Slovakia Wings

AirExplore ...
Zdenek
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1302
Registrován: 27. 02. 2003, 11:37
Stav: Offline

Příspěvek od Zdenek »

mozna by PV mohl napsat proc si to mysli

muj duvod je, ze nedoleti do Thajska ...

a nevite co budou delat v zime ?


kuba.biker
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Příspěvky: 2109
Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
Stav: Offline

Příspěvek od kuba.biker »

Třeba letos v zimě létali pro rumunského lcc Blue Air...toho bych se nebál; 737 se neztratí v žádném ročním období :wink:

Bon-Cu
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 108
Registrován: 08. 06. 2003, 20:30
Pohlaví: muž
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Bon-Cu »

Ked uz je tu rec o Seagle Air (aj ked neviem preco v teme o Slov. Wings) doplnim len ze na letnu sezonu budu mat tri lietadla, nie dve...

dell
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1243
Registrován: 17. 11. 2006, 23:07
Stav: Offline

Příspěvek od dell »

kuba.biker píše:Třeba letos v zimě létali pro rumunského lcc Blue Air...toho bych se nebál; 737 se neztratí v žádném ročním období :wink:


to už si myslelo lidí :D

PV
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1066
Registrován: 19. 02. 2005, 14:17
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od PV »

Zdenek píše:mozna by PV mohl napsat proc si to mysli

muj duvod je, ze nedoleti do Thajska ...

a nevite co budou delat v zime ?


Nejen do Thajska. Kanáry a Egypt jsou také na hranici doletu,v případě Kanárských ostrovů je omezen počet cestujících a i tak to nemusí vyjít a musí se přistát pro palivo. Do evropských letovisek zase odveze "jen" necelých 150 lidí.


kuba.biker
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Příspěvky: 2109
Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
Stav: Offline

Příspěvek od kuba.biker »

dell: :lol: no máš pravdu, FR je živým důkazem; na druhou stranu to bylo důsledkem megalomanství a špatného hospodaření. Pokud se letadlo od listopadu do dubna někam pronajme (Air One, Nas Air, Blue Air???) aby vydělávalo, problémy by neměly být...TS to má v tomhle ohledu zmáknuté až moc dobře...
PV: Je fakt, že dolet tříkila není nic moc, ale 150 míst je pro chartery ze střední Evropy dle mého ideální a v rámci možností je 733 pro začátek nejlepší volba. On TS také začínal nejdřív s jednou Tu154 a kde je dnes, že? :wink:

nicméně Bon-Cu má pravdu, že jsme krutě off topic...........

dell
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1243
Registrován: 17. 11. 2006, 23:07
Stav: Offline

Příspěvek od dell »

tak ono důvod proč TVS začínal s TU 154 byl jasně danej v té době :wink:

wampa
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 386
Registrován: 12. 09. 2005, 20:46
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Příspěvek od wampa »

dell píše:tak ono důvod proč TVS začínal s TU 154 byl jasně danej v té době :wink:


Myslim ze kuba.biker nenarazel na tu TU 154, ale na ten pocet, kolik jich na svem pocatku TVS mel. I kdyz je pravda ze v te dobe bylo takovych spolecnosti vice, a jedinna co prezila do dneska je TVS.

PV
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1066
Registrován: 19. 02. 2005, 14:17
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od PV »

wampa píše:Myslim ze kuba.biker nenarazel na tu TU 154, ale na ten pocet, kolik jich na svem pocatku TVS mel. I kdyz je pravda ze v te dobe bylo takovych spolecnosti vice, a jedinna co prezila do dneska je TVS.


V době kdy vznikaly TVS a FR,byly k dispozici pouze 737 classic,takže tenkrát to byla nejschůdnější cesta pro obě společnosti.Dnes v době 737-800 a A321 s větším počtem míst pro cestující a s větším doletem je volba charterových společností naprosto jasná zejména při dramaticky rostoucí ceně paliva

Ondras
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 353
Registrován: 09. 02. 2003, 20:13
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Příspěvek od Ondras »

PV píše:V době kdy vznikaly TVS a FR,byly k dispozici pouze 737 classic,takže tenkrát to byla nejschůdnější cesta pro obě společnosti.Dnes v době 737-800 a A321 s větším počtem míst pro cestující a s větším doletem je volba charterových společností naprosto jasná zejména při dramaticky rostoucí ceně paliva


hlavní bude zřejmě pro seagle pořizovací cena a taky dostupnost 737 CL vs 737NG

PV
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1066
Registrován: 19. 02. 2005, 14:17
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od PV »

Ondras píše:hlavní bude zřejmě pro seagle pořizovací cena a taky dostupnost 737 CL vs 737NG


Jo,to je ono - NG asi teď nebudou dostupné okamžitě

Ondras
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 353
Registrován: 09. 02. 2003, 20:13
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Příspěvek od Ondras »

PV píše:Jo,to je ono - NG asi teď nebudou dostupné okamžitě


a taky kolik maj cash, nevim kdo za seaglem stoji

kuba.biker
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Příspěvky: 2109
Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
Stav: Offline

Příspěvek od kuba.biker »

Docela zajímavý článek o fúzi Seagle Jet a Vip Air (=Slovakia Wings???)-povšimněte si této pasáže:

Vo vlastnej réžii však s využitím lietadiel iného prepravcu zabezpečuje Vip Air aj lety vyše stomiestnym Boeingom a 46 miestnym turbovrtuľovým lietadlom ATR. "Nie je však tajomstvom, že naša spoločnosť pracuje na dovoze dvoch lietadiel s kapacitou do 70 miest, ktoré čoskoro ponúkneme cestujúcej verejnosti," vysvetľuje Arpád Agócs. :wink:

http://hn.hnonline.sk/c1-24538960-vladimir-poor-zacina-podnikat-v-letectve

odar
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 95
Registrován: 21. 01. 2008, 21:09
Oblíbené typy letadel: A330, B747,
Pohlaví: muž
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od odar »

Brněnský Deník Rovnost zjistil, že ji bude zabezpečovat nově založená slovenská letecká společnost Slovakia Wings. „Jednání jsou na dobré cestě. Do měsíce by mělo být všechno jasné. Teď řešíme pravidelnost a období, kdy bude linka létat,“ uvedl chorvatský poradce firmy Slovakia Wings Darko Lončarevič.


No skoda ze sa nic nedeje o vzniku SW neni na nete vobec nic.

RM
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 268
Registrován: 04. 06. 2003, 10:15
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Příspěvek od RM »

odar píše:
Brněnský Deník Rovnost zjistil, že ji bude zabezpečovat nově založená slovenská letecká společnost Slovakia Wings. „Jednání jsou na dobré cestě. Do měsíce by mělo být všechno jasné. Teď řešíme pravidelnost a období, kdy bude linka létat,“ uvedl chorvatský poradce firmy Slovakia Wings Darko Lončarevič.


No skoda ze sa nic nedeje o vzniku SW neni na nete vobec nic.


Sice na nete nie, ale naberaju ludi, aj zopar zo Slovakie tam odislo, takze pracuje sa na tom...


Odpovědět