Co bude dál s ČSA?

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?

Do konce roku 2017

Odpojení od přístrojů - společnost skončí v insolvenci
2
3%
Konsolidace - ČSA se vydají na cestu ke konkurenceschopné moderní evropské aerolince
13
19%
Pomalý úpadek - bude dál pokračovat, ale nic převratného se nestane
16
24%
Restart - vyvedení značky a leteckých aktivit firmy pod nový "čistý subjekt
0
Žádná hlasování
Fúze - ČSA budou schlamstnuty TVS
36
54%
 
Celkem hlasů: 67

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3895
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod HighFlyer » 03. 01. 2020, 11:45

Mat píše:Nedovedu si představit, že by ta linka skončila. Je to přece jedna z neziskovějších linek ČSA, a hlavně, zbyly by pouze čtyři lety týdně Korean, to by byla pro korejské turisty katastrofa. ČSA by nikdo kvůli dohodě nahradit nemohl...

Asi mohl. Pokud by CSA neprojevily zajem (jelikoz by nemely vhodny stroj), byly by dalsi 4 frekvence nabidnuty Asiane. A to by KE asi jen tezko kousal, takze to je paka CSA na to, aby se s nimi KE na vymene motoru domluvil.


Mat
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 170
Registrován: 08. 12. 2013, 09:30
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod Mat » 03. 01. 2020, 18:57

Opravdu by ke čtyřem frekvencím korejského dopravce mohly přibýt čtyři frekvence dalšího korejského dopravce? Měl jsem za to, že to má být podle dohody vyrovnané, polovinu český dopravce, polovinu korejský. Ale jestli ta hrozba Asianou existuje, tak ČSA chápu, jen snad toho risku nebudou litovat...

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3895
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod HighFlyer » 06. 01. 2020, 16:33

Mat píše:Opravdu by ke čtyřem frekvencím korejského dopravce mohly přibýt čtyři frekvence dalšího korejského dopravce? Měl jsem za to, že to má být podle dohody vyrovnané, polovinu český dopravce, polovinu korejský.

Diky tomu vlastne pred x lety vznikl projekt A330 u CSA a linka OK PRGICN. Korean Air chtel vice frekvenci, ale korejsky regulator chtel, aby tam byla konkurence (a chtelo to i ceske Ministerstvo dopravy). Tak si KE "vyrobili" vlastniho konkurenta s vlastnim letadlem, akorat v barvach CSA a pod kodem OK. Pokud by se ted CSA pridelenych frekvenci vzdaly, tak by mohla prijit na radu Asiana.

Ale jestli ta hrozba Asianou existuje, tak ČSA chápu, jen snad toho risku nebudou litovat...

Pak je tu jeste jeden scenar, ktery se mi zda dostatecne vykutaleny na to, abychom zde o nem mohli spekulovat. Jelikoz majoritnim akcionarem CSA je ten, kdo jim je, tak nevylucuji ani nejakou hru o to, aby ty 4 frekvence CSA byly prevedeny na QS. Proste kdyz na sebe nevezmete naklady na revize motorů, tak si to letadlo nacpěte vite kam, my si poridime jine a budeme to linku litat sami.

Mauny
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 11
Registrován: 15. 01. 2018, 13:38
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod Mauny » 06. 01. 2020, 17:14

Tak červenec je už zase nahrán... Letím s nimi v červenci do Soulu a v srpnu zpět, tak jsem zvedat, jak to dopadne :)



Zpět na “ČSA - České aerolinie”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti