Go2sky

AirExplore ...
alexalex
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 16
Registrován: 28. 01. 2012, 14:58
Stav: Offline

Re: Go2sky

Příspěvek od alexalex »

S tim leasingem 734 i kdyz je 20 let stare to nebude tak levne. Schopnejsi stroje jdou ze zapadu ihned do Asie [Cina zejmena] nebo ruzne po soukromych spolecnostech do Ruska, ale presto tech 70.000 USD/mesic to je zcela urcite. Pokud to neni polovrak anebo pripad dost divne Sam air s 22 let starou masinou, co patri do muzea a ne do vzduchu :shock: K tomu depozit, pojisteni, platy posadek, pilotu, no a pokud se neleta denne 12 hod, tak je to o problemech.Tak se uvidi, jestli se jim to podari.


Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: Go2sky

Příspěvek od Petr31 »

alexalex píše:S tim leasingem 734 i kdyz je 20 let stare to nebude tak levne. Schopnejsi stroje jdou ze zapadu ihned do Asie [Cina zejmena] nebo ruzne po soukromych spolecnostech do Ruska, ale presto tech 70.000 USD/mesic to je zcela urcite. Pokud to neni polovrak anebo pripad dost divne Sam air s 22 let starou masinou, co patri do muzea a ne do vzduchu :shock: K tomu depozit, pojisteni, platy posadek, pilotu, no a pokud se neleta denne 12 hod, tak je to o problemech.Tak se uvidi, jestli se jim to podari.


...na rovinu, dle tvojí kalkulace je naprosto vyloučeno, aby se jim to podařilo, i kdyby tam všichni dělali zadarmo.Stačí jedna nezaplacená faktura odběratelem, závada či malý prostoj a už se vezou. A hlavně ty řeči, jak budou mít skvělou firemní kulturu - u letadla, které by mělo jít pravděpodobně raději do šrotu...ach jo....tím omámí jen úplný pitomce a neználky.

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Go2sky

Příspěvek od micaello »

Proc by melo jit 20lete letadlo do srotu? Pokud bude mit invovovany interier, muze to byt koupakovi jedno, ne? Vim, ze z jedne fotky interieru, co maji na fb, se tezko soudi, ale vypada velmi obstojne.
Rodina letela minuly rok do Antalye s 20 roku starym A321 od OnurAir s novym interierem a pochvalovali si tu cestu neuveritelne, ze ve srovnani s 2 roky starym B738 od RYR se muze jit RYR zahrabat (pohodli, misto, sedacky...)

cimarosa
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 188
Registrován: 20. 09. 2011, 20:55
Stav: Offline

Re: Go2sky

Příspěvek od cimarosa »

Petr31 píše:
alexalex píše:S tim leasingem 734 i kdyz je 20 let stare to nebude tak levne. Schopnejsi stroje jdou ze zapadu ihned do Asie [Cina zejmena] nebo ruzne po soukromych spolecnostech do Ruska, ale presto tech 70.000 USD/mesic to je zcela urcite. Pokud to neni polovrak anebo pripad dost divne Sam air s 22 let starou masinou, co patri do muzea a ne do vzduchu :shock: K tomu depozit, pojisteni, platy posadek, pilotu, no a pokud se neleta denne 12 hod, tak je to o problemech.Tak se uvidi, jestli se jim to podari.


...na rovinu, dle tvojí kalkulace je naprosto vyloučeno, aby se jim to podařilo, i kdyby tam všichni dělali zadarmo.Stačí jedna nezaplacená faktura odběratelem, závada či malý prostoj a už se vezou. A hlavně ty řeči, jak budou mít skvělou firemní kulturu - u letadla, které by mělo jít pravděpodobně raději do šrotu...ach jo....tím omámí jen úplný pitomce a neználky.

No, i kdyby byl leasing 70000 USD/měsíc, tak mi to tak drahé nepřijde, letecká doprava se nedá dělat za hubičku, jinak letadlo je staré přesně 23 let (delivery 30. 5. 90), pokud tedy mám přesnou informaci o konkrétním letadle, které mají dostat. Vzhledem k tomu, že u Hainan létalo od roku 95, tak se obávám, že bude dost použité, takže se asi o schopnější stroj nejedná a možná, že i leasing bude nižší.

cimarosa
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 188
Registrován: 20. 09. 2011, 20:55
Stav: Offline

Re: Go2sky

Příspěvek od cimarosa »

micaello píše:Proc by melo jit 20lete letadlo do srotu? Pokud bude mit invovovany interier, muze to byt koupakovi jedno, ne? Vim, ze z jedne fotky interieru, co maji na fb, se tezko soudi, ale vypada velmi obstojne.
Rodina letela minuly rok do Antalye s 20 roku starym A321 od OnurAir s novym interierem a pochvalovali si tu cestu neuveritelne, ze ve srovnani s 2 roky starym B738 od RYR se muze jit RYR zahrabat (pohodli, misto, sedacky...)

No jo, ale politikou RYR pohodlí cestujících nikdy nebylo, takže v tomto srovnání by obstála prakticky jakákoliv společnost :lol: i bez modernizovaného interiéru. Problém je v tom, že koupák nemá v zásadě možnost si vybrat, s kým poletí, pokud si kupuje zájezd u CK. V tomto případě si vybírá CK a to většinou podle ceny. Interier, firemní kultura, uniformy posádek jsou v tomto případě zcela druhořadé.


micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Go2sky

Příspěvek od micaello »

Ja jen poukazoval na to, co vsichni mate s tim vekem 20 let u letadel. Jasne, neni to posledni vykrik techniky, ale do kousku vhodneho pro muzea to ma jeste nejaky ten patek cas... Kazdy nejak zacina :roll:

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: Go2sky

Příspěvek od Petr31 »

micaello píše:Ja jen poukazoval na to, co vsichni mate s tim vekem 20 let u letadel. Jasne, neni to posledni vykrik techniky, ale do kousku vhodneho pro muzea to ma jeste nejaky ten patek cas... Kazdy nejak zacina :roll:


....psal jsem v jiném vlákně, že 20let staré éro není staré.Tady jde spíš o to, že lítalo 23 let u číňanů a pro číňany...Přečti si v nějakém tripreportu od Cocíka, jak se číňani chovají v letadle.....Zrovna B734 josu po světě volných mraky.....osobně bych raději tedy koupil letadle v lepším stavu za víc peněz, abych do něj nemusel investovat do totální obnovy interiéru....toť můj názor.

alexalex
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 16
Registrován: 28. 01. 2012, 14:58
Stav: Offline

Re: Go2sky

Příspěvek od alexalex »

Tak na Slovensku je průměr letadel 734 mezi 20-22 let. Nic jiného tam není. Samozřejmě prioritou, kromě bezpečnosti, je výše leasingu. U těch letadel byla myšlena z mého pohledu zejména spotřeba paliva a kabina s analog. přístroji, nebot´ komplet LCD u těchto typů nejsou, navíc u tak starých mašin už jde o opakované D checks s mnoha C checky a to už je dost i na mašinu. Na západě je 95% 734 transferovaných do Afriky, Ruska (malé společnosti) nebo Ćína, Vietnam, Laos, atd. tedy mimo, kromě Itálie, tam je jich dost. Prostě i když vyměněný interiér, mají už cosi za sebou a kompletní výměny motorů, podvozku, avioniky, atd. by stály obrovské peníze, takže je nutné počítat s tím, že se bude postupně měnit a měnit, i když to z počátku nevypadá. Samozřejmě, podstatný je počet LH a BH, což bývá hodně vysoké číslo...nicméně těch 25 let se 734 dožívají. Do tak starých mašin jít je výhra pro leasingovku, ne pro nájemce.
Co se týče Ryanair- totální s**t aerolinka a ostuda včech palubních služeb a palubního servisu s vymaštěným poloblbem O´Learym, kecalem o tom, jak bude nabízet letenky "zdarma" a je často dražší, nežli Lufthansa nebo jiné společnosti. Stačí se podívat na youtube- Why hate Ryanair, dokument BBC Panorama a je to jasné. Od letišt´vybírají 5.mega za otevření každé!! nové linky...no a některé je vítají, jiné ženou bičem. Vítání jsou v BTS, ta jen platí a platí...úroveň služeb Ryanairu nelze brát v potaz, to je extrém, ale mají úspěch. Ryanairu se dokonale podařilo srazit úroveň palubních a jiných služeb v letadle na podůroveň. Naopak easyJet si vedou ve službách celkem solidně, alespoň se holky usmějí a jsou příjemné, nejsou tak buzerované. Interiér letadel Ry. je stejný - nejlevnější provedení, plastik, pohodlí až nakonec.

alexalex
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 16
Registrován: 28. 01. 2012, 14:58
Stav: Offline

Re: Go2sky

Příspěvek od alexalex »

cimarosa píše:
Petr31 píše:
alexalex píše:S tim leasingem 734 i kdyz je 20 let stare to nebude tak levne. Schopnejsi stroje jdou ze zapadu ihned do Asie [Cina zejmena] nebo ruzne po soukromych spolecnostech do Ruska, ale presto tech 70.000 USD/mesic to je zcela urcite. Pokud to neni polovrak anebo pripad dost divne Sam air s 22 let starou masinou, co patri do muzea a ne do vzduchu :shock: K tomu depozit, pojisteni, platy posadek, pilotu, no a pokud se neleta denne 12 hod, tak je to o problemech.Tak se uvidi, jestli se jim to podari.


...na rovinu, dle tvojí kalkulace je naprosto vyloučeno, aby se jim to podařilo, i kdyby tam všichni dělali zadarmo.Stačí jedna nezaplacená faktura odběratelem, závada či malý prostoj a už se vezou. A hlavně ty řeči, jak budou mít skvělou firemní kulturu - u letadla, které by mělo jít pravděpodobně raději do šrotu...ach jo....tím omámí jen úplný pitomce a neználky.

No, i kdyby byl leasing 70000 USD/měsíc, tak mi to tak drahé nepřijde, letecká doprava se nedá dělat za hubičku, jinak letadlo je staré přesně 23 let (delivery 30. 5. 90), pokud tedy mám přesnou informaci o konkrétním letadle, které mají dostat. Vzhledem k tomu, že u Hainan létalo od roku 95, tak se obávám, že bude dost použité, takže se asi o schopnější stroj nejedná a možná, že i leasing bude nižší.


Ale kdepak, věřím, že se jim věci podaří. Přeji jim to. Jde o tu věc, že nebudou létat v SK, ale v IT a s více jak 20 let starou mašinou, se kterou tam nikoho neohromí. Neříkám, že nelze mít s takovou mašinou úspěch, ale byl bych velmi opatrný, nebot´pokud se něco na mašině "posere", nájemce bude platit ze svého, ne leasingovka...a o to jde. Není to myšleno nějak špatně, spíše bych vybral mašinu novéjší a jednal o leasingu, mašin je všude dost, dá se o leasingu jednat, protože žádná leasingovka nechce, aby jim letadlo někde rok a déle stálo. Navíc, ve vyhledávačích leasingovek je nejméně 5-6 volných 737 rok 95 a 96 (konec výroby tohoto typu), což už je přijatelnější, navíc s hirstorií v EU a ne kdesi v China.O jejich údzřžovém programu nikdo moc neví, do papírů si tam píšou cokoliv. To je prostě realita. Raději rok 95/96 z EU a je přece jen jistota, že polovina věcí nebude při výměnách padělána. A leasingovce je to jedno-opravdu po výrobních číslech šroubů a šroubků nikdo nejde. Navíc má být letadlo v Kosta-Rica, takže při tamní maintenance si dovedu představit, jak ověřují výrobní čísla originálních dílů...

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Go2sky

Příspěvek od Fabo »

Letadlo stoji v Arizone a je prebirano hromadou mechaniku... skutecne si nemyslim ze zrovna tohle bude problem.

Ostatne Seagle mel taky letadlo po Adam Airu a psaly se katastroficke scenare, nakonec bylo to letadlo spolehlivejsi nez letadla od Evropskych uzivatelu... 734 se prave spolecnosti, ktere spis hrozi to, ze bude letat malo nez to, ze nebude stihat, hodi vic, NGcko nebo schopna A320 je sice provozne levnejsi na letovou dobu, ale ma o hodne drazsi leasing, ktery se pak musi vykryt vetsim poctem letu atd. Bude-li letu mene, je lepsi platit o neco vic na hodinu, ale usetrit na tom, co je na letovem casu nezavisle.

Zvedav jsem spis na obchodni stranku. Jedno letadlo, ktere probiraji v pulce cervna... V prospech Go2Sky rika konexe na AirExplore, ktery v Italii classicy taky uspesne lital, mozna bude i letos, a treba si budou schopni navzajem pomoci kdyz uz nicim jinym, tak odkazy na dobre brokery, kteri plati a jsou schopni sehnat letani.

alexalex
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 16
Registrován: 28. 01. 2012, 14:58
Stav: Offline

Re: Go2sky

Příspěvek od alexalex »

Přesně tak-22-23 let stará 734 není vhodná na velkou letovou vytíženost, sem tam na létání jako třeba SAM -ti si zahopsají v létě s kvalitními, 22 letými bývalými azerbájdžanskými mašinkami s logem Sayegh nebo jak se to arabské pofiderní seskupení jmenuje, srazí ceny na minimum a na zimu se zdekují, po sezone o SAMair ani vidu, ani slechu :crazy: . Nicméně pravidelku a denní 11 hodinové šichty, nejméně 4 otočky by tato budoucí 734 nezvládla nebo zvládla, ale otázkou je jak dlouho. U NG záleží na roku výroky, 98 a 99 mají obstojný leasing, zvedat se to rapidně začíná od roku 2000 a dále.Na pravidelku i na chartery je NG skvělé, výborný dolet a dobrá spotřeba.
Go2 sky píšou, že letadlo má být v Costa Rice a ne v Arizoně, že by přelétlo? Tož i na ty chartery je to těžké: V Česku monopol TS, co si dělá co chce a x hodinové zpoždění jsou u nich naprosto normální, na SK zase vylítané mašiny dotáhlé odnekud z cizikrajných končin. Prostě východ...a stejně jsou nejlepší rumunské MD83. :P

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Go2sky

Příspěvek od Fabo »

No, nahodou se musim TVQ/6D/ Travel Slovakia zastat. Po jejich prichodu na trh se razantne zvysila uroven sluzeb, a to jak posun ve veku a skladbe letadel (no, i posun ze starych A320 a par klasiku na stare A320 a par NGcek je posun :) ) ale hlavne a zejmena ve spolehlivosti spojeni.

Zatimco spozdeni 5+ hodin bylo u CGL zejmena u A320 beznou zalezitosti, u TVQ si nepamatuju, snad vyjma situace kdy jedna A320 na letu do AYT nouzove pristala v BOJ. I spozdeni kolem dvou hodin byla vzacna.

maf
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 951
Registrován: 23. 01. 2003, 16:02
Bydliště: BTS
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Go2sky

Příspěvek od maf »

alexalex píše:Co se týče Ryanair- totální s**t aerolinka a ostuda včech palubních služeb a palubního servisu s vymaštěným poloblbem O´Learym, kecalem o tom, jak bude nabízet letenky "zdarma" a je často dražší, nežli Lufthansa nebo jiné společnosti.

Nazyvat poloblbom niekoho koho spolocnost ma rocne zisk 400-600 mil. eur je dost odvazne az uplne blbe :D .



alexalex píše:Vítání jsou v BTS, ta jen platí a platí...

Dost sa mylis, preco asi este nema FR v BTS bazu? BTS im nic neplati, ani nemoze.

alexalex
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 16
Registrován: 28. 01. 2012, 14:58
Stav: Offline

Re: Go2sky

Příspěvek od alexalex »

Tak O´Leary je osoba, která sice vede RNY, ovšem jak se chová, to zjistíš, když se podíváš na mnohá videa na you tube. Firemní kultura strachu a zastrašování, vyhrožování - doporučuji videa o Ryanair na you tube, potom napiš komenář. Mrkni se na why hate ryanair a jiná... Personál je pro něj zdroj výdělku, nic jiného. Ostatně přečti si, jak dopadly letušky v Oslo a co s nimi udělal celý slavný RNY. Pokud zaměstnanec něco zkritizuje, je odeslán do Kaunasu, takové malé Sibiře na východě Litvy, kde má základnu. Tam se běžně odesílají nepohodlní..
BTS platí za otevření každé nové linky nové linky 5.milionu Kč(přepočet na EUR), takže BTS jen platí a platí. RNY si po příletu ani neobjednají schůdky, raději sklopí svoje, zadarmo. Samozřejmě, že na letišti nevytvořili žádné pracovní místo. O jejich výdělku by se dalo psát velké story, zvláště o tom, jak toho dosahují.
Je to takový irský s**t, který se roztáhnul všude a někteří mu skočili na jeho bludy o jakémsi levném létání- dnes stojí letenka BTS- DUB i přes 100 liber--to je opravdu super low cost.. :lolno:

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: Go2sky

Příspěvek od Petr31 »

alexalex píše:Tak O´Leary je osoba, která sice vede RNY, ovšem jak se chová, to zjistíš, když se podíváš na mnohá videa na you tube. Firemní kultura strachu a zastrašování, vyhrožování - doporučuji videa o Ryanair na you tube, potom napiš komenář. Mrkni se na why hate ryanair a jiná... Personál je pro něj zdroj výdělku, nic jiného. Ostatně přečti si, jak dopadly letušky v Oslo a co s nimi udělal celý slavný RNY. Pokud zaměstnanec něco zkritizuje, je odeslán do Kaunasu, takové malé Sibiře na východě Litvy, kde má základnu. Tam se běžně odesílají nepohodlní..
BTS platí za otevření každé nové linky nové linky 5.milionu Kč(přepočet na EUR), takže BTS jen platí a platí. RNY si po příletu ani neobjednají schůdky, raději sklopí svoje, zadarmo. Samozřejmě, že na letišti nevytvořili žádné pracovní místo. O jejich výdělku by se dalo psát velké story, zvláště o tom, jak toho dosahují.
Je to takový irský s**t, který se roztáhnul všude a někteří mu skočili na jeho bludy o jakémsi levném létání- dnes stojí letenka BTS- DUB i přes 100 liber--to je opravdu super low cost.. :lolno:



Tesat do kamene, tvrdím to pořád!Ostatně teď jsou na příspěvky Ryanu nažhavení v Ostravě....Bohužel spousta lidí není schopná přemýšlet a pro stromy nevidí les........co ale mě osobně vadí nejvíc je přístup FR k zákazníkům.Považuje je za slabomyslné idioty a snaží se je obrat o co jen jde systémem poplatků za všechno.Tragédie je, že to spoustě lidí buď nedochází, nebo nevadí, což je cesta do pekel pro všechny zúčastněné!I low cost se dá dělat slušně!


Odpovědět