Airbus 330-300 v barvách ČSA

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
CheckFlyer
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 138
Registrován: 16. 10. 2016, 16:48
Status: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvekod CheckFlyer » 26. 11. 2017, 21:38

kaktus11 píše:Na letišti se povídá, že další A330 nakonec nebude..

Snad se to povídá špatně. :(
Jinak, neví někdo něco o těch nových linkách na letní sezónu 2018 jak ČSA oznamovalo že bude zveřejňovat během podzimu? Já nepostřehl ani jednu novou destinaci. A to kalendární zima začíná asi za 20 dní.

Marty-t
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 706
Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
Pohlaví: muž
Bydliště: BRQ, FRA
Status: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvekod Marty-t » 01. 12. 2017, 23:42

Dnes při letu z FRA (tam BRQ-MUC-FRA) do PRG (dál Regiojet - BMI lítá do BRQ večer na mne moc brzo) mi úplně spadla čelist kolik boardovalo do A320NEO LH Japonců. Tak 1/3 kapacity letadla. Seděli i vedle mne, bohužel jinak než japonsky nekomunikovali - asi zájezd protože jedna z nich jim rozdávala za letu ubytovací karty k vyplnění. Pochopil jsem, že tato skupina je na 3 dny v Praze, letěli z Osaky do FRA a teď do PRG... Samozřejmě člověka trknul ten potenciál chybějícího přímého letu z Japonska do PRG. A chápu prodejce, když tolik lidí najednou si koupí skupinovou letenku - to se pak volné kapacity u těchto feedovacích letů hledají fakt špatně. Taky nejde si nevzpomenout na utlumenou šuškandu o úvahách druhého dálkového stroje. Škoda je opravdu nějak ticho po pěšině...

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4482
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Bydliště: Honolulu
Status: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvekod Globik » 02. 12. 2017, 01:30

Marty-t píše:Dnes při letu z FRA (tam BRQ-MUC-FRA) do PRG (dál Regiojet - BMI lítá do BRQ večer na mne moc brzo) mi úplně spadla čelist kolik boardovalo do A320NEO LH Japonců. Tak 1/3 kapacity letadla. Seděli i vedle mne, bohužel jinak než japonsky nekomunikovali - asi zájezd protože jedna z nich jim rozdávala za letu ubytovací karty k vyplnění. Pochopil jsem, že tato skupina je na 3 dny v Praze, letěli z Osaky do FRA a teď do PRG... Samozřejmě člověka trknul ten potenciál chybějícího přímého letu z Japonska do PRG. A chápu prodejce, když tolik lidí najednou si koupí skupinovou letenku - to se pak volné kapacity u těchto feedovacích letů hledají fakt špatně. Taky nejde si nevzpomenout na utlumenou šuškandu o úvahách druhého dálkového stroje. Škoda je opravdu nějak ticho po pěšině...

Byla by dostatečná poptávka p2p?
Doby, kdy se LKPR mohlo stát hubem pro následný rozvoz z japonska po Evropě je dávno pryč. A naopak by to byla kanibalizace (nabízí nějaké japonské letiště něco významného navíc oproti ICN?) a navíc žádná japonská aerolinka není ve Sky Teamu. Předpokládám, že toto vše víš a napadá Tě tedy něco jiného, proč by to mělo mít smysl?


Zpět na “ČSA - České aerolinie”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti