12. 2007, 21:14
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: SkyEurope - proti všem a všemu (hlasování)
Mno, doporučil bych zamyslet se trochu nad kontextem, kterým je v PRG ČSA a např. Wizz.
Jak to bude s ČSA?
http://ekonomika.idnes.cz/hodnota-cesky ... oprava_fih
A za Wizz doplním soukromou ministatitstiku:
21.8. PRG->TRF cca 55 pax
24.8. PRG->TRF cca 80 pax
24.8. TRF->PRG cca 50 pax
Nebude výsledkem oslabení PRG jako celku? Konec ČSA (příp. transformace na regionálního dopravce s flotilou pár ATR), konec SkyE a stažení Wizzu (alespoň z destinací typu TRF)?
Aby bylo za chvíli KAM kupovat (přímou) letenku z PRG...
Jak to bude s ČSA?
http://ekonomika.idnes.cz/hodnota-cesky ... oprava_fih
A za Wizz doplním soukromou ministatitstiku:
21.8. PRG->TRF cca 55 pax
24.8. PRG->TRF cca 80 pax
24.8. TRF->PRG cca 50 pax
Nebude výsledkem oslabení PRG jako celku? Konec ČSA (příp. transformace na regionálního dopravce s flotilou pár ATR), konec SkyE a stažení Wizzu (alespoň z destinací typu TRF)?
Aby bylo za chvíli KAM kupovat (přímou) letenku z PRG...
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 654
- Registrován: 24. 08. 2006, 08:40
- Bydliště: OSR
- Stav: Offline
Re: SkyEurope - proti všem a všemu (hlasování)
To nevadí, teď nastupujou silné regiony jako OSR apod
Re: SkyEurope - proti všem a všemu (hlasování)
alebo to PRG zabalí úplne, pozemky rozpredajú pod chatičky a budete za trest lietať "z pole" BTS
Re: SkyEurope - proti všem a všemu (hlasování)
Hi-surfer píše:
Aby bylo za chvíli KAM kupovat (přímou) letenku z PRG...
Neboj pisu tam ze maju dva teplovzdusne balony.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4080
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: SkyEurope - proti všem a všemu (hlasování)
Hi-surfer píše:A za Wizz doplním soukromou ministatitstiku:
21.8. PRG->TRF cca 55 pax
24.8. PRG->TRF cca 80 pax
24.8. TRF->PRG cca 50 pax
Mas asi na mysli TSF? (Treviso)
Moje zkusenosti jsou celkem opacne a vykazuji narustajici tendenci:
CLR 60 pax, MMX 100, FCO 177, BGY 160
Re: SkyEurope - proti všem a všemu (hlasování)
HighFlyer píše:Hi-surfer píše:A za Wizz doplním soukromou ministatitstiku:
21.8. PRG->TRF cca 55 pax
24.8. PRG->TRF cca 80 pax
24.8. TRF->PRG cca 50 pax
Mas asi na mysli TSF? (Treviso)
Řekl bych, že spíš se jedná o Oslo-Torp. To je skutečně jen pro milovníky divoké přírody....
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4080
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: SkyEurope - proti všem a všemu (hlasování)
Malvolio píše:Řekl bych, že spíš se jedná o Oslo-Torp. To je skutečně jen pro milovníky divoké přírody....
Aaaaaa, mea culpa. Dekuji za objasneni. BTW, na lety z Torpu jsem se ze zvedavosti dival, protoze tam je par zajimavych navaznosti do dalsich destinaci Wizzu (Varsava, Gdansk, Kyjev).
Re: SkyEurope - proti všem a všemu (hlasování)
RM píše:http://hnonline.sk/nazory/c1-38102210-skor-obdiv-nez-kritiku
Jak se dělá zvracecí smajlík ?
Re: SkyEurope - proti všem a všemu (hlasování)
Hi-surfer píše:A za Wizz doplním soukromou ministatitstiku:
21.8. PRG->TRF cca 55 pax
24.8. PRG->TRF cca 80 pax
24.8. TRF->PRG cca 50 pax
Nebude výsledkem oslabení PRG jako celku? Konec ČSA (příp. transformace na regionálního dopravce s flotilou pár ATR), konec SkyE a stažení Wizzu (alespoň z destinací typu TRF)?
Aby bylo za chvíli KAM kupovat (přímou) letenku z PRG...
Závidím, z mých zkušeností vždy přes 150-160 cestujících... (BVA,FCO,BGY,MAD) koneckonců i na idnes psali, že když se jim rozbilo letadlo do Malmo, čekalo naštvaných 168 cestujících. Ale je léto, snad i nejsilnější období cestování, zimy se také docela bojím co lowcosti v Praze vymyslej za škrty
Re: SkyEurope - proti všem a všemu (hlasování)
W6 offtopic
26.8. PRG-LTN 160+/-
27.8. LTN-PRG 170+ PAX
27.8. zaroven letelo LTN-PRG hodinu zpozdeny Sky, odhadem +/- 110PAX
Pokud by nekdo z mistnich zkusenych zalozil vlakno vytizeni NE,W6,OK,FR z/do Prahy mohlo by to byt docela zajimave si jej tvorit...
26.8. PRG-LTN 160+/-
27.8. LTN-PRG 170+ PAX
27.8. zaroven letelo LTN-PRG hodinu zpozdeny Sky, odhadem +/- 110PAX
Pokud by nekdo z mistnich zkusenych zalozil vlakno vytizeni NE,W6,OK,FR z/do Prahy mohlo by to byt docela zajimave si jej tvorit...