Co bude dál s ČSA?

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?

Do konce roku 2017

Odpojení od přístrojů - společnost skončí v insolvenci
1
2%
Konsolidace - ČSA se vydají na cestu ke konkurenceschopné moderní evropské aerolince
13
27%
Pomalý úpadek - bude dál pokračovat, ale nic převratného se nestane
15
31%
Restart - vyvedení značky a leteckých aktivit firmy pod nový "čistý subjekt
0
Žádná hlasování
Fúze - ČSA budou schlamstnuty TVS
20
41%
 
Celkem hlasů: 49

Marty-t
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 868
Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
Pohlaví: muž
Bydliště: BRQ, FRA
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod Marty-t » 28. 02. 2018, 14:22

s543 píše: Z nasazování B738 i B739 je vidět, že A319 jsou v řadě případů malé.

Co mě spíš přijde jako pohrdání cestujícími poslat na 2 hodinový let s "tryskáčem" "játro" na více než 3 hodinový let. Tedy pokud létá do DUS nebo HAM, nebo BUD budiž, je to OK, ale pokud letí do ARN, nebo HEL nebo BMX je to již myslím "za hranou" a jsem přesvědčený, že to cestující neuspokojí a příště si vyberou za podobný peníz někoho jiného.


Podle mne by jeden z efektů konečně odkleplého převzetí TVS mohl být, že na linkách kde nyní A319 ČSA už kapacitně nestačí, bude pravidelně TVS mimo letní prázdniny posílat svého většího B737-800 namísto aby ho přes zimu pronajal do světa. A ta ušetřená A319 poletí ty do očí bijící relativně dlouhé lety, kam nyní (zřejmě provizorně) nasazují ATRka. Podle mne posílení OSR ATRkem je toho všeho nepřímý důkaz. Spekuluji, ale možná se dočkáme od ČSA dalších navýšení frekvencí nebo nových destinací vhodných pro ATRko... (VIE, STR ...) Možná ne hned úplně letos v létě - toho asi stihnou v březnu poměnit jen minimálně, ale příští rok by už mohl přinést nějaké ty synergie a změny ve větší míře...


alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2536
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod alesesl » 28. 02. 2018, 15:00

Marty-t píše:
s543 píše: Z nasazování B738 i B739 je vidět, že A319 jsou v řadě případů malé.

Co mě spíš přijde jako pohrdání cestujícími poslat na 2 hodinový let s "tryskáčem" "játro" na více než 3 hodinový let. Tedy pokud létá do DUS nebo HAM, nebo BUD budiž, je to OK, ale pokud letí do ARN, nebo HEL nebo BMX je to již myslím "za hranou" a jsem přesvědčený, že to cestující neuspokojí a příště si vyberou za podobný peníz někoho jiného.


Podle mne by jeden z efektů konečně odkleplého převzetí TVS mohl být, že na linkách kde nyní A319 ČSA už kapacitně nestačí, bude pravidelně TVS mimo letní prázdniny posílat svého většího B737-800 namísto aby ho přes zimu pronajal do světa. A ta ušetřená A319 poletí ty do očí bijící relativně dlouhé lety, kam nyní (zřejmě provizorně) nasazují ATRka. Podle mne posílení OSR ATRkem je toho všeho nepřímý důkaz. Spekuluji, ale možná se dočkáme od ČSA dalších navýšení frekvencí nebo nových destinací vhodných pro ATRko... (VIE, STR ...) Možná ne hned úplně letos v létě - toho asi stihnou v březnu poměnit jen minimálně, ale příští rok by už mohl přinést nějaké ty synergie a změny ve větší míře...


VIE asi tezko. STR by byl vhodny kandidat, nebo treba HAJ. Nevim jestli by se jim vyplatilo letat treba BSL.

gaba02
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 214
Registrován: 09. 11. 2008, 11:06
Oblíbené typy letadel: B787
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod gaba02 » 02. 03. 2018, 07:57

m@rtin píše:Bude se letos létat Rijád? V rezervačním systému ho nevidím.
díky

Zatím 2x až 3x týdně od 16.6. do 1.9

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod micaello » 05. 03. 2018, 12:47

Marty-t píše:Podle mne by jeden z efektů konečně odkleplého převzetí TVS mohl být, že na linkách kde nyní A319 ČSA už kapacitně nestačí, bude pravidelně TVS mimo letní prázdniny posílat svého většího B737-800 namísto aby ho přes zimu pronajal do světa. A ta ušetřená A319 poletí ty do očí bijící relativně dlouhé lety, kam nyní (zřejmě provizorně) nasazují ATRka. Podle mne posílení OSR ATRkem je toho všeho nepřímý důkaz. Spekuluji, ale možná se dočkáme od ČSA dalších navýšení frekvencí nebo nových destinací vhodných pro ATRko... (VIE, STR ...) Možná ne hned úplně letos v létě - toho asi stihnou v březnu poměnit jen minimálně, ale příští rok by už mohl přinést nějaké ty synergie a změny ve větší míře...


Ale prosím tě :D, A319 se pronajme :wave:, ať už EW, Saudům nebo někomu dalšímu.. Cesťáci to v ATR vydrželi, těch pár hejtů na fb (který je stejně u OK mrtvý) se přežije..

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2365
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod Fabo » 05. 03. 2018, 17:08

no, vydrzi to. jednou, dvakrat.
pak zacnou litat LH

a to uz neni jen o tom, ze se prezije par hejtu na FB.


737
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 438
Registrován: 28. 10. 2007, 12:52
Bydliště: Praha
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod 737 » 05. 03. 2018, 20:02

Fabo píše:no, vydrzi to. jednou, dvakrat.
pak zacnou litat LH

a to uz neni jen o tom, ze se prezije par hejtu na FB.


Tahle úvaha mě napadla taky, ale pak se dočtu, že počty cestujících ČSA rostou, stejně tak průměrný LF... Takže pokud to cestujícím nevadí a létají s ČSA pořád, tak není důvod nic měnit.

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2536
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod alesesl » 09. 03. 2018, 18:39


MarcosFT
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 457
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod MarcosFT » 10. 03. 2018, 09:32

737 píše:
Fabo píše:no, vydrzi to. jednou, dvakrat.
pak zacnou litat LH

a to uz neni jen o tom, ze se prezije par hejtu na FB.


Tahle úvaha mě napadla taky, ale pak se dočtu, že počty cestujících ČSA rostou, stejně tak průměrný LF... Takže pokud to cestujícím nevadí a létají s ČSA pořád, tak není důvod nic měnit.


Presne tak, a nejen ze LF roste, ale pokud se nepletu, hospodarsky vysledek mluvi o tom, ze si CSA nevede spatne. Tudiz ukol splnen, ne? Kolik lidi z toho jatra to zajima, co to leti za typ? Hlavne ze leti za cenu a v casy, ktere jim pasovali, to je pro ne asi to nejdulezitejsi? To ze to lita Jatro sere asi jen nas na airways :wink:

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1075
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod Petr31 » 10. 03. 2018, 10:38

MarcosFT píše:
737 píše:
Fabo píše:no, vydrzi to. jednou, dvakrat.
pak zacnou litat LH

a to uz neni jen o tom, ze se prezije par hejtu na FB.


Tahle úvaha mě napadla taky, ale pak se dočtu, že počty cestujících ČSA rostou, stejně tak průměrný LF... Takže pokud to cestujícím nevadí a létají s ČSA pořád, tak není důvod nic měnit.


Presne tak, a nejen ze LF roste, ale pokud se nepletu, hospodarsky vysledek mluvi o tom, ze si CSA nevede spatne. Tudiz ukol splnen, ne? Kolik lidi z toho jatra to zajima, co to leti za typ? Hlavne ze leti za cenu a v casy, ktere jim pasovali, to je pro ne asi to nejdulezitejsi? To ze to lita Jatro sere asi jen nas na airways :wink:


..mě ani to Játro nesere, mám turbopropy rád.A kdyby je vyměnily za Dash 8-400, chrochtal bych si blahem :lol:

MarcosFT
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 457
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod MarcosFT » 10. 03. 2018, 12:49

Uprimne ja bych byl za ATRko do Birminghamu mozna i radsi nez za tu 319 :D

gaba02
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 214
Registrován: 09. 11. 2008, 11:06
Oblíbené typy letadel: B787
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod gaba02 » 12. 03. 2018, 08:41


gaba02
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 214
Registrován: 09. 11. 2008, 11:06
Oblíbené typy letadel: B787
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod gaba02 » 18. 03. 2018, 12:43

Nemá někdo více informací o nasazení B737-400 na linkách ČSA od konce března? A321 nakonec padla?

beardie
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 821
Registrován: 08. 10. 2011, 18:58
Bydliště: YYZ
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod beardie » 18. 03. 2018, 15:02

jop, miesto mojej planovanej A321 je pisana A319

gaba02
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 214
Registrován: 09. 11. 2008, 11:06
Oblíbené typy letadel: B787
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod gaba02 » 19. 03. 2018, 18:25

gaba02 píše:Nemá někdo více informací o nasazení B737-400 na linkách ČSA od konce března? A321 nakonec padla?
Tak více podrobností nakonec zde:
http://zdopravy.cz/csa-si-pujci-ze-slov ... adly-9255/

gaba02
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 214
Registrován: 09. 11. 2008, 11:06
Oblíbené typy letadel: B787
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod gaba02 » 23. 03. 2018, 22:40

https://news.am/eng/news/442669.html že by obnovení linky do Jerevanu? Od 8.6., 2 týdně



Zpět na “ČSA - České aerolinie”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů