Slovakia Wings
pro ty átra si můžou jít přímo do chorvatska - Croatia přechází na Dashe ...jinak, těmto "pseudoaerolinkám", které nemají větší výdrž, než sněhulák v létě, bych od A do Z nevěřil ani MŇ.zvláště v "regionu" jako je Evropa - jsme zahlceni leteckými společnostmi a snaha je přeci, zahájit linku, provozovat linku, zvyšovat frekvence spolu s přepravenými pasažéry - a to nám žádná nezávislá společnost s jedním Atrem nezaručí.
Brno musí doufat, že přijde třeba FR nebo NE s novými lety, případně AF......mimojiné, nebylo by hezké každou sobotu vidět DH4 Croatia ze ZAD?
Brno musí doufat, že přijde třeba FR nebo NE s novými lety, případně AF......mimojiné, nebylo by hezké každou sobotu vidět DH4 Croatia ze ZAD?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4080
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Alca píše:....mimojiné, nebylo by hezké každou sobotu vidět DH4 Croatia ze ZAD?
No ono by to bylo nejenom hezke, ale i levnejsi (na sedacku). DH4 ma o dost nizsi naklady nez AT4, diky tomu, ze tam je 68-78 sedacek. Naklady na sedacku jsou jenom o zdibicek vyssi nez u 735 a to uz by bylo pouzitelny na chartery. Taky je vyrazne rychlejsi (nez AT4, ne nez 735 )
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2109
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 363
- Registrován: 10. 07. 2006, 11:26
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 363
- Registrován: 10. 07. 2006, 11:26
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 353
- Registrován: 09. 02. 2003, 20:13
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
ani nejde o to kolik maji letadel ale v jakym segmentu budou sluzby poskytovat, a hlavně za JAKOU cenu je budou nabízet. Pokud pudou s cenou níž než ČSA, tak pro ně prostě konkurenci tvořit budou
Naposledy upravil(a) Ondras dne 26. 04. 2008, 23:21, celkem upraveno 1 x.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4080
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
PV píše:Bohužel právě na příkladu Fischer Air se potvrdilo,že 737-300 není na chartery zrovna to nejlepší
Dovolim si vyznamne nesouhlasit. Problemem Fischer Air nebyl typ letadla, ale samotny pan Fischer a jeho vedeni spolecnosti. Kdyz se rozhlidnete po Evrope, jake typy provozuji charterove spolecnosti, tak najdete 737 -200 -300 -400 -500 -600 -700 -800 a mozna i -900. Samozrejme cim vetsi ero, tim nizsi naklady na sedacku. Ale i tak je -300 stale konkurenceschopny vyrobni prostredek.